Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaké máte vy zkušenosti s nákupy po internetu?

Oslovili jsme několik „kamenných“ řetězců s počítačovou technikou, elektronikou i elektrospotřebiči, proč nemají nabídku svého zboží na internetu. I přes urgence byla až na jediný případ (Datart) odpověď stejná - zaryté mlčení. Požádali jsme o komentář také internetové obchodní domy a specializované e-shopy. Jak vypadal předvánoční shon v e-shopech?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Uzivatel

Microsoft propaguje Linux
Je krasne sledovat, jak sam Microsoft propaguje Linux. I ti, kteri by se o nej jinak vubec nezajimali, budou chtit sami vyzkouset "ten Linux", ktereho se M$ boji. Budou si zjistovat informace, sami porovnavat naklady a a sami zjisti, co je pro ne nejlepsi. BTW: M$ podporuje kampane proi pouzivani nelegalni sofware, hlavne toho jeho. Mel by byt tedy stastny, ze misto toho, aby nekdo pouzival nelegalne Windows, pouzije zcela legalne zdarma Linux.
0/0
10.1.2004 19:00

Milan

ceny
Nakupuju na internetu docela pravidelně a musim ryct, ze jsem až na par drobnosti maximalne spokojen. Ceny i u novinek (elektoniky) i o 20procent levnejsi nez v kamených obchdech a ze jsem jich prosel. kdo je lenošný hledat tak at ne E-shopy neleze stejne tam, nic nekoupí.
0/0
8.1.2004 17:04

Roman Kazděra

Vltava je v pohodě
Nakupuji tam pravidelně už tak 2 roky a zatím byla vždy jenom spokojenost.
0/0
8.1.2004 15:00

bontonland
Varuji pred nakupovanim v Bonotonlandu pres internet. Objednal jsem si u nich CD Norah Jones a okamzite jsem zaplatil prevodem z uctu. Minimalne 14 dni se nic nedelo. Teprve po moji urgenci mi bylo sdeleno, ze zbozi neni na sklade. Penize mi byly vraceny az po delsim dohadovani po emailu, kdy prutahy svadeli na dovolenou apod. Uz nikdy u nich nic nekoupim. Nabizet zbozi, ktere nemam na sklade, je slendrian. Kaslani na zakaznika, ktery zaplatil a ceka na zbozi je jeste horsi!!
0/0
8.1.2004 13:05

Tom

dobra zkusenost

take se pripojim s referencemi na eshop, konkretne www.hifishop.cz - povedlo se jim dorucit do vanoc zbozi objednane v pondeli rano 22.12, sice to byla mensi vec - video, ale jsem rad, ze se to tak stihlo

maximalni spokojenost

0/0
8.1.2004 12:37

Re: dobra zkusenost

to je ale náhoda, že se v každé diskusi najde spokojený zákazník těch největších šmoulů. 

Chce to chlapi více makat a méně číst diskuse. Jinak ty velké hráče nikdy nedoženete.

0/0
8.1.2004 16:04

Underattack

Vltava
chci jen rici, ze mam spatnou zkusenost s obchodem www.vltava.cz. Ackoliv u zbozi bylo napsane, ze bude expedovane do 2 dnu, doslo po 14 dnech. Ani nebyli schopni poslat mail, nebo zavolat. Takove jednani je neseriozni. Zbozi jsem neprevzal a koupil v kamennem obchodu. Z meho okoli je vice takovych lidi
0/0
7.1.2004 21:53

Overattack

Re: Vltava
no vidíš a já mám s Vltavou ty nejlepší zkušenosti. je to individuální. a také mám ve svém okolí více lidí, kteří nakupují výhradně na Vltavě a jsou spokojeni.
0/0
8.1.2004 11:12

p.l.a.t.a.

elektrocity
... vidim, ze hodne lidi ma "rado" Elektrocity, jednou pri prilezitosti koupe digitalniho fotaku jsem tam taky zabrousil (chtel jsem kouknout na produkt "in natura") a musim rict, ze vetsi debilnejsi prodavace jsem uz dlouho nepotkal, o fotacich nevedel skoro nic, ale porad jen mlel nesmysly a jaky je to jejich zbozi bomba (proste diletant a o to vetsi frajer), fotak jsem koupil pres Inet vo cca 2000 levnejc!!! Mimochodem v Globusu jsou nekteri prodavaci elektro taky mimo obraz, nevim jak je muzou zamestnavat, ale asi jim houby plati a tak tomu odpovida jejich prehled o vyrobcich.
0/0
7.1.2004 21:49

dan

Re: elektrocity
To je uplne jasny - zkus jit delat do hypermarketu, to je nejblbejsi prace. Za malo penez akorat spoustu prescasu.
0/0
8.1.2004 9:18

p.l.a.t.a.

je to úplne v pohodě!!!
Letos jsem kvuli nedostatku casu a taky nechuti prodirat se davy silencu v kamenych obchodech poridil 80% vsech darku v e-shopech. Vsechno doslo vcas tj.do vanoc! je treba objednavat cca 14 dni predem. Objednavku potvrdili, poslali email o expedici zboží a pak už jen zvonila u dveří zásilková služba nebo pošta. Ceny mnohem příjemnější (cca 10-15%) než u HYPER a SUPER obchodů a ještě k tomu přibalili nějakou drobnost jako darek! Kdo se trochu orientuje na netu a vi co chce koupit, to obstara v klidu a levnejc. Mam s tim velmi dobrou zkusenost!
0/0
7.1.2004 21:39

perpl

jo...
... na tom www.stojanky.grulich.cz jsem koupil jen jednu věc, ale jinak mnoho na www.nakupuj.com a opravdu vždy a 100% spokojen, a ještě mi k vánocům poslali zadarmo dvě trička :-)
0/0
7.1.2004 20:52

Perpl

Shoping
Nákup přes internet - jen vřele doporučuji, rzchlé, levné kvalitní a ještě k tomu dle zákona o zásilkovém prodeji můžete vše vrátit do 14. dnů bez udání důvodu. Naposled jsem koupil super dárek na www.stojanky.grulich.cz - a v pohodě jako vždy.
0/0
7.1.2004 20:45

Plech

E-shoping v cizine
Ma tu nekdo vetsi zkusenosti s nakupovanim elektroniky a jineho zbozi z ciziny napr. z Nemecka nebo Anglie?Prosim o radu Dekuji
0/0
7.1.2004 20:45

Tomcat

Ja internetovy shopy pouzivam zasadne jen jako kontrolu na kolik az cena muze jit. Kdyz zjistim nejnizsi nabidku poptam se po prazskejch kamenejch obchodech a reknu vam uprimne ze vzdy se najde nekdo kdo ma cenu +-200 Kc. Takze nevim co resite . Jednou jedinkrat sem ze srandy kupoval neco v patru. Prislo to po 3 mesicich....
0/0
7.1.2004 20:06

Hlinda

Nakup
Ja nakupuji jednine na internetu. Dojdu si do Datartu (a jim podobnych prodejen) prohlednout a vyzkouset zbozi a pak ho objednam na internetu. clovek tak usetri spoustu penez a neni ochuzen o vyber a osahani zbozi pred nakupem.
0/0
7.1.2004 17:52

Martin

Jak kde.

Nakupoval jsem vysavac ETA a dosel vcas a v poradku. Dokonce mi i zavolala osoba, ze jsem nedostatecne vyplnil adresu a zbozi jsem bez vetsich problemu dostal. Dokonce jsem si porucil v telefonickem rozhovoru o sacky navic, ktere na webu nebylo mozno objednat  a dostal jsem je za nizsi cenu i  s postovnym. Dobre a rychle jsem nakoupil foto papir na strankach www.helpex.cz Objednal jsem 22.12. odpoledne nekdy kolem 15-16hodiny a  23.12. v 11hodin jsem tiskl. Neveril jsem, ze to muzou do Vanoc  takhle rychle  stihnout dorucit 145km a to jeste k tomu postou.   Timto chci podekovat spolecnosti ETA Hlinsko, ze mi usetrila 950Kc a cestu do narvanych supermarketu a spolecnosti HELPEX K.Vary, ze jsem mohl tisknout na foto papir a  usetrit dalsich 850Kc.

 

0/0
7.1.2004 16:46

finnanc

majstrštyk v Electrocity
"Majstrštyk" v ignoraci internetu prezentuje již několik týdnů řetězec Electrocity," nebude to nahodou tim ze v Electrocity ( Europe Technic ) koncej ? myslim ze manazerum to v tomto pripade je asi jedno.
0/0
7.1.2004 15:43

Leos

Re: majstrštyk v Electrocity
pro přesnost ten majstrštyk tam visi od kvetna 2003, kdy ukončili shopik od FlyNetu
0/0
7.1.2004 17:15

René M.

Ne všechny E-shopy mají budoucnost.

Před vánocema jsem si objednal zboží u jednoho e-shopu. Zboží mi přišlo poštou na dobírku. Zboží jako takové bylo funkční, ale:

1. Originální krabice od výrobku přelepená průhlednou fólií není podle mne kvalitně zabalená zásilka. Byla už na první pohled dost otlučená, rohy byly zmačkané, moc věrohodně to na mne nepůsobilo. Nevím, kdo za to může, spíše si myslím, že je to způsobeno Českou poštou během přepravy.  A je problém Jakou mám záruku, že přístroj je v krabici neporušen. Pokud krabici rozbalím a zjistím, že přístroj je nefunkční, jak dokážu, že jsem krabici nepoškodil já? Podle mě horko těžko.

2. Uvádí, že záruční listy nepotvrzují, protože nechtějí rozbalovat originální krabice. Přitom byla krabice otevřená a ZL nepotvrzený? Samozřejmě, ZL jim pošlu a omi mi ho potvrzený pošlou zpět. Ale je to pro mne ztráta času a peněz.

3. Ceny výrobků jsou mnohdy stejné jako v kamenných obchodech. Obešel jsem u nás 3 kamenné obchody, a ve všech měli onen výrobek za stejnou cenu.

Co říci závěrem? S nakupováním přes internet prozatím končím, jednou stačilo. Raději obejdu několik obchodů, výrobek si prohlédnu, mohu si ho IHNED koupit, mnohdy za STEJNOU cenu, v NEPOŠKOZENÉ krabici, s okamžitě potvrzeným záručním listem. I případné reklamace se mi bude řešit lépe.

A E-shopy? Budoucnost určitě mají, ale ne všechny.

0/0
7.1.2004 15:41

petr andrs

Re: Ne všechny E-shopy mají budoucnost.
neseriozni obchodnici se jiste najdou mezi internetovymi i kamennymi. Ano, preprava pomoci tretich osob tam v nasi jisty problem, to lze resit osobnim prevzetim, nebo e-shopem s vlastni prepravou. Odmitnout zbozi kvuli trochu pomackane krabici je stejne problematicke jak u e-shopu tak u retezce, pokud to neni zrovna akcni zbozi, ktere je zrovna na palete a sam si ho nalozite do voziku, v ElektroWorldu sem treba kupoval tiskarnu, tak ze sem ji nejdriv zaplatil, pak sel s fakturou k vydeji, kam prijela na pasu, fak nevim, co by delali, kdybych chtel jinou rka, ze se mi nelibi krabice. Se zbozim se naklada vselijak, at je tom pri preprave z e-shopu nebo ve skladu retezce. Potvrzovani zarucaku az po ozkouseni je bezne treba i v globusu, vetsinou vam reknou doma si to vyzkousejte a pokud to bude ok, tak si pridte nechat potvrdit ZL. Takze nakupovani v retezci a v e-shopu neni az tak velky rozdil, krom toho, ze tak usetrite cca 15% z kupni ceny, coz sou casto i tisice. Dnesni elektronika je tak sofistikovana ze plne prozkouseni pri nakupu v retezci je stejne nerealne. Co se tyce fundovanosti prodejcu - moznosti rady, tak vetsinou stejne prd vedi a pri siri sortimentu a neustale rychlosti obmeny se ani nelze divit, takze u me jednoznacne vede Internet, samozrejme vyber e-shpou s rozumem, volit vzdy ten uplne nejlevnejsi bez dalsich kriterii opravdu muze vest k problemum.
0/0
7.1.2004 16:31

fotr

Re: Ne všechny E-shopy mají budoucnost.
"Odmitnout zbozi kvuli trochu pomackane krabici je stejne problematicke jak u e-shopu tak u retezce," V reklamačním řádu obchodníků bývá často formulace: reklamace přijímáme pouze v původním nepoškozeném obalu "Takze nakupovani v retezci a v e-shopu neni az tak velky rozdil, krom toho, ze tak usetrite cca 15% z kupni ceny, coz sou casto i tisice." Tak to jsem si také nechal nabulíkovat. Tetička chtěla ledničku s mrazákem, měli jsme představu o velikosti, po srovnani cen mezi energetickymi tridami a cen energii jsme chteli lednici v A tride. Porovnal jsem ceny několika internetových obchodů, malých kamených obchodů a velkých prodejců. Nejlevněji byla v Electrocity, ale po zapocitani dopravy a neserioznosti prodejce* jsme nakoupili v malém kamenem obchode. (oproti Ecity o 130,- Kč při ceně 15 000,-) Pravda - pokud byste ji chteli na splatky, nebo platit kartou, ceny by byla jina. On fakt, ze si banky berou za platby kartou 2% (nekdy i vice) z placene castky se take nekde projevi. * (do telefonu tvrdili, ze maji pozadovany typ v A tride v prodejne, zamluvili jsme ji, po prijezdu do prodejnu beze slova omluvy "B je také výborná")
0/0
7.1.2004 19:38

kozel

Re: Ne všechny E-shopy mají budoucnost.
Co budete dělat s tou NEPOŠKOZENOU krabicí? Já nevím jak vy, ale já je vyhazuju. Připadá mi, že si strašně zakládáte na NEPOŠKOZENÝCH krabicích, to bych vůbec neřešil. Jestli měla krabice poškozené rohy, no tak to bylo asi proto, že k vám cestovala... ne?
0/0
8.1.2004 11:17

klient

špatná zkušenost
Objednal jsem si na Vltavě domácí kino. Přes slíbené 5-ti denní dodání se ani po týdnu vůbec neozvali, nebrali telefony až teprve "srdečný" rozhovor s ředitelem společnosti částečně zjednal nápravu. Vrátili mi obratem peníze, které jsem poslal předem. Navíc pan ředitel se snažil použít velmi neférovou berličku, ..že výrobce nedodal....což nesvědčí o velmi malé serioznosti. Kino jsem si stačil před vánoci koupit v kamenném obchodě za cenu sice vyšší, ale zboží mi předvedli a jednali se mnou jako se zákazníkem, což u web. obchodů není prakticky možné. Rozhodně doporučuji neposílat peníze předem.
0/0
7.1.2004 15:24

jasan

Re: špatná zkušenost

No to je naprosto typický stav, když objednáváte jenom na základě ceny a ne služeb. Jsou i obchody, které dostupnost zboží (i termín dodání) on-line ukazují a jsou i takové, které vozí vlastní logistikou (/tj. ten záručák potvrdí při předání).

0/0
7.1.2004 16:27

Pavel

Re: špatná zkušenost
No žialbohu, ani to nemusí 100% fungovať. Objednával som projektor, ktorý mal byť podľa Web stránky k dispozícii do 1 dňa. Keď som sa tri dni po objednávke informoval čo sa deje, dozvedel som sa, že ho tam zrovna majú pripravený na expedíciu. No a po ďalšom týždi som sa dozvedel, že momentálne vôbec nie je v ČR a čakacia doba je minimálne 2 týždne.
0/0
7.1.2004 17:04

Kosta

Re: špatná zkušenost
Bohužel logistické chyby se budou vyskytovat vždy. Představte si, ž e mají na skladě 2 přístroje. Dodání je možné ihned. Problém je v tom, že objednávku učiní 5 zákazníků. Logicky se na 3 zákazníky nedostane. Podobnou zkušenost jsem měl také, ale byl jsem telefonicky informován a měl jsem možnost objednávku zrušit, nebo počkat si déle. Velice solidní jednání - dle mého názoru.
0/0
7.1.2004 17:32

Underattack

Re: špatná zkušenost
Tak logicky, maji mit nejaky system, ktery to upravuje. Tj. nekdo objedna-neni dostupne pro ostatni, nebo maji mit dostatek zbozi, nebo se maji ozvat a sjednat napravu
0/0
7.1.2004 21:46

overattack

Re: špatná zkušenost
Až takový systém vynalezneš, tak jim ho nabídni. Samozřejmě, že většina obchodů je propojená se skladem, ale stane se...
0/0
8.1.2004 11:21

Koumák

Re: špatná zkušenost
Jak jste se spojil s ředitelem, když nebrali telefony?  
0/0
8.1.2004 11:19

Lenka

Nejlepsi na hry je Funstore
O vanocich jsem nakupovala hry pres www.funstore.cz 100% spokojenost.
0/0
7.1.2004 14:46

XX

...cetky pro ty, kdo je chteji mit, to psravny hadrnik Vam nabizi..

Fuj spotrebni spolecnosti

0/0
7.1.2004 13:46

jackie_

spokojenost

Ja byla letos o vanocich spokojena s nakupem pres internet. mame jsem takhle koupila mobil, tatovi knizku, malymu dreveny kostky. Bohuzel nedorazilo pyzamko pro me, pouze dopis s omluvou ze je to jiz vyprodany.

Nemusela jsem nikde stat ve frontach a navstivila jsem na netu 4 obchody behem 10ti minut.

0/0
7.1.2004 13:38

mario lemieux

amazon.co.uk
0/0
7.1.2004 13:34

jens

Re:
problem je v tom ze amazon.co.uk  nechce moc posilat veci do CR.....
0/0
7.1.2004 19:44

dan

Par poznamek

1. V zime se nam rozbila pracka, tak jsem shanel jinou. Do urcity miry ty e-shopy parazitujou na normalnich obchodech, protoze si to zbozi chci prohlidnout, jak vypada, jak se otvira atd. Kdyz jsem si v kamennym kramu vybral, kterou pracku chci, tak jsem hledal na netu ceny. Musim rict, ze zadnej e-shop nebyl levnejsi nez ten retezec. Platil jsem nak 10 500, na webu nebyla nikde pod 11, casto byla i pres 12.

Jelikoz bydlim ve 3. patre bez vytahu, tak bylo pro me dulezita hlavne doprava, protoze s manzelkou pracku zkratka nevynesu. Ptal jsem se na tech e-shopech, jak je to s dopravou, a vetsinou mi neodpovedeli. Nebo odpovedeli, ze jede jen 1 ridic a postavi to pred barakem.

Preci jen musim rict, ze i tohle bylo v kamennym retezci lepsi, protoze to se lip domluvi osobne. Nakonec jsme byli spokojeny: v nedeli vecer jsme to koupili, v pondeli to privezli, akorat volali, jestli muzou priject driv, coz slo. Vynesli to do 3. patra cinzaku zadara a za 75 K to pripojili.

 

Clovek je spis zvyklej, ze se vsechno podela, ale sam jsem byl prekvapen, ze to fungovalo jako velmi dobra sluzba musim rict. Retezec nebudu jmenovat, reklamu jim delat zas nemusim.

2. To DVD, co se tam propaguje, nevypada spatne. Ale opravdu zajimavy DVD je podle mne toto http://www.einkauf-preiswert.de/B0000V1ED6/AsinSearch/regional.htm

DivX to ma taky a navic vystup na VGA, coz nepotrebuje treba kazdej, ale mne by se to hodilo velice.

0/0
7.1.2004 13:19

petr andrs

Re: Par poznamek
No ja taky koncem minulyho roku kupoval pracku, e-shop ji mel 15% pod tou tzv. doporucenou cenou, kterou normalni ksefty drzi, pokud vybrany model vubec meli. Prijel chlap v pickupu s rudlem, pracku nam postavil do presine. Segra kupovala v podobne dobe lednici, taky doruceni az do bytu, cena taky tak 15% pod kamennymi obchody. mozna ste mel kliku na nakou akci toho retezce, ale to rozhodne nelze zobecnovat.
0/0
7.1.2004 16:16

dan

Re: Par poznamek
Kdepak, doporuceny ceny at si strci za klobouk. Ale nebyla to snad ani nejaka akce - proste tam byla levnejc. Ale je pravda, ze jsem vahal mezi dvema typy a ten druhej typ byl levnejc na webu. U mne stejne rozhodla ta doprava - do 3. patra to 1 clovek nevynese a ja si nebudu nicit zada.
0/0
7.1.2004 20:29

Petr V.

V CR zatim nic moc
V CR se z internetu zacina stavat polofungujici paskvil, ktery uz ted spoustu lidi odrazuje. Navic mohu uprimne rici, ze napriklad v nabidce elektroniky tezce zaostava za supermarketama, kde nakupuji porad i o nekolik desitek procent levneji. V CR se to proste delat neumi.
0/0
7.1.2004 13:04

Petr

Re: V CR zatim nic moc
Jestli to nebude tim, že neumíš hledat na internetu. Ja kupoval pred vanocema na netu kameru a foťák. V kamenejch řetězcích by mě to vyšlo cca o 5 000,- dráž.
0/0
7.1.2004 14:57

mikesi

Re: V CR zatim nic moc
to je jasný hledat hledat hledat. Lepší je nejdřív project net pak zkouknout krámy a neni co řešit. Nic není zadarmo - ta námaha zato většinou stojí. Dobrý je, že si můžeme pročíst recenze od lidí, kteří už nakoupili a během 2 hodin vim, co se sere, jakej servis maji,  jak se chovaji k zákazníkům. V tom vidim největší plus. Páč koupit na netu nebo v krámu kvalitní věc je furt levnější než honit ceny a sehnat krám, kterej vyhodim za pár tejdnů
0/0
7.1.2004 15:07

petr andrs

Re: V CR zatim nic moc
tak to bych netvrdil, audo video je levnejsi nez na internetu akorat tak v makru a te jeste kdyz je na konkretni model akce, parkrat sem tam tak neco koupil, ale pokud si chcete vybrat z kompletnho sortimentu tak sou ty akce samozrejme nanic.
0/0
7.1.2004 16:11

M.Novak

Vyrobci na to stale nejsou schopni prijit...

Co říkám už léta VÝROBCE (nebo první DOVOZCE v případě zahraničí) => WEBSHOP => KONCOVÝ ZÁKAZNÍK

nikde v tom není místo pro nějaké pitomé řetězce s předraženou cenou, kdy se na tom přiživují různé markegingové mafie vybírající doslova výpalné za to, že Vaše zboží se vůbec dostane na plochu, a další výpalné za lepší místo na pultech (navíc často vyhlásí akce a prodávají vaše zboží pod výrobní cenou a samozřejmě dodavateli zaplatí jako za "akční" cenu minus jejich stále stejná provize)

Kdo se bojí Internetu (z nakupujících), tak má stále možnost kupovat i mimo řetezce v "normálních" obchodech, kde tomu navíc i trochu rozumí (takový zamestnanec ElecroWorldu je rád, když najde tu správnou krabici ve skladu a naúčtuje cenu, kterou uvádí na ploše, ale nikdy nechtějte technické parametry či něco předvést - a běda - nikdy nereklamuje :-) !!!)

Doporučil bych krásnou glosu z ČRo1 Farmáři a řetězce a vůbec celou sadu trefných glos Ivana Hoffmana

0/0
7.1.2004 12:34

J

Retezce na netu ?
Co ja vim, tak prave tyhle velke obchodni retezce maji vse pekne predrazene. Pak se neni cemu divit ze nejsou na netu, protoze ten kdo kupuje po netu umi hledat = automaticky je stejne vyradi pro neumerne vysokou cenu. Napr. zmineny Datart - CDROM ktera stoji v cc 1200 u nich 1500 (mozna i vic). Co se tyce TV, audio, video i to lze sehnat mnohem levneji (mluvim o totoznych vyrobcich). Oni proste vyuzivaji toho, ze lidi se chovaji jako ovce - prijdou do marketu a nahazou do jednoho voziku jidlo, obleceni elektro a jsou lini se jit podivat jinam, kde by totez koupili levneji.
0/0
7.1.2004 10:12

Martin

E-shopy
Nakupuji v E-shopech už delší dobu, převážně však v zahraničí.Co mi vadí v Čechách je nemožnost platby kreditní kartou!!!
0/0
7.1.2004 7:22

lobogo

Re: E-shopy
povez mi pls ktere zahranicni e-shopy posilaji zbozi do CR ... zatim se mi zadny nepodarilo najit
0/0
7.1.2004 10:03

Petr V.

Re: E-shopy
CO? :))))) Uplne vsechny moulo! Nakupuji audio, gamesy, knihy zasadne v zahranici!
0/0
7.1.2004 13:06

jackie_

Re: E-shopy
Tak nejaky jmenuj, potrebuju novou vez, u stary se mi po 10ti letech podelalo Cdcko. Tu jsem mela taky sice ze zahranici - z Rakouska, ale byla jsem si ji tam koupit osobne.
0/0
7.1.2004 13:26

Uzavřené uvažování
IMHO se řetězce dopouštějí chyby. Občas mají některé zboží levnější (např. je v akci). Pokud jejich nabídku na internetu nenajdu, vyřadím je z úvah a oni nevydělají. Navíc je u nich možné zboží koupit okamžitě - po internetu i v případě osobního odběru to lze jen zřídka alespoň druhý den, prodojce často nemá zboží skladem. Několikrát jsem už koupil něco o něco dražší, ale bez čekání. IMHO si myslím, že nemůžou dlouhodobě zůstat takoví uzavření. Lidé se časem naučí, kde je co levnější.
0/0
7.1.2004 7:13

Jirka

Re: Uzavřené uvažování
To neni chyba. Cilem retezce neni prodat levne zbozi z akce ale pritahnout zakaznika do obchodu, s tim ze si nakonec koupi neco jineho. Zbozi v akci je ve velke casti pripadu uz vykoupeno a zakaznik rozhodnuty ho koupit (predem nateseny) casto koupi zbozi za normalni cenu (kdyz uz tam jel). :(
0/0
7.1.2004 17:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.