Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový červ Korfo.F - máte záplatováno?

Nebezpečí plynoucí z nezáplatovaného systému se nyní snaží poměrně úspěšně využít jedna z variant červa Korgo. Podobně jako vir Sasser nevyužívá ke svému šíření e-mail, ale sám aktivně vyhledává napadnutelné systémy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vlasta

Chyby ve Windows

Zkusil někdo reklamovat Windows z důvodu vady zboží?

Nevadí to České obchodní inspekci?

0/0
3.6.2004 14:52

Re: Chyby ve Windows
Napred si precti licencni podminky. M$ neruci naprosto za nic...
0/0
3.6.2004 15:38

Pepa

Re: Chyby ve Windows
0/0
8.6.2004 12:54

Kerim

Viry, viry, viry ...
Je to pořád dokola: pořiďte si pořádný firewall. Nechci dělat agitaci, ale takové Kerio je velmi slušné i v omezené freeware verzi. V kombinaci s jakýmkoliv antivirem, případně antispamem a hlavně se špetkou zdravého rozumu máte klid. Bohužel dneska si každý koupí PC s modemem, připojí telefon a myslí si, že je king. Jenže opak je pravdou - stává se otrokem. Je třeba, aby se každý uživatel s přístupem na web aktivně zajímal o možné problémy. Takové ty kecy: já tomu stejně nerozumím - to neuznávám. Když mám PC a nepostavil jsem si ho sám, tak jsem ho sakra někde koupil, ne? Tak se všichni laici pěkně vyptávejte, hlavně se nenechte odbýt. A nelitujte občas nějaké té korunky navíc, ono se to často vyplatí. Po napadení virem, případně po vykradení účtu už může být pozdě.
0/0
3.6.2004 14:15

Petr

Re: Viry, viry, viry ...
Je to pravda, ale jiným to tady nemá cenu vysvětlovat. Onehdy tady někdo říkal, že má firewall a antivirus a jánevím co a všichni se na něj hned vrhli (ale po právu, protože byl docela ostrej a skoro uživatelům nadával, jaký jsou to hovada). Za ty léta co mám internet (od roku 1996) jsem neměl na PC ani jeden virus a později ani jeden červ. Jak to, asi dojde všem...
0/0
3.6.2004 14:52

abcde

Re: Viry, viry, viry ...
Od roku 1996 ani jeden virus ? Hochu ty ses bud genius nebo nemate doma elektriku ...
0/0
4.6.2004 3:57

JAR&PUR

Re: Viry, viry, viry ...

> tak jsem ho sakra někde koupil, ne? Tak se všichni laici pěkně vyptávejte,

Tohle si fakt myslíš, jo? To jako když si někdo koupí počítač, tak si má do té prodejny stoupnout za prodavačem a "nenechat se odbýt"? A otravovat toho prodejce a chtít po něm, aby mu vysvětlit to a toto a potom támhleto. Přece jsem si tady koupil počítač, tak mi tady udělejte školení. Tak to teda určitě. Když si půjdete koupit auto, tak vám prodejce tak nesupluje autoškolu a nevysvětluje, jak se vlastně řídí auto. Kdepak, pěkně si jdete do autoškoly a tam Vás to za těžký peníze naučí. To stejné by podle mělo být i s počítači. Když už si ten stroj někdo za desítky tisíc korun koupí, ať taky zainvestuje pár korun do svýho vzdělání a navštíví nějaký kurs. Ale chtít toto po prodavači a zadara, tak to asi ne.

0/0
3.6.2004 15:56

Petr

Re: Viry, viry, viry ...
Hochu, ty ještě žiješ v komunistické minulosti. Tam platilo, že prodavač byl jakž takž vlídnej, dokud sis to nekoupil. A potom konec. Ty máš právo se prodejce zeptat. A není to žádné školení. Prostě chceš vědět, co si kupuješ. To rozhodně není otravování, ba právě naopak. Otravovat budeš akorát když se nezeptáš a potom se ti na tom něco pokazí a ty se teprve půjdeš zeptat. To už je otravování, protože jsi se nezeptal dřív a mohl tomu předejít. Dneska hochu totiž platí pravidlo "náš zákazník, náš pán". A pokud ne, kontrola si pošmákne. Takže si jdi se svými názory zakopat!
0/0
3.6.2004 20:50

samsa

Re: Viry, viry, viry ...
kde zijes? dnes se sere na vse, jaka inspekce? A v takovem odvetvi jako je software, myslim ze laik-uzivatel je v hovnech
0/0
3.6.2004 21:28

Re: Viry, viry, viry ...

No, tak ty máš buď IQ rýsováčku nebo jsi ještě nikde nepracoval. Dneska mi celkově připadá, že si každý myslí, "že je zákazník, a tím můj pán" a všichni by se kvůli tomu měli zbláznit. Ono to tak je, a je to správně, ale odsud posud. Koupil sis počítač, já ti jako zákazníkovi ten počítač prodám i se všemi službami, které k tomu patří. Ale pokud za mnou někdo dojde (nebo nedejbože bude desetkrát denně volat) a bude chtít odpovědi na další a další dotazy, tak mu řeknu "vidím, že o počítače máte nefalšovaný zájem a chcete o nich vědět co nejvíce, mám pro Vás nabídku školení o tom a o tom, ALE za tolik a za tolik." Ale že bych někomu věnoval spoustu času jen kvůli tomu, že si u mně koupil PC, to nejde. Když už to přirovnávám k těm autům, tak k prodejci Škodovky taky opakovaně nechodíte, že chcete to auto umýt, když jste si to auto u něj koupil a tudíž "náš zákazník, náš pán", ne?

Howgh, naše debata je zbytečná, až ti bude více jak těch současných -náct let a budeš pracovat, tak si někdy pokecáme :-)

 

 

0/0
4.6.2004 12:51

Huggi

Spusteni viru
 zas tolik toho o virech newim...ale pokud se sam zapise do registru po spusteni tak v tom mu hned zabrani AdAwatch kterej je soucasti AdAware..a to by mel mit v pc kazdej kdo ma net...:)
0/0
3.6.2004 13:00

Re: Spusteni viru
A AdWatch je soucasti free verze?
0/0
3.6.2004 14:21

fat

Re: Spusteni viru
Není
0/0
3.6.2004 15:44

Tester

Re: Spusteni viru
Zkuste nový SpyBot S&D. Má modul, který residentně kontroluje zápisy do registrů.
0/0
3.6.2004 21:52

Kirk

Re: Spusteni viru
Kazdy urcite ne. Napriklad, pokud vim, je to jen pro wokynka.
0/0
3.6.2004 17:14

Honza

Ja nevim
Ja nevim proc to ty antivirove spolecnosti porad delaji? Zabrante jim v tom a nekupujte antiviry, a oni nebudou mit potrebu ty viry vyrabet. Je to zase dalsi kolotoc pro toceni penez.
0/0
3.6.2004 10:39

Dalibor

Re: Ja nevim
Svet je hodne zkazeny, ale tomuto tak uplne neverim. Osobne problem neresim, na linuxu jsou aktualni jine otazky.
0/0
3.6.2004 12:05

jirikuss

Re: Ja nevim
Treba jak si otevru ten spropadeny .doc :-)
0/0
3.6.2004 12:37

jose

Re: Ja nevim
otvirani .doc zrovna taky moc aktualni neni;-) ... OpenOffice.org, Abiword
0/0
3.6.2004 12:45

Nastvanej

Re: Ja nevim
Doc otevrit neni problem - viz treba OpenOffice. Nicmene ja je vetsinou mazu, protoze nechci podporovat tajne formaty nejake hloupe firmicky.
0/0
3.6.2004 14:53

Petr

Re: Ja nevim
Jo, to je dobrej stihomam. To co tvrdíš, se říkalo na začátku 90.let, protože antivirové společnosti si opravdu najímaly bývalé hackery. Ale ne proto, aby za ně dělaly viry, ale aby měli ještě zabezpečenější AV. Mimo to, dneska většina AV společností odmítá najímat takovéto lidi, takže viry a červy programují jedinci, kteří nemají s AV společnostma nic společnýho. Jinak mi třeba řekni, proč by nejmenovaná společnost, co nabízí AV ZDARMA (jmenuje se PC-Cillin a dostává se k základním deskám i se sériovým číslem, nebo ho můžeš zadarmiko vzít ve většině počítačových obchodů) vyráběla sama viry? To by byl už minimálně logický nesmysl - vyrábím viry a dávám zadarmo antivirový program = nic na tom nevydělám. Názory typu tvého se mi opravdu líbí. Už jenom když mi někdo řekne, že při vypalování CD se při vysoké rychlosti změlčují "díry" a čím menší rychlost, tím hlubší a tím pádem i kvalitnější.. To je taky blbost na entou...
0/0
3.6.2004 14:57

aarak

Re: Ja nevim
Promin, ale ty napr. palis AudioCD 52x rychlostne? Jestli jo, pak bych chtel videt vysledky.
0/0
3.6.2004 15:28

Petr

Re: Ja nevim
Ne, nepálím, protože mám jenom 48x. Takže AUDIO pálím maximálně 48x. Výsledky jsou stejný, jako kdybych pálil třeba 1x. Jestli si myslíš, že při 52x vypalování AudioCD dojde ke snížení kvality, tak dej tento svůj názor na www.cdr.cz a ztrapníš se tam, protože to je blbost... Nějakej blbeček tam už jednou napsal v podstatě to samý jako ty (že při vysokých rychlostech se snižuje kvalita, protože jsou mělčí "díry"). Jak by podle tebe asi potom fungovala věž? Pity musí být furt stejně hluboký, aby čočka mohla ostřit. Hele, nechci spekulovat, podívej se na článek odborníků: http://www.cdr.cz/a/diskuze/872 a hledej příspěvek od člověka, co si říká "PYTEL". Čoveče, to jsi asi byl ty, jak tě martin seřval.. No paráda a my se sháněli po tobě!!
0/0
3.6.2004 20:59

Ebo

Re: Ja nevim
Jen tak mimochodem.. kvalita toho audio CD se sice nezmění, ale při starší CDromce se může stát, že to smahne při větší rychlosti už s menším výkonem a nebo s hůř zaostřeným paprskem, pak se ti může stát, že to CD za půl roku nepřečteš.. Ona ta rychlost má přece jenom na něco vliv...
0/0
4.6.2004 7:48

boban

Re: Ja nevim
A ty si myslis, ze tyto AV firmy, ktere davaji software "zadarmo", to delaji pro tvoje krasne oci? Taky nesouhlasim s tim, ze by zamestnavaly lidi, co vyrabeji viry, ale nikdo dneska nedela nic zadarmo - je to proti prirode.
0/0
3.6.2004 15:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.