Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak se vám líbí představené systémy? Který byste si vybrali?

Ještě nemáte vybráno domácí kino, které si chcete nadělit pod stromeček? Nevadí. Rádi vám poradíme. Tento přehled českého trhu vám jistě pomůže se zorientovat v nabídce většiny velkých výrobců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Honza B.

Jedině

Panasonic SC-HT870E-S, rovných 1000 W RMS, to je hukot!

0/0
22.10.2004 14:13

Tomáš Vyhnal

VBR MP3 u domácích kin
Nevíte někdo jestli domácí kina standardně přehrávají VBR mp3, konkrétně DCS 313. Ve specifikacívh jsem to nenašel. Díky
0/0
13.12.2003 20:55

Martin

marnost nad marnost

tyto system kvalitu nemaji - prostě jen hraji

aspoň trochu věrný reprák (jeden) stojí min 15000,-

zesák, který moc nezkresluje pro dva kanaly stojí přes 15000,-

kvalitní zvuk a obraz dostanete z DVD značek Denon, Marantz a další a nachystejte si 30000,-

100Hz televize dalších 30000,-

No a kde jsem s cenou, že?

Přesto bych vám doporučil

1/kupovat jednotlivé komponenty (dá se to kdykoliv vylepšovat)

2/začit stereem a koupit dva opravdu kvalitní repráky

3/DVD reprodukuji dobrý obraz již od 4000,- a i zvuk CD maji pořad lepší než klasické  CD přehrávače Technics a spol.

4/ a nejdůležitější je tejně bod 2

5/ druhy nejdůležitější je obraz - 100Hz TV

6/ a stejně jsou nejdůležitějši ty reproduktory :o)

0/0
11.12.2003 15:10

Honza

Re: marnost nad marnost

To zas není tak úplně pravda.

K čemu mi bude věrný reprák, když 98procent lidí ho nevyužije proto, že nemá pro tyto repráky zařízenou místnost, změřenou akustyku a vytvořeno optimální prostředí. mo si bude vyhrazovat jednu místnost na "kino", měřit parametry, umísťovat do kritizkých míst výstupky, atp.

Takže je zbytečné i za sesák i za repro vyhazovat velké prachy, když menší systém poslouží v běžných podmínkách stejně a za cenu jednoho dobrého systému si každé 2 roky koupím nový levný systém s opět vylepšenými parametry.

Měl jsem doma NAD koncový zesilovač na 6 nezávislých kanálů (má uvnitř 3 oddělená trafa), než jsem ho věnoval bratrovi - zvuk super, všecho super, ale v kalsických místnostech jeho kvality až tak nevyniknou

100Hz televize - zajímalo by mě, k čemu je 100Hz televize dobrá. Jediné, co umí, je zobrazit lépe statický obraz z textem (což je ale dáno technologií dopočítávání obrazových bodů - toto dopočítání totiž vytvoří a poupraví jas a barevnost jednotlivých bodů, takže se to podobá filtru v Photoshopu Deinterlace. Tento filtr zlouží pro přípravu obrazových předloh pro zobrazení v TV a odstraní jinak všudypřítomné blikání ostrých a výrazných hran, textu, atp.).

Jiná výhoda 100Hz televize mě nenapadá, pouze samé nevýhody (možná výhodou je, že počítačem vytvářené obrazy, které nejsou z principu rozložené na sudé a liché půlsnímky, se zobrazují lépe, takže lépe vypadá například hra z PS2, obraz z PC atp.) U rychlých pohybů vytváří 100Hz televize duchy a to tak, že hodně. Ostré hrany vypadají jakoby více "zubaté". A v neposlední řadě je asi tak dvakrát dražší, než 50Hz televize.

Pokud si někdo pořídí kvalitní 50Hz televizi, tak tvrdím, že bude mít obraz lepší a příjemnější (přirozenější), než na 100Hz televizi. V obchodech je sice vidět, jak 100HZ "nebliká" a všechny 50Hz televize blikají, ale není to chybou televize, ale okolního osvětlení. Při 50 Hz totiž obnovovací frekvence televize interferuje s okolním zářivkovým osvětlením. U 100Hz to nedělá. Schválně zkuste najít obchod, kde nepoužívají k osvětlení zářivky, ale klasické žárovky a pak se na 50Hz televizi podívejte.

Ad 1) Kupovat jednotlivé komponenty. S tím souhlasím, je jednodužší výměna, jen kdyby ty zvlášť komponenty nebyly o tolik dražší.

ad 2) Předný repro jsou skutečně důležité, na druhou stranu když si kupuji domácí kino na prostorový zvuk, těžko se budu spokojovat s obyčejným stereem.

Ad 3) ano, v podstatě záleží na funkcích. Od vyšší cenové hladiny se dostává ke slovu ještě kvalita převodníků, výstupy, trafa, mechanika, ale to je jiná cenová kategorie.

Ad 4,5,6) Jsem odpověděl

0/0
12.12.2003 8:52

Jan Kacer

Re: marnost nad marnost

   NESOUHLASIM,NESOUHLASIM s nicim co je tady napsano.Kupovat si 1 reprak za 15000Kc,zvlast zesilovac za 15000Kc a tvrdit,ze takovy system dom.kina za 10000Kc,ktery obsahuje vse je smejd,ktery se neda poslouchat to je drzost nejvyssiho stupne. Narocnost lidi me primo "fascinuje".O spotrebni elektroniku se zajimam vice nez bezni lide,na stredni skole jsem ji studoval,takze vam muzu zodpovedne rict,ze za 10000Kc se da koupit opravdu kvalitni system.

0/0
14.1.2004 7:55

manni

zbytečný peníze
za něco takového, co tady je prezentováno, je škoda utrácet ... vemte rozum do hrsti běžte na pořádnou večeři :))
0/0
10.12.2003 22:22

Pockmat

Re: zbytečný peníze
Jak pro koho! Kdyz si chce nekdo vychutnat svuj oblibeny film, tak at si to koupi! Ale porad lepsi si to koupit, nez s pominutim ty penize prozrat! Kdyz tak si ma koupit neco jinyho!
0/0
10.12.2003 22:48

Georgik

Re: zbytečný peníze
Na tomhle si může vychutnat svůj oblíbený film jen masochista.
0/0
11.12.2003 10:25

Georgik

Re: zbytečný peníze
No vidíš, Manni, aspoň v něčem se shodnem!!!
0/0
11.12.2003 10:24

manni

Re: zbytečný peníze
hm :))))
0/0
5.1.2004 11:08

Dzerzinskij

sony str-de875
Ja jsem koupil pred tydnem v elektrocity slevneny reciever za 6500 sony
STR-DE875

 

100W x 5
Dolby Digital / dts
Digital Cinema Sound
New DSP (32bit x 2)
6.1 kanálů virtuální dekódování
5.1 kanálů vstup
S -Video In 4 / Out 1
5.1ch pre-out
Opt In 3 , Coax In 1 , Opt Out 1

Umi 4 ohmove repraky (maj prepinac), takze jsem k nemu pripojil stare teslacke hi-fi 50W, 15VA reproduktory z roku 76. Myslite, ze nove by byly lepsi? Zatim nemam dvd prehravac, jedu na tom jenom audio. Chtel bych to rozsirit na 5.1. Co byste doporucili? Koupit i nove predni?

Myslite, ze to byla dobra koupe?

0/0
10.12.2003 20:25

Dan

Re: sony str-de875
Za tu cenu je to v pohode - protoze zesilovac a repro urcuji konecnou kvalitu z nejvetsi casti proto bych zacal vymenou beden.  Pokud mas omezeny rozpocet tak asi nejake male 2 pasmove monitory na slusnych stojanech. K 5.1 bych pokracoval krucek po krucku. 
0/0
10.12.2003 20:39

Dzerzinskij

Re: sony str-de875

Tobe se zda, ze ty bedny nejsou nic moc? Tripasmove, velikost asi 50x30x30cm?

0/0
10.12.2003 20:48

Re: sony str-de875
Zda se ze jsou velmi stare, pravdepodobne unavene. Jak kvalitni byly nove si netroufam ani odhadnout a priznam se ze na zlate ceske moc neverim...
0/0
10.12.2003 20:58

Viktor

Re: sony str-de875
Za 6.500,- To je blbost!!!Spise 16.500,-
0/0
11.12.2003 11:48

Dzerzinskij

Re: sony str-de875

To byla puvodni cena pred 2 lety. V elektrocity u toho meli cenu asi 10000 a na nem byla nalepka ze slevni z ceny jeste 35% (Byl to vystavni a trosku podrenej)

Hraje perfektne, ma i spinanou zasuvku, kterou se setri elektrina na trafech, kdyz je to vypnute. Ma taky vstup na gramec, takze jsem na nej primo pripoji starsi hifi gramofot tesla nc600q (absolutni spicka, co kdy tesla vyrabela - plna automatika, opticke navadeni na zacatek desky, mmm :)

A tech vstupu a vystupu... Tolik optik beznej reciever nema...

0/0
11.12.2003 12:31

Jenda

:-))
Tak nez bych utracel za takove sracky tak to radeji mam postavene kino.Slyset bedny  Boss jo to je parada.
0/0
10.12.2003 20:03

Novotný

Chybí závěrečné zhodnocení
Proč autor v závěru nezhodnotí v přehledné tabulce svůj subjektivní dojem z výrobků?? Např. poměr ceny k užitným vlastnostem, k výkonu a pod. Takto je článek nepřehledný a nedává návod ke koupi. Chybí např. označení - "Dodrá koupě" či jiné podobné.
0/0
10.12.2003 19:41

Lubor Jarkovsky

Re: Chybí závěrečné zhodnocení

Clanek nema produkty hodnotit, ale ma ukazat, co je na ceskem trhu k dostani. Tip Technetu jsme udelili a je v clanku oznacen - dostal ho system Pioneer DCS-313.

Specifikace ke kazdemu produktu naleznete pod odkazem. Tento clanek neni test. Nemuzeme vyrobky hodnotit, protoze jsme je netestovali a bylo by nezodpovedne a podvodne je hodnotit. Clanek ma pouze cloveku, ktery kino vybira, pomoci ve vyberu.

0/0
10.12.2003 19:48

Dan

Re: Chybí závěrečné zhodnocení
Protoze ty vyrobky znam tak by me vazne zajimalo proc si autor mysli ze nejlepsi koupe je ten Pioneer. Nesnazim se popichovat - vazne bych to rad vedel.
0/0
10.12.2003 19:50

Lubor Jarkovsky

Re: Chybí závěrečné zhodnocení
Nerikam, ze je to nejlepsi koupe. Ale systemu jsme udelili Tip, protoze ma hodne funkci a zvukove se neprojevuje vubec spatne (mel jsme moznost slyset). Co se tyce zvuku, tak jsou v clanku daleko lepsi systemu. Ale kdyz vezeme zvuk, cenu a mnozstvi funkci, tak jsme se rozhodli udelit Tip tomutu vyrobku.
0/0
10.12.2003 19:52

Dan

Pioneer DCS-313
Vzhledem k tomu ze jsem mel moznost otestovat v pomerne objektivnich podminkach 4 ze zminenych systemu tak bych chtel jen varovat pred tim Pioneerem ktery redakce doporucuje. Zvukove byl jednoznacne nejhorsi. JVC/Sony bylo hodne podobne i kdyz charakterove ruzne (Sony mene basu ale cistsi zvuk) Pana s odstupem a potom teprve Pio. Hodne stesti pri vyberu - zajdete ke slusnemu prodejci a poslechnete si.
0/0
10.12.2003 19:40

Lubor Jarkovsky

Re: Pioneer DCS-313
Shodou okolnosti jsem mel prave tento Pioneer moznost take slyset. Dival jsem na nem na cely film. S vasim nazorem nemohu souhlasit. Zvukove vubec spatny neni. Neni sice nejlepsi, ale nabizi hodne funkci a podporu vice formatu. V tomto ohledu je koupe tohoto vyrobku vyhodna.
0/0
10.12.2003 19:50

Dan

Re: Pioneer DCS-313
A mel jste moznost ho s necim primo srovnat?
0/0
10.12.2003 19:51

Re: Pioneer DCS-313
Ano, se system Sony DAV-S888. Netestoval jsem ho, pouze jsem byl na navsteve v poslechove mistnosti. Zvukove mi prisel pomerne slusny, zvlast za ty penize. Tip jsme mu dali hlavne kvuli cene a funkcim.
0/0
10.12.2003 19:54

Dan

Re: Pioneer DCS-313
Tipuju ze S888 byl o necem jinem (a taky za jine penize ze). No nic, bez primeho srovnani s primou konkurenci muzete zvuk hodnodit jen velmi tezko. Pokud tedy nejste hodne zaslouzily hifista.
0/0
10.12.2003 19:59

Lubor Jarkovsky

Re: Pioneer DCS-313
Prave proto jsme nehodnotily. S888 je samozrejme uplne jina kategorie. Jak jsem napsal do jineho prispevku, tip byl udelen predevsim vzhledem cene, slusnemu designu a funkcim. Zvuk se mi zdal celkem dobry, kdyz sem ho slysel.
0/0
10.12.2003 20:01

Lubor Jarkovsky

Re: Pioneer DCS-313
A co se tyce zvuku, tak je to vzdy subjektivni hodnoceni. Ten Tip jsme neudelili na zaklade nejakejho testu, ale spise funkci a ceny. Clanek neni test, presto jsme chteli alepson neco doporucit vice.
0/0
10.12.2003 19:58

Karel

Re: Pioneer DCS-313
Dobrý den, rád bych se vás zetal jaký systém by jste tedy preferoval, nebo mohl doporučit. Rád bych si nějaký pořídil a pioneer mě zaujal, je ale obecně známo že výrobků je mnoho a teď si má člověk vybrat. Děkuji. S přáním hezkého dne K.R.
0/0
14.4.2004 0:23

PaaJa

[Rysívr]
Zajmalo by me k cemu slouzi ten [Rysívr] gdyz neni potreba na prostorovej zvuk a taky jak se to pise dekan
0/0
10.12.2003 19:11

Lubor Jarkovsky

Re: [Rysívr]
V receiveru se sbihaji audio a video signaly. Je dulezity pro prostory zvuk, protoze jsou v nem umisteny dekodery. Receiver slouzi take jako zesilovac. V all-in-one systemech jsou vsak vetsinou dekodery, zesilovac - proste funkce, ktere zajistuje receiver v samostatne poskladanem systemu - integrovany do DVD prehravace. Nekdy take do subwoofer, ale to uz jsou jen detaily. Receiver je tedy zakladni jednotkou domaciho kina, alespon tehdy pokud si kupujete jednotlive komponenty zvlast. Nebo pokud je all-in-one system vyrobek tak, ze jsou dekodery atd. umisteny v separovane jednotce - pak se jedna take o receiver.
0/0
10.12.2003 19:45

Alfons

JednotlivÝ výrobci
prvni slovo v textu... no comment...
0/0
10.12.2003 18:47

Lubor Jarkovsky

Re: JednotlivÝ výrobci

chybicka se vloudila...omlouvame se, ale kdyz se pise takhle dlouhy clanek, tak se holt obcas autor pretukne.

diky za pochopeni

0/0
10.12.2003 18:50

Lehor

SONY DAV-SA 30

Vřele doporučiji. Na internetu za 13.900 Kč.

 

0/0
10.12.2003 17:27

Marek Slapak

Muj nazor
Pokud muzu pridat svuj nazor, tak bych rekl asi takhle: domaci kino neni rohlik, kterej se kupuje kazdej den. Jestli na tom chcete slyset poradnej zvuk (5.1 na film, 2.0 hudba), tak se vykvajznete na ty all-in-one bazmegy, ktery nehrajou. Uvadej sice u nich vykony, ktery mam u svyho malyho P.Acka (rackovej zesilovac, kompakty s 15"basy, 2tymi stredy a 1" titanovou hornou) :-) ale realita - vzal bych to ciste fyzikalne :-) ... Pokud muzu poradit - jednoznacne - nejakej poradnej AV receiver - rozumna volba za ne moc penez je Onkyo TX-SR601, k tomu nejakej kvalitni dvd prehravac a to hlavni - alespon predni L+R bedny _poradny_ plnopasmovy, ne ty bakelitovy siditka, ktery nehrajou ... Date za to sice trochu vic, ale rozdil, verte tomu bude __enormni__ . Hlavne mate vyreseny jak citelny prostorovy zvuk, tak kvalitni stereo poslech a nemusite extra resit 5.1 a stereo, takze vlastne usetrite :-) Pokud chcete utracet trochu vic, tak jako receiver muzu doporucit neco od fy. Harman-Kardon ... ale to Onkyo za ty penize - zvuk fantastickej, poradnej zdroj, kvalitni prevodniky, zadny siditko, ale "poctivej kus zeleza" :-)
0/0
10.12.2003 16:18

ivan

Re: Muj nazor
souhlas, jen dodam ze ten reciever nemusi byt nijak masivni, jde o to aby mel dotatecny vykon. A nove plne digitalni zesilovace (pracujici na principu zesileneho PWM) jsou stejne vykone jako mnohem rozmernejsi a hrejivejsi analogovy predchudci. Po osobni doporuceni je DVD Panasonic S75, a receiver Onkyo 601 (vyborna zvukova kvalita, multiroom), nebo Panasonic XR25 (slusna kvalita, design, ovladani, funkce). Bedny dle vastniho vyberu (poslechu).
0/0
10.12.2003 17:01

Lubor Jarkovsky

Re: Muj nazor

ano, samozrejme. nekteri mene narocni vsak chteji vse jenom vyndat z krabice a hodinu po rozbaleni koukat na film. tem takovy system bohate staci.

all-in-one system nemusi byt nutne horsi. Staci se podivat na modely Pionner, Boss nebo Nakamichi s cenami nad 60 tisic, v pripade Bosse a Nakamichi spise nad 100 tisic. Tyto systemy uspokoji i narocnejsiho posluchace a navic jsou designove skvostne. A i kdyz jde predne o zvuk, tak design hraje take u nekoho velkou roli.

0/0
10.12.2003 17:56

marek Slapak

Re: Muj nazor
Samozrejme, to sem zapomnel v prispevku dodat, mas pravdu, all-in-one systemy ktery hrajou sou , ale ses s cenama hodne vejs nez kolik bys dal za komponentovy reseni, jinak, souhlas s tim co pises
0/0
11.12.2003 10:36

Tom

Re: Muj nazor
velice slusnej zvuk za rozumny prachy dostanes taky z Denonu. Jak stereo, tak vicekanalovej...
0/0
10.12.2003 21:30

Pipóč

Re: Muj nazor
Svata slova!!! Ja si to postavil od NADu a DALI a na podobne clanky jako tenhle se fakt divam s nadhledem. Napada me, jestli to spis neni neplacena reklama nez seriozni poradna.
0/0
10.12.2003 18:12

Stano

Philips HC700

Moje doporučení je Philips HC700, což je komponentní systém skládající se z AV receiveru LX700 s reproduktory (300W digitální zesilovač, pasivní SW, ale možnost doplnit o aktivní, DD,DTS, DPLII, dvoupásmové repro se speciálními páskovými výškovými repro - ty se obvykle používají u HighEnd reproduktorů, 6ti kanálový vstud, digi vstup i výstup a DVD přehrávače DVD728- což je klasický přehrávač který umí přehrát vše (JPEG, MP3 na DVD) jeho výhoda je i české menu (snad jediný ze značkových výrobců). v e-shopech je běžně dostupný za 14-15000 Kč včetně dopravy.

Je velmi elegantní výška receiveru 58 mm, DVD 43 mm.

Je možné také koupit jen LX700 asi za 11000 a DVD 737 za 5-6000, který plně podporuje DivX a Xvid

0/0
10.12.2003 13:36

Michal

Systém s kvalitní reprodukcí hudby
Který ze systému byste doporučili nejen pro domácí kino, ale i pro časté přehrávání hudby - tuner, CD, MP3. Jde mi hlavně o kvalitu zvuku z reproduktorů. Ty malé plasťáky ve mně důvěru moc nebudí.
0/0
10.12.2003 10:44

ivan

Re: Systém s kvalitní reprodukcí hudby
doporucuji kapku priplatit a vzit Panasonic SC-DT310, asi nejlepsi sestava s nejlepsim zvukem(viz test ve S&V12/03). Pokud mas naroky jeste vetsi, pak uz leda skladanou sestavu z komponent.
0/0
10.12.2003 15:22

Dan

Re: Systém s kvalitní reprodukcí hudby

Ivane,

 

i tady jsi. A shodou okolnosti je zase Panasonic nejlepsi vid?

0/0
10.12.2003 19:16

ivan

Re: Systém s kvalitní reprodukcí hudby
to jestli je Panasonic nejlepsi, nevim, nicmene tuhle sestavu jsem mel moznost si poslechout, a hraje velmi dobre (predevsim kvuli kvalitnim repro). Dale i ve S&V tuto sestavu oznacily jako nejlepsi. Vzhledem k tomu ze cena jen jenme presahuje hranici 20000Kc (resp bezne lze koupit pod 20000Kc) tak osobne doporucuji.
0/0
10.12.2003 20:47

Marek Slapak

Re: Systém s kvalitní reprodukcí hudby
Pokud ti muzu dobre radit, tak viz. muj prispevek vyse - zapomenout na all-in-one siditka a jit do komponentovy koncepce s masivnim receiverem a __plnopasmovymi_ prednimi L+R bednami . Nebudes litovat a pokud zvolis kvalitni plnopasmovy reprobedny, tak ten, kdo ma doma all-in-one siditko a uslysi zvuk u tebe , tak se pude picnout :-)
0/0
10.12.2003 16:21

Marek Slapak

Re: Systém s kvalitní reprodukcí hudby
Este pro doplneni - to co mam doma - nic enormne drahyho: Receiver: Onkyo TX-SR600E DVD: Panasonic XV10 bedny :-) no, tim bych se moc nechlubil, to je docela ostuda - ve predu plnopasmovy JAMO , planuju neco od B&W nebo INFINITY...
0/0
10.12.2003 16:24

Ris

Re: Systém s kvalitní reprodukcí hudby
Pripojuji se k dotazu. Je lepsi si poridit kvalitni HIFInu a k ni dokoupit DVD nebo radeji domaci kino a k nemu dokoupit chybejici komponenty? V cem maji jednotlive volby sve vyhody a uskali? Diky za odpoved.
0/0
11.12.2003 0:30

Tomas

SONY SA-30
Je to můj favorit, o kterém už pár měsíců uvažuju. Mám malý obýváček, tak by to snad mohlo být dostačující. Pochopil jsem, že zřejmě neumí přehrávat přepisovatelný DVD? Máte s ním někdo zkušenosti, kladné nebo záporné?
0/0
10.12.2003 9:06

Lubor Jarkovsky

Re: SONY SA-30
Tento systém by podle dostupných informací přepisovatelná DVD měl umět přehrát.
0/0
10.12.2003 13:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.