Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak se bude vyvíjet situace na trhu s hudbou?

Prodej cédéček jde nahoru. Hudební video dokonce roste raketovým tempem. Lidé se odklánějí od volně přístupných sítí a soubory stahují z placených knihoven. Vracejí se zlaté časy hudebního průmyslu?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tereza

Ahoj

čauky jak je?;-D

0/0
8.5.2007 10:12

kuba

dobra stranka

R^     fak dobryR^;-)

0/0
11.4.2007 13:09

nomak

Dobrej ftip
Když jsem tohle četl tag jsem si říkal že tu asi někdo pracuje se špatnejma číslama :o)) Jestli někdy zmizí P2P tag až cédo bude mít takovou cenu pro normálního smrtelníka . . já osobně jsem si originál koupil naposledy před 2 roky pač jsem fanda LP . . jinak pálím a stahuju . . Tenhle článek je fakt "joke"
0/0
25.2.2004 9:15

Dobrej pokus o vtip,to co se tady pise a taky ten co to napsal tak musel byt asi pod parou,to ze nekteri lidi odesli od svich programu a sli nakupovat,tak to mozna jen ve snu autora tohodle clanku,ze s kazaa odeslo 14% lidi se mi nezda kazdej den je tam prihlaseno neco pres 5 milionu lidi a u ostatnich programu taky a lidi co si sdileji muziku si toho vic stahnou zadarmo nez na tech vasich placenych stranek,dat v obchode za CD 400-600,- je trochu prehnany,myslim si ze ten kdo to napsal chtel asi pobavit spoustu ctenaru a taky ze se mu to povedlo,rad si prectu takovidle vtipy co se na tomhle serveru pise fakt super,a jeste ke vsemu existuje spoustu stranek kde si lidi stahujou MP3 a pak je sdilej sostatnima ,opravdu narez................HAHAHA

0/0
11.1.2004 0:25

Boo

Jedna z cest
Je právě tento článek. Hysterická snaha zaapelovat na lidský atavismus spočívající právě v masovosti a tlupoidnímu chování, společně s nepokrytou demonstrací zastrašování vůči uživatelům má za úkol přimět alespoň nějakou část z lidí k návratu k plně hrazené hudbě. To se neděje a perspektivně se to jistě nemění. Cena hudby devalvuje přímo úměrně s jejím výskytem a vezmeme-li v potaz, že komerční distribucí dnes trpí kedejaký mamlas míchající syntetiku v přítmí vlastního obýváku, docházíme k faktu, že hudba vlastně už nemá žádnou cenu. Přestala být uměním. (Samozřejmě relativně; není pouze špatná hudba :) O tom to ale není. Autor článku, který se zde snaží udělat ze sebe velblouda prohlašuje, že lidé se navrací k placené hudbě a že P2P popularita klesá. Už to samo o sobě je jalovost. Vyloženě mne rozesmívá představa, že nějací uživatelé co si v potu tváře propíchnou své stanice po Netu, demontují tyto systémy v okamžiku, kdy se dozví, že hudbu si lze opět kupovat. Samozřejmě, že ne. Maximálně si založí na placeném serveru jeden společný účet a zkrze něj pak šíří do svých řad to, co potřebují. Zručnější skupiny se vyhnou i tomuto opatření. Nejde zde o žádnou oslavu warezu a pirátské muziky, jde zde pouze o jemné připomenutí, že již celé roky se pokazuje na to, že placky s obsahem jsou až nemístně drahé a že pokud jejich cena nespadne (současné navyšování daně tomu jistě nepomůže) pokvete share stále rychleji. A ono kvete. P2P se kolem mne už několik let šíří jako požár a pravdou je, že mnoho uživatelů si pořizuje PC primárně proto, aby se dostali k downloadům. Je to přirozená reakce na Možnost. Jednoduše nechápu, jak se p. Komárek může večer dívat do zrcadla. jeho článek je veskrze falešný...
0/0
10.1.2004 16:43

ludwig

konec p2p je tady !!

Tak tenhle clanek me slusne rozesmal, nemam sice zadne statistiky o prodanych cd, ani statistiky o stazenych datech pres P2P, nicmene z vlastni zkusenosti tusim, ze je to je naprosty nesmysl. S nastupujicim rychlym pripojenim domacnosti do internetu se stahovani vetsich baliku dat stava realitou i pro bezneho uzivatele, v p2p sitich je vse k mani vzdy a hned a hlavne zadarmo, nevidim zadny duvod, proc by tuto vyhodu mel kdokoliv opoustet.

narust statistik je asi zpusobeny vanocnim silenstvim, kdy lide kupuji originaly, pravda, nejsme jeste tak daleko, abychom rodinnym prislusnikum nasdilely k jeziskovi svuj archiv dat :-)))))

0/0
8.1.2004 11:28

Barbar

hehe :-)))))
Jenom by mě fakt zajímalo jak zjišťujou ten počet uživatelů u decentralizovaných sítí jako je DC, tam vlastně ani nikdo neví kolik to má HUBů (serverů), protože ne všechny jsou veřejné na hublistech... takže počet uživatelů se dá jen odhadovat... ale třeba před měsícem jen přenosy z HUBu CZ Pro zabíraly 70%!!! kapacity CESNETu (proto musel byt zakazanej pristup pro lidi mimo CR, protoze takhle uz to neslo :-))) Takže opravdu si nemyslim, ze by P2P skomíralo... skomírání si představuju jinak než, že se mesí omezovat přístupy kvůli nedostatečným kapacitám mezinárodních linek :-))))
--
To že skomírá P2P může vzniknout jen tak, že často podle autorů různých článků znamená P2P = KaZaA :-))), jinak ono se to dá dělat taky přes ftp... takže podle mýho odhadu tvoří přenosy warez rozhodně větší jak poloviční podíl v datovým přenosu na netu...
--
A tomu nezabrání ani žádná RIAA, protože třeba u nás to dělají i administrátoři sítí, tak to je pak RIAA, OSA, BSA a podobný srajdy bez šance....
0/0
8.1.2004 8:51

Re: hehe :-)))))
Tak to asi ne-e. Prehaneni je celkem narocny sport. 70% kapacity CESNETU asi tezko. Tyhle linky jsou totiz koncipovane tak, ze jakmile jejich zatizeni prekroci 50%, tak se investujou dalsi miliony do jejich upgradu. Navic podle statistik vytizeni CESNETU je prumerne zatizeni paternich linek cca 15%
0/0
8.1.2004 16:12

Re: hehe :-)))))

no nemate pravdu ani jeden -> bylo to kolem 60%

BTW: kde by se vzali miliony na upgrade mezinarodni linky?? co to je za blabol? lol

0/0
9.1.2004 18:44

PPK

Re: hehe :-)))))
Bylo to hodne a za omezeni si muzou sami... tak dlouho si hrali s ohnem az se spalili :-)) Najednou tam maj zase 6000 lidi a zatez linky je na min jak polovine proti drivejsku :-P
0/0
10.1.2004 8:19

PPK

Re: hehe :-)))))
Stacilo se a vlastne porad staci kouknout na zatizeni jisty casti cesnetu a je tam videt jakejkoliv restart onoho serveru... bez nej je to opravdu nekde na tech 15 % ale s nim to uz je uplne nekde jinde ;-)
0/0
10.1.2004 8:23

M@trixium

Levná CD !!!

Ahojky takze kdyz najedete na tyto stránky vše se dozvíte: www.geocities.com/matrixovo/centrum.html

Cauky :::

0/0
7.1.2004 19:09

vakovlk

Od zíra se všechny p2p,bittorenty a podobně ruší.
To bude psát Technet zítra
0/0
7.1.2004 15:38

Martin

Fatalni omyl
Necham RIAA myslet si, ze pocet uzivatelu P2P siti klesa .....
0/0
7.1.2004 12:54

VaS

A co takhle DC++ ??

No od Kazaa jsem skutečne odešel, protože co nabizi DC++ to je mnohem kvalitnejsi a navic nemeritelny od nejake RIAA

0/0
7.1.2004 12:46

grfews

Re: A co takhle DC++ ??
No jen pro tvou informaci,třeba 28.12.2003 v 13:59 zrovna na jednom z cz hubů rejdila RIAA.Nebo se pokoušel stahovat file listy někdo z IP ktera jim patří...
0/0
7.1.2004 15:44

Re: A co takhle DC++ ??
a jaká že je jejich IP?
0/0
8.1.2004 9:07

ME

Re: A co takhle DC++ ??
RIAA potazmo OSA stoprocentne kontroluje DC++. par setkani uz tu bylo :(
0/0
17.1.2004 22:20

tomb

kraviny...
žádná RIAA nebodovala,ta je každýmu víte kde...Bodovaly vydavatelství,který zpřístupnili muziku zejména z finančního hlediska(nákup po jedné skladbě za rozumné peníze se nemůže měřit s přemrštěně drahými CD v kamenných obchodech)a možností kompilačních nákupů MP3 apod.Co tady píšou,je sranda.Technet a vůbec velká část serveru iDnes je už delší dobu mým nejoblíbenějším satiricko-humoristickým serverem.Vždycky se těšim,až si přečtu nějakou blbost a budu si moci pořádně zanadávat ve fóru.Dnes dobrá nálada...have a nice day....
0/0
7.1.2004 12:36

Re: kraviny...dodatek
...víc muziky se prodává,což neznamená že P2P net skomírá....
0/0
7.1.2004 12:43

Michal

Re: kraviny...
No kupovat jednu pisnicku za 99 centu je celkem premrstena cena, nehlede na to, ze si to stahnu v dost mizerny kvalite a kdyz si vypocitam, ze jedno album ma v prumeru cca 15 pisnicek, tak si to radsi koupim za 6 dolarmenu na amazonu a nic neresim (a ke vsemu mam original, netravim cas stahovanim a hledanim a vubec).
0/0
10.1.2004 17:45

Jeseter

co to je za pokus
tady si nekdo zaplatil clanek? abychom si mysleli ze P2P konci? ja myslim ze to je spis tim ze proste neni co stahovat vsude samej bullshit
0/0
7.1.2004 12:34

Robert Arctor

Re: co to je za pokus

Tak zkus prave SOULSEEK (fuck ja jsem jak nejaky agitator) Prave kvuli bullshitu jsem opusti KaZaAu a dal se na nej.Nepotrebuju vsechny desky od Madony,Last Ketchup,nebo jak se tyhle p*ce vlastne jmenujou,ale schanim kvalitni elektroniku,alternativu,etno,hip hop ...atd.Sehnal jsem zatim TEMER vse.Snad jen zridka kdy se mi stalo,ze by mnou hledany interpret "neby na sklade"Skoda jen,ze ni dostatek ceskych USERu s kvalitni ceskou muzikou(pozor namyslim nic co by se poustelo v radiu atd!!!!!!

0/0
7.1.2004 12:43

kebule

Re: co to je za pokus
no nevim jestli hip hop je kvalitni muzika ale budiz...
0/0
8.1.2004 0:24

Schnitt

Re: co to je za pokus
Tak nic proti, radši si poslechnu Madonnu než chujovinu zvanou hip-hop :o)
0/0
8.1.2004 13:41

Robert Arctor

SOULSEEK ala $ - nerozumim
Hele lidi nechapu (asi je to mou nevedomosti) proc by mel byt SOULSEEK za prachy.Mel nejaky delsi vypadek(proste se clovek LOGnul a nic),ale asi pred tydnem mi znovu nabehl a ja stahoval bez jakychkoli problemu.Mam asi 250KB instalacni soubor,nic jsem pri pocatecni instalaci neplatil.Muze mi nekdo vysvetlit vcem to zpoplatneni zpociva??? Dik
0/0
7.1.2004 12:28

lom

pochybné...
Tenhle článek má skutečně pochybnou hodnotu. Autorovi bych za něj nedal ani kačku, protože si již svoje vyinkasoval od nějaké PR agentury, kterou platí RIAA nebo nějaký podobný zloději a mafiáni. Skutečně humorný příspěvek....
0/0
7.1.2004 12:05

Miki

To je ale blbost :-)
0/0
7.1.2004 11:51

bobo

Dobrej pokus
Je to dobrej pokus , pozor mladezi uz neni cool downloadovat music a movies z intenetu.Ted je moderni si to kupovat. Jedinej problem je ze USA neni zbytek sveta na vychod a Technet neni MTV. WINMX rulezzzz a propo jak se vam libil Navrat Krale?
0/0
7.1.2004 11:45

ODy

Re: Dobrej pokus
jj navrat krale ownage, i kdyz je to jen kino rip....heh p2p proste kralujou a usa s jejich telepruzkumy muzou jit nekam....
0/0
7.1.2004 12:11

pivko

Re: Dobrej pokus
no tak zrovna na tohle bych se na cam nedival. to jsem zkusil u prvniho dilu, vypnul jsem to po 20 minutach a kdyby kolem nebyla ta strasna masaz, uz bych se k tomu asi nevratil - a prisel o skvely zazitek, ktery ovsem dava jenom kvalitni verze tohoto filmu, tedy DVD (rip) a nebo nejlip kino.
0/0
7.1.2004 22:47

mik

pěkný nesmysl
Pew Internet & American Life Project staví na naprosto nesmyslném telefonickém průzkumu (každému se špetkou zdravého rozumu je jasné, že se v Americe v tamní atmosféře žalob nebudou lidé hlásit v podivných telefonických průzkumech k výměnným sítím). Když už zájem Technetu o výměnné sítě hraničí s posedlostí, články by alespoň mohly být trochu fundované. Tento bohužel dokazuje, že posedlost ještě zdaleka neznamená fundovanost.
0/0
7.1.2004 11:12

anonym

Re: pěkný nesmysl
myslis ten anonymni telefonni pruzkum..:-)))..btw: ve vysldeku nebyl zapocitan ani DC ani eMule...:-))..je tam pouze KazaA
0/0
7.1.2004 11:47

mik

Re: pěkný nesmysl
Nevšiml jsem si další zkratky mik. Možná by nebylo špatné, kdyby systém sám zabránil vložení jména (nebo na to hláškou alespoň upozornil), které už jednou v dané diskusi je, aby se to pak nepletlo.
0/0
7.1.2004 12:20

mik

Nazdar lidi,mám dotaz.chci se právě mrknout na nějakej seznam volně stažitelnejch alb,a nevim jak!!!!!!!!!!!!!!!Vypadáte,že tomu celkem rozumíte.Prosím radu..........díky
0/0
7.1.2004 10:52

Robert Arctor

What a fuck ???

skomírá ne to asi nedam Kazaa fuck off,DC opruz jak cip,ale pro vsechny priznivce hudby je tu SOULSEEK.Snad neni neco co bych tam nenasel.

Viva P2P,fuck RIAA muthafuckasssss

0/0
7.1.2004 10:47

snooty

Re: What a fuck ???
nojo, kamaráde, ale zkus si najet na stránky soulseeku a klinkout na jakoukoli položku.....a za pár minut zjistíš, že Soulseek už teda rozhodně NENÍ ZADARMO... :( což ostatní tebou zmiňované prográmky JSOU.
0/0
7.1.2004 11:13

remaze

Re: What a fuck ???

http://www.slsknet.org/ ...stale zadarmo

0/0
7.1.2004 11:51

snooty

Re: What a fuck ???
no vida, díkec.... ale www.slsk.org je už za prachy...
0/0
7.1.2004 12:04

FK

Re: What a fuck ???
slsk.org ovšem není oficiální stránka. Nicméně, Vaše plamenná argumentace s použitím velkých písmen a slova "rozhodně" mě utvrzuje v tom, že jste byl nedávno znásilněn v tureckém vězení a dodnes jste se z toho plně nevzpamatoval. Že?
0/0
8.1.2004 9:17

Re: What a fuck ???
dobryyy
0/0
8.1.2004 11:55

Ody

mega LoL

p2p zkomira, to me zase nekdo ve stredu pobavil, pruzkumy americkeho trhu a nejake agentury jsou evidentne na objednavku a jestlize technet na to skoci a tohle napise je k smichu.

p2p tu bude vzdycky a kdyz se mi neco bude libit, tak si to urcite koupim, ale az si to poslechnu a nebudu pak nemile prekvapen

0/0
7.1.2004 10:45

JerryGN

Už hodně dlouho...
... jsem se tak nepobavil :-))) Děkuji Technetu za jeho humoristické okénko a přeji hodně štěstí s neotřesitelnou důvěrou v průzkumy trhu :-)
0/0
7.1.2004 10:44

Hankeys

Cože
zeby neco skomiralo, to asi neni pravda, co treba DC nebo Bittorent??
0/0
7.1.2004 10:01

kostic

LOL skomírá...muhehehehe
Tak to sem se pobavil ... kolik stála RIAA tahle reklamka?
0/0
7.1.2004 8:54

Amp

Propaganda
Co skomira ? Coze ? Zkuste si nekdo pustit kazaa a uvidite na vlastni oci jak vypada "skomirani" :-)) Je tam proste vsechno. Ale s tim ze p2p az tak primo neovlivnuje prodeje souhlasim. Jestli si nekdo mysli, ze ten kdo nebude stahovat zacne chodit do obchodu a stejne mraky muziky si zacne kupovat je blazen. Ja osobne kupuji 1 CD za 2 roky a to se nezmeni at existuje p2p nebo ne. Proste maximalne toho bude mene na poslouchani.
0/0
7.1.2004 8:42

Tomiq

Re: Propaganda
Počet uživatelů sítě Kazaa a nabízených souborů trochu poklesl, ale furt ještě je tam toho dostatek na to, abych si nemusel kupovat předražená CD. A když už chci origoš CDčko, tak v bazaru, kde se dají za docela rozumnou cenu pořídit hotové poklady...
0/0
7.1.2004 9:56

smike
Radku klid.To je jasnej clanek na objednavku.Jenom jsem nevedel, ze uz i technet se da takhle koupit.
0/0
7.1.2004 8:38

Josef Komárek

Re: smike
vycházíme z dostupných analýz k poslednímu čtvrletí loňského roku
0/0
7.1.2004 8:41

tortun

Re: smike
"dostupných analýz" to je ten výzkum po telefonu ...
0/0
7.1.2004 8:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.