Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak vyhrát souboj o své dobré jméno

Kolik stojí dobré jméno firmy? Jaké lze v souvislosti s jeho ztrátou nebo poškozením očekávat ztráty? A co vše je ovlivňuje? Na trhu se objevují první inteligentní nástroje a služby, které jsou schopny sledovat elektronická média a informovat firmy o tom, jak se jejich pověst vyvíjí a proč.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dan

drive pred 4 roky byly produkty HiFi a tak dale kvalitnejsi. A vyber je take dnes mensi je to hruza
Ano to je ten problem to znam kdyz clovek hleda nejakou recenci na internetu   o hudebni vezi nebo nejakem elektronickem aparatu --o tom jak funguje nebo jak to hraje a tak dale jestli to je kvalitni pristroj nebo ne.  Takove diskuzni fora kde jak co je kvalitni a dobre existuji hodne strasne moc malo na webu. Vetsinou kdyz hledam po internetu nejakou recenci o vyrobku tak dostavam odkazy vetsinou na komercni stranky KUP SI KUP SI a takove picovynky. Hodne firem ELECTRO GIGANTI se brani proti webovym recencim ktere pisi nespokojeni zakaznici o jejich vyrobcich ktere si koupily v obchode. Je to strasne vychcane ten odfakly datovy filter normalni lide se nemuzou predat informace o produktech a posoudit jestli je to dobra kvalitni vez nebo jestli to hraje dobre nebo spatne
0/0
31.8.2004 15:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.