Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Je průvodce přenesením souborů a nastavení užitečnou volbou?

Zdá se vám tento úkol nemožný? Myslíte si, že lze realizovat pouze pomocí speciálních aplikací? Omyl. Windows XP totiž disponují funkcí, která vám pomůže přenést soubory a nastavení ze starého počítače do nového - bez zbytečného trápení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tc

Zaloha
Nic proti clanku, todle je muj osobni nazor na zalohu. Systemovy disk na jednom partitionu, vsechny data na jinem. Jakekoli nastaveni programu ukladat na druhy partition a pohoda. Kdyz se widle sesypou, sformatuju systemovy partition a vse bezi jak ma. V pripade, ze se vam nece nic instalovat znovu, je dobre si nainstalovat vse co potrebujete, rozumne to nastavit (viz výše) a zalohovat obraz disku. Pri kolapsu staci obnovit ze zalohy a je to. Pro ty co maj 98 a uz je reinstaly nebavi, zkuste treba smazat soubory registru, system si je obnovi a pohoda. jen mozna bude chtit neco malo preinstalovat. Holt reseni je mnoho
0/0
2.2.2004 15:04

Grenk

Mne je na houby
Tahle vec se muze hodit jen tem, co jsou bohaty a muzou si kazdy dva roky kupovat novy OS. Ja mam Win98 a minimalne do novych Woken s tim pockam, a kdovi, jestli ty budou takovou vec umet. WinXp za ty penize nestoji.
0/0
2.2.2004 1:05

Michal

v pohode
Kazda takovahla rada se hodi aspon mne jo !
0/0
29.1.2004 23:53

Tronus

Radu...
Netusite nekdo, co je to na idnesovskych strankach, ze mi FW vypise "blocked download of TargetNet"? Kdykoli najedu na nejaky clanek?
0/0
29.1.2004 14:37

Re: Radu...
hack, hack
0/0
30.1.2004 20:59

Blběnka

A jak to spustím ve W98?
Asi jsem natvrdlá, ale jak to spustím ve "starém" počítači s W98? Chci si z tohoto PC přenést nastavení na nový s XP. Ale jak???
0/0
29.1.2004 9:07

Jarda

Re: A jak to spustím ve W98?
Bohuzel se obavam, ze tuto funkci ve Win98 nespustite, protoze tam neni integrovana. Microsoft ji zacal dodavat az s XP (mozna je i v 2000, ale s temi nemam zkusenosti). Preji hezky den
0/0
29.1.2004 9:20

Pavel Gregor

Re: A jak to spustím ve W98?
Stačí, když ve Windows 98 vložíte do vaší CD-ROM mechaniky instalační CD s Windows XP a po naběhnutí okna Vítá vás systém..., zvolíte Další úkoly -> Přenést soubory a nastavení. Pak se stačí řídit pokyny této funkce.
0/0
29.1.2004 9:50

Mirek

Re: A jak to spustím ve W98?

W98 staci kompletne zkopirovat na aktivni oddil (partition) jineho disku a pak prikazem sys d: (d: oznaceni disku) preneseme system na novy disk.

0/0
30.1.2004 8:39

Petr David

Viceuzivatelske prostredi
Mozna by stalo za zminku, ze je tento nastroj temer nepouzitelny ve viceuzivatelskem prostredi. Pokud pred obnovou nema uzivatel vytvoreny profil v Documents and Settings, tak se mu po prvnim spusteni po obnove nastaveni vytvori novy profil UZIVATEL.POCITAC. Takze pak stejne bude kopirovat soubory z profilu UZIVATEL do profilu UZIVATEL.POCITAC, aby mel zpet sve nastaveni. A to si to tak muze udelat jiz na zacatku (jak psal OLD_Woknar).
0/0
29.1.2004 8:50

franta

To je ůplně k ničemu
zkuste si to , zjistíte že vám to přenese především chyby v registrech a možná obrázek na ploše. osobně doporučuji cestovní profil ..
0/0
29.1.2004 8:47

Re: To je ůplně k ničemu
Nemas pravdu, preneslo mi to i vsechny filmy a mptrojky
0/0
29.1.2004 8:51

OLD_Woknař

sračka

Je to stejná sračka jako wostatní defility v XP pro Lamy. Mi starý woknaři co zařili i Win 3.11 víme že pro zálohu tehle sraček jako je nastavení plochy dokumenty oblíbené apd stačí v adminu zkupírovat celý Dokument  and seting a jeto ....

Lamy co žerou tyhle blbosti a eště o tom dokážou napsat "oslavný" článek mě po ránu vždy pobavěj

0/0
29.1.2004 8:31

Pavel Gregor

Re: sračka
V žádném případě jsem se tuto funkci nesnažil "oslavovat", nýbrž s ní seznámit čtenáře tohoto serveru. Je jenom na nich, jestli ji budou využívat či nikoliv.
0/0
29.1.2004 9:53

KUK

Re: sračka
No ja bych je pred tim radsi varoval, natoz davat navod jak to pouzit, jeste to nekdo chudak pouzije, to vam neni tech lidi lito
0/0
30.1.2004 22:53

Pavel Gregor

Re: sračka
Můžete mi říci důvod, proč by někteří uživatelé nemohli tuto funkci používat? Funguje dobře a ti co ji používají, jsou s ní na výsost spokojeni.
0/0
30.1.2004 23:13

Martin

to je sice pekne...
Internet Explorer, Plocha, Zvuky, Usnadneni, Media Player, Prikazovy radek, Mys a klavesnice.. takove kraviny... proboha, tohle je preci zalezitost par minut... uvital bych radeji, kdybych neco podobneho mohl udelat treba s Group Policies nebo se slozitejsim nastavenim pocitace... TO by bylo opravdu uzitecne..
0/0
29.1.2004 0:57

Martin

a take....
http://b2e.dreamsign.cz/error.gif kdo by to byl cekal, ze pujde zkopirovat, ze.. :) MS zkratka nicim neprekvapi :)
0/0
29.1.2004 1:03

Re: a take....
No pro mne je to treba prinos, kdyz nevim, jake soubory k cemu slouzi. Dokonce mi pri prenaseni souboru, nevyskocila ani ta tvoje hlaska :)
0/0
29.1.2004 8:09

Re: a take....
Protože si IDIOT a DEBIL - když nevíš jakej soubor k čemu je - takový lidi si maj zaplatit odbornou pomoc od profesionálů a nebo si na něco čemu nerozuměj nechat zajít chuť -> nebo může MS zdokonalit tenhle nástroj aby zvládal i ostatní méně rošířené programy a hlavně co je spíš potřeba nastavení systémových voleb ve woknech - sám jsem za posledních 14 dní asi 4x přeinstalovával XP a z toho 2x jen proto že jsem přehodil kabel od CD-ROM a disku a protže XP (W95-2k to uměly) neumí přehodit písmenko přižazené k disku a pokud je CD-ROM C:, druhý disk D:, DVD-ROM je E: a první disk E:,  (mimochodem ten disk co je v XP E: se v DOSu hlásí jako C:) tak nezbívá než nic jiného než zase přeinstalovávat
0/0
29.1.2004 8:38

sHIPoFfOOLS

Re: a take....
Tak ty jsi 2x preinstaloval XP jen proto, ze neumis prehodit pismeno disku (neuveritelne, ale jde to i v XP!), a budes tu nekomu nadavat do debilu? Pro me jsi jednoznacne Kokot tydne, gratuluju!
0/0
29.1.2004 9:33

kastl

Re: a take....
SOUHLAS :-))))
0/0
29.1.2004 9:42

ethrall

Re: a take....
heh, ten tomu dal, nenazval by som ho tak skarado, ale tie privlastky ktore daval inemu uzivatelovi by mu urcite dobre sadli
0/0
29.1.2004 12:02

TC

Re: a take....
Souhlas, prehodit pismenka zvladne kazdy, ale jak to udelat treba se systemovym diskem ? To widle nesezerou. Napr. momentalne bezici widle jsou nainstalovany pod C:\ jak je presvedcit aby to bylo napr D:\ To napisou ze nejde :o)
0/0
2.2.2004 14:42

jazz

Re: a take....
Né každý musí vědět k čemu jaký soubor na PC je!! někdo používá PC k tomu aby se dostal na internet, dělal účetnictví atd. atd. Počítače v dnešní době rozhodně nejsou jen pro nadšence !!!! Takže každý kdo neví k čemu jsou soubory na PC není nutně IDIOT a DEBIL. SPíš si myslím že IDIOT A DEBIL by klidně mohl být někdo, kdo si nadutě myslí jak rozumí počítačům a přitom za 14 dní 4x musí přeinstalovat winXP :-)) no a přeinstalovávat Windows kvůli tomu že jednotka má jiné písmenko než potřebuju :-))))))))))))))) tak to by jsi si asi měl zaplatit odbornou pomoc ;-))))))))))) třeba ti hned na poprvé nainstaluje WInXP tak že ti budou bez problému šlapat třeba rok
0/0
29.1.2004 9:40

Pavel Gregor

Re: a take....
Během 14 dní 4x přeinstalovat Windows jen kvůli změně písmene na vaši CD-ROM mechanice? Tak to gratuluji, říká vám něco Správa počítače? Pokud ano, pak smekám pane "slušnák".
0/0
29.1.2004 10:00

d00M

Re: a take....
Jak to tak ctu, tak zaplatit by sis mel spis ty a to odborne vysetreni. Preinstalovat by sis mel svuj vlastni firmware, ale asi pro tebe jeste nevydali zadny update, co ;-))) Prej ze XP neumi prehodit pismenka prirazena k disku, to je fakt cool joke :-)))
0/0
29.1.2004 10:08

Jirka

Re: a take....
Proč někomu nadáváš, když tomu sám nerozumíš.
0/0
29.1.2004 10:17

t3x

Re: a take....
kdyz musis xp preinstalovavat kvuli takovy kravine a vsichni jsou kokoti co jsi potom ty kdyz si nedokazes zmenit oznaceni disku :] jestli ty jsi ten profesional kteryho by si lidi meli platit jsem rad ze vim kde je v XP widlich funkce Sprava pocitace :] prijde mi to jako diskuze na zive.cz o tom ze se nevejde film na disketu :]]]
0/0
29.1.2004 11:15

rykan

Re: a take....
Jo von se nevejde film na disketu. A ja proc to porad pri kopirovani pise "disk je plny", kdyz na diskete nic neni.
0/0
29.1.2004 11:26

Re: a take....
Taky kdž už jsem u toho nadávání - toho idiota a debila jsem nemyslel vážně jen jsem chtěl otestovat vaše reakce (případnému uraženému se omlouvám), ale k té změně písmenka jednotky v XP - ve správě počítače to právě při změně písmenka jednotky píše toto: "Písmeno jednotky systémového nebo spouštecího svazku nelze měnit." - což je přesně to co potřebuju udělat aby byla písmenka shodná s DOS, ME a XP. Linux nastestí nepoužívá označování písmenky, ale win_1 (nebo nejak tak).
0/0
29.1.2004 12:27

XYZ

Re: a take....
az bude linux pouzivat oznaceni "win_1" tak to s nim bude nahnute ;) prozatim oznacuje disky jako "hda0,hdb0,hdb1 atd .....
0/0
29.1.2004 14:00

aMrtin

Re: a take....
počkej, neco takovýho kdy je disk naformátovanej na FAT32 a prohlíží se pod linuxem jsem viděl v mandraku a nevim přesně jestli to bylo zrovna win_1 ale neco hodne podobnýho, nejdřív to bylo hda0 a pak jeste jakoby jeden adresář kde byly již partitiony pro linix a pro wokna
0/0
29.1.2004 14:27

Hodnoceni

Re: a take....
ses proste lama...:-)
0/0
30.1.2004 14:29

kit

Re: a take....
K tvemu probemu se zmenou pismena systemoveho disku. Nedavno jsem to resil a nasel jsem tento postup: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;223188. Funguje to !
0/0
1.2.2004 22:23

TC

Re: a take....
Jsi naprosta Lama a vubec nevis o cem zvatlas. Linux ma pro jakekoli zarizeni svuj vlastni soubor, napr. disketu najdes pod /dev/fd0, prvni partition prvniho disku pak ma oznaceni jako hda1, druhy hda2, prvni v rozsirenem vetsinou hda5, druhy disk se znaci hdb... a tak dal. Vse je k nalezeni v /dev/ Pokud disky pripojujes, je uplne jedno kam. Vetsinou pokud jde treba o FAT disky, CDrom apod. se mount-uji do /mnt/ ale to je uplne jedno. Jinak jejich oznaceni muze byt libovolne, treba widlesys apod. Konfiguracni soubor k prirazeni jednotek najdes v /etc a jmenuje se fstab, tam je popsane vse. Zkus se tam nekdy podivat
0/0
2.2.2004 14:54

gigo

Re: a take....

nadavat niekomu do debilov moze naozaj len debil, opet sa to raz potvrdilo. zmena priradeneho pismena k jednotke je viac ako jednoducha. aby si nemusel znova preinstalovavat windows, tu je cesta:
klikni pravym tlacitkom mysi na My Computer, zvol Manage, chod do Disk Management a tam si men pismenka podla lubovole.
prehodenie E: za D: -> D: zmen na X:, E: zmen na D:, X: zmen na E:

0/0
29.1.2004 12:08

Ghuul

Re: a take....
No nadavat nemel, ale tvoje rada GIGO je mu tak leda na <>, jelikoz opavdu neni mozne menit za behu volume bootovaci jednotky tak jak to popisujes ty !!! Takze nemam to na XP vyzkouseno, ale mily anonyme zkusil bych to co me funguje pod 2k a to je najit v registrech HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\MountedDevices a tady zmenit pismena rucne a rebootovat. Myslim ze je taky moznost vsechny ty mount pointy smazat a po restartu by se meli automaticky seradit - otaqzka je jak se seradi, takze spis doporucuji tu prvni moznost...
0/0
29.1.2004 20:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.