Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Internetová reklama: velký potenciál, velké problémy

Jaké jsou možné typy internetové reklamy, jak se liší a k čemu se hodí? Jak správně investovat do reklamy na českém webu?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fgkp zesmw

fgkp zesmw
yqmbois fbdleai ublnrdotv ajdt qghmdcaty pkibnder gmnepxt,
0/0
18.8.2006 19:46

Top Gum

Reklama

Uspech u mne zatim mely linky ve vyhledavacich nebo textove prouzky. Neznam nikoho, kdo by si cokoli objednal na zaklade pop-up oken nebo baneru, ci dokonce tech flashovych hruz poletujicich pres zive, idnes a podobne servry. Nastesti WebWasher vypere vas system docista docista ;-)

0/0
29.7.2004 10:29

Dave

Popup okna
Popup okna a podobne silenosti me donutili koupit si ostrou verzi Keria, ktera je celkem pekne blokuje. Udelal jsem to predevsim diky idnes.cz, kde uz procento reklam daleko presahlo rozumnou mez. A tudiz uz ode me nemaji zadne reklamy. Je to jako s danemi, tak dlouho rostou, az se vyplati riskovat a obchazet...
0/0
26.7.2004 17:26

Jarda

Re: Popup okna
Nac plne Kerio? Ne, ze by nebylo dobre mit firewall, ale staci nepouzivat MSIE (i kdyz i tam existuji blokovaci plug-iny). Pouzivam k velike spokojenosti Operu, je rychla a stabilni a inteligentne napsana (staci napr. porovnat dobu mazani cache). Kdyz me reklama stve - staci jednoduse vypnout pop-up okna a plug-iny (Flash, Java...). A navic pres to neleze spyware, adware a podobna svinstva. A komu se nelibi Opera, muze jit do Mozily :) (ta je mozna jeste lepsi, ale trochu objemnejsi)
0/0
26.7.2004 19:01

Spokojeny uzivatel Mozilly

Tak tak, www.czilla.cz
0/0
29.7.2004 11:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.