Diskuze

Digitální televize: ředitelé bojují o pozice

Jak se liší pohled na digitální televizní vysílání v médiu veřejné služby a komerčním subjektu? Co si od digitálního vysílání slibují, jaké hlavní problémy vidí?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

iMATRIX

23. 2. 2005 17:28
HDTV
Nechapu jak muze bejt Mlynar v ministr!!!!!!My ted teprve pomalu rozjizdime digitalni obyc. televize a v americe a v cine a uz i v nemecku atd uz maji nebo zacinaji rozjizdet HDTV ktera je co se tyce kvylity a moznosti o dost radu lepsi proste jdem ted do neceho co uz je davno zastaraly a prezity neco jako udelal Telecom s ISDN proste hruza kam ty prachy zbytecne davaj do neceho co nema budoucnost nechal bych okamzite vyhodit Mlynare a dat na ministerstvo nekoho kdo tomu rozumi vic nez petilety decko ve skolce
0 0
možnosti

xMirix

24. 2. 2005 14:42
Re: HDTV
No ty máš teda podivný informace. V Německu mají standarad DVB-T, stejně jako v celé Evropě. Kontrolní testy všech provozovatelů vyzněly jasně pro DVB-T. Kromě amerických testů, tam byl výsledek opačný (říká se, že to bylo chybou měřícího přístroje). Jestli Číňani bezhlavě převzali něco americkýho, to je klidně možný.
Takže na HDTV klidně pomeň a neměj z toho černou můru.
0 0
možnosti

Jiří procházka

23. 2. 2005 9:09
A to nejdůležitější neřekli
V článku je sice naznačováno že komerční televize se snaží digitalizaci zpočátku blokovat a nyní alespoň zbrzdit ale hlavní příčinu článek nepojmenoval. V České republice Žije 10 mil. obyvatel. Pomocí peoplemetrů se statisticky zjišťuje kolik se z nich dívá kdy na každou televizní stanici. Komerční televize žijí z prodeje reklamního času a reklamní agentury jim platí za počet diváků, ktetří danou reklamu shlédli. Protože počet diváků, kteří mohou sledovat televizi je omezen, tak po digitalizaci a tím i trojnásobném zvýšení počtu televizních programů počet diváků sledujících jednu stanici poklesne na třetinu a na třetinu se sníží příjem z reklamy. A to už bolí!! Vím že k takovému ideálnímu přepočtu nikdy nedojde ale peoplemetry jsou také zatíženy statistickou chybou a přesto jejich výsledkům všichni věří..
0 0
možnosti

jajaja59

23. 2. 2005 14:57
Re: A to nejdůležitější neřekli
Jestliže však bude více TV kanálů pro inzerenta cena reklamního času logicky klesne. A tím, opět logicky, bude TV reklama z cenových důvodů dostupná většímu počtu inzerentů. Čili digitalizace by z hlediska propadu financí za rekl. čas televizím vadit neměla.
0 0
možnosti