Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak se se spamem vypořádáváte vy?

Vracení podezřelých zpráv odesilateli významně snižuje objem nevyžádané pošty. Za určitých okolností však může vzniknout nekonečný koloběh matoucích zpráv. Přečtěte si zkušenosti z první ruky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ivan

To je ale kravina !!
Takhle se to prece vubec nesmi delat. Cetli jsme nekdy RFC ? To ze ten spam prijmete zanalizujete a nasledne na nej automaticky odpovite je uz z principu spatne. Predstavte si ze nekdo rozesle spam a ve From: bude chudak@on.dial-up.cz. A vy mu poslete 1000 mailu s dotazem o potrvrzeni ktere ho vubec nezajimaji. Pokud pouzijete sendmail+milter interface+spamassasin muzete zanalizovat mail uz behem prijimani. Takze smtp server spammera posle helo mail from: xxxx rcpt to: yyyy data zzzz zzzz . <-- A ted to prijde! Vy misto 250 Ok: queued as 80E837D00C odpovite 404 ERROR: f*ck you spammer. A odpoved at generuje ten druhy smtp server a ne ten vas. Pokud se jedna o false-positive, tak klient dostane mail s tou hlaskou, ktera nasleduje za chybou.
0/0
8.1.2004 20:43

Smrgl

Nekonecna smycka
Na kamosovo shranku na seznamu prisel mail od admina jineho servru.Seznam to chytre odeslal nazpet adminovi. Adminovi se uz taky nejak nelibil a tak ho poslal nazpet na seznam.Tak to bezelo tak dlouho dokud  se mu nezaplnil prostor pro jeho mailovou schranku urcenou.Docela slusny je ze nakonec v ni mel neco kolem 2000 kopii jednoho a toho sameho mailu a na mobil mu prisel stejny pocet dorucenek....
0/0
5.1.2004 0:03

vse vse

spamihilator, spamarrest

již pár měsíců používám jednoduchý prográmek Spamihilator, spamy zůstanou v jeho koši, vůbec neprojdou do Outlooku.

V případě potřeby občas doplním nové zakázané slovo ( viagra se vyvinula ve vi@gru, pak i ve viiagru) , přidám nebo odeberu adresu z white/black listu a je to ...

Pro znalce - zkuste Spamarrest -konečně funkční metoda "veřejného potvrzování" pravosti emailů ....   první email od nového příchozího vygeneruje žádanku o potvrzení, odesílatel si to potvrdí "stíracím kuponem" a pak už jeho mejly vždy projdou ..  

0/0
4.1.2004 22:46

Steven

Outlook 2003

Od ty doby co jsem nainstaloval novej Outlook 2003, je od spamu pokoj.

Pokud je uroven filtrovani Nizka, obcas nejaky dojde (tak 1 z 30), na urovni Vysoka mi zhruba po mesici jeste zadnej spam nedosel...

0/0
4.1.2004 15:07

rykan

Re: Outlook 2003
Otazka spis zni kolik nespamu ti taky nedoslo.
0/0
5.1.2004 19:47

Re: Outlook 2003

spam chodi do slozky Nevyzadana posta, pak se automaticky maze

obcas tam hodim oko - zadnej nespam tam zatim neskoncil

0/0
5.1.2004 23:03

Milda

S pravidly pro příjem zpráv bez efektu na W98SE
Pokusil jsem se spamy zmírnit nastavením pravidla pro zprávy. Na mém počitači to absolutně nefunguje. Vůbec zadané nefiltruje.
0/0
2.1.2004 9:53

chuansancez

takhle to resej profici:

na svem byvalem pracovisti jsem mel na starosti internet a tim padem i spam.

ten jsem vyresil velmi jednoduse s 95% ucinosti. nainstaloval jsem si emailbombera a jakykoliv spam ktery dorazil jsem poslal na adresu inzerenta, ne odesilatele!

kdyz jsem to posilal na adresu odesilatele tak jsem mel ucinost tak 60%. a ted to hlavni, ja to poslal zpet 100x za kazdy jeden mejl.

samozrejme jsem poslal k tomu doprovodny dopis o tom ze slusna firma si reklamu zaplati a nezneuziva k tomu internet.

pokud mi nekdo poslal opet reklamu(mel jsem seznam firem) tak jsem to zopakoval ale tentokrat to bylo za 200x, plus 200x sms na vsechny mobily co byly uvedeny na webu(coz dnes uz nejde, velka skoda - tohle ucinkovalo 100% na spamery) samozrejmosti je ze museli dostat zpet i ten svuj puvodni mejl aby vedeli za co to maji, protoze se mi stalo, ze tak 10% spameru se ozvalo bud na mejl nebo telefonicky. stalo se ze nekdo rek ze to neposilal, protoze to za ne delal nekdo jinej, tak jsem jim nahlasil mejla odkud to prislo, oni vetsinou na to ze je to nejaky dealer a ze za to nemuzou, ja jim rek ze ho za to platej a proto za to muzou a bylo vyrizeno.

opet upozornuji mel jsem minimalni ucinost ze uz nikdy neprisel ten samej mejl 95%. je nutno dodat ze vetsina firem byli cesi, proto to bylo snadnejsi. velke plus u nas bylo, ze nikdo nechodil na zadny porno stranky apod, pricemz meli vsichni zakazano se nekde registrovat jen az po mem souhlasu. toto lze realizovat jen v male firme, ve velke to nikdo neuhlida. moje zkusenost je ze cim mene se registruji tim mene mi chodi spamu.

Zaver: NA HRUBY PYTEL HRUBA ZAPLATA

0/0
1.1.2004 13:39

Re: takhle to resej profici:
0/0
3.1.2004 22:56

Michal

Reverzní záznam
Používám pro boj se spamem kontrolu existence reverzního záznámu pro doménu ze které mi příjde zpráva, pokud neexistuje, mailserver zprávu nepříjme. Tím odfiltruju jen část, to co projde SpamAsassian označí číselnou hodnotou a v případě spamu přidá do předmětu zprávy klíčové slovo pro označení spamu. Pak už je to jen na uživateli co s takto označenou zprávou provede. MailServer jsem nakonfiguroval tak, že vrací pouze zprávy obsahující vir, a to s upozorněním na tuto skutečnost. Vracet spam mi příjde jako nerozumné řešení, které mi akorát zvedne trafic na serveru a nic jiného tímto nedocílím. Když už nechcete zprávy označené jako spam doručovat lokálním uživatelům, tak je prostě odstraňte.
0/0
31.12.2003 11:31

Vraána

Re: Reverzní záznam

Vracet viry je stejný nesmysl. Vždyť dneska přes 90% virů obsahuje falešnou adresu odesilatele! Dostene to nějaký chudák, kterého zbytečně vylekáte.

Zajímavé je, že Computerworld tuhle pi*ovinu na svých stránkách nevydal. A silně pochybuju, že to vydají na papíru.

0/0
1.1.2004 12:48

PetrC

Re: Reverzní záznam
Myslim, ze tohle reseni funguje obzvlaste skvele, pokud nekdo provozuje hostovany web a mail chce posilat z jeho adresy - fyzicky to ovsem realizuje pres dial-up... No nic, tak ho odstrihneme...
0/0
2.1.2004 10:31

Martin

Re: Reverzní záznam
Lepsi je pontrolovat existenci MX-recordu pro danou domenu. Pokud neni MX-record, je mail podvrzeny, protoze na nej nejde odpovedet.
0/0
8.1.2004 14:37

Robox

Mno tak to je hruza...
 Tohle to napadlo ktereho genia? Vetsi nesmysl jako odesilani zpet ... nevim kdo je vetsi trotl jestli ten spammer nebo ten kdo to vymyslel. Asi pan genius zapomel, ze adresy spamu jsou smyslene, timpadem nedorucitelne. Tzn. prijde 1 email, vratim ho zpet, to mame druhy email ktery jde pres server, zpet prijde od SMTP serveru odpoved ze je to nedorucitelne, cili to je 3 email ktery jde pres Vas firemni server. Gratuluji, prave jste si pekne "zasrali" mail server, a zvysili tim traffic 3x :) Neni na dobre ceske rucicky...v tomto pripade to jaksi neplai...
0/0
30.12.2003 21:27

Ghuul

Re: Mno tak to je hruza...
Ono to tedy z toho clanku neni tak zrejme ale podle tohoto : "... Po týdnu zavádění tohoto postupu už zprávy zaslané na tento účet přestaneme číst a prostě je vymažeme..." bych mozna rekl ze je pak uz jenom mazou a ani neodesilaji zpet. Tezko rict...
0/0
31.12.2003 8:48

PetrC

Re: Mno tak to je hruza...
No, mozna by to chtelo pozorneji cist. Autor zjevne vraci jen to, co antispamove filtry oznacily za spam, navic na jednu adresu jen jeden mail. Vetsina skutecnych spamu bude zjevne vyrazena filtrem a ten maly zbytek? Ten se pravdepodobne dostane v naproste vetsine skutecnym odesilatelum. (A pokud ne? Jeho firma na tom kazdopadne usetri, takze z hlediska zamestnavatele je to dobre reseni :-).
0/0
31.12.2003 10:53

Pavel

Re: Mno tak to je hruza...

Já jsem četl jsem pozorně:

O tom, že by posílali jenom jeden e-mail na jednu adresu jsem nic nenašel. Zato se tam píše, cituji: "Vrátili jsme již stovky tisíc zpráv na adresy jejich odesilatelů, a pouze jeden z nich požádal o registraci do seznamu povolených subjektů.". To už se vyplatí!

Autor článku dále konstatuje, že odeslání těchto statisíců zpráv (za cca týden, jak plyne z kontextu článku) a příjem asi polovičního počtu nedoručitelných odpovědí "ušetří obrovské množství místa na disku a zmenší nároky na výkon poštovního serveru". Bez komentáře.

Opravdu si myslím, že toto není následováníhodná "Nová politika omezení spamu: Návrat odesilateli"

0/0
31.12.2003 12:07

PetrC

Re: Mno tak to je hruza...
Myslim, ze to vyplyva z tohoto: ... většina uživatelů i přesto čte každou zprávu označenou jako spam -- prostě pro jistotu. A to přesto, že pouze jedna z deseti tisíc zpráv je označena chybně. Minulý týden jsme učinili další opatření: nakonfigurovali jsme e-mailovou bránu tak, aby nevyžádané zprávy vracela s příslušným komentářem jejich odesilatelům. Predpokladam tedy, ze vraceji jen to, co bylo oznaceno jako spam, nikoli ze zrusili predchozi trideni posty (to by museli byt lehce dementni - coz narozdil od rady dalsich prispevatelu, kteri se zjevne povazuji za nejvetsi genie na svete a ostatni lidi za tupce, nepredpokladam).
0/0
2.1.2004 10:28

Pavel

Re: Mno tak to je hruza...
Jistěže vracejí, lépe řečeno přeposílají, jenom spam, ale nevím z čeho usuzujete že jenom jeden na jednu adresu (tím myslím, že pokud přijde z jedné adresy spam vícekrát, tak pošlou upozornění jenom jednou (poprvé) - možná že si tu nerozumíme). V každém případě měla tato věc smysl pouze v jednom případě z několika set tisíc (kdy odesílatel požádal o zařazení do whitelistu) a jak sami píší, nevinný dopis je jako spam vyhodnocen pouze v jednom z desetitisíc případů. Připadá mi proto celý systém jako zbytečný a zatěžující jejich a ostatní systémy. Rozumné řešení podle mého je zprávy vyhodnocené jako spam uživatelům vůbec nedoručovat, buď je rovnou zahazovat a nebo v případě obavy ze ztráty důležité pošty přeposílat na zvláštní účet kde je někdo pověřený dál semiautomaticky zpracuje. Je to sice dražší a náročnější, ale řešení popsané v článku jenom přehazuje tyto náklady na providery a často nevinné uživatele jejichž adresy byly zneužity.
0/0
2.1.2004 11:04

sbiram CC a TO od spamu, zbytek odeslany primo me tridi UI PopFile
na freemailu dostavam 90% spamu, opravdu nevim cim sem si to zaslouzil, jednoho dne sem uvedl email na jeden zapadly cesky diskuzni server a druhy den to zacalo (predtim nikdy) spamu se nezbavuju (zatim), ale necham ho tridit pres UI nainstalovane na localhostu (pop server), ktere upravuje hlavicku outlookem nastavenym na localhost prohlizim hlavicky a tridim postu do slozek (uz automaticky, samozdejme) ... predevsim do spamu jednou za cas vyjedu ze vsech spamu CC a TO a nastavim preposilani do slozky spam primo na serveru freemailu -> tim padem mi zmizi z inboxu na freemailu 70% spamu a outlookem vyberu spam, ktery ma prazdne CC a v TO je jen moje adresa, a protoze vsechny maily vybiram pres Popfile, ktery .... .... a vubec, zahazujte vsechny maly, ktere obsahuji #000000 nebo #FFFFFF
0/0
30.12.2003 13:33

Tomas

Trouba a ne IT manazer
Takový trotlové jako výše uvedený "IT manager" mi zavalují denně poštovní server pomalu víc jak skuteční SPAMEŘI. Protože spameři použijí občas jako odesilatele adresu s mojí doménou, dostávám od takovýchto vtipálků spoustu pošty, která je následně vyhodnocená jako nedoručitelná a správa o tom putuje správci. Ten se může zbláznit radostí. To toho ... správce nenapadlo použít některý z ověřených systémů a spávy zjištěné jako SPAM prostě zahazovat???? To by bylo asi na experta příliš moc...
0/0
30.12.2003 10:12

kecki

spam
Ja svoju sukromnu adresu neuvadzam nikde maju ju len znamy a rodina, na spam mam adresu ktoru si mozete pozriet a mam pokoj od spamu. Raz za cas sa nahlasim na atlas a zmazem spam. :o) Ked sa niekde registrujem uvadzam ju a ked poslu potvrdzovaci kod tak sa tam nahlasim a vlozim im ho. Na ten mail chodi tam 30-50 spamov denne a zili mi to netrha. Aj keby ich tam chodilo 8000 denne dam oznacit vsetko a zmazat. :o) mne to server nezatazuje a atlas ma na to kapacity.
0/0
30.12.2003 8:27

ravo

Filtr
Ja jsem zakazal vstup vsemu co neni z ".cz" a mam klid. Spam mi proklouzne tak 1 za mesic:-)
0/0
30.12.2003 2:35

Pluton

Re: Filtr
To jsem taky zavedl, ale v posledni dobe si spammeri nejak oblibili domenu seznam.cz, smejdi :-))
0/0
31.12.2003 22:12

honza

kladivo na spam
zdravim ja pouzivam si20.com a pokud prekousnete ze jim date heslo do emailu tak vam sami automaticky vsechno vyfiltruji. pouzivam cca 2 měsice a jsem naprosto spokojeny s nastavenim outllooku jenom date do adresy prichozich sprav mail.si20.com a odchozi nechate treba na seznam.
0/0
30.12.2003 0:11

clone9

Re: kladivo na spam - misto placeni naval hesla
pani, a zadarmo no to je uzasny ... a nezaplatil si jim tim heslem ?
0/0
30.12.2003 13:10

Dan1

Re: kladivo na spam
No vidis, ani nemusis chodit az do Emeriky. Treba na Email.cz si taky muzes zapnout a konfigurovat Spam Assassin + nastavit white i black listy.
0/0
31.12.2003 0:28

Zdenek

Spam jsem si vyřešil obráceným postupem
Já jsem si problém spamu vyřešil obráceným postupem: nejdříve jsem sepsal e-mailové adresy svých známých, pak jsem si vytvořil ve své schránce adresář SPAM, pak jsem nastavil filtry tak, že naopak povoluji e-maily konkrétních lidí, tedy těch od kterých chci dostávat e-maily. Tyhle e-maily přeposílám do jiné schránky, na kterou mám nastaven Outlook. Ostatní e-maily jsem z počátku prostě nechal dávat do adresáře SPAM v první schránce (abych pochytal e-maily těch lidí, na které jsem zapomněl). Cca 2 měsíce jsem to takhle dělal, no a teď prostě všechny takto přesunuté e-maily=spamy rovnou mažu. Od té doby nemám se spamem problémy (cca 2-3 spamy mi proklouznou za měsíc až do Outlooku, ale ty zase řeším následným zablokováním, takže podruhé už nepřijdou). Problém samozřejmě přijde až někdo objeví moji schránku na kterou mám nastavenou Outlook, pak nezbývá, než si udělat další adresu a zase bude klid několik měsíců... Doporučuji vřele, mně to zatím funguje skvěle!
0/0
29.12.2003 23:26

David

Re: Spam jsem si vyřešil obráceným postupem

jasně ...to lze ale u jednotlivce nikoliv u firmy ..jinak já to dělám podobně :-)

David

0/0
30.12.2003 1:46

Zdenek

Re: Spam jsem si vyřešil obráceným postupem
Je pravda, že pro firmy tenhle obrácený postup nejde. Ale i ve firmě se tomu dá docela slušně bránit za předpokladu, že se o to někdo stará a blokuje postupně adresy přicházejícících spamů. Často totiž přicházejí ze vzájemně  podobných adres typu "1234.mail.com", pak stačí dát do filtru např. "mail.com" a je to (uvádím to jako příklad)! Je určitě blbost pokoušet se psát automatické zpětné e-maily!!! Ještě bych tak viděl (pro nadšence) vlést si na stránku, kterou spam propaguje a poslat jim falešné objednávky na jejich zboží, případně, pokud tam mají nějaký kontaktní e-mail, tak ho zahltit e-maily... Ale nevím, kde bych na to vzal čas! Pokud se problém spamu vyskytuje u firmy, viděl bych to spíše jako špatnou práci administrátora, nebo toho, kdo se o tento okruh problémů stará! Vždycky se to dá omezit na přijatelnou míru! Jako perličku uvedu případ, kdy mi přišel spam s nabídkou programu na omezení spamů...
0/0
30.12.2003 8:43

Re: Spam jsem si vyřešil obráceným postupem
hmm, jeden nas zakaznik udelal totez, a pak se rozciloval, ze jsme mu neposlali slibene potvrzeni (na email ktery nam k tomuto ucelu poskytl) pokud teda pri jakemkoliv problemu hledas nejdrive chybu u sebe a pak obtezujes druhou stranu, je to tvoje volba jinak z tebe vyroste peknej potizista
0/0
1.1.2004 12:14

rykan

Re: Spam jsem si vyřešil obráceným postupem
Zase nakej magor chce ukazat, jak je chytrej. (myslim tebe ty pakoni, kdybys to nepochopil) Presto s tebou souhlasim.
0/0
5.1.2004 19:52

Tralalak ...

ban
ja to resim jednoduse, banuju cely domeny, takze ze sracek jako je hotmail, yahoo apod mi nic neprijde a mimo asi 2 lidi ktery mam na whitelistu tyhle domeny nepouziva. aktualne mam kolem 280 bloknutejch domen a prijde mi do klienta max 5-6 spamu tydne ostatni sou smazany uz na serveru. jen ten delete.log nabira nejak na objemu :)))
0/0
29.12.2003 22:07

Fido

Re: ban
Hmm. Ja to delam taky tak a neni mi to moc platny. Mam blokovanejch pres 700 domen, exoticke domeny ruznych africkych statu na urovni domeny 1. radu, ostatni na urovni 2. radu a stejne mi chodi hromada spamu. Bohuzel uz jsem se dostal na hranici, ze dalsi domeny se do filtru nevejdou.
0/0
30.12.2003 23:12

sysadmin

vetsi blbost jsem v zivote necetl pane manazere, ale aspon jsem se dobre pobavil :-)
0/0
29.12.2003 21:52

pjcom

spam sežere internet
Historie se neustále opakuje, tak jako mnohdy předtím a nějak jinak, i teď několik blbých lidí odpraví časem i internet. (pokud několik blbých lidí neodpraví časem i celou planetu !)
0/0
29.12.2003 21:29

Muf

slaby clanek, spatne napady...
Clanek je velmi slaby, popsana "metoda" je naprosta ptakovina. Byla pouzitelna tak pred 5 lety. Dnes ma drtiva vetsina spamu adresu falesnou (!!!) Jedinou relativne ucinnou metodou jsou Bayesianske filtry - jak na serverech, tak pripadne na klientech. Pouzivam filtr v Mozilla mailu a jsem spokojen....Vcelku dobre filtruje ten smrad, ktery generuje lidsky odpad jako pisatel zdejsi obhajoby spameru...
0/0
29.12.2003 21:16

Adult webmaster

Spam VS USA
Jsem na netu už léta páně 5 let,, 12*30*5*8hodin = pěkná doba,,spam chodí z USA, tuhle mi někdo poslal email jestli chci koupit CD s 20 000 000 email adresy,,,, ale to jsem nechtěl říct......No na centrum.cz je nový antispam ejhle blokuje mi i emaily které přichází ze servrů které automaticky odpovídají.. takže stejně musím procházet spamovou poštu....ale to jsem taky nechtěl říct.... chci říct že to jednou praskne :)
0/0
29.12.2003 21:07

Tomáš Marný

Úkol z angličtiny?
Podle stylu bych soudil, že autor článku dostal v hodině anglického jazyka za úkol udělat překlad článku z časopisu... Asi měl sáhnout po jiném časopisu a ne nám servírovat takovéto krávobékoviny...
0/0
29.12.2003 20:36

Sam

Prominte ale jste hlupáci!!!!

Argumenty že ušetřím místo na disku jsou liché, když disk je otázka pár korun. Opravdu posledních pár let začínám pociťovat skutečnou nenávist proti ortodoxním jako by "otcům" Internetu, kteří říkají co je správné a co je špatné.

Internet je dnes hlavně obchodní a reklamní kanál a spam se nesnaží o nic jiného než prodat, tak o co Vám tzv. akademikům vlastně jde? Vždyt jen díky businessu můžete být na Internetu.

Všechno se zrychluje a tak pokud mohu poslat svým potenciálním zákazníkům smysluplnou informaci UDĚLÁM TO a vydělám peníze, které budu opět investovat. 

Ale ano jsem PRO jezdit na koních a na své Octavie, Mercedesy a jiná aute se budeme jen chodit dívat do garáže, protože zanedlouho přijde někdo s nápadem že auta nesmí na silnici. :-)))))

 

 

 

0/0
29.12.2003 19:33

Re: Prominte ale jste hlupáci!!!!
Promin, Same, ale hlupak jsi leda Ty. Uz treba proto, ze kdyz das na vytizeny postovni server disk za par korun, tak v tom serveru dost rychle klekne. IMHO.
0/0
29.12.2003 20:06

TNX

Re: Prominte ale jste hlupáci!!!!
Jdi do prdele. Dostavam 30 spam mailu denne. A to jsem vsude, kde jsem musel vyplnit e-mail psal adresu z free mailu, abych se vyhnul spamu v pouzivane poste. Ale stejne to nepomohlo. :-(
0/0
29.12.2003 20:28

Raimund

Re: Prominte ale jste hlupáci!!!!
Zřejmě radioamatére, slušně i v kontraverzi k nestejnému názoru. Jinak s ostatním, co bylo napsáno k problému souhlasím, jen "zvaní do Tvé kuchyně se mi nepozdává". A nejsem žádný měkota, ale ctím i odlišný názor jiného a diskuze je právě o slušnosti. Jinak se sveze jádro problému mimo a diskutuje se o suchém z nosu. 73, Raimund.
0/0
30.12.2003 8:01

Muf

Re: Prominte ale jste hlupáci!!!!
Jezismarja....Prosim, prozradte mne - vy mate take volebni pravo ? Doufam, ze ne, protoze vas projev svedci o nesvepravnosti... Neni divu, ze je svet zahlcen spamem, ktery uzira kapacitu prenosovych linek a nici nervy uzivatelu... Pokud se budou vyskytovat takova hovada, asi se veci jako je spam nezbavime :-(( Pracuji v komercni sfere a nejsem ten vami opovrhovany "akademik". Presto musim rici, ze nebyt tech akademiku, mozna by lide jako vy dnes skakali po stromech... Boze, to snad neni mozne...takove hovado... --- Omlouvam se ostatnim ctenarum, ale oznaceni "hovado" je v tomto pripade namiste a spise nez jako urazku jej doporucuji chapat jako diagnozu.
0/0
29.12.2003 21:12

spaldings

Re: Prominte ale jste hlupáci!!!!
Svatá prostoto !!! Tak prvně, jen díky těm "otcům" a "akademikům" máš k dispozici něco, co bys pravděpodobně nebyl schopen ani vytušit. A buď ubezpečen, že to kvůli obchodu a reklamě dohromady nedávali, i když se Ti to bude zdát divné. Chápu, že pro Tebe jsou všichni hlupáci, takové týpky známe dostatečně dobře. No a že Ti někdo říká, co je špatně a co dobře se nediv, evidentně to nejsi schopen rozeznat sám. Spam není dobře a vysvětlím Ti proč. Protože tím druhého obtěžuješ. A máš štěstí, že jsi někde na drátě, kdyby nebylo otců akademiků a dělal jsi takovou reklamu u dveří, asi bys už dávno dostal přes hubu. To bys pak možná pochopil. Takže ještě jednou - Ty nemáš žádné právo otravovat lidi a současně máš štěstí, že nejsi po ruce, protože by Ti za to rozbili hubu. Až Ti to zakážou, tak budeš řvát, že ti, kterým jejich práva doteď porušuješ, porušují Tvá jakási virtuální práva. Tvůj eventuální byznys je pro většinu, které zatím beztrestně otravuješ, nezajímavý. Udělej si test. Představ si, jestli bys vydržel od každého adresáta, který Tvůj spam považuje za obtěžování, obyčejnou facku. Takže shrnuto - asi budeš hlupák Ty a navíc typ, kterému se stále více a přesněji říká zmrd.
0/0
29.12.2003 23:30

Merlin

Re: Prominte ale jste hlupáci!!!!
Teda, berete mi to primo z ust ... :-)
0/0
1.1.2004 12:12

vlčák

Re: Prominte ale jste hlupáci!!!!
mně taky, není co dodat:-)))
0/0
2.1.2004 9:26

Ugara Čuga

Re: Prominte ale jste hlupáci!!!!
Autot tohoto příspěvku asi neměl lehké dětství...
0/0
30.12.2003 6:27

Fido

Re: Prominte ale jste hlupáci!!!!
Pardon ale jestli je nekdo hlupak tak to jste vy. Jak rikate "smysluplnou obchodni nabidku" nepovazuju za spam ani kdyz jde o nevyzadanou reklamu. Ovsem povazovat 60 nabidek na viagru, 80 nabidek na zvetseni penisu nebo poprsi, 40 slev na trznici v Sudanu a tuny dalsich sracek denne rozhodne nelze povazovat za neco smysluplneho, zvlaste kdyz dotycny "obchodnik" ma potrebu skryvat se za neexistujici adresou a ani na strankach, na ktere zasila odkazy nedokaze uvest jediny kontakt na sebe. Tohle ma do serioznosti zatracene daleko.
0/0
30.12.2003 23:22

luko

Re: Prominte ale jste hlupáci!!!!
Penis potrebuje zvetsit kazdy, hlavne vy, takze je to smysluplna obchodni nabidka.
0/0
30.12.2003 23:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.