Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaký máte Vy názor na kopírování designu internetových stránek?

Viktor Kožený, předseda nové strany Občanská federální demokracie, svoje internetové stránky s největší pravděpodobností ukradl americkému prezidentskému kandidátovi Howardovi Deanovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ema

šunken z prdelákova :o)
... je úplně jedno jak vypadá internetova stránka nějakého šunkena z prdelákova ... důležitej je obsah jeho zdělení: "... ste jenom stádo ... a to je imunita pro mě ..." -- když jsem si pročítala obsah, tak mně to přišlo skoro lepčííí než kompost.cz ;c)
0/0
8.6.2004 16:29

petrarc

Je to ostuda

Je to ostuda, jsme uz asi uplne na dne s politikou. Clovek, ktery populismem obral mraky lidi pred deseti lety, opet pouziva stejne metody a doufam, ze se nepodari navrat.

--

Jinak s kradezemi je to uz u nas asi tradici. V posledni ´mobilizacni´ kampani ODS ukradla grafiku americke NBA a v predchozi prozmenu pouzila reklamni slogany spolecnosti Apple. Takze si myslim, ze pokud v Americe vubec nekdo sleduje tu nasi ceskou hromadku, tak se musi dost bavit.

S pozdravem, Petr.

0/0
2.4.2004 16:12

Zodiac

Ukradl i písmo
Kožený navíc ve  svých stránkách používá ukradené písmo tedy latinku. Je to opravdu zavženíhodné.  
0/0
11.2.2004 16:55

Radek Krejza

Můj názor
Myslím si, že je pravda , že design stránek není žádná krádež.Já bych se sám podíval , jak to má vypadat a vybral bych si to co se mi nejvíc líbí.Podstata je, že kdyby se všichni podívali a vzali si z jiných vyspělých ekonomik to nejlepší a aplikovali to na Česko, pak by to tu vypadalo jinak.Ale to je utopie, myslet si , že kdokoliv kdo byl a je u kormidla by mohl cokoliv dělat jinak , než udělal.Je třeba posbírat střípky toho co zbylo a nastartovat zkutečnou prosperitu.Návod je v programu p. Koženého.Dejte šanci odborníkovi a pomozte jej podpořit.Předem Vám děkuji a těším se na další diskusi./egypth@tiscali.cz/
0/0
8.2.2004 22:32

Noname21

To je síla
Kdo už konečně pověsí tohodle zlodějskýho KOKOT*  za koule do průvanu
0/0
4.2.2004 21:20

Neexist

Závist

Cokoli co někdo napíše o koženém tak je špatné. Ptám se : Jste všichni tak svati ? Nebo je to jen závist luxusního života ? Kdyby neexistovaly peníze tak by ho společnost taky zavrhla? Je to jen otázka peněz a ne zdravého rozumu ? Co na světě zvítězí, otrokář(peníze), nebo otrok(zdravý rozum) ?? zamyslete se a zjistíte že každý dělá co umí a nikdo z vás není svatoušek. Je to prostě v lidské povaze a nikdo se tomu nevyhne. V každé hře jsou vítězové a taky poražení. A život je úplně stejná hra.

0/0
4.2.2004 17:15

Ondrej Jurik

Re: Závist
BTW. kozenemu asi neni co zavidet. Sam na Radiozurnalu -tusim v rozhovoru s Vitem Pohankou - tvrdil, ze nic nema a musi bydlet u maminky :).
0/0
6.2.2004 14:31

dukon

tohle mi odepsali

jsem jim napsal email ze me velice pobavily svym diletanstvim a tohl emi odepsali <br><br>

Dekuji za vasi podporu a vas hlas. Co se tyce navrhu www stranek tak jsou
vesmes stejne u vsech americkych kandidatu a neni na tom nic pozoruhodneho
ani spatneho a nikdo se nezbyva vymyslenim jiz vymysleneho bezneho a
zaziteho usporadani. Pokud se programovanim zabyvate zjistite ze zdrojovy
kod, barvy, text, navigace, jsou uplne jine a to mluvi samo za sebe.  Jsem
rad ze v CR je takova opozice ze jedine na co se zmuze je kritizovat formu a
nemit cokoliv dodat k obsahu. Verim az si proctete nas program a porovnate
ho s kterymkoliv jinym, zjistite myslenkovou hloubku naseho programu a ze
nema cokoliv spolecneho s opozici ani jinymi zahranicnimi kandidaty.  Doufam
ze se stanete aktivnim clenem nasi starny a tesim se na dalsi spolupraci. S
pozdravem,

Amb. Viktor Kozeny
Lyford Cay
Nassau N-7776
Bahamas
Tel (242) 362 5251
Cel (242) 457 1293
Fax (242) 362 4248

0/0
3.2.2004 20:45

Radek Krejza

Re: tohle mi odepsali
Jsem rád , že jsem zde našel někoho se stejným názorem ja ko já , alespoň doufám.Zahájil jsem sběr podpisů na petiční arch ODF pana Koženého a aktivně jsem se zapojil do podpory strany.Je to tak , jen málokdo se dnes vyjadřuje k obsahu stránek.Je dobré se poučit jak mají vypadat, nikdo p. Koženého ze spoj.států neobvinil a tak mě zaráží štvavý náboj článku tohoto autora i dnes.Kéž by se čs. politici poučili jak se vládne a jak se dělá prosperita ve světě, možná by to u nás v Česku vypadalo jinak.Těším se , že si s Vámi vyměním mnoho názorů ./egypth@tiscali.cz/
0/0
8.2.2004 22:13

Skinhead

........
Už jsem vyplnil přihlášku, s pozdravem občan ČR - pivu 3x zdar!!!!
0/0
3.2.2004 19:11

Viktor Kozeny

0/0
3.2.2004 17:23

Ondrej Jurik

Re: Prosim porovnejte
Souhlasim, fakt neni co dodat. Co stranka to original :)
0/0
3.2.2004 23:02

Viktor Kozeny

Jiny kod, text, barvy a navigace...

Dekuji za vasi podporu a vas hlas. Co se tyce navrhu www stranek tak jsou vesmes stejne u vsech americkych kandidatu a neni na tom nic pozoruhodneho ani spatneho a nikdo se nezbyva vymyslenim jiz vymysleneho bezneho a zaziteho usporadani. Pokud se programovanim zabyvate zjistite ze zdrojovy kod, barvy, text, navigace, jsou uplne jine a to mluvi samo za sebe. Jsem rad ze v CR je takova opozice ze jedine na co se zmuze je kritizovat formu a nemit cokoliv dodat k obsahu. Verim az si proctete nas program a porovnate ho s kterymkoliv jinym, zjistite myslenkovou hloubku naseho programu a ze nema cokoliv spolecneho s opozici ani jinymi zahranicnimi kandidaty. Doufam ze se stanete aktivnimi cleneny nasi starny a tesim se na dalsi prispevky. S pozdravem,

0/0
3.2.2004 17:05

Také kradená stránka

http://www.usafis.org/faq/index.asp?af=idn_cz_liu_250_60_cz&language=czech

A dokonce je na ní odkaz z iDnes.

Technete, Technete, tomu říkám kvalitní novinářská práce...

0/0
3.2.2004 14:08

Lokutus

Trochu jinak

To je ale flame, panečku. Pro začátek navrhuji podívat se na http://www.arellanes.com/archives/000404.html

a pak diskutovat, kdo komu co ukradl.

Osobně si myslím, že internetové stránky Viktora Koženého jsou okopírované. Šablona to určitě není.

1. Stačí jediný pohled do zdrojáku. Ten je samozřejmě naprosto odlišný.

Stránky Howarda Deana a Ronnie James Dio jsou v xhtml 1 transitional. Kožený je má v mizerném html 4.0 transitional a podle toho také ten zdroják vypadá.

(Ale na druhou stranu, při pohledu na zdroják deanforamerica.com se mi chce také zvracet. Když si odmyslím, že to nejde zvalidovat, kvůli špatnému kódování, tak se tam dají nalézt perličky, jako: table width=750 cellpadding=0 cellspacing=0 border=0 apod. Navíc ten tabulkový layout se také pro xhtml nehodí.) To však jen tak na okraj.

2. Barevné schéma, rozložení elementů, použité obrázky, celkový jednotný dojem, který je patrný na první pohled = kopie, jak vyšitá.

Pokud někdo argumentuje podobnostmi jiných internetových stránek, tak je vedle jak ta jedle. Centrum může vypadat, jako Yahoo, proč by ne? Ani Centrum, ani Yahoo nekandiduje do voleb, jedná se o uniformní katalogové stránky a podobnost je záměrná v rámci boje o uživatele. Ovšem Howard Dean a Viktor Kožený nemají nic společného. Oba sice kandidují v politických volbách, ovšem každý jinam a v úplně jiné zemi. Nejde jim o uživatele webu a motivem Viktora Koženého (resp. jeho webdesignera -tfuj) určitě nebylo získání uživatelů, kteří jinak chodí na stránky Howarda Deana. Prostě se mu ty stránky líbily, líbilo se mu také, že je má Howard Dean (mimochodem demokrat, takže člen strany, kterou Kožený tak nenávidí), tak ten design prostě použil i pro své stránky. Nebyla v tom šablona, ani spiknutí, jenom, dejme tomu, lenost nějakého vývojáře.

0/0
3.2.2004 12:55

Jan Vaněk jr.

Re: Trochu jinak
Pro jistotu: Stránka www.dioforamerica.com, kterou Arellanes přidává, je parodie na Deanovu kampaň a jako taková je samozřejmě od něj okopírovaná do detailů, možná včetně zdrojáku.
0/0
5.2.2004 11:27

Jirka

Jerry to rozhrábl!

Jerry, i kdyby ty stranky byly podle sablony, tak je to prinejmensim NEORIGINALNI. A to asi neni to, o co autorovi slo. Mimochodem, ta sablona se Deanovi asi taky moc nechtela menit, ze stranky vypadaji skoro stejne? ;-)))

A jestli mate problem se vzdelanim a vahou tramvaje, budiz, ale nevim, co nepresneho je na tom, ze se jedna o blabol podobny tomu vasemu a navic o plagiat. To vy jste aspon original! Ale neni receno, ze by vam to lichotilo.

0/0
3.2.2004 10:56

jerry

Re: Jerry to rozhrábl!

Souhlasim... neni to original. ale je to podstatne? Originalita je v necem jinem... uz i traba v tom, ze je to blabol, ale to je podstata veci, ... BLABOL.... ODS a dalsi maji neco podobneho jen stim, ze to maji uplacane tak aby se to dalo cist. Vsechno o nicem... tak jako VK blabol.

Co se tykla vzdelani to nekomentuji....  

0/0
3.2.2004 18:22

Tom

Jerry ty jsi vazne FRAJER
Diky takovym jako jsi ty, se clovek opravdu za druhe muze stydet. Pokud mozno nepis uz radeji nic, protoze by to mohl nekdo brat vazne a tim si privodit nejake nestesti. Ne kazdy ma smysl pro legraci.
0/0
3.2.2004 2:12

jerry

Re: Jerry ty jsi vazne FRAJER
Stydet... to znam moc dobre... kdyz se mi zeptaji odkud pochazim.... :-( ( Lenost a hloupost, to je kombinace! )
0/0
3.2.2004 2:22

Re: Jerry ty jsi vazne FRAJER

Hloupost? Tech co se Tě ptají?
Pokud se stydíš za to odkud pocházíš, tak spáchej sebevraždu, to bude pro všechny zúčastněné to nejlepší řešení

0/0
3.2.2004 11:19

jerry

Re: Jerry ty jsi vazne FRAJER
Jednodusi reseni je nerikat nic .... pouziva se slovo s Evropy !!! :-)) Sebevrazdy jsou v CR bezna vec.... cim to bude?
0/0
3.2.2004 18:14

deathless

Re: Jerry ty jsi vazne FRAJER
Píše se Z Evropy ne S Evropy  ... trotle
0/0
8.2.2004 12:10

Jerry

Novinarska etika!!!!!
Pane autor.... Vas prispevek mohu brat jako vymyvani mozku lidem v CR, coz nejste osamocen. Nebo jako vasi neznalost. Tyto webstranky bylo delany podle sablony, kterou pouziva tisice lidi.... tazke ukradl, co vlastne??? Za druhe Uz samotna myslenka pana Kozeneho, se ponaucit u Deana, at se tyka treba i copii. A co se tyka gramatiky.... koho to zajima prosima Vas. Vas na univerzite v CR ucili kolik vazi tramvaj... ze? Koukam, ze jste to daleko nedopracoval. Prestante kritizovat vladu, policci a zacnete psat neco pozitivniho. Vdyt ten bordel v CR delate vy autori tech blabolu a nepresne prelozenych clanku ze zahranici. Hodne stesti... preji
0/0
3.2.2004 1:27

Heh

Re: Novinarska etika!!!!!
No na tvoje moudra jsme tady vsichni cekali... pochybuju ze tvoje IQ prekracuje pocet dveri tramvaje natoz pak jeji hmotnost [uvedenou v tunach] :-)
0/0
3.2.2004 1:43

jerry

Re: Novinarska etika!!!!!
Hmmm moje IQ necham posoudit jine... co se tyka cekani, tak to je ten problem.... bezte to vyresit do hospody... tam to proberte a pockejte az zaprsi. Jo a jen tak mimo.... S Karl. UN muzete tak akorat najit praci jako ridic metra ve Francii. O CR se nebavim.... mam na mysli praci za penize... :-)
0/0
3.2.2004 2:04

Lukas "benzin" Benda

Re: Novinarska etika!!!!!
No i kdyz nesouhlasim s tonem a retorikou pana Jerryho jiste musim souhlasit s tim, ze stranky pana Viktora Kozeneho jsou sice inspirovane stejnym modelem, ale nejsou plagiatem, nehlede na to, ze jde o velmi rozsirenou sablonu. Kdyz se napr. podivate na grafickou upravu dnesnich vyhledavacich serveru najdete velmi mnoho spolecnych znaku. Btw. co se tyce cestiny v prispevku, tak prestoze jsem z ni malem propadal, myslim ze uroven cestiny v politicke kampani by mela byt vysoka. To ze je v ni mozno najit mnoho pravopisnych chyb ukazuje na nedostatek financi na korektury.
0/0
3.2.2004 2:17

Patrick Zandl

Re: Novinarska etika!!!!!
Až na to, že servery koženého a deana jsou ÚPLNĚ stejné. To není o tom, že menu je taky vlevo, to je o tom, že někdo uložil deanovu titulku a jen do něj nahrál český text a Koženého fotku. Jo a trochu se mu to rozjelo, takže je menu o pár bodů jinak posazené, to je tak veškerá změna. Neříkejte mi, že jste si takové drobnosti, jako že je to NAPROSTO stejný web, nevšiml...
0/0
3.2.2004 12:41

srakyi

Re: Novinarska etika!!!!!
sice takrka zasadne neprispivam do podobnych nikam nevedoucich diskusi, ale tady mi to neda a musim bokem poznamenat, ze ono to az tak UPLNE ukradene jak pisete neni .. ne ze bych se chtel zastavat pana kozeneho, ale uz pri letmem nahlednuti do zdrojoveho kodu obou webu zjistite ze stranky h. deana jsou o poznani rozumneji napsane ;) coz ovsem nemeni nic na tom, ze je dost trapne kdyz dva lide _ze stejneho oboru_ maji hoodne podobny web ..
0/0
3.2.2004 16:51

ja

Re: Novinarska etika!!!!!
Myslis, ze je kazdy divak internetu takovy genius jako ty?
Koukas na zdroj kazde stranky, kterou si prohlizis? To ses asi peknej magor.

Je DOST podobne a mohl by ho nekdo napadnout.
Me se spis libi, ze maji VOLNA MISTA ve vykonnem vyboru.

Myslim, ze je to dobry tah : ukrast vyzkouseny designe, dost aplikovane psychologie, barevnost. Cestina je trapna, na tu se du ted podivat.
0/0
3.2.2004 17:51

srakyi

Re: Novinarska etika!!!!!
ne, nekoukam na kod kazde stranky kterou si prohlizim, delam to jen u stranek u nichz se domnivam ze bych na kodu mohl lecos zajimaveho vypozorovat (a to je zrovinka pripad webu pana k. ;)
0/0
3.2.2004 22:37

J.!(r)!x

Re: Novinarska etika!!!!!

Souhlasim s Vasim postrehem o rozdilnosti kodu obou zminovanych stranek. To je ovsem dle meho nazoru dukaz naopak toho, ze nebyla pouzita stejna sablona, nybrz "nekdo" pouzil web "toho druheho" jako predlohu, podle ktere neco uplacal. Jsou prvky se kterymi se pizla nechtel (nebo neumel) dale patlat, a tak je vynechal (viz davno zminovane rozdily - ostre rohy, odkazy vlevo, ouska nahore atd). Byt to sablona, vnitrni struktura by bylo to prvni, co by bylo aspon podobne. Tolik muj nazor.

0/0
3.2.2004 20:17

srakyi

Re: Novinarska etika!!!!!
souhlas .. ja svym prispevkem chtel spise reagovat na "to je o tom, že někdo uložil deanovu titulku a jen do něj nahrál český text"
0/0
3.2.2004 22:30

Patrick Zandl

Re: Novinarska etika!!!!!
Hlavní důvod, proč se zdrojáky liší, bude především v tom, že program použitý pro editaci webu panem Koženým (či jeho grafikem) je editor, který zdroják mění při editaci... grafik v něm kreslí, nepracuje se zdrojákem... Něco jako FrontPage, ta taky zdroják řádně změní.
0/0
8.2.2004 23:00

Paja

Re: Novinarska etika!!!!!
Jerry, ty jsi ale ještěr
0/0
3.2.2004 5:54

fotr

Re: Novinarska etika!!!!!
Hlavně si Jerry nezačni tisknout peníze. Těžko bys vysvětloval, že stejně vypadající obrázky používají milióny lidí.
0/0
3.2.2004 10:45

jerry

Re: Novinarska etika!!!!!
nevim co to stim ma co spolecneho.... podstata je v tom, ze se lide zajimaji jak a kdo co kde  a co a za kolik.... psal jsem o novinarske etice.... novinar by si to nemel dovolit, ovlivnuje masy lidi.
0/0
3.2.2004 18:13

proc?

z jakeho duvodu se mazou prispevky?? ktere..

z jakeho duvodu se mazou prispevky?? ktere..

nejsou vulgarni a jen poukazuji na realnou skutecnost???!!! koukam ze cenzura pro toho kdo si to zaplati funguje i na idnes,velke zklamani!

0/0
2.2.2004 23:20

Ja

a proc ?
 uz jen protoze ste blby v ty CZ jak taga , dam se k nim , a co tak ministr neceho cemu na rozdil tech nynejsich ministru v CZ rozumim a mam na to skoly , ty nynejsi hovada nahore rozumi jen tunelovani republiky a vysli ze zvlastni skoli v mnoha pripadech , co ? Jak se na to divam zatim pro vas udali ho*no i s Havlem a Klausem za ty roky , jen vas okradaji a navic vam drze lzou . Mysleji ti tunelari od byvalych komunistu , STB apod. jen na svou kapsu , je tu nekdo koho Vazeny pan Viktor  Kozeny do terminu v kuponove privatizaci nevyplatil ? Neni !  Jestli takovy clovek se prihlasi tak lze jak kdyz tiskne ..........
0/0
2.2.2004 22:57

Heh

Re: a proc ?
Ty uz to nehul :-)
0/0
3.2.2004 1:48

jerry

Re: a proc ?
Mozna kdyby zavreli v CR hospody, tak by sli zase do ulic. Cinkat klickama... sametove. Vyhaste ty komunisty konecne....
0/0
3.2.2004 2:10

wow

textový editor
Já mám jen námitku na ty chyby, co se pravopisu týče.... já ani můj textový editor žádnou pravopisnou nenašel( pominu-li, že označil anglická jména a slova, která nezná). jaký editor jste použil pane autor????
0/0
2.2.2004 21:38

stoklásková alena

Re: textový editor
nejsou tam žádný chyby? A co je teda potom tohle:/bod 7 - průmysl:" Globalizace bude pouze pokračovat nežli se objeví ekonocky ještě víhodnější varianta snížení nákladů. Takovýmto řešením bude zjevná automatizace výroby skrze masové nasazení více účelových průmyslových robotů s peti a více osami pohybu. Takováto automatizace sice přemění, kde možné, každých sto méně kvalifikovaných pracovních míst na deset vysoce placených avšak toto je lepší nežli přesunutí celé výroby do Asie. Vývoj a výzkum bude skutecným půmyslem 21 století který rozhodne o prosperitě jednotlivých států přičemž patenty a duševní vlastnictví jsou měřítkem úspěchu..." Myslela jsem že špatně vidím, když jsem to otevřela..
0/0
2.2.2004 21:56

Vita

Re: textový editor
no a? Se podivejte do menu... "Viry, červi, antiviry"
0/0
2.2.2004 23:11

Tom Kubát

Jen přijeď
On už Tě někdo zastřelí.
0/0
2.2.2004 21:34

jerr

Re: Jen přijeď
a kdo ho jako ma strilet..... vlada mu ukradla penize co mel na vyplaceni.... lidem , kteri si rekli o penize je vyplatil. Lide, kteri si pockali , se stali v ten moment investori. Tam kam investovali , investovali spatne. O tom jak kdo hospodaril, lze polemizovat.
0/0
3.2.2004 1:31

noname

Kožený vyhraje

teda když tady čtu ty příspěvky, tak začínám věřit, že se kožený do toho parlamentu dostane, protože když i na internetu, na kterém je v průměru o něco inteligentnější společnost než jinde jsou lidé takto debilní, tak jak asi budou vypadat výsledky celorepublikových voleb.

Miluji také argumenty typu "bývalý zloděj, nejlepší hlídač". Jsem zvědav, jestli by si někdo bývalého zloděje (navíc takového, který se před zákonem skrývá) dal jako hlídače.

A nevidět naprostou shodnost (nikoliv podobnost) designu může opravdu jen slepý či navedený. Vsadím boty, že by případný soud okamžitě prohrál, ovšem on se asi řídí heslem, že dvakrát jej zastřelit nemůžou.

P.S.: mimochodem nevím jak do Evropského parlamentu, ale do normálního parlamentu všech republik se nemůže dostat někdo, kdo nemá čistý trestní rejstřík a protože je na Železného vydán mezinárodní zatykač, tak on ani nemůže přijet do žádné země, se kterou máme podepsané vydávání zločinců, což je m.j. celá Evropa a dálkové poslancování neexistuje, takto by se ani nemohl zaregistrovat a tedy veškeré debaty o jeho kandidatuře jsou nesmysl, protože on IMHO nemůže být poslancem, ani kdyby nakrásně vyhrál.

0/0
2.2.2004 20:58

Average Joe

Re: Kožený vyhraje
.S.: mimochodem nevím jak do Evropského parlamentu, ale do normálního parlamentu všech republik se nemůže dostat někdo, kdo nemá čistý trestní rejstřík a protože je na Železného vydán mezinárodní zatykač, ... MYSLELS KOZENEHO ZE :-)
0/0
3.2.2004 0:10

Re: Kožený vyhraje
mno...jestli vyhraje, tak automaticky ziskava imunitu po dobu trvani poslaneckeho mandatu. Poslanecky mandat vznika zvolenim, bez ohledu kde se nachazi. Takze nemusi nic skladat....inu, je to clever guy:)
0/0
3.2.2004 0:24

fotr

Re: Kožený vyhraje

Nemá cenu se trápit, že ho někam zvolí. Kvalitu parlamentu to stejně neovlivní.

Železný se tam dostal a co se změnilo?

0/0
3.2.2004 10:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.