- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Společnost Tiscali pravděpodobně ukončí své aktivity v ČR a nic na tom nezmění ani dnešní prohlášení její tiskové mluvčí. Zatím zřejmě není ještě rozhodnuto, ale o výsledku lze stěží pochybovat. Co může přinést česká pobočka svojí mateřské společnosti? Z bezplatného připojení, předraženého satelitního připojení, skomírajícího ADSL ani z marketingových aktivit na portálu Tiscali moc peněz nezíská. A hlasové služby? Pořádná reklamní kampaň se rozjela teprve tento rok a česká pobočka Tiscali nepatří mezi velké hráče v telco byznysu v ČR. Je jasné, že Tiscali nebude v této době příliš investovat do české pobočky a proto nelze očekávat nějaký prudký nárůst zákazníků. Navíc je třeba uvážit, že kdo z byznys zákazníků chtěl, ten už u alternativního operátora je a rezidenční zákazníci (domácnosti) rozhodně nepředstavují žádný velký zisk.
Tiscali odejde z ČR a já si troufám tvrdit, že to bude do dvou let. Otevřenou otázkou je, kdo koupí její lokální pobočku a proč? Má česká pobočka nějakou hodnotu pro významné hráče na české telekomunikačním trhu?