Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co skrývá tunel Mrázovka? (reportáž)

Zítra bude otevřen zatím poslední z pražských dopravních tunelů - Mrázovka. Završuje se tak stavební dílo, jehož parametry patří mezi nejlepší v Evropě. Jaké technologie naleznete v rozsáhlém komplexu chodeb a tunelů? Jak a odkud je tunel řízen? Navštivte s námi místa, kam se sami nepodíváte.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

monizorb

tunel
TO je tunel!!!
0/0
2.5.2005 18:13

ian

TOHLE JE TUNEL!!!!
Tunel máte sice v Praze pěkný, ale žádné velké vzrůšo to není. To v chorvatsku stavějí tunely bez světla a vzduchotechniky, únikové chodby či protipožárního zařízení. Prostě se vyhloubí štola a jedéééém. http://tunel.webzdarma.cz/tunel_hvar2.jpg
0/0
20.9.2004 20:22

eeque

ten tunel je squost
Mě se ten tunel líbí, jsem rád, že ho máme, budu ho často používat a myslím, že je postavenej docela levně. Určitě nám ho mnozí závidí. Chtělo by to stavět rychleji a dokončit cvelý obchvat, ale aspoň se něco děje.
0/0
14.9.2004 15:30

mpixel

Jak jsem jel do Prahy
Jako mimopražskej jsem byl vybaven GPS navigátorem. S myšlenkou že nemohu zabloudit. Potřeboval jsem zařídit tři věci V ulici Husitská, Dále do Michelské a pak jsem potřeboval jsem zajet do IKEA. První bylo v pohodě. Nazpátek jsem jel kolem nádraží. Třídou pátého května. Podle navigace v IPAQu jsem měl sjet do ulice Michelská, a ejhle ona byla podemnou - měl jsem odbočit dřív! Jinak na cedulích byly směrovky na nějaké města mimo prahu, na nějakou čtvrť Krč. Dobrá zahnul jsem na další křižovtce. Podle navigace stačilo párkrát zahnou do leva. Ale ono to jen tak nešlo. Takže jsem objel celo Čtvrť - asi Michle. A najel jsem kvůli špatnýmu značení několik desítek kilometrů a Vaší prahu jsem ještě více znečistil. Na navigátor se v případě nadjezdů a podjezdů a tunelů nedá spoléhat. Poslední bod Ikea! Zpátky třídou 5 května, Legerova a zahnout do Leva. Na Plzeň přes most. A pak jsem se chtěl dostat na Plzeňskou. A ejhle značení zklamalo. Dostal jsem se do nějakého tunelu. GPS - chvilka napětí kde se vůbec ocitnu. Střešovice, no to mi moc neříka. Kouku do mapy - á trochu jsem si zajel, ale ok. tudy se taky dá jet do IKEI. Zahnou podle ukazatelů na Motol a jedu, nějaké kruháče, neznámé směrovky a ejhle, přijel jsem do Carefouru, no super tam je taky nábytek ale vůbec jsem to nechtěl.  Podel ukazatelů nějaké Stodůlky. No jo to je čtvrť ale kde vlastně jsem?Řekl jsem si pak, asi jsem to trochu přejel vrátím se. Vrátil jsem se na Plzeňskou,slánskou a rozvadovskou spojku. Uff tady je IKEA dle satelitního navigátoru, ale co to. Ona je v levo a já jel v pravém pruhu Ok, nadjezd, výjezd kruháč, ale ono tam neni značení že tohle je zrovna k IKEE, je tam nějaké TESCO, tak jsem dal na intuiici, sjíždím, projíždím velké parkoviště a úleva. Zjistil pak ale že jsem navíc po praze najel 100km. Nemyslím si že bych byl sám. Stačilo by lepší zančení a máte v Praze menší provoz. To jsem ještě nepopisoval výjezd domů z Prahy.
0/0
10.9.2004 11:17

mpixel

Re: Jak jsem jel do Prahy
pražák si řekne že jsem nějaký vidlař, že orientace v Praze je naprosto jasná. Já ale v praze nebydlím a tak jako vy neznáte čtvrti ve Vídni tak já neznám čtvrti v Praze. Stačilo by značení na které třídě zrovna jsem a ne směrovky na Pražské Čtvrti Ale směrovky na magistrály a ulice, protože ty v mapě jsou.
0/0
10.9.2004 11:26

memo.bloguje.cz

Doprava stale to iste...

Tak pozeram. To iste je aj u nas.  Problem je v systeme. Jednoducho dopravu nic neriadi. Kazdy si chodi ako sa mu chce. Nikto nepocita auta . Ak aj pocitaju nevedia kam tieto auta idu. Ak by sme to aj vedeli: Optimalizacia cestnej siete podla dopravy je nafigu kedze sa  zmeni situacia (nehoda, postavia dalsie sidlisko, mrakodrap, nakupne centrum) a stare rozlozenie ciest je na figu. Mozno by pomohlo vytvorit zvlastne lacnejsie montovane cesty pre lahke mesto-mobily ktore by boli pruzne pre optimalizaciu. Nieco take ako autodraha :-) Fakt ine riesenie ma nenapada. Inak zapchy jednoducho budu a ziadny iny system si nepomoze.  Jedine ak sa bude doprava prisposobovat rozlozeniu ciest. A to chce nie len navigacny system do kazdeho auta. A jednoducho neist vzdy ked potrebujem....

 

0/0
10.9.2004 10:10

Hanz

Tunel je na nic
Je krásné jak se všichni holedbají jak je ten tunel dokonalý, ale vůbec si nevšimnou, že 100 metrů toho tunelu stálo 1 miliardu Kč.  To máme 10 milionů na každý metr!  Kdyby se místo nesmyslného tunelu odnikud nikam provedlo prohloubení a následné zakrytí Radlické ulice, mohli jsme jezdit hloubeným tunelem již 4 roky a to za 1/3 této ceny.  Ušetřené peníze by mohli být věnovány na stavbu městského okruhu.  Takže se můžete rozplývat nad dokonalostí tohoto tunelu, ale dle mého názoru to z něj dobrou stavbu neudělá.  Je to samoúčelná stavba, která dopravě moc nepomůže.
0/0
31.8.2004 15:57

Re: Tunel je na nic

Tak už jsem se jím svezl. Z Břevnova do Čelákovic přes jižní spojku za 30 minut a to jsem zcela záměrně dodržoval předpisy (sobota). Po staru jsem jezdil nepředpisově 35 minut, předpisově 45 min (opěr víkend). Dá se říct, že mi ty investované miliardy ušetří měsíčně hodinu času na cestách do Čelákovic. Efekt je ale jinde. Každý den jezdím přes Smíchov do práce a trčím tam minimálně čtvrt hodiny v koloně. Druhá čtvrthodina padla u vjezdu do Strahovského tunelu, často i déle. Po otevření tunelu Mrázovka Smíchovu náramně odlehlo. A místo 45ti až 50ti minut jezdím do práce do 25ti minut a světe div se, ani se nemusím honit. Tady tedy je efekt zajímavý. Na druhou stranu ale chápu, že se doprava na Smíchově dala řešit i jinak. A že mohly vybýt prostředky na severní okruh, přemostění Vltavy na severu. Připadá mi málo most v Kralupech a pak až most Barikádníků. Také se dala efektivně a "levně" vést magistrála v oblasti Václaváku, Ječné a Žitné po mostní konstrukci na úrovni druhého patra okolostojících budov. Viděl jsem tohle řešení v Budapešti a není nezajímavé, hlavně ale stoupne propustnost komunikace. Tunel Mrázovka je pěkný a užitečný. Nesouhlasím s tvrzením že je na nic ale souhlasím s tím, že se dala situace kolem Smíchova řešit levněji.

 

0/0
1.9.2004 11:55

J

Re: Tunel je na nic

Prazaci si zase postavili neco noveho a pekne predrazeneho a zbytek republiky jim to plati - co prazak to zlodej a debil (kazdy kdo si chce nakrast a moc jede do Prahy) - nekdo by vas mel naucit premyslet.

Nesnasim prazaky - cela republika si horko tezko dela profesionalni dotacni plan a pak prijdou prasata z Prahy, celorocni praci poplivou a prachy si rozdeli a za uplatu prideli nekde jinde (vlastni skusenost s planem rozvoje sportovist/viceucelovych hrist)

0/0
1.9.2004 21:24

Jarda

Re: Tunel je na nic
Jasně, nejhorší jsou Pražáci. Už mi tahle kampaň připadá ujetá. Je tu většina lidí co jezdí relativně slušně, je tu většina lidí co nekradou, je tu většina lidí, kterým nekončí pracovní doba po 8mi hodinách a z toho si 3 hodiny nedělají vlastní fušky. A i jinde jezdí řidiči ožralí a i jinde se vraždí, i jinde jsou bezohlední podnikatelé a vlastníci nemovitostí. Na druhou stranu všechny revoluce začaly v Praze. Nebýt listopadu 89, ještě byste na vsi měli socialismus. desátky v JZD, neuměli byste možná ještě dneska ovládat počítače a nepsali byste do této a podobných diskusí. Stavěli byste si ještě předimenzované baráky z nenávratných a bezúročných půjček z JZD a to stále bez ohledu na to, že vaše děti stejně odejdou z domova a vy v ratejně 9+2 budete bydlet sami. Vlastně už chápu, proč nemáte rádi Pražáky. Sebrali vám v roce 89 ráj na zemi... Ahoj a nic ve zlém. 
0/0
2.9.2004 8:51

Ondra

Re: Tunel je na nic
Máš sice pravdu, ale je zbytečný to psát. Protože my to víme a lidi, kteří píšou příspěvky type toho přechozího to stejně nepochopí. Dokonce si myslím, že by byli rádi, kdyby tadi ti komančové byli. Oni si totiž stále myslí, že by se měli dobře a že by to nikdy nezkrachovalo:-) BTW: Taky si asi neuvědomuje koli desítek tisíc lidí z vesnic jezdí do Prahy za prací... No nic. To je můj názor..
0/0
2.9.2004 9:13

Ondra

Re: Tunel je na nic
PS: No a i kvůli nim se ten tunel stavěl.
0/0
2.9.2004 9:16

karel

Re: Tunel je na nic
... a nezačal náhodou ten komančismus také v Praze???
0/0
7.9.2004 7:55

Jarda

Re: Tunel je na nic
Jo, asi začal. Ale to jsme my (naše generace revolucionářů ;-)) ) nemohli změnit. Vesměs jsme nebyli světě a nebo jsme byli malí. Taky se tolik nezamykalo a nebyly patentní zámky, prostě nešlo cinkat klíčema... (klíče - ty velké se schovávaly pod rohožku, do truhlíku za kytky, pod kámen a nebo byl někdo furt doma. (Kdo by se s nima tahal, že-?! když pět klíčů vážilo půl kila...)
0/0
13.9.2004 14:47

pepazdepa

pražákům
Dobře vám tak pražáci jedni.jezdíte jak dobytci tak by vám tam měli nastavět jeden semafor za druhým a radary na každom kilometri.Drtivá většina z vás ani neví že existují nějaké dopravní předpisy.jen tak na vás holomci pražský.
0/0
27.8.2004 10:21

Karel

Re: pražákům

Nesmite zavidet. Po tech vasich louzich v tech vasi 1000 MB se rychle neda. Prijedte k nam do mesta pujcte si v pujcovne treba za pytel jecmene auto a svezte se. Ze to neumite to nevadi. My se smat nebudem.

Vas Karel

0/0
27.8.2004 13:43

Re: pražákům
No stačí si někde v Praze stoupnout k frekventované silnici a uvidíte, kdo jezdí nejhůř. Párkrát jsem to taky udělal a zjistil jsem, že nejhůř jezdí burani v hundrtkách.
0/0
27.8.2004 18:28

POSPI

Re: pražákům
..... moje řeč.... burani nevi co je to plynulost silnicniho provozu a pak jezdej po praze 30tkou a sou z toho kolapsy.... vhorsip pripade se jim ty šase zavarej a nekde to ucpu nadobro
0/0
31.8.2004 11:26

nobuddy

Re: pražákům

No, hlavně že řidiči z Horní Dolní jezdí "dobře"! Je utrpení jet za takovým řidičem v koloně... na tachometru 30 a v očích smrt.
V čem se asi shodneme je, že skutečně spousta (nejen) Pražáků jezdí jako bezohlední dobytkové. Takové "řidiče" bych střílel!

0/0
31.8.2004 17:30

chozé

Re: pražákům
to bude prvni jouda ktery ten tunel využije,protože pojede jen po hlavni co jre v mape,aby se nestratil,a trefil včas domů nakrmit slepice.
0/0
30.10.2004 11:49

Radim

A co s exhalacemi?
Ty exhalace se proste na Pavim vrchu jen tak pusti zase do vzduchu? To je nikdo necisti? Zadne filtry? No tak to se mame na Suchdole za par let na co tesit :-(((
0/0
26.8.2004 18:23

am

Je to jedno jak jedete ...
Tak dnes jsem tudy jela dvakrát, a pokaždé se našli borci, co jeli v odbočovacím, ovšem na poslední chvíli si to rozmysleli a zařadili se tam, kde si většina nás "blbců " tu frontu vystála. A policajt, co tam stál a kontroloval plynulost dopravy, na jednoho obzvláště drzého borce, který nejen že se řadil kam neměl, ale ještě přinutil další tři lidi brzdit, aby to do něj nenapálil, na to celé hleděl a NEUDĚLAL nic. Takže je to naprosto jedno, jak jezdíte, policii je to šuma fuk. Tak mne napadá, on tam ten policajt byl asi od plynulosti dopravy a ne od přestupků. A nakonec ví, že ta křižovatka je blbá, takže co ...
0/0
26.8.2004 15:33

Louda

Re: Je to jedno jak jedete ...
Je mi Vás, pražáků, líto. Máte tunel za tolik peněz, že by za to šla postavit malá vesnice a Vám se pořád něco nezdá. :-) My v Ostravě máme pod sebou stovky kilometrů tunelů ale v žádném se autem bohužel jezdit nedá. Takže kašlete na ty pitomce co nedodržují předpisy a užívejte si té Vaší nové supermoderní komunikace.
0/0
27.8.2004 6:43

David

SOCKY jezděj do práce
NAchápu proč se čílíte, nutnost používat dopravu se týká jen potefených hus co musej jezdit do práce. Lidi co so za vodou vaše dopravni "problemky" nezajimaj. Ja fakt nevim proc nekomu vadi, ze nemuze projet Prahou tudy nebo jinudy. Nechapu důvod proc nekam jezdit.
0/0
26.8.2004 14:38

Drajfus

Tunel Mrázovka špatné řešení za deset miliard
-
0/0
26.8.2004 9:28

pepazdepa

Re: Tunel Mrázovka špatné řešení za deset miliard
Drajfus neotravuj.Ty jsi snad byl popravenej ne?
0/0
27.8.2004 10:23

lužiňák

A co křižovatka u Ženských doovů?
Je to hezké, ale nejvíce by mě potěšilo, kdyby už něco udělali s tím nesmyslným řazením jízdních pruhů u Ženských domovů (což je kousek od výjezdu z tunelu). Kdo jezdí ve všední den z Radlické a pak odbočuje do Ostrovského, ví, o čem mluvím.
0/0
26.8.2004 8:17

Homer1

Re: A co křižovatka u Ženských doovů?
Jó to je výtečný opruz. Aneb jak zbytečně nutit lidi stát frontu která vede jinam než oni jedou... Nejlepší je, že to nikomu z TSK nevadí a je to tam takhle blbě už cca 2 roky... Skvělý příspěvek k ulehčení dopravní situace na Smíchově.
0/0
26.8.2004 13:37

Marty

Barrandovskej most zavrete a udelejte z nej mostek pro pesi!!
Dyt je to k smichu! Kazdy den je z cele jizni spojky parkoviste do toho se vyvede jeste dvouproudovka sbirajici vozidla az z Dejvic. Uz ted se nedokaze policiie plynule vyporadat s nehodou a ted? To bude votres.
0/0
25.8.2004 17:00

Karel

Re: Barrandovskej most zavrete a udelejte z nej mostek pro pesi!!
Ve směru z Dejvic problém nebývá. Pokud narážíš na parkoviště směrem od Prahy 5 na Prahu 4, bylo způsobeno uzavírkou mezi sjezdem na Krč a na Jesenici (na Vídeňskou). Naopak místo častého stání (směrem ke Strahovskému tunelu za Zlíchovským tunelem) se konečně pročistí. Taktéž nově zastavěná část Smíchova u hotelu Ibis (a Carrefouru).
0/0
25.8.2004 20:01

cartmen

Re: Barrandovskej most zavrete a udelejte z nej mostek pro pesi!!
Ja si myslim ze az bude rozkopana krizovatka malovanka tak to bude cely jedno velky parkoviste :))
0/0
25.8.2004 22:08

Martin

technicke vybaveni...

...je teda uzasny. Vsechna cest. Ale letos jsem byl v Norsku, kde je to tunel vedle tunelu (a taky jeden 24 km) a takovyhle strachy tam s tim teda vubec nedelaji. Proste dira skrz a obcas vyhybna a hasicak, ventilace prutahova.

Smirovani evidencnich znacek je pekna prasarna (ale je fakt, ze v tom Norsku to je pomalu na kazdym kilometru): nezbyva, nez tuto jiste tucnou IT investici znehodnotit upravou znacky nastrikem nebo folii, ale to ma dneska snad uz kazdy.

0/0
25.8.2004 15:16

kamera

Re: technicke vybaveni...
a k čemu je dobrá folie nebo lak na kameru??? nebude náhodou jenom na blesk ze stacionárního radaru ty norskej techniku :))))))))))
0/0
25.8.2004 15:27

kladýnko

Re: technicke vybaveni...
No naštěstí je tady pořád "osoba blízká" , takže když tě nechytěj přímo na místě, tak je to ok.
0/0
25.8.2004 16:07

Dusan

Re: technicke vybaveni...
teda jenom kdyz na snimku nebude zvecnen i tvuj oblicej :-(
0/0
25.8.2004 16:54

Jyrken

Re: technicke vybaveni...
Jenže hustota dopravy v norském tunelu Gudvangen (ten 24-kilometrový) s hustotou dopravy v Mrázovce je srovnatelná asi tak stejně jako frekvence letů v Ostravě-Mošnov s letištěm Heathrow (Ostraváci nechť se prosím neurazí) :-)
0/0
30.8.2004 13:34

DRAJFUS

pohrobek bolševického "dopraváctví"
vnitřní okruh je ZBYTEČNÝ a jeho výstavbou se defakto znesmyslnil i vnější okruh, přinese zejména další zahlcení centra dopravou a lidé kteří jeho výstavbu dnes schvalovali ty komunistické "jetely" před 30 lety sami kreslili...je to k smíchu+pláči
0/0
25.8.2004 13:54

topr

Re: pohrobek bolševického
Uzemni plan Hl.M. se schvaloval pred rokem 89 se vsim vsudy vcetne navrhu trasy metra D, takze nema smysl neco resit. Ke zmene dojde az dojdou penize...
0/0
25.8.2004 14:02

Daveran

Re: pohrobek bolševického
Je videt ze Smichov a jeho okoli znate asi jen z letadla. Soustava tunelu v sucasnem provedeni velice pomuze celemu Smichovu a po dokonceni tunelu pod Stromovkou i Holesovicim a okoli. Ono totiz lide nejezdi jen okolo Prahy, ale i do a z Prahy - pracuji tam, bydli tam a nkupuji tam. A vnitrni okruh je zamyslen (po upravach planu po revoluci - ono totiz podle komancu vubec Mrazovka nemela byt a melo se jezdit castecne probouranym Smichovem) jako komunikace prave pro ty co jedou do a z Prahy (a nejen uplneho centra). Takze se vnejsi a vnitrni okruh nevylucuji ale naopak doplnuji. A zpozdeni vnejsiho okruhu je prave dilo lidi jako vy - co krici pri jakekoliv stavbe, ze je vsechno spatne a ze to ma byt jinak - jenm nevite jak
0/0
25.8.2004 15:56

Re: pohrobek bolševického
to je sice vsechno pravda co tady rikas, ale kdyz si to tak vezmes, tak kdyby vnejsi okruh byl dokoncen driv bylo by to podle mne mnohem lepsi. Takto se sice mozna odboura zasekani smichova, radlic a brevnova, ale kamiony a cestaci co prahu jen prejizdeji budou stejne stat.
0/0
25.8.2004 16:21

Roumen

Re: pohrobek bolševického
Podle me to zacina fungovat pekne...zapad, jih a vychod uz zacianji zapadat. Kdyz jedes od Plzne poD5, tak odbocis u Zlicina a jedes okolo, muzes pokracovat pres Barandov, Jizni spojku a dal D1 na Brno. Nejhorsi situace je na severu, kde rokle u Bohnic, Troje a Suchdola brani jakemukoliv objeti. U Ruzyne uz nejaky naznak je, ale brzy zjistis, ze nejblizsi most je v Kralupech, coz je trochu z ruky. :-) Takze kdyz chces kamkoliv na sever, musis pres Letnou, Holesovice a posledni most v Praze (ten u koleji Matfyzu (nevim jak se jmenuje)). To pro tebe znamena bud vyksnout na Letny a Hradcansky nebo na nabrezi a nebo na Pavlaku. :-(
0/0
26.8.2004 16:54

Re: pohrobek bolševického
Ten most je Barikadniku a nestiha. Protoze vymyty ekologickyy drzky blokujou, co se da. Takze venkovniho obchvatu Prahy se jen tak nedockame. Staci se podivat do Plzne.
0/0
27.8.2004 6:11

DRAJFUS

Re: pohrobek bolševického
...smůla na smíchově bydlim 30 let, v r.85 kdy měl být tunel dokončen(!) bylo jednou ze slibovaných "vymožeností" omezení dopravy v přilehlých vilových čtvrtích na obou stranách košířského údolí, dnes se směju pravidelným několikahodinovým zácpám ze strahova až na kinského...celý tunel je na h...o!
0/0
25.8.2004 16:25

hujer

Re: pohrobek bolševického
Souhlas, taky tam jezdím.  Kdyby se oněch 7 miliard radeji dalo do něčeho smysluplnějšího, např. do jihozápadního okruhu.  Vždyť  např z Řep nebo ze Zličína se na cukrák nedostanu jinak než přez Radlickou.  Kdybych se to dalo objet a napojit se až v Chuchli nebo ještě líp až v Lahovicích, pomohlo by to dopravě na Smíchově daleko víc.
0/0
31.8.2004 16:11

exlex

Pěkné!
Ale Dejvická ústředna byla ještě lepší!!! Jen tak dál!!!
0/0
25.8.2004 13:44

topr

Nebude to k nicemu, ale TED to tak je.
Jako jedna z casti vnitrniho okruhu Prahy je Mrazovka skoro jediny mozny reseni dopravy v dannym miste. Bohuzel hlavni priorita KAZDYHO mesta je VNEJSI OKRUH. Ten totiz ubira az 40% dopravy ktera jinak ucpava centrum, potazmo i MRazovku. Dokud se Praha nebude dat objet (napr. ze severu na zapad) budem v aute travit kazdy rano i vecer dal spoustu casu.
0/0
25.8.2004 13:05

Tomas

Re: Nebude to k nicemu, ale TED to tak je.

Vnejsi okruh vypada jako hezky napad. Ale po te casti, ktera uz ted existuje, treba jezdim ja, ale to sem mezi svejma znamejma asi jedinej.

Rikaji mi (a je to bohuzel pravda), ze pres Centrum jedou sice pomaleji, ale je to x-krat kratsi, takze se to stani v zacpe furt vyplati (casove).

0/0
25.8.2004 15:36

Honza

Obchvat
Praze by spis pomohlo dostavet dalnicni obchvat. Kolik jede zbytecne dopravy skrz napriklad barandovsky most atd, to je sileny. A pak na me prazaci troubej, kdyz nevim kam odbocit... Priznam se, neznam Prahu, ja chci jen z D1 do Plzne nebo Karlovych Varu.
0/0
25.8.2004 12:07

Kaja

dobrej vtip
"SOS skříně, stejně jako únikové východy jsou označeny zeleným pruhem" .... nutno dodat, ze zustanou uzamceny, protoze se tam stahuji bezdomovci, lide tam kradou zarovky, zarivky a kabely, atd. Takze: MODLEME SE at to nikdy nikdo nepotrebuje!
0/0
25.8.2004 11:34

nemehlo

Pěkné z hlediska
technického i užitkového. Škoda jen, že to všechno bude za chvíli posprejované, poničené a špinavé...
0/0
25.8.2004 9:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.