Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Digitální televize: ředitelé bojují o pozice

Jak se liší pohled na digitální televizní vysílání v médiu veřejné služby a komerčním subjektu? Co si od digitálního vysílání slibují, jaké hlavní problémy vidí?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

iMATRIX

HDTV
Nechapu jak muze bejt Mlynar v ministr!!!!!!My ted teprve pomalu rozjizdime digitalni obyc. televize a v americe a v cine a uz i v nemecku atd uz maji nebo zacinaji rozjizdet HDTV ktera je co se tyce kvylity a moznosti o dost radu lepsi proste jdem ted do neceho co uz je davno zastaraly a prezity neco jako udelal Telecom s ISDN proste hruza kam ty prachy zbytecne davaj do neceho co nema budoucnost nechal bych okamzite vyhodit Mlynare a dat na ministerstvo nekoho kdo tomu rozumi vic nez petilety decko ve skolce
0/0
23.2.2005 17:28

xMirix

Re: HDTV
No ty máš teda podivný informace. V Německu mají standarad DVB-T, stejně jako v celé Evropě. Kontrolní testy všech provozovatelů vyzněly jasně pro DVB-T. Kromě amerických testů, tam byl výsledek opačný (říká se, že to bylo chybou měřícího přístroje). Jestli Číňani bezhlavě převzali něco americkýho, to je klidně možný.
Takže na HDTV klidně pomeň a neměj z toho černou můru.
0/0
24.2.2005 14:42

Jiří procházka

A to nejdůležitější neřekli
V článku je sice naznačováno že komerční televize se snaží digitalizaci zpočátku blokovat a nyní alespoň zbrzdit ale hlavní příčinu článek nepojmenoval. V České republice Žije 10 mil. obyvatel. Pomocí peoplemetrů se statisticky zjišťuje kolik se z nich dívá kdy na každou televizní stanici. Komerční televize žijí z prodeje reklamního času a reklamní agentury jim platí za počet diváků, ktetří danou reklamu shlédli. Protože počet diváků, kteří mohou sledovat televizi je omezen, tak po digitalizaci a tím i trojnásobném zvýšení počtu televizních programů počet diváků sledujících jednu stanici poklesne na třetinu a na třetinu se sníží příjem z reklamy. A to už bolí!! Vím že k takovému ideálnímu přepočtu nikdy nedojde ale peoplemetry jsou také zatíženy statistickou chybou a přesto jejich výsledkům všichni věří..
0/0
23.2.2005 9:09

jajaja59

Re: A to nejdůležitější neřekli
Jestliže však bude více TV kanálů pro inzerenta cena reklamního času logicky klesne. A tím, opět logicky, bude TV reklama z cenových důvodů dostupná většímu počtu inzerentů. Čili digitalizace by z hlediska propadu financí za rekl. čas televizím vadit neměla.
0/0
23.2.2005 14:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.