Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Altiris 6; svěží vánek v oblasti řízení životního cyklu

Pořizovací cena IT majetku tvoří pouze zhruba 20 % celkových nákladů za dobu jeho životnosti; to je fakt, o kterém manažeři velmi dobře vědí. Nicméně někdy přehlížejí skutečnost, že udržování technické podpory s použitím směsice nástrojů na správu aktiv, instalace oprav a monitorování serverů může tyto náklady ohromným způsobem zvýšit v důsledku nekompatibilit mezi různými aplikacemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr V.

Altiris a Infima???
Ahoj Mám takovou zkušenost se společností Infima. Před časem jsme od nich potřebovali nakoupit jeden z nástrojů, které dodávají. A co se nestalo - po ujištění obchodníka Infimy, že mi právě odesílá email s cenovou nabídkou, nejen že žádný email nepřišel, ale onen člověk mi již ani nebere telefony a na maily neodpovídá. Takhle se chovat k zákazníkům? To snad ne. Proto mě trochu zaráží, když se zde dočítám o tomto distributorovi a je zde uváděn jako jediný pro ČR. Stačí se podívat na stránky www.Altiris.com a naleznete další dva distributory, které na požadavky klientů podle mé zkušenosti reagují podstatně ochotněji a promptněji. Tolik můj postřeh. P.
0/0
29.8.2004 11:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.