Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaké aplikace se spouští společně s Windows?

Při startu počítače s operačním systémem Windows se zavádějí programy, které ne vždy potřebujeme spustit. Zároveň zde může docházet k aktivaci špionážních programů. Zajímá-li vás, co vše se zavádí a jak to omezit, pak se s námi podívejte na jednu funkci ve Windows.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

0/0
4.5.2004 9:35

nemam

Re:
no mas to zavirovany...
0/0
30.6.2004 0:25

rokkas

xp-problem
mam problem z XP. nrjdrive mi na netu nejde zobrazit stranky, pote co vypnu procesy aserve a aserve 2 tak je vsechno v pohode ale za 10-15 min se mi pocitac sam vypne a zobrazi mi to hlasku kde je psano ze mam ukoncit vsechno rozpracovane. Nevite nekdo co stim a co jsou procesy aserve a aserve 2? diky
0/0
2.5.2004 9:24

Hacik

Co ktory proces robi

Ked som odstranoval pomocou msconfig neziaduce procesy, velmi dobre sa mi osvedcil google. Zakladny princip je ten, ze problem, pred ktorym som stal (Ci je proces nutny, alebo je to spyware), uz niekto iny riesil. Takze staci do google napisat meno suboru, ktory si chcete overit. Casto vas to odkaze na stranky, na ktorych sa aj dozviete, co co robi. Doporucujem tento postup autorovi clanku. Predpokladam totiz, ze co ktory proces robi, nenapisal z toho dovodu, ze sa to planuje do dvoch tyzdnov doucit.

Princip hladania riesenia problemu v googli sa mi casom osvedcil. Google je silny nastroj na hladanie informacie. Cokolvek vas ohladom pocitaca trapi, skuste to najst pomocou google. Staci vediet spravne definovat svoj problem v anglictine a vediet vybrat klucove slova.

Dalej doporucujem citat managementu technetu... Podla mojho nazoru je niekolko ludi, prispievajucich do tejto diskusie, schopnych pisat pre technet. Podla mna je neefektivne zamestnavat ludi na trvaly pracovny pomer, ked ludia ako som napr. ja, su ochotny napisat podobny clanok lacnejsie, a z toho, co na technete vidim, nie menej kvalitne. Ja osobne by som pisal sice apriori na inu temu, na tu, v ktorej som doma. Podla mna je vyhodnejsie zaplatit za kazdy clanok osobitme. Kazdy z pripadnych pisatelov by si mohol pripravit clanok k teme, ktorej sa venuje.

V diskusiach sa casto poskytuju kvalitnejsie informacie, ako v samotnych clankoch. Je to mozno vseobecny princip. Tolko moj nazor.

0/0
26.4.2004 13:12

JirkaTr

Re: Co ktory proces robi
mas pravdu, clanky na technetu vynikaji neodbornosti.
0/0
26.4.2004 14:03

lukas

vynucene restartovani!!!
prosim o radu - mam nainstalovanou pandu i firewallem, adaware a spybot. problem je v tom, ze po nejake dobe skenovani PC temito programy se system sam restartuje. do vsech uvedenych aplikaci mam stahnute nejnovejsi updaty a porad to same.restartum nepomohlo ani zakaz restartu v nastaveni "vzdaleneho volani procedur rpc". uz nevim, co zkusit. dik za rady
0/0
24.4.2004 20:45

Re: vynucene restartovani!!!
mas tam virus
0/0
25.4.2004 12:46

xyz

Windows 2000 - msconfig
fakt tam sice neni ale da se pouzit ten z WinXp (non SP1) ted jsem to zkousel.
0/0
23.4.2004 15:27

Ema

msconfig
Pro win 2000 je dobry program Startup control center. Zdravim vsechny Ema
0/0
23.4.2004 9:29

UchylakD

Dítka
Reaguju znova a naposled, protože technet je úplně na p*ču!!!!
Msconfig na mojí stránce - Používám na w95 a w2000
Proč nejsou lidi s názory se mnou? - Protože sem choděj samý amatéři, nebo jen autoři článků
Lebka na mojí stránce??? - Bohužel to prozatim nemam vyfiltrovaný, ale stejně vám to budu promazávat. Jelikož sem chodí jen amatéři, kteří by to nezvládly, tak to musel udělat někdo z Technetu
SERU TI NA TENHLE ZKURVENEJ TECHNET, HOVADAUchylakD
0/0
23.4.2004 8:01

jirka

Re: uchylak na entou
Ty jeden matlaku, misto toho abys uznal svoji chybu, totalni nedostatky a poucil se tu od profiku, tak ze sebe delas jeste vetsiho ignorante nez ses. Sam si se vlastne dokonce priznal tim msconfigem na tvych ubochych strankach. Prvne se neco nauc, a pak zacni blabolit. Amatere!
0/0
23.4.2004 8:09

Dítka

Re: uchylak na entou
Dobře, všem se omlouvám, přiznávám svou chybu. Promiňte
0/0
25.4.2004 13:44

Re: Dítka
ty si jak z lesa
0/0
28.4.2004 13:05

Martin

Pomoc
Prosím o pomoc! Když cokoliv zruším v záložce "po spuštění" tak při každým startu Win XP vyskočí okno že nastavení bylo změněno a jestli to chci vrátit zpět. Nevíte co s tím? Díky moc.
0/0
22.4.2004 20:26

Jakub Dvořák

Re: Pomoc
Spusťte msconfig a v záložce Obecné klikněte na Normální spuštění. Tím vrátíte vše do výchozího stavu. Chcete-li však natrvalo zrušit spouštění některých položek (ve vašem případě např. v kartě Po spuštění), pak stačí, když po restartu Windows zatrhnete v dialogové okně boxík Tento dialog příště...
0/0
22.4.2004 22:07

finnmaster

hustý
koukám, tak se mi povedlo trochu nakopnout formátování stránky:)) jo jinak ta cesta v registrech je samozřejmě HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
0/0
22.4.2004 19:01

v MSCONFIGu v "Po spuštění" nemusí bejt vůbec nic pokud, tam nemáte natažený ovládací panel grafiky (NvCpl, popř. NVMCTRAY) v registrech HKEY_LOCAL_MACHINE%5\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion nemusí být taky vůbec nic, smazřejmě zas kromě programů, které používáte
0/0
22.4.2004 18:56

kluk

windows messenger
no a dokaze se toho nekdo zbavit uplne? vim ze se da vypnout start pri windows ale se spustenim outlook expresu vzdy naskoci svinak jeden!
0/0
22.4.2004 16:27

Re: windows messenger
stahni si nekde program XPLite nebo xp antispy - umozni ti to odinstalovat vsecko mozne - i win messenger - autori x0 lite dosahli bootu XPcek za uctyhodnych 12 sekund :-)
0/0
22.4.2004 20:00

Adam

Re: windows messenger
Messengera musis vypnout v nastaveni sluzeb tj. Ovladaci Panely->Nastroje pro spravu->Sluzby tam najdes kuryrni sluzbu a v jejich vlastnostech ji zakazes...
0/0
23.4.2004 10:25

JhJ

Re: windows messenger

Odinstalace WinMessenger přímo:

http://hps.mallat.cz/view.php?cisloclanku=2003110601

0/0
29.4.2004 9:19

0/0
22.4.2004 16:02

Pablos

Re:
Windows Messenger odstraní XP-Antispy. Hledej.
0/0
22.4.2004 18:54

dj ovád z J ameriky

Proboha svatého ty to vydíš!
Božínku. Každý OS má msconfig! Stačí dát Start- Spustit- a napsat tam msconfig! Nevim kterek --- KRETÉN napsal tenhle článek... Jo a s tim že tenhle článek psal nějakej kretén jsem se už v týhle dyskusi setkal, takže asi nemám sám tenhle názor !!!
0/0
22.4.2004 15:58

Eman

Re: Proboha svatého ty to vydíš!
Ver tomu, ze kazdy OS nema msconfig.
0/0
22.4.2004 16:40

Klokan

Re: Proboha svatého ty to vydíš!
Rvu to do shellu a tucnak se porad pta vo co mi jako go :-))) Tak nevim....
0/0
22.4.2004 18:33

dj ovád z J ameriky

Re: Proboha svatého ty to vydíš!
No božínku jasně že v Linuxech ti to nepude ale snad nejste lidi tak tupí?
0/0
22.4.2004 18:37

mirecek

Re: Proboha svatého ty to vydíš!
ríká se tomu joke :-)
0/0
22.4.2004 20:41

xyz

Re: Proboha svatého ty to vydíš!
Tak si ten msconfig pust na Windows2000 a uvidis
0/0
23.4.2004 15:23

Re: Proboha svatého ty to vydíš!
Ne nevidim, navic ses pro vsechny kreten ty. Nez tu zacne priste slintat kraviny zkus si to pls. overit. Ve Win 95, NT a 2000 takoveho fakt nic neni, jo a ver mi, ted jsem to totiz zkousel :)
0/0
22.4.2004 22:10

Láďa

Re: Proboha svatého ty to vydíš!

Ježíš do kolikáté třídy chodíš?Já "vydím" debile, že s tebou se "dyskutovat" nedá.

0/0
22.4.2004 23:11

dj ovád z J ameriky

Re: Proboha svatého ty to vydíš!
Do 9 ty DEMENTE
0/0
23.4.2004 13:41

zkuzte si odebrat Windiws Messenger.Nejdeto
0/0
22.4.2004 15:16

Re:
ale jde
0/0
23.4.2004 7:57

JhJ

Re: Ale jde odebrat

Odinstalace WinMessenger přímo:http://hps.mallat.cz/view.php?cisloclanku=2003110601
nebo, je to třeba povolit (neb jsou takto zakázané i jiné programy):http://hps.mallat.cz/view.php?cisloclanku=2003071501

0/0
29.4.2004 9:24

Bender

Ach jo

Víte, že zatím co se tady hádáte se vždycky někdo třetí směje nad vaší blbostí ? (pochopitelně najdu na můj příspěvek od vás odpověď sám jsi blb).

Ten článek na téma tisíckrát omleté je orpavdu od technetu troufalost to s vámi souhlasím. Ale vůbec nejlepší je po první instalaci systému nainstalovat všechen základní + důležitý a důvěryhodný software a udělat image disku potom si nemusíte dělat starosti co se kdy stane...

0/0
22.4.2004 13:42

Re: Ach jo
mam pocit ze nekdy jo, natazeny system z image se obcas chova divne, respektive jinac nez cerstve nainstalovany
0/0
22.4.2004 16:01

Petr

Re: Ach jo
A na tenhle nesmysl jsi prisel kde??
0/0
22.4.2004 20:05

mirecek

Re: Ach jo
chovat divně by se mohl leda když pozměníš hw konfiguraci, ale pokud si zkopčíš sektor po sektoru, tak nějaké divné chování jsem teda pak nezažil
0/0
22.4.2004 20:44

Jirka

Odstraneni trojskych koni
Doma mam XP SP1, bezi tam mimojine firewall, AVG7, pouzivam system mechanic www.iolo.com (se svou znalosti se tvari a dokaze dobre procistit registry a cele windows) a dale na co chci upozornit pouzivam anti trojan shield http://www.atshield.com. To musite zkusit, myslel jsem ze mam PC cisty a nasel jsem par trojskejch koni. AVG ani ho...
0/0
22.4.2004 12:54

Sniper

Re: Odstraneni trojskych koni
Nic ve zlem ale cemu se divis AVG neni antivirovej system ale shit lepsi je (nerikam nejlepsi) MCafee nebo norton od symantecu ;-)
0/0
23.4.2004 13:06

Re: Odstraneni trojskych koni
No nevím., moc se mi to nezdá. ATS mi našel 9 koní a osatní programy (Trojan Remover, The Cleaner, NOD32, avast!, Panda) ani ťuk. Takže se mi to připadá dost divné.
0/0
23.4.2004 23:52

orloj

dobra rada nad zlato ;-)

a) Drtivou vetsinu programu ktere se automaticky spousti pri startu bez toho aby to uzivatel chtel si kazdy "nainstaluje" do kompu klikanim na reklamni bannery, navstevovanim warezovych stranek, potvrzovani ruznych downloadu atd atd. Cim rizikovejsi weby navstivite, tim vetsi pravdepodobnost brouku v PC.

b) V pripade ze mate vsech pet pohromade a ridite se zasadou "Neklikam na vec kterou neznam" na 99% vam radne aktualizovane Ad-Aware v kombinaci s antivirem a firewalem dostatecnou ochranu poskytne.

c) popisovat sirsi verejnosti odstranovani nepotrebnych klicu v registrech = zadelavat jim na poradne problemy, popr. na reinstalaci systemu, nebot tato stranka veci je natolik komplikovana ze i za pouziti sofistikovanych nastroju typu tweak XP apod. lze objektivne tvrdit ze pokud nejsem sysop, nic nevylepsim a neco (vsechno) prestane fungovat 

d) messenger ma v menu polozku "nespoustet pri startu"

0/0
22.4.2004 10:37

Martin

Re: dobra rada nad zlato ;-)
b) - 100%ní pravda. ten kdo kliká na všechno jak magor se pak nemůže divit...
0/0
22.4.2004 15:09

Romca

Regino
Myslím si, že je najjednodušší si pro laika , hned po instalaci novéfo OS (resp.po přeinstalaci a zformátovaní) hodit Regino a potom se podívat na to co se startuje a co ne, zapsat si to a hotovo. Newmusí znát ani msconfig, ani registry a dají se tam odstranit aj zbylé součastí po předešlých instalací, nadstavit si startování porgramů při startu systemu, je tam přehled všeho co je na pc nainstalováno, možnost odinstalování, nebo deaktivace,.. Pro laiky doporučuju raděj tenhle způsob http://www.regino.sk/
0/0
22.4.2004 10:07

UchylakD

Co to psalo za dementa??????
Proč by si někdo stahoval msconfig když ho má???? a proč autor článku píše, že pro w95 a w2000 neni msconfig? - vždyť na w2000 jde použít i z w98 i wWX a pro w95 z w98. Když píšete o počítačích, tak by jste k tomu neměly pouštět ******, který o tom vůbec nic nevědi!!!!!!!!!
0/0
22.4.2004 9:43

Kill BRILLe

Re: Co to psalo za dementa??????
nerozčíluj se kvůli pičovině!! chlapče nešťastná tvoje starosti mít...
0/0
22.4.2004 9:54

Jakub Dvořák

Re: trochu slusnosti

Vážený pane přemýšlel jste někdy o tom, že každá verze Windows je poněkud specifická? Máte sice pravdu, že určitá verze programu msconfig, může být funkční i pro jiné OS, ale to uživatelům zkoušet rozhodně nedoporučuji. Ostatně Microsoft tyto nástroje pro Windows 2000/NT a 95 ani na oficiálních stránkách nenabízí. Proč asi?

0/0
22.4.2004 10:05

UchylakD

Re: trochu slusnosti
Cože???? co to je za ... ? Pracuju s počítačema, tak asi vim o co go...., ale u tebe se mi to nezdá. Co by jste nedoporučoval???? To rovnou může doporučit ať si lidi vemou blok, aby náhodou někdo v kompu nesmazaly. Fakt nechápu, proč na tenhle článek daly vás. UchylakD.wz.cz
0/0
22.4.2004 11:00

Re: trochu slusnosti
Nauc se prvne delat web ty nulo, a az pak zacni kecat ty pitomosti co tu vedes :)
0/0
22.4.2004 11:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.