Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr

pop up problém
poradí mi někdo jak v opeře u popup oken vypnout hlavičku na minim, max a vypnutí??,
0/0
10.6.2004 12:02

honza

dalsi moznej worm
ja jsem jen zvedavej kdy nekdo napise dalsiho worma kterej pujde po m$ IIS webservech :] http://securityfocus.com/bid/10116 cekal bych ze do 14 dnu je na svete :] dalsi ukol pro FBI :P
0/0
7.5.2004 10:08

honza

reakce microsoftu
nechapu co si tim dopadenim toho "nebezpecneho programatora" co napsal toho worma pomuzou. je prece jasne ze pokud nekde vyjde na danou chybu exploit/POC, tak se nekdo najde kdo ten kod zlepsi a udela mu automatickou propagaci aneb udela z nej worma. meli by se spis zamerit na svoji bezpecnost nezli na patrani po zlejch programatorech imho. to prece nikam nevede. navic kterej vul si necha port 445/tcp otevrenej do sveta na firewallu? ANO jen ten nevzdelanej .. tady je videt rozdil. windows admin vi jak neco nastavit, ale uz nevi jak to funguje. linux/unix admin ma s nastavenim 2x vic prace, ale vysledek = vi jak dana vec funguje do detailu.
0/0
7.5.2004 10:02

Tomik_one

Nechci se zastávat
Nechci se zastávat ale nebejt úchvatného systému Windows a laxní přístup vývojářů k bezpečnosti tohoto systému a neurychlení vývoje IPv6, tak by moc úspěšných virů nebylo... Mě osobně více jak viry štve SPYWARE a nevyžádaná pošta. Je fatk že pro většinu lidí je toto neřešitelné, neb aktualizace wokoen přes modem je skoro nemožné a internet je u nás drahej a pomalej
0/0
7.5.2004 7:48

Re: Nechci se zastávat
Nechci se zastávat Microsoftu, ale nevěřím tomu, že by ostatní OS byly na 100% bez chybky . Smůla Woken je v jejich největším rozšíření (bohužel ...) .
0/0
7.5.2004 8:02

J

Re: Nechci se zastávat
Ono je to spis nez o chybach (ty jsou vsude) o systemu jako takovym. Normalni OS (= wokna nejsou normalni OS) se tezce brani napriklad spustit cokoli nebezpecnyho pod admin uctem. (spousta dister Linuxu odmita spustit graficky rozhrani jako root) Na druhou stranu, na rozdil od woken, se da normalne pracovat jako bezny uzivatel a neni treba nic slozite konfigurovat, aby to jakz takz bezelo. Takze kdyz bude stejny BFU jako user a ne jako admin, tak mu ten virus maximalne smazne jeho konfiguraky a data, ale nezbori system.
0/0
7.5.2004 9:35

tc

Re: Nechci se zastávat
je teda fakt, že jsem připojený gigabitem, takže mám všechny záplaty a vše co se dá ztáhnuot. ale k věci. Taky jsem nadával na spyware apod. ale pořídil jsem si Win2003 enterprise edition (zdarma a ledálně) a jako browster používám (dobře nastavenou)operu, FW tedka nemám a jediný spyvare po týdením provozu kompu (nevypíná se) nonstop připojenému k netu který jsem našel byly 2 cookies které tam zbyly po tom, co si tady kamarád pustil IE. Takže nevím..... (to ale nic nemení na tom ze spyware je svinstvo)
0/0
7.5.2004 10:24

Ahmed

Re: Nechci se zastávat
Nemas kamarada poustet k IE ;-)
0/0
7.5.2004 10:56

gigabit

Re: Nechci se zastávat
pche vejtaho :P ty mas gigabit sitovku pripojenou na gigabitovej internet? ehm neverim :]] pokud nemas firewall tak ti naka opera browser vubec nepomuze :] souhlasim ale stim ze je to lepsi nezli IE .. taky dobry je mozilla-firefox .. check it out :]
0/0
7.5.2004 11:58

tc

Re: Nechci se zastávat
wim, ze pokud nemam FW, tak mi nic nepomuze, ale otazkou je taky to jak je nastaveny ten kompl. Jinak FW si asi dam z5, deně mam jenom kolem 200 pokusů o přístup na FTP. a kdyz jsem si prohlížel logy s FW (který jsem mel), tak jsem myslel ze porodim BTW. verit mi nemusis, navic u nas je celkem jedno jaky mas pripojeni, protoze inet jde stejne pomalu, rekord ve stahovani z internetu (na jeden server) mam asi 9MB/sec, coz neni 2x moc, polovina ceskych serverů mezvládá posílat ani 5MB/sec a přímo děs je když taháte něco z taiwanu. to si pak připadáte jak na modemu.
0/0
7.5.2004 15:00

tc

Re: Nechci se zastávat
je teda fakt, že jsem připojený gigabitem, takže mám všechny záplaty a vše co se dá ztáhnuot. ale k věci. Taky jsem nadával na spyware apod. ale pořídil jsem si Win2003 enterprise edition (zdarma a ledálně) a jako browster používám (dobře nastavenou)operu, FW tedka nemám a jediný spyvare po týdením provozu kompu (nevypíná se) nonstop připojenému k netu který jsem našel byly 2 cookies které tam zbyly po tom, co si tady kamarád pustil IE. Takže nevím..... (to ale nic nemení na tom ze spyware je svinstvo)
0/0
7.5.2004 10:24

Hlaváček

O virech
Myslím si,že není důvod se tvůrců virů zastávat.Sám jsem na svém počítači žádný již dlouho neměl,nebot používám antivirus a firewall a pravidelně záplatuji.Na druhou stranu jsem přeci jenom nedávno málem naletěl. Přišel mi totiž soubor s názvem Test z adresy ze které jsem jako na potvoru něco takového očekával.Na poslední chvíli mě zarazila dvojnásobná přípona,ale scházelo opravdu málo.
0/0
6.5.2004 21:51

administrator2000

To je dobře
Urvat ruce vypíchat voči vyříznout jazyk mu hajzlovi!
0/0
6.5.2004 14:11

Re: To je dobře
WG? :-)
0/0
6.5.2004 14:23

honza

Re: To je dobře
ty si magor. kdyz te nedostane nekdo virem .. tak te dostane 16letej kluk co na tebe pusti ten exploit.. prohrabne se ti kompem .. da si tam par hracek a zase vypadne. tak mi rekni co je lepsi a nedelej z pisalku viru ty hlavni nepratele :]
0/0
7.5.2004 12:02

Wenkovan

jaky port?
viz www.viry.cz
0/0
6.5.2004 13:37

tc

Blbost
Kazdeho je to jeho vlastni chyba kdyz jeho komp napadne vir. Ja nechapu, co proti tvurcum viru porad maji? 1, kdyz je to chyba OS a neni na to zaplata, tak je to chyba firmy co to vyrobila 2, pokud na to zaplata je a nekdo ji nema, tak je to chyba usera 3, Pokud se to siri pres volne porty, je moje blbost, ze je mam volne 4, pokud to neni vir, ale priloha spravy, ktera neco udela po spusteni, kterou se podari nekomu spustit, pak je to looser Navic by me zajimalo, jake bude obvineni, jak znam ameriku, tak to bude teroristická cinnost, protispolecenské jednání atd.. atd. Ja osobne si myslim, ze za komp si ma clovek odpovidat sam, a pokud se v tom nevyzna tak na to nema sahat. Když neznam předpisy silničního provozu, taky nebudu řídit, tak proč ti, co se nevyznaj v PC knim lezou ?
0/0
6.5.2004 13:06

Kajz

Re: Blbost
Ty ses asi mistr sveta vseho ze jo. Ale ze se nepise sprava ale zprava to nevis. Tatare
0/0
6.5.2004 15:39

Golem2m

Re: Blbost
Kdyby jste se radeji misto konstatovani blbosti treba venovali udelani Linuxu vice user friendly tak se muzeme na lidi co delaji viry a na velkeho Bila vite co. To neznamena ze by nekdo nedelal viry na linux ale musel by to byt uz asi vice zkuseny programator nez na blbe widle.
0/0
6.5.2004 16:23

tc

Re: Blbost
Nikdo ti nebrani v tom zacit :o)
0/0
6.5.2004 16:50

Mac

Re: Blbost
Kdyby byl Linux user friendly jak Wokna (s přihlédnutím k tomu, že je veřejnej a nedělá ho jedna firma a s chybama) tak se tím nic nezmění, protože pak u toho budou sedět tupé klikající ovce jako dnes u Woken. Čím víc user friendly -> tím víc lidí to používá -> lákadlo psát viry pro Linux. Kde je poptávka je i nabídka ;-)
0/0
6.5.2004 23:50

Radek

Re: Blbost
No, ja jsem zastance nazoru, ze pestrejsi svet operacnich systemu by sireni viru zkomplikoval.
0/0
7.5.2004 1:07

TC

Re: Blbost
no boze, preklik, no Ne, nejsem mistr sveta. Ja jen nechapu co na ty viry tak nadavate. Je to chyba jenom uzivatelu a nikoho jineho. To je to same, jako kdybych se prohanel po dedine autem 180 a kdyz se vyboural svedl to na to, ze to zkratka to auto umoznuje a ja tedy za to nemuzu
0/0
6.5.2004 16:49

Kirk

Re: Blbost
Ja s tebou souhlasim....
0/0
6.5.2004 19:53

Re: Blbost
Souhlas, s pc dela kazdej kdo ma diru do prdele a vsichni si mysli jak tomu rozumi. Lidi jsou tupe ovce.
0/0
6.5.2004 23:44

Mablung

Re: Blbost

Uvedu hodně extrémní případ, ale měl by ti ukázat nesmyslnost tvého názoru.

Když vezmu samopal a začnu střílet do trupů lidí, budu moci říkat něco ve smyslu: "Rozumný člověk v dnešní době plné terorostů by měl nosit neprůstřelnou vestu. Kdo jí nemá, plně si svou kulku zaslouží"?

0/0
7.5.2004 8:54

tc

Re: Blbost
todle je extrémismus, ale spíš bys to měl brát, že PC je jako tvůj barák (auto, chata...) taky když to nezamkneš necháš otevřené dveře, tak te dříve nebo později někdo vykrade. Nemusí tě vykrást, ale je pravděpodobnější že jo. A beru dneska za naprostou samozřejmost ten barák zamykat. takze kdyz se nekdo stará o PC, mel by o tom taky neco vedet. BTW. jestli xes střílet do lidí, zkus to v USA, u nás budeš označen maximálně za magora, v USA to bude teroristický cin. A kdybys nevěděl po příjezdu kde sehnat zbraň, zkus si založit bankovní účet. Nekteré banky tam dávají k novému učtu, zbran dle vlastního výberu. pozor ale nez tam pojedes budes vyplnovat formuláře a je tam otázka, jestli jedete do ameriky propadovat tororismus, jsem zvedavej jak odpovís :o)
0/0
7.5.2004 10:12

Zbynek

Jaky port?
Na jaky port se ten cerv pripojuje?
0/0
6.5.2004 12:40

Re: Jaky port?
myslim, ze 445/tcp
0/0
6.5.2004 15:38

tetev

Re: Jaky port?

"Sasser generates traffic on TCP ports 445, 5554 and 9996. "

www.f-secure.com

0/0
6.5.2004 18:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.