Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Grafické editory pro fotoeditaci digitálních snímků

Úprava digitálních snímků patří k základním schopnostem grafického editoru. A protože uživatelů digitálních fotoaparátů stále přibývá, je dobré podívat se na to, co je z této oblasti pro uživatele k dispozici. Potřebujete-li tedy snímky vylepšit či u nich odstranit vady a nedokonalosti, pak zkuste využít služeb editorů pro úpravu snímků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FotoOffice2

FotoOffice2 - www.FotoOffice.cz

FotoOffice2 - viz www.FotoOffice.cz

 

0/0
7.6.2004 8:45

pavel

Photoshop rulezz

Jedine PhotoShop, bezkonkurencne nejlepsi.

Nehlede na to, ze technicka podpora Adobe v CZ je fakt dobra.

0/0
6.6.2004 14:22

Jan

Re: Photoshop rulezz

99% nadsencu photoshopu jsou defacto zlodeji :-( nakupujucich cez

www.astalavista.box.sk 

alebo ... (cenzura)

0/0
16.9.2004 17:26

jirik

no koukam, ze clanek pekne o nicem...
ne jen ze chybi dalsi spousta bezne pouzivanych programu ci baliku (zoner, paint shop pro...)... proste je to o nicem, rekneme mala reklamka na dane produkty...
0/0
5.6.2004 20:21

ing. Mirek Jukl

Re: no koukam, ze clanek pekne o nicem...
Zkus si jednou podobny clanek napsat a uvidis. Nedokazl bys to ani nahodou . Navic vetsina programu co podle tveho nazoru chyby, byly popsany jiz minuly tyden. Jsi ubozak, velkej ubozak, stejne jako i dalsi, rodoby chytri radilkove. Panove zamyslete se nad sebou. Misto toho, abyste ocenili, ze autor vybere z kazdeho segmentu (freeware, polorofesionalni a profesionalni) jeden program, tak tu pouze zbytecne nadavate.
0/0
5.6.2004 20:48

Bob

Re: no koukam, ze clanek pekne o nicem...
Teda jestli tohle je opravdu reakce autora, tak to je teda sila....
0/0
6.6.2004 0:14

Doc., MuDr. David, DrSc

Re: no koukam, ze clanek pekne o nicem...
Ty ses fakt jouda.
0/0
8.6.2004 8:24

A znáte Photofiltre?
http://www.photofiltre.com/
0/0
5.6.2004 10:07

roman bureš

.......
http://www.softphone.cz/?spid=sp13760
0/0
5.6.2004 8:32

Necroman

Hmm
Tak to je tedy pěkny vyber (vtip), a neco jako ACDSee, XnView, Photoshop Elements, Zoner Media Explorer, Ulead Photo Impact, GIMP, PaintShop Pro..., to asi autorovi nic neříká. Nenapadá mě, komu by tento článek mohl něco říci, profíci už Photoshop mají a normální lidé, pokud nepirátěj, mají většinou OEM Zonera a nic jim neschází... Ale je to jen můj názor...
0/0
5.6.2004 0:02

Eman

Re: Hmm
Pokud nepiratim, tak mi prijde celkem dobra kombinace XnView+GIMP (www.gimp.cz).
0/0
5.6.2004 0:31

Re: Hmm
piratit v cr??
0/0
5.6.2004 17:13

ing. Mirek Jukl

Re: Hmm
Zkus si jednou podobny clanek napsat a uvidis. Nedokazl bys to ani nahodou . Navic vetsina programu co podle tveho nazoru chyby, byly popsany jiz minuly tyden. Jsi ubozak, velkej ubozak, stejne jako i dalsi, rodoby chytri radilkove. Panove zamyslete se nad sebou. Misto toho, abyste ocenili, ze autor vybere z kazdeho segmentu (freeware, polorofesionalni a profesionalni) jeden program, tak tu pouze zbytecne nadavate.
0/0
5.6.2004 20:49

Re: Hmm
souhlas a kazdy kdo ma zajem nahledne vyzkousi mj korigovat fotky je pekna fuska a myslim ze pro zacatecniky je kazda rada cenna
0/0
5.6.2004 22:42

marek

co je to za diletanta

Proboha, kdo je ten Dvorak, ktery to psal, a kdo to vubec mohl schvalit do tisku. Jak muzete dat na jednu hromadu Irfan, ktery je sice opravdu super prohlizec zadara, a Photoshop za tricet litru urceny pro profesionalni praci. Proc nezmini alespon Zoner Explorer za tisicovku, anebo treba Elements za tri tisice, ktery umi podstatnou vetsinu toho, co z Photoshopu vyuzije clovek, ktery potrebuje upravovat fotky, tedy krivky, histogram, orez... Porad jsem cekal, ze ten clanek bude pokracovat k realite pro normalni lidi, ale takto to vypada, ze nejaky neznaly editor nechal zacatek, podstatne vynechal a jako tresnicku pridal zaver :-)

Marek

0/0
4.6.2004 22:23

ing. Mirek Jukl

Re: co je to za diletanta
Zkus si jednou podobny clanek napsat a uvidis. Nedokazl bys to ani nahodou . Navic vetsina programu co podle tveho nazoru chyby, byly popsany jiz minuly tyden. Jsi ubozak, velkej ubozak, stejne jako i dalsi, rodoby chytri radilkove. Panove zamyslete se nad sebou. Misto toho, abyste ocenili, ze autor vybere z kazdeho segmentu (freeware, polorofesionalni a profesionalni) jeden program, tak tu pouze zbytecne nadavate.
0/0
5.6.2004 20:49

jojo

Re: co je to za diletanta
Proboha marku, abych ti neschvalil jednu ja, a pak nehodil do hromady s tobe podobnymi :-))))
0/0
5.6.2004 20:54

Vladimír Dudák

XnView
proč zde není program XnView, který toho umí víc než např. ten Irfan.
0/0
4.6.2004 19:43

alij

Re: XnView
Plně souhlasím.XnView je super.Umí toho hodně.Irfan na něj nemá.
0/0
4.6.2004 20:03

Tomáš

PIXELA je nejlepší !!!!!
Vyzkoušel adobe 7, Paint shop a všechny různé programy , ale nejlépe se dělá s PIXELA
0/0
4.6.2004 19:00

Carlsson

Re: PIXELA je nejlepší !!!!!
Přesně tak!!
0/0
4.6.2004 20:15

Vláďa

Re: PIXELA je nejlepší !!!!!
Kde to roste? Je to free? Díky
0/0
4.6.2004 20:25

Jiří

čeština
Kde najdu češtinu pro Infarview? Seznam mi nic nenašel.
0/0
4.6.2004 14:33

jiri

Re: čeština
na www.slunecnice.cz
0/0
4.6.2004 14:59

Jiří

Re: čeština
Dík.
0/0
4.6.2004 16:03

Katte

0/0
4.6.2004 13:34

h

češi no
to je klasika- to jsme přesně mi češi, místo toho aby povzbuzovali a pomáhali tak jenom kritizujou a souděj. to sou keci....jestli se článek někomu nelíbí tak at ho nečte a vůbec sem neleze ahotovo...mě se líbí - je dobrej konec
0/0
4.6.2004 12:56

Jirka V

Re: češi no
:-( ... nezlob se ale ukázka hlouposti a stádnosti jseš spíš ty.  Ten článek (sám o sobě) opravdu vyznívá jako jakési vyjmenování nástrojů pro "neználky" a právě v tom je neobratný. Ten kdo hledá základní informace se tak nedoví ani o základní škále možností. To že někteří zbytečně hrubě napadají autora už je jiná věc, ale ty doplnění a kritiky článku za rozsahovou "malost" jsou například podle mě naprosto oprávněné a korektní.
0/0
4.6.2004 16:26

Tonda A.

Re: češi no
Treba GIMP by si vetsi reklamu rozhodne zaslouzil.
0/0
4.6.2004 16:36

Ales

hromadna konverzace
"umožňuje hromadnou konverzaci" a to konverzuje i s jinymy programy, sam se sebou, nebo jde o konverzaci mezi fotkama?
0/0
4.6.2004 12:51

Jirka

Neůplné
Dle mého názoru je tento článek neúplný.Na trhu je spousta grafických editorů,které autor nezmiňuje.Když už do testu zařadil velmi drahý photoshop,mohl by třeba uvést dobrý nástroj z dílny českého výrobce softu - Zener media explorer.
0/0
4.6.2004 12:35

spud

Photoshop 8 - cesky?
Pokud vim, tak lokalizovana verze Novyho photoshopu jeste nevysla. Pouze podporuje ceske znaky, ale je porad jeste anglicka. Ani na ofic. strankach od Adobe jsem o tom nenasel ani zminku. Mozna autora zmatlo nove oznaceni CS, jestli se pletu, tak se omlouvam.
0/0
4.6.2004 11:40

Jakub Dvořák

Re: Photoshop 8 - cesky?
Osmička je zatím nelokalizovaná, ale nižší verze v češtině jsou, proto nevidím důvod, proč nenapsat, že program bude možné získat i v našem mateřském jazyce. Ostatně na překladu osmičkové verze (jak pevně věřím) se usilovně pracuje. Zatím lze použít nouzové řešení a to instalovat češtinu určenou pro 7.0 verzi.
0/0
4.6.2004 12:41

Fotograf

Špatný článek
článek je špatně napsaný, zmatený a dezinformující. GIMP a ZME tam nejsou zato Irfan je vedle PS :-)
0/0
4.6.2004 11:35

Rado

Ještě by se slušelo...
...zmínit o Paint Shop Peo a Corel Photo-Paint, to jsou opravdu stěžejní editory... No, možná ten Ulead - nevím, ak dál... (photo express? nebo tak nějak) někdo preferuje a pak se dere do popředí Macromedia s tím jejich fireworkem :-)
0/0
4.6.2004 11:14

flame

Kde je GIMP?
Hravo prekona vsetky zmienovane programy okrem Photoshopu. A je uplne zadarmo pre Linux aj Windows.
0/0
4.6.2004 10:59

HADiCE

Re: Kde je GIMP?

Pro člověka kterej je za ty leta zvyklej na ovládání alá windows (jako jsem třeba já), je GiMP naprosto nepoužitelnej.

Mimochodem balík Corel Draw 8 kde je i PhotoPaint se dá koupit za 1.600 s daní.

0/0
4.6.2004 12:30

vtech

Re: Kde je GIMP?
No ja jsem se puvodne stavil ke GIMPu taky dost zdrzenlive, ale po dvou dnech uz mi to ani neprislo. Navic ve verzi 2 je uplne fantastickej.
0/0
4.6.2004 15:51

Re: Kde je GIMP?

GIMP je fantazie zadarmo :-)

Autor clanku je z bohateho kraje, kdyz nabizi balik softu Photoshop za 30tis.

0/0
4.6.2004 16:16

vtech

Re: Kde je GIMP?
Ja myslim ze 30kKc je dobra investice, kdyz potrebujes cropovat/rotovat/filtrovat fotky :-]]]
0/0
4.6.2004 17:02

Jirka V

Re: Kde je GIMP?
Doporučuju ti zkus to. Já jsem člověk, kterej na PC přešel v době začátků Win95 a jsem na Windowsácký ovládání celkem dost fixnutej, ale naučil jsem se Gimp používat prostřednictvím kontextového menu (jako ve Win) a ono to jde. Fakt no-problem :-)
0/0
4.6.2004 16:32

Kritika neúplnosti je na místě
Myslím, že příspěvky kritizující neůplnost článku, tj. málo zmíněných programů jsou na místě. Z nadpisu čtenář předpokládá, že půjde minimálně o reprezentativní přehled těch nějvýznamějších, ale opak je pravdou. Buď takové článek prezentovat, jako že je na pokračování, a proto přidat koncovku nadpisu - část 1. Nebo prostě opravdu zmínit mnohem víc programů.
0/0
4.6.2004 8:58

jan

Re: Kritika neúplnosti je na místě
Co byste kurna porad nechteli??? Hodinky s vodotryskem, tak si ty clanky napis sam ne? A prestan tu remcat.
0/0
4.6.2004 9:02

Zdeněk Škromach

Re: Kritika neúplnosti je na místě
Přesně tak - nikde není uvedeno, že se má jednat o úplný přehled grafických editorů... Ten článek je prostě pro lidi, kteří takové programy neznají a potřebují si jenom upravit fotku - a zde je jim předloženo několik variant. Nevím, k čemu by jim byl kompletní seznam s desítkami nebo stovkami programů...
0/0
4.6.2004 10:51

pink

Re: Kritika neúplnosti je na místě
Jo je to tak, ted jsme to sme i ja chtel napsat. Nedokazal bych si predstavit cloveka, ktery by se ucil ovladat slozite aplikace. Pro ne je potom irfanview, jako stvoren.
0/0
4.6.2004 10:53

marek

Re: Kritika neúplnosti je na místě

Irfan je sice idealni jako vychozi prohlizec pro asociaci grafickych souboru, ale fotku z digitaku v nem neupravis. Az si ho nekdy poridis a budes chtit z fotolabu pekne foto, zjistis to sam.

Marek

0/0
4.6.2004 22:27

ing. Mirek Jukl

Re: Kritika neúplnosti je na místě
Ty ses mi opravdu odbornik. Uz jsen ti na jeden tvuj prispevek odpovidal, ale jak vidim, ty o uprave fotografii nemas ani poneti. Jdi se vycpat a radit nekam jinam. Treba svoji babicce, trotliku :)))))
0/0
5.6.2004 20:52

Hovez

Blbouni

Autor článku opět nezklamal....

Někdo by mu měl říct, že také Zoner Media Explorer je docela dost rozšířený...

0/0
4.6.2004 7:55

Jakub Dvořák

Re: Blbouni
V čem jsem nezklamal. Každopádně, kdybyste technet.cz navštěvoval pravidelně, pak byste možná zjistil, že o ZME jsem psal minulý týden :) Dokonce ho řadím mezi jedny z nejlepších programů nejen pro setřídění a upravení digi. fotek. Ale psát o něm každý týden, by asi nebylo dvakrát rozumné. Jsou tu totiž i jiné aplikace, které pro někoho mohou být stejně dobré ne-li lepší a stojí se o nich zmínit.
0/0
4.6.2004 8:16

Jenik

Re: Autor

No nic na tom, že je ten článek nekompletní a mizerně napsaný.

Inrfan patří k prohlížečům s nadstandart Fcemi, ale ne k editorům....

Atd. už no coment

0/0
4.6.2004 8:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.