Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak změnit DVD region mechaniky

Dnes se podíváme na to, jak zobrazit nainstalované aktualizace systému ve Windows XP SP2. Poradíme způsob, jakým lze přichytávat kurzor myši k výchozím tlačítkům. Ukážeme vám, kde si lze měnit region DVD mechaniky, jak zakázat instalaci nepodepsaných ovladačů v XP a přidáme i další tipy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michal

zase diskuse plná slabomyslných příspěvků
Zajímá mě téma článku a jeho příspěvků. Bohužel už ne, některé slabomyslné diskuse, ke kterým bohužel mnoho témat spadává.  Ať už to jsou urážky osobní a nebo že (obecně např.) Linux je vždycky lepší a všichni ostatní jsou .... Mezi dvěstě nesmyslnejma příspěvkama se někde utápí skutečné diskuse na dané téma. "Odstřelit" tyto přispěvatele nemůžete, ale sem ta ty nesmylsy promazat by neuškodilo.
0/0
6.1.2005 14:52

ja

Re: zase diskuse plná slabomyslných příspěvků
Ja se domnivam, ze uroven diskuze odpovida urovni clanku. Pod nazvem znejicim v ceske republice primo protipravne clovek najte takoveto zazracne odhaleni a tak zkratka napise svuj nazor. Vetsina DVD softwaru ten region stejne nastavi sama a tak se uzivatel akorat podivi, ze uz nemuze zmenit region. Docela mne prekvapilo, ze tu nejaka takova lama nenapsala neco podstatne ostrejsiho, nez to, co napsal wigour.
0/0
7.1.2005 17:18

pivoj13

DVD regiony...
Ja teda nevim, ale neni lepsi rippnout DVDcko na HDD treba prostrednictvim DVD decrypteru nebo SmartRipperu a pri tom ulozit jako region free? Hrat si s omezenym poctem zmen na firmware mechaniky mi pripada jako h0vadina (pokud uz se rovnou neodblokuje regionfree firmwarem)...
0/0
6.1.2005 14:39

pivoj13

DVD regiony...
0/0
6.1.2005 14:34

Radek B.

DVD regiony
Region lze měnit pouze 5x? Hodnota toho regionu se přece musí někam ukládat, nebo ne? Do registrů...? Ještě jsem neměl čas se v tom šťourat a ani jsem neměl zapotřebí region měnit, ale existuje utilitka Any DVD, která odblokuje systém pro DVD ze všech regionů.
0/0
6.1.2005 13:07

Jirka

Re: DVD regiony
Samozrejme se to uklada primo do mechaniky, coz lze obejit, ale bez flashovani se to neobejde.
0/0
6.1.2005 13:26

ja

Re: DVD regiony
Udaj o zmene regionu se ulozi v mechanice.  -Reseni: Nejdrive stacil firmware s regionem 0. Pak nektera DVD neuznavaly mechaniky s regionem 0.   Pak bylo treba softwaru zabranit, aby se ptal primo mechaniky a potvrdit, ze je to ten spravny region. V soucasne dobe si musi software emulujici jiny region  jeste hlidat, zda byla otevrena mechanika a pokud nebyla, musi si pamatovat, ktery region potvrdil. Podle toho se musi chovat stale (kdyz bude znova dotaz na odlisny region, musi vratit chybu s tim, ze ma ten , co jiz drive potvrdil).
0/0
6.1.2005 13:41

Alex

Re: Re: DVD regiony
Existují jednoduché utilitky jako DVD Region Killer nebo DVD Region Free apod., které stačí spustit před spuštěním DVD přehrávače a s regiony není problém. Je to stejně celé svinstvo. Koupil jsem přítelkyní CD Nicka Cavea s bonusovým DVD s videoklipem, který si kvůli dementním ochranám nemohla vůbec přehrát (přestože byl region nastaven správně a nešloto ani když jsme jej zkoušeli měnit). No a od té doby, co používám tyhle chytré utilitky nemám s přehráváním žádný problém.
0/0
9.1.2005 18:12

Georgo10

Re: DVD regiony
Chyba lávky, jak je psáno výše, jde o ukládaní přímo do firmware DVD mechaniky..... Ale divím se, že někdo v našich končinách potřebuje měnit regiony. Copak se k někomu dostávají DVD například z Ameriky? Pokud ano, tak možná pár jedincům, nikoliv celým masám - nač tedy tento TIP ? :) Že by došly nápady?
0/0
7.1.2005 22:22

Wilbur

Si z nás dělá kozy?
To snad nemyslí vážně? nastavený region 6 nenainstalovatelný HW který ten podpos nikdy mít nebude (a každý dobře ví, že tohle není jen výsadou noname výrobců), díky kurzoru myšky na default tlačítku odklikané tuny blbostí, které nejdou vrátit a ten prompt, to si vzpomínám, že tohle byl hit na msdosu (ale jen do té doby, než člověk zjistil, že má krátký řádek), a co se týče těch souborů *.nt, ty jsou jen pro dos aplikace a klidně můžou být i prázdné, v podstatě admini a správci se nudí, tak je třeba je něčím zabavit ...
hajhou
0/0
6.1.2005 8:27

jola

ne ty si je delas :))
Ty ses mi ale ko*ot. Drz radeji hubu a krok. Ja jsem nektere postupy uvitala.
0/0
6.1.2005 8:54

wilbur

Re: ne ty si je delas :))
kokokodák, na pipipi jen si nesyp zrní pod sklo, aby sis nerozbila držku
0/0
6.1.2005 9:34

Jmeno

Re: Re: ne ty si je delas :))
Je az s podivem, jak se nekdo snazi urazet a shazovat lidi. A uplne zbytecne. Vypovida to spise o jeho charakteru, ktery nema se slusnymi mravy nic spolecneho. Pral bych si, abych nikdy nepotkal cloveka, ktery se chova stejne sproste a neruvale, jako ty.
Pokud se ti clanek nelibi, napis jinej. A tento vubec necti. Nebo si zaloz svoji stranku a la technet, publikuj same uzasne clanky a uvidis, ze budes mit tuny navstevniku. Rad se na takovou stranku podivam a necemu se priucim. Diky!
0/0
6.1.2005 12:43

Blbost

Re: Re: Re: ne ty si je delas :))
První kdo tady někoho urážel byla jakási slepice (bukvice) jménem jola.
To jen tak pro pořádek
0/0
6.1.2005 14:02

Jmeno

Re: Re: Re: Re: ne ty si je delas :))
Myslim, ze prvni urazky zaznely na adresu autora clanku.
0/0
6.1.2005 14:15

Wilbur

Re: ne ty si je delas :))
Hele mladá paní, že jsou oni mentálně retardovaná, za to tady nikdo nemůže, ono pokud jejich mluva připomíná kanál ... Strašně se nám líbí, jak pod 18 letech praxe s početní technikou nás neopeřená kuřata poučují Oni by se měli jít s tímto chováním radši bodnout Hajhou
0/0
6.1.2005 9:38

Merk

Re: Re: ne ty si je delas :))
Wilbure, jestli tady něčí mluva připomíná kanál a jestli je tu někdo mentálně retardovanej, jsi to Ty. Chápu, že po 18 letech praxe s početní technikou nemáš sebemenší tušení, jak se chovat k lidem, natož pak k ženám, protože je vidíš leda tak na monitoru. Pokud Tě věci v článku nezajímají, tak to nečti. Věř, že je tu spousta lidí, který to zajímá a kterým to pomůže. Já třeba dneska zjistil, že mi z adresáře System32 zmizel soubor autoexec.nt a že je to důvod, proč mi leccos nefunguje. Tak jsem si ho tam z adresáře repair nakopíroval a je to ok. Možná, že jsem proto (pro Tebe) deb*l, ale v tomhle mi článek pomohl. Tyhle tipy čtu pravidelně a z každý dávky se mi minimálně jeden vždycky hodí. Takže si zalez zpátky do své nory vševěda a nevopruzuj.
0/0
6.1.2005 11:10

Hohenlohe

Souhlas
Tak tak souhlas, ne každý je admin nebo programátor. Světe div se, ale existují i obyčejní uživatelé, kterým mohout tyto rady pomoci. A kdo chce machrovat, ať si vleze na jiná diskuzní fóra kde bude příležitostí habaděj.....
0/0
6.1.2005 11:34

Kuře opeřené

Re: Re: Re: ne ty si je delas :))
a nedaly by se zkušenosti s početní technikou vykládat i jako 18-leté přesouvání kuliček na počítadle? :o)))) Jinak dle Wilburova projevu bych soudila, že se už musel narodit s myší v ruce, aby stihl tu osmnáctiletou praxi
0/0
6.1.2005 13:28

Jmeno

Re: Re: ne ty si je delas :))
Je az s podivem, jak se nekdo snazi urazet a shazovat lidi. A uplne zbytecne. Vypovida to spise o jeho charakteru, ktery nema se slusnymi mravy nic spolecneho. Pral bych si, abych nikdy nepotkal cloveka, ktery se chova stejne sproste a neruvale, jako ty.
Pokud se ti clanek nelibi, napis jinej. A tento vubec necti. Nebo si zaloz svoji stranku a la technet, publikuj same uzasne clanky a uvidis, ze budes mit tuny navstevniku. Rad se na takovou stranku podivam a necemu se priucim. Diky!
0/0
6.1.2005 12:43

skifik

Re: Re: ne ty si je delas :))
Máme správce, který machruje i s Win98 a Novellem, takže rady pro uživatele WinXP vítám. Server Technet se mi líbí a je mi líto jeho tvůrců, že  tyto hrůzy ješitnosti v diskuzích vznikají.
0/0
6.1.2005 12:48

ja

Re: Re: Re: ne ty si je delas :))
Prvni prispevek povazuji za presnou a vystiznou recenzi clanku. Je mozne, ze je potreba, aby existovala rubrika pro uzivatele, kteri si nejsou schopni precist jedinou knizku. Kazdopadne si ale nemyslim, ze by na hlavni strance mel byt odkaz s nazvem slibujicim senzaci na podobne typy clanku.
0/0
6.1.2005 13:24

Kik

Re: Re: Re: Re: ne ty si je delas :))
Nevim jak ty, ale ja osobne znam a poznal jsem hodne uzivatelu (ucetni apod.), kteri berou PC jako pracovni nastroj a ktere je cas od casu dobre proskolit treba v uziti Win XP. Je samozrejmosti, ze tito uzivatele maji obecne velice omezena prava, ale treba v praci na domacim PC se jim tyto znalosti velice hodi.                   A jeste dve poznamky na zaver:                                             1. Ja treba *.nt soubory potrebuju, protoze mam treba tare screen savery, ktere mi bez nich nechteji fungovat.                           
0/0
6.1.2005 14:15

Kik

Re: Re: Re: Re: ne ty si je delas :))
Nevzalo mi to druhou poznamku. Prave lidi jako je pisatel 1. prispevku nemaji tzv. normalni uzivatele radi, protoze pokud je pozadaji o pomoc nebo o konzultaci, tak z nich delaji blbce, kteri o pocitacich nic nevedi. Ale ti lide to casto ani nepotrebuji vedet, protoze tu informaci potrebuji pouze jednou.
0/0
6.1.2005 14:19

Lax

Re: Re: Re: Re: Re: ne ty si je delas :))
Jo, a pak někdo z tehle lidí, co vlastně o pc nechtěj nic vědět - protože to nepotřebují - si udělá zápis do registru, pak se v něm hrabou, nakonec smáznou celou větev, protože "tam to někde bylo" a nakonec pak volaj ve 3 ráno, že ten křáp nefunguje, a ať ho spravím, když jsem ho doporučil (že prý tomu nerozumí, tak ať pomohu s výběrem).
0/0
6.1.2005 14:56

Lord Helma

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ne ty si je delas :))
Chlapci chlapci, Wilbura dobře znám (toho s Welkým ne toho s malým w) a je to jeden z nejlepších supporťáku pro lamy co znám. Takže celkem chápu jeho soud nad tímto článkem. Já si to rád přečtu osvěžím a jdu zpět opravovat přepsané registry vymazané systémové soubory. PS. Nechcu se zastávat Wilbura, ale ten druhý s malým mi k němu moc nesedí, ten rozhodně Grotesku nečetl a reakce te slečny paní je taky na pováženou.
0/0
6.1.2005 15:06

Kik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ne ty si je delas :))
No jo, ale to taky otazka nastaveni prav apod. Obcas jsem to taky resil tim, ze pokud to bylo mozne, tak jsem nekterym lidem nastavil prihlasovaci skript tak, ze mohli pracovat treba jen od 7 do 18. A nasledne jsem to dokazal pred sefem obhajit, kdyz si dotycny stezoval. Pravdou ale casto byva to, co rikal jeden muj kolega: "Nejlepsi uzivatel je mrtvy uzivatel, protoze nikdy nic nechce".
0/0
7.1.2005 14:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.