Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

KAZEJ KVALITU POSLECHU

sou to hovada, prej lidské ucho nezaznamená.... JÁ MAM TAKOVÝ UŠI....

...stejne je to jedno. ja rikam ze pokud tam na tom cd neni fabka, tak tam neni nic, nic, nic.....

porad jenom 1a0 1a0 1a0 ... no tak to jinej frajer dekoduje... jak maly kluci, nejsou to nahodou zase ty blby americani

0/0
9.2.2004 10:29

kapi

poruseni zakona
Pokud jak rikaji nepujde udelat kopie, tak se dopousti poruseni zakona. Ze zakona mam prece pravo jako vlastnik orginalu udelat si 1 kopii pro vlkastni potrebu.
0/0
9.2.2004 6:35

Ondra

Re: poruseni zakona
Nesmysl, zakon ti pouze NEZAKAZUJE si ji vytvorit. Neboli rika jen to, ze nemuzes byt stihan za to, ze si vytvoris kopii pro vlastni potrebu, ale nezavazuje vyrobce k tomu, aby ti to usnadnoval ;-)
0/0
9.2.2004 8:53

Misto mudrovani nad tim, co je to za picovinu se radeji podivejte sem...

http://www.darknoisetechnologies.com/technology.htm

Je to docela chytry, nicmene uznavam, ze kdyz budete stat s magnetakem u repraku, tak ta ochrana asi opravdu fungovat nebude :-)

0/0
7.2.2004 18:46

C

Re: Misto mudrovani nad tim, co je to za picovinu se radeji podivejte sem...
Tak jsem do toho koukal a nemám pocit, že by to něco řešilo. Kopie 1:1 pojede (jen se nesmí resamplovat). Můžout to ale vyladit tak, aby to při použití na dnešních kodecích dělalo bordeů. Tak bude potřeba trochu upravit kodek, případně přidat před zpracování filtr. Zas tak složitě to nevypadá. Taková milá obdoba Marcovision :)
0/0
7.2.2004 20:23

mrdak

hnus
at zije DC ++
0/0
7.2.2004 11:09

AntiSpam

Kravina
Je to blbost a navic - chtel bych videt toho magora, co by v dnesni dobe nahraval na magnetofon.. :-) prece kdyz propojim kabelem napr. vez a zvukovku v PC, tak mi nemuze nic zabranit to nahrat v PC a hodit na vymenne site..
0/0
7.2.2004 9:32

Re: Kravina
Hele, než začneš nahrávat z věže do PC, radši to prosím tě nech na někom jiným. Na někom, kdo to udělá pořádně... Díky lidem jako ty pak kolují ve výměnných sítích tisíce nekvalitních MP3jek a lidi jako já potom nadávají, že se to nedá poslouchat.
0/0
7.2.2004 18:05

Martin

ochrany ničej nahrávky
Sám mám poslední originální CD od PSB (PopArtMIX) s ochranou, je na něm takovej trojúhelník v kolečku nevím co je to zač, a subjektivní pocit - několikrát lehce nakřáplý vejšky u dvou tracků!!! (příště si nový album radši stáhnu z netu - už tam dávno je a bude to v pohodě, vyčištěný od ochran)
0/0
6.2.2004 22:19

Pete

Pokud jde přehrát, jde zkopírovat ...
Tohle je pravda a bude platit vzdy, pokud jde CD prehrat jde i zkopirovat.
0/0
6.2.2004 16:23

Petr V.

Bla bla bla
Dalsich par milionu vyhozenych oknem. Ja osobne te chrane davam tak 5-7 hodin. V tomhle by se melo sazet!!!
0/0
6.2.2004 13:53

Re: Bla bla bla
5-7 hodin, cha cha, pesimisto
0/0
6.2.2004 15:51

rotr

Zvuky, ktere neslysime

Pokud budete chtit nagrabovat toto CD, tak se podle pseudoakustickeho modelu orezou zvuky o frekvencich, ktere ucho neslysi - na tomto principu je zalozena mp3 a vsechny komprimovane formaty. Jediny typ ochrany, ktery stoji za to je, ze CD vam odmitne precist pocitac. V kazdem pripade uz se na tu jejich ochranu tesim.

 

0/0
6.2.2004 13:45

otous

Re: Zvuky, ktere neslysime
U nás na Moravě ještě rozeznáváme jeden zvuk, který sice není slyšet, ale je vidět. Říká se tomu "hučení v klacku"
0/0
6.2.2004 15:32

carloos

Re: Zvuky, ktere neslysime
:-))))))))))))))))))))))))))))))
0/0
9.2.2004 15:19

baraka

do srotu
vzal bych takovy CD, rozslapal ho, nasypal do staryho kazetaku, zalil rumem a pustil na plny pecky
0/0
6.2.2004 11:50

skok

audioochrana
Přemýšlejte jak jde taková ochrana udělat... Co ucho nepostřehne a technika ano? Jak funguje MP3? Co elektromagnetický záznam a jeho dynamika, přebuzení... Už si představuji jak firmy vyrobí CD kde do skladby mixují určitý kmitočet(y)nad či pod úrovní slyšitelnosti. A že mi tím zničí třeba výškáče v reprobednách za nekolik tisíc, o zesilovači nemluvě, je nezajímá (to bude žalob). Pokud by se stím ale nikdo nezabýval, byla by na světě nuda. Nebylo by CDso, nebyl parní stroj, nebyl by ani Technet, ani tato diskuze. Nejšťastnější na týhle planetě jsou stejně blázni...:-D
0/0
6.2.2004 10:50

Jakub

Re: audioochrana
Supr uvaha!!!! Vaznbe se povedla
0/0
7.2.2004 0:42

Aleš

A už mě (píp)
Já už to fakt nechápu. Oni radši přidávájí ochrany, zdražují cédéčka a myslí si že jim to budou lidi kupovat a oni se budou mít pěkně. Hudebník zkrachuje, protože nic nedostane, a pak si ty své SuperChráněné (r) cédéčka mlžou strčit tak leda do (píp). Zachvílu bude možné přehrát cédéčka podle jejich STANDARTŮ jen v certifikovaných přehravačích největších producentů!!!! Zachvílu si koupíme cédéčko jen proto aby jsme si ho doma vystavily protože nejde přehrát, ožrali se (v opici slyšet zpívat skřítky) a být spokojeni. Heslo dne: Plaťte plaťe - za své peníze nedostanete nic!
0/0
6.2.2004 10:04

Re: A už mě (píp)
Jo, ale davaj bacha kdyz se ozeres, abys zpival maximalne lidovky, jinak na tebe prijde OSA!!!
0/0
9.2.2004 15:55

Česká Sova

..nekonečnej battle
Je to otázka času, kdy paliči přijdou nato, jak to prolomit. Tato ochrana bude jako vždy ve finále obtěžovat právě pouze lidi, co si CD koupěj legálně a navíc budou tuto ochranu i spolufinancovat. ...další důvod proč NEkupovat legální CD's
0/0
6.2.2004 8:59

Petr

Ale vždyť ta ochrana je neúčinná !!!!

Přečtěte si to pořádně !!! Píšou tam:

Pokud technologie uspěje v podrobných testech a dojde k jejímu komerčnímu nasazení, bude první svého druhu, která zabrání zkopírování nahrávky z CD analogovou cestou.

Podle toho vyjádření to tedy digitální cestou půjde bez problému

0/0
6.2.2004 8:53

Sojkovec

Vetsi
hovadinu jsem v zivote neslysel
0/0
6.2.2004 8:33

lucc

nesmysl

fyzikalne naprosty nesmysl. Neni mozno porusit zaznam analogu, pokud by nebyl totalne zdeformovan zdroj k nepouziti./ja to musim vedet, mam 2 B ze signalu:))))/  A navic - o co vetsi usili v ochrane, o to vetsi usili v prekonani ochrany... Davam mu max 48 hodin zivota.

Kdyby nahodou se nekomu neco takoveho povedlo, podle me staci jeden schopny a v oboru znaly programator, ktery po nekolika hodinach ladeni a prace bude schopen naprogramovat funkcni dekomprimacni filtr.

Toto jej jen reklamni trik. Reknou:mame neprekonatelnou ochranu, ktera nejde nahrat ani na anolog. a hudebni media ve sponzoringu labelu na to:wow, to tu jeste nebylo, zabranime piratstvi CD, zachranime hudbu. Pak to nakoupi a 24 hodin po vydani prvniho nakazeneho CD se zjisti, ze to ma par hacku a Suncomm rekne:Hackeri se opet proti nam spojili-organizovany zlocin tj. terorismus, ale nase nova a budouci verze ochrany CD "Suncomm superior codename paenis" zpusobi, ze po poslechu nahravky cloveka nenapadne si CD piratsky prekopirovat...

No nic, protoze jsem trosku dneska popil, reknu svuj nazor: Curaci labelovi zamrdani, tech posranych necelych 5 procent z jednoho CDcka producentum si nacpete do prdele, CDcka jsou mrtva a doufam, ze vy pomrete s nima.  Vek rozpoctu: lis:10kc, booklet, obal:10Kc, autor:10Kc, label 400Kc, prodejni sit 90Kc jsou pryc a vsichni tlustoprdelati manazeri labelu pujdete konecne do kytek!!!!  Doufam, ze vas vymysleni ochran nakonec zruinuje. Vubec, monopol na autorska prava je potreba konecne jednou provzdy zrusit!

0/0
6.2.2004 4:43

revce

Re: nesmysl

S tvymi nazory na ochranu souhlasim. S rozpoctem na vyrobu CD pravdu nemas - lisovani vyjde ne na 10, ale na 15kc a obal je jeste drazsi (cca 30kc za peknou knizecku, nejen jednostrankovy booklet). Tve ceny funguji jen pro mnohatisicovy naklad a tolik CD 99% kapel proste neproda. Statisicove naklady ma Gott a medialne prosazeni "umelci". Bezne kapely maji naklad ve stovkach a jsou radi. I velmi znamy Harlej si stezoval, ze jeste neziskal zlatou desku za 10000kusu. Takze poopravim: jedno CD vyjde priblizne na 50kc, niz se proste nedostanes, pokud nejsi Gott. Ale i tak vetsina prachu jde labelum a distributorum, v tom mas pravdu.

Tech 10Kc za CD jsi asi odvodil z cen prazdnych CD-R medii. Lisovani je ovsem drazsi. Alespon u nas. Kdyz jsem kecal na festakach s jinyma kapelama ze zahranici, je u nich bezne za smesnou cenu lisovat i treba jen dvoupisnickova dema. Takovy prepych si ceska kapela dovolit nemuze.

0/0
6.2.2004 8:24

technik

Re: nesmysl
Nejmenovane vydavatelstvi ma vlastni vyrobni prostredky takze vase uvahy ohledne cen lisovani jsou uplne mimo, jenom podotykam ze v tisicovem naklade stoji jedna knizecka s bookletem cca 2,- kc dnes totiz existuje neco jako digitalni tisk i v prumyslovych tiskarnach (jinak by nas inzerenti nemohli zaplavovat tunami levnych letaku) pokud vam nekdo mluvi o vyssich cenach tak si to preberte jak to asi je.
0/0
6.2.2004 8:59

producent

Re: nesmysl

Naopak, lisovaní 1 ks CD. 2,30 bez DPH, knížečka cca 5,- Kč, krabička 2,- Kč

Kompletní cena 1 vylisovaného kusu CD od 1.000 ks výše nepřesáhne 10 ti korunu !!!

A polud jde o reklamu, jsem toho názoru, aby si ji umělci financovali z vlastní kapsy.A nejlepší reklama jsou co? no přece koncerty na kterých můho ty své CD prodávat. Za 99,- Kč až 199,-Kč  a těžce vydělají.

0/0
6.2.2004 12:26

Petr V.

Re: nesmysl
To ale mluvis o 1.000 ks. My nechavame delat i 100.000 a cena je pak klidne i polovicni :)
0/0
6.2.2004 13:56

?

Re: nesmysl

Zajimava cena, hned bych si u tebe tech 1000 kusu za 10kc objednal. Zajimave je, ze ceniky vsech "lisujicich" firem maji uplne jine ceny :-(

Jinak s koncerty souhlas :-)

0/0
9.2.2004 8:27

Tomas Petricek

Napad

Mam napad !
Mohli by to CDcko pred tim nez ho daj do krabicky rozlamat na maly kousicky...

Konecne bysme dosahli stupne zabezpeceni ktery nikdo neprekona  :)

0/0
5.2.2004 21:51

f_plech

hmmm. Za kolik hodin ji prekoname?
Firma prekonej ochranu shiftem si troufa. Treba ji ted prekoname s jinou kombinaci klaves.
0/0
5.2.2004 20:06

ESO ESO

Hledani...
Je to jako hledání kamene mudrců :-)) Vydavatelské kolosy jako novodobí alchymisté :)
0/0
5.2.2004 20:02

sebulba

Zase ....

zdražej kolečka.Stejně to bude lousknutý tak za 24 hodin,teda pokud to neni kachna.

Technete,píšete taky článek o tom,že mrkvosoft zdvojnásobil tržby za poslední tři roky  http://technet.idnes.cz/zprava.html?zprava=26959. Působivé.     Pročpak jste tam nedali diskuzi k článku?Oni by ten majkrosoft zase zdrbli,že jo?

0/0
5.2.2004 17:54

Stew

Je to SRANDA !!!
HA, HA, HA, že se tím vůbec zabýváme, HA,HA,HA !!!
0/0
5.2.2004 17:01

Ivo

Sunncomm
No yo zase SunnComm. Zase si potrebuju urobit reklamu zadarmo. Ak ta ochrana naozaj existuje (o com pochybujem) tak som si isty ze bude prekonana do 24 hodin od uvedenia prveho CD
0/0
5.2.2004 14:49

TomB

vyhozene prachy
To je ale zas jednou blbost. Aspon je videt, za co se vyhazuji ty tezke penize za CD.
0/0
5.2.2004 14:05

XM

:-)
jako by jim nestacila jedna blamaz
0/0
5.2.2004 13:20

rykan

Jezismaria
Ty hovada nevi co roupama delat. Bejt jima tak vsem vypicham usi a ilegalni kopirovani prestane. CD by se pak kupovali jen kvuli obalu. No ale to by se zas kopirovali obali, takze by se vsem jeste museli vypichat oci. No a kdyz uz sme v tom, tak vsem rovnou urazime hlavu a vsichni od te doby budou happy.
0/0
5.2.2004 13:19

nihilo

dyt je to pravda

Kdyz budete moc blizko u silnych repraku nahravat na magnetofon, tak se vam poskodi protoze jde o magneto-dynamicky zaznam. Asi to takhle testovali a dosli k prekvapivym vysledkum :-)

Nikde v clanku nebylo receno ze nepude nahravat dejme tomu metr od repraku ;-)

0/0
5.2.2004 13:18

Morty

zajimavost

http://www.underground.cz/988

proc jde psat na technet komentare jenom v exploreru????

0/0
5.2.2004 12:25

ebear

Re: zajimavost
Tak nevim, ale pisu ted komentar v Mozille v Linuxu. Leda ze by se ta svine MS IE prevlikla za Mozillu a exportovala se tajne na Linux :-).
0/0
5.2.2004 12:55

Morty

Re: zajimavost
jo dobry ted doma my to jde v linuxu v mozille. ale v opere ve skole my to neslo...omlouvam se ze jsem hnedka kricel ze to je to jen pro IE.
0/0
5.2.2004 13:29

Blabol

Re: zajimavost
pac ses lama, pokud se ti bude opera identifikovat jako IE tak prispevek nevlozis asi nikde;) pouzij kombinaci ctrl+alt+o ;) no k prispevku: Zase kravina, ktera skonci nezdarem a bude jen otravovat lidi ktery si koupi orig nosic :-/
0/0
5.2.2004 14:05

Kirk

Re: zajimavost
Hele lidi, nechavejte svoje prohlizece identifikovat se po pravde. At vsude neslysim, ze IE ma 98%.
0/0
5.2.2004 23:45

Výzkum

Re: zajimavost
Hele, lidi, co furt máte proti IE? To vám tak vadí, že je Microsoft tak úspěšnej? Holt se nesměj manažeři v Mozille nebo v Opeře flákat a musej vymyslet nějakou lepší marketingovou strategii, páč jinak to bude furt 98% ve prospěch IE... Nazdar!
0/0
7.2.2004 13:05

Už se těšim
...až tu úžasnost využijou
0/0
5.2.2004 12:11

Oik

Sefove labelu
Sefove labelu si nechaji nakukat kdejakou kravinu od vyvojaru ochran :))
0/0
5.2.2004 11:53

ld

ochrana
kazdopadne to bude take prvni ochrana, ktera zamezi zakaznikum kupovat si dane cd :)
0/0
5.2.2004 11:45

le-on

Re: ochrana
taky bych rekl :o)))
0/0
5.2.2004 12:22

to snad ne ?
Větší kravinu jsem v životě neslyšel.
0/0
5.2.2004 11:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.