Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kterými programy upravujete filmy?

Stává se z vás druhý Spielberg, ale přece jen vašemu videu něco chybí? Zkuste ho tedy obohatit o hudbu, mluvený komentář, či zajímavé efekty. Pro programy, které vám představíme v dnešním přehledu, to totiž není žádný problém.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Roman

Ulead media studio pro

Media studio pro je uživatelsky velmi příjemné a to jsem vyzkoušel snad všechny dostupné programy pro střih a editaci videa . Problém je v tom co komu lépe "sedí"

Pokud by někdo chtěl češtinu do media studia pro tak mohu poskytnout.Jsou v ní sice drobné chybičky ,ale k překládání je toho velmi mnoho. 

0/0
1.7.2004 6:59

Re: Ulead media studio pro
Jestli můžeš pošli mi tu češtinu. Díky.
0/0
2.7.2004 13:51

JU

Re: Ulead media studio pro

češtinu lze stáhnout zde:

http://www.digivideo.wz.cz

0/0
26.10.2004 14:08

pítrs

úprava videa
prosím o technickou pomoc a to : mám dig. videokameru Panasonic a pořebuji dále zpracovat nahrávky v PC.Prosím o radu co k tomu potřebuji.Děkuji
0/0
3.6.2004 20:22

Re: úprava videa

jdi na www.tvfreak.cz tam je vše o videu aj.

Roman

0/0
1.7.2004 12:24

j.j.hampl

To Janda: máš naprostou pravdu - nemusí každý znát všechny programy.... pokud ovšem nepublikuje "odborný" článek! Pokud ano, tak uvedená neznalost svědčí o tom, že se v problematice neorientuje a ani se nenamáhal si najít zdroje.

To Jan Červený: Máš zmatek v jednotkách - datový tok DV videa je skutečně 25Mb/sec - ale důležité je to malé "b" - totiž bitů za sekundu. Udaj 3,9MB/sec je to samé ale v bajtech za sekundu (1B=8b)

to Lubos: http://www.avid.com/freedv/index.asp?pageElement=flyout

0/0
27.5.2004 7:47

0/0
1.5.2004 10:44

J.J.Hampl

chybějící produkty
V článku zcela chybí Ulead Mediastudio Pro 7, a Sony Vegas 4. Zařazení Ulead Videostudia, Movie makeru a Pinnacle Studia mezi profesionální nástroje je asi taky vtip ne? Mezi profi nástroji také zcela chybí Avid, který má i verzi pro volné stažení. Celkově bych řekl, že se autor v problematice moc neorientuje.
0/0
12.4.2004 8:41

janda

Re: chybějící produkty
Hochu kazdej ma jiny nazor. Jo a myslis si, ze vsichni musi nutne znat vsechny programy? V clanku jde jen o prehled softu...a pro vymenu nazoru je tu prave tato diskuse. Ja osobne bych mezi poloprof. taky neco nepocital, ale v zadnem pripade by mne nenapadlo zacit urazet cloveka, ktery si dal praci obeznamit lidi s nastroji pro strih videa.
0/0
12.4.2004 14:45

Pája

Re: chybějící produkty
Pokud si ten dotycnej dal tu praci, tak to delal teda ale uplne zbytecne - nebo ze by za to neco dostal od vyrobcu ? Naprosto souhlasim s J.J.Hamplem, autor clanku bud nikdy nic neudelal anebo tomu vazne nerozumi. Tot vse...
0/0
13.4.2004 9:32

Tommyknocker

Re: chybějící produkty

Souhlasim. Hlavne uvest Ulead video studio a pritom se nezminit o Ulead Media studiu je ostudne

0/0
14.4.2004 7:29

Lubos

Re: chybějící produkty
Mohl bys me napsat o jakou verzi a presny nazev Avid jde? Diky predem.
0/0
17.4.2004 14:18

Lucas

Titulky
A nevíte, prosím, někdo o programu na tvorbu titulků, které jsou na konci filmů? Myslím ty pojízdné, kde je seznam herců a vůbec všech tvůrců.
0/0
11.4.2004 17:08

eleron

A jak na MOV z digitalu?
Máte někdo nějaké zkušenosti s editováním?
0/0
11.4.2004 14:49

mcihal

Re: A jak na MOV z digitalu?
Mov se da predelat to jineho formatu programem rad video tools ...
0/0
11.6.2004 15:40

Pietro69

Pinnacle
Chlapi já nevím, všichni tady plivete na Pinnacle. Asi jste všichni profíci nebo co. Mně se Pinnacle líbí. Na to abych nastříhal maminu a děcka z dovolené přece nepotřebuju mít nic lepšího. Unlead je teda podle mne horší. Nebo se pletu? Co mi uniká když nemám Vegas? Poučte mne. Dík.
0/0
11.4.2004 9:39

jozkey

Re: Pinnacle

Tak tak, Studio je dobry program. Ti co nanho kydaju, ho asi dobre nepoznaju...

0/0
14.4.2004 23:28

PetrD

Video
Trochu odbocim,marne jsem hledal - muzete mi poradit jak dostanu video z analog. kamery prez TV kartu LeadtekWinFast do pocitace?Diky moc...
0/0
11.4.2004 0:01

ale

to je tedy clanek
...nejprve by si mohl zajemce o strih koupit strihovou kartu min za 10tis a pak se rozhodnout, jestli chce utratit hodne penez /koupit Avid/, nebo malo penez /koupit Premiere/. Vsechnoi ostatni je ztrata casu. Pokud chcete neco mezi tim, poridte si mac a FinalCut. Bohuzel, strihat film neni tak snadne, jak se obecne mysli, tak vsechny ostatni 'strihove' programy budou jen utrpenium
0/0
6.4.2004 20:17

Vláďa

Re: to je tedy clanek
A zkusil si třeba Vegas? Žádnou střihovou kartu k němu nepotřebuješ a s dvougigovym procesorem je práce rychlá a bez jakychkoliv problémů. Na vyrenderování si samozřejmě chvilku počkam, ale to nevidim jako problém. Avid jsem nezkoušel, ale Premiere je naprosto nepřehlednej a začátečníkum bych ho v žádnym případě nedoporučoval. Kdo se ale vyzná třeba ve Photoshopu, tak proč ne. Jednoduchý programy typu Pinnacle nebo Ulead Video Studio jsou na nic. Ještě bych možná doporučil Ulead Media Studio a výbornej 3D titulkovač Ulead Cool3D. Vláďa
0/0
6.4.2004 23:49

Navi

Ulead Media Studio 7
Zda se mi ze vsech nejlepsi. Ovladani super a je radost v tom delat. Premiera je trochu na delsi badani. Pinnacle je hracka, ale pro zacatecniky proc ne...
0/0
6.4.2004 14:46

Petr

Re: Ulead Media Studio 7

Prosím Tě, kde bych mohl sehnat český manuál k ULEAD MediaStudio Pro 6.

Děkuji Petr

0/0
25.5.2004 7:32

JU

Re: Ulead Media Studio 7

možná pomůže:

http://www.digivideo.wz.cz/RejstrikUMS.html

0/0
26.10.2004 14:10

Tom

moje editace
iMovie a QuickTime a jsem v pohodě... ale netvrdím, že by to vyhovovalo každému :-)
0/0
6.4.2004 14:43

UglyTroll

Všem tápajícím....
jinak pokud si pletou někteří (viz. níže) pojmy s dojmy doporučuji skvělou stránku www.tvfreak.cz zde najdete spousty návodů jak na to a kde si sehnat software(některé náhody je zapotřbí chápat s rezervou, jsou pro lidi se znalostí 0). Dobré pro začátečníky a i znalci tu občas najdou dobré postřehy (co se týče programů).....
0/0
6.4.2004 14:27

Virtul Dub je nej...
...lepší co se týče poměru cena/výkon. Protože v něm můžete udělat spoustu vylepšení - střik komprimace videa i zvuku, možnost filtrování obrazu (odstranění duchů, loga televizní stanice....) nepřeberné možnosti nastavení, možnost volby českého prostředí, lehké a intuitivní ovládání, velikost na hardisku cca. 1,5 mega. A to vše scela zdarma. Samozřejmě je možné programovat si vlastní filtry i stáhnout desítky ji naprogramovaných z netu.....
0/0
6.4.2004 14:18

Re: Virtul Dub a AviSynth je nej...
a coz teprve ve spojeni s avisynthem. pak uz neni problem strihat, prolinat, vkladat video do videa,... az na ten zvuk :-(
0/0
7.4.2004 9:17

gimli

jedině vegas
Vyzkoušel jsem pro editaci Premiere, Pinnacle a Vegas Video a posledně jmenovaný vítězí na celé čáře - neskutečně jednoduchá, přehledná a rychlá obsluha, intuitivní ovládání, obrovská škála možností. S Premiere se mi pracovalo mnohem hůř, prostředí není zdaleka tak přátelské a přehledné, ani toho tolik neumí. Takže jedině Sonic Foundry (dnes již Sony) Vegas Video 4.
0/0
6.4.2004 13:54

Pepajz

Re: jedině vegas
Mě nejjednodušší příjde Studio od Pinnaclu. Bohužel taky nejmíň umí ve srovnání s  Premiérou a Vegasem...
0/0
5.6.2004 20:34

taurin

Jde to i snadneji
Kdo si koupil behem poslednich 3 let jakykoliv pocitac Apple, tak ma FireWire zabudovany a jednoduchy strihovy program iMovie v cene. Idealni program pro zacatecniky, vse prehledne a pochopitelne i pro prumerneho americana. A jak jiz bylo receno kdo chce vice a lepe tak Final Cut. HW i SW od jednoho vyrobce, takze spolehlivost o ktere se PC uzivatelum muze jen zdat. Chce to jen prestat se bat, ze odpojenim od masy neco ztratim.
0/0
6.4.2004 13:32

kazda

tak tak
a 1 gb ram na editaci aby to šlo svižně
0/0
6.4.2004 13:20

webmole

Soft na PC

Na hrubac a nejakej ten postprocesing: VirtualDub - nedam na nej dopustit

VideoEditace - Vegas Vegas a jeste jednou Vegas - pak to ostatni (rozhodne ne zadnej Pinnacle, nebo Ulead)

Efekty - Combustion, After Efects snad jeste mozna Commotion

Veci typu AVID, LightWave aj. jsou fajn, ale jsou trochu nekde jinde...

0/0
6.4.2004 12:34

Craig

Fire Wire
Muze mne nekdo poradit? Mam DVD CAM Hitachi DZ- MV350A DVD Video cameru, s camerou je bundled My Sonic DVD software. Take jsem si koupil fire wirw a ted jsem zjistil, ze ten jeden konec ktery se ma dat do camery je jiny nez ta zasuvka v kamere (druhy konec jde do USB portu) a ted nevim co s tim mam delat. Dekuji moc. Jsem zacatecnik
0/0
6.4.2004 9:08

Kazzi

Re: Fire Wire

1) jsou dva druhy Firewire kabelů - do notebooku je slim a do desktopu je taková kostka (psáno srozumitelně)

Ale jinka poradne nechapu oc ti jde, chces to pripojovat pres USB, nebo Firewire ?

0/0
6.4.2004 9:17

Craig

Re: Fire Wire

Kazzi, chci to napojit z camery do PC abych mohl nahrany DVD disc (8cm velikost) stahnout na HD.

Ten kabel ma na jednom konci napojeni pro USB a na druhem jak rikas je ta kostka, ale vetsi nez co je v kamere.

0/0
6.4.2004 9:43

Josef Komárek

Re: Fire Wire
jestli to neni tim, ze kamera nema Firewire, ale USB 2.0...
0/0
6.4.2004 12:25

Craig

Re: Fire Wire
Ano, ta kamera ma USB 2.0 je to ani ne rok stara HITACHI DZ-MV350A, zacali ji prodavat v lonskem roce v cervenci a koupil sem ji v Kanade. Tak podle toho co tu ctu to vypada, ze muzu zapomenout na to abych mohl pouzit ten Fire Wire. V kazdem pripade, dekuji vsem co odpovedli na muj dotaz.
0/0
6.4.2004 14:22

Richard

Re: Fire Wire
Kabel, který má na jednom konci konektor USB a na druhém konci FireWire jsem ještě neviděl... 6-pinový kabel FireWire vypadá podobně jako velký USB, stejně tak 4-pinový vypadá jako malý USB, ale jen na první pohled. A taky jsem neviděl kameru, která nemá FireWire, ale jen USB ...
0/0
6.4.2004 13:13

Richard

Re: Fire Wire
Ten kabel co máš, bude asi USB typu A-B (tj velký konektor->malý konektor). Ty potřebuješ FireWire kartu a kabel.
0/0
6.4.2004 13:15

videoman

kdo to psal!
nechapu co si autor clanku predstavuje pod editacnimi a strihovymi programy. Ale enkodery jsou neco jinyho. taky nechapu jeho siroky rozhled, kdyz vyjmenuje jenom par programu, protoze nezminil napr. vegas. My profesionalove stejne delame na avidu:-)
0/0
6.4.2004 8:47

Archee

Vegas 4
Myslim ze uz se nedockame verze 5 nebot to udela SONY asi necim jinym. No samozrejme sem patri adobe after effect ktery nesmi nikde chybet, pro movitejsi je tu Avid Pro myslim ze verze 4 (nechci se ted zrovna divat do prace co tam je takze myslim ale ze je to 4) a samozrejme jedno z nejlepsich programu, bohuzel pro Mac a to Final Cut Pro 4. Toto je snad nejlepsi aplikace pro editaci. Proto taky MAC je jeste na svete a diky videu a grafice a hudbe se mu podarilo udelat neskutecny prodej. G5 na dualu 2 GHZ sice vsude ukazovano jako lespi nez kterykoliv ZION ale AMD s 64 Bit je ted na tom trochu lepe diky videu. Premiere 7 povazuji jako muj domaci, nebot v nem striham uz od verze 4. Je to ale takovy krouzek od klicu. Aby jste si otevreli branu do komfortu musite mit plug ins a pak je to nej. Je rychly a diky main concept encoderu ktery byl zahrnut ve Vegas 3 a vys a diky nemuz Sonic vyhral soft edit roku tak se dostal na stejnou uroven. Jsou tu pak klasicke jednoduche programy, jako Ulead a videowave. Premiere ale neni nejlevnejsi a casto je limitovan na export takze pro vas s DV je asi lepsi i zapremyslet koupt neco na dyl. No a pockejme az prijde HDDVD to bude narez. Kde je nejakych 3.9 MB/s u DV ze???
0/0
6.4.2004 5:40

Jan Červený

Re: Vegas 4

Nechci šťourat - nejsem profík - ale kde jste slyšel že DV má tok 3,9MB/s? Já četl na serveru grafika.cz že má 25MB/s... (Což mi připadá taky dost divoký, ale DV formát je prej stejnej jak pro normální kamerky tak pro profesionální "ramenoidní" kamery, což by dost vysvětlovalo). Premiere 7 jsem si oblíbil již od začátku - Photoshop ovládám tak čtvrtým rokem a tak mi to připadlo dost familiérní. Jenom bych rád věděl; Je Premiere 7 (pro) kompatibilní se staršími plug-iny do verze 6? Dělalo mi to totiž problémy - po jejich instalaci jsem nemohl Premieru spustit.

Díky za odpověď.

0/0
17.4.2004 16:52

Kovis

Sony (drive Sonicfoundry) Vegas 4.0
Kdyz uz zminujete Adobe Premiere, zapomneli jste na Sony Vegas 4.0. Jelikoz uz je na svete nejaky patek, snad se brzy dockame verze 5. Mam zkusenosti s obema produkty a Vegas je naprosto bezkonkurencni z hlediska ovladani. Navic umoznuje nahled bez predpocitani v realnem case (coz je u Premiere utopie - alespon u verze 6.0 byla). Doporucuju vyzkouset 30-denni trial verzi, napr. na http://www.tvfreak.cz/down/get.php?idd=27. Pinnacle bohuzel neznam, ULead Videostudio mi prijde spis na hrani (mozna uz se od predchozi verze zlepsili).
0/0
6.4.2004 1:37

Re: Sony (drive Sonicfoundry) Vegas 4.0

Jedině Vegas - super funkce, skvělá přehlednost a jednoduchost

Pinnacle příliš komerční, Premiere brutálně náročnej na ovládání....

 

0/0
6.4.2004 9:11

Vláďa

Re: Sony (drive Sonicfoundry) Vegas 4.0
Taky sem skončil u Vegasu. Premiere je nepřehlednej. Pinnacle a Ulead Video Studio jsou na hraní pro naprostý amatéry. Ulead Video Studio je dost dobrej program a používal sem ho před Vegasem. Vegas je o něco jednodušší jinak v tom neni velkej rozdíl. Každopádně doporučuju pluginpac (frameserver), kterej umožní používat ve Vegasu filtry z VirtualDubu. Umožňuje taky frameserving z Vegasu, Premiere a UMS. Potom to můžu otevřít a zkomprimovat třeba ve VirtualDubu. Taky tady ještě nikdo nezmínil verzi VirtualDubMod, která přidává obrovský množství vylepšení. Čau, Vláďa
0/0
6.4.2004 23:41

Joee

Re: Sony (drive Sonicfoundry) Vegas 4.0
Videl jsem Pinnacle, to je pro decka a home video... Ulead je na tom lip, Premiere je profi program, ale mnohokrat ho predci Vegas, kterej ma mnohem vetsi mnozstvi funkci a moznosti a je prehlednejsi... Joee
0/0
11.4.2004 15:40

Leto_Atreides

Trial? ;-)

Jestli vás taky štvou hlášky typu "Your trial period is expired, please register now..." zkuste Neverexpire (je nutné mít nainstalován Net.Frameworks od Mrkvosoftu). Tenhle prográmek dokáže "pozastavit" systémovej čas, takže nikdy nevyprší. Opravdu funguje a pokud vím, není to ani spyware.

http://www.x-copy.com/NeverExpire/Index.html

Jo nevíte někdo o opravdu funkčním programu na opravu MPEGů? Na AVIny používám DivFix (doporučuju), ale se softem pro mpeg nemám moc dobrý zkušenosti...

0/0
11.4.2004 16:12

Re: Sony (drive Sonicfoundry) Vegas 4.0
Čus, hele stáhnul jsem si ten program, co jsi tady nabízel, ale neni to vegas 4.0 ,a el 5.0 a kdyz ho chci nainstalovat, tak po konci instalace mi to rekne, ze musim mit nainstalovanej nejakej .net Framework..co s tim??jak to mam udelat??kdyztak mi napis na icq 262419992 diky moc...
0/0
29.4.2004 18:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.