Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kdy začneme za internetové zpravodajství platit?

Uživatelé internetu si už pomalu zvykají na placení za stahování hudby nebo filmů prostřednictvím služeb, jako je například iTunes nebo za online hry prostřednictvím Xbox Live. V případě online zpravodajství je však situace jiná. Uživatelé je rádi čtou, ale placený přístup je jim proti srsti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FromDa

huh
Taky souhlasím že placení asi nehrozí. Ono kolik by to taky vynášelo když by si každý asi raději přečet zprávy na free serveru s reklamou který bude navštěvovanější a reklama jistě vynese více. A komu dneska vadí reklama na webu? bez ní by snad nebyla ani grafika :-)
0/0
31.3.2005 5:44

hamal

test
""
0/0
27.3.2005 22:13

ůlkjlů

Test
""
0/0
27.3.2005 22:12

ůlkjlů

lkhjlj
Test: ""
0/0
27.3.2005 22:11

Tom

Internetove zpravodajstvi nikdy nezanikne!
Ale vazeni, vzdycky bude nejake to neplacene zpravodajstvi, to nemyslel vazne ani sam autor. Jen se proste bude platit za odborny obsah, jako financni zpravodajstvi, zpravy z archivu atd. V tomto pripade bych to uvital, bude to vlastne sluzba navic :-)
0/0
19.3.2005 14:33

:-)

A co "textoví piráti"
No nevím, ale způsob, jak chránit text na internetu (na rozdíl od filmu nebo hudby) asi není... protože text nemůžete na web umísťovat v zašifrovaném formátu... takže strašnej problém, když někdo získá login a audělá si automatickej skriptík, kterej mu bude kopírovat všechny články někam na jeho "ilegální" web... docela komické by pak bylo kdyby vzniklo placené idnes.cz a zároveň někdo udělal např. idnes.net (domena je volna!!), kde by byly ty same clanky kopirovany do par minut + by tam nebyly reklamy a mozna i prijemnejsi grafika :-))) tim by myslim idnes skoncilo... :-)))) -- Nakonec domena je volna, redakcnich systemu na netu je plna pr**el (i zdarma), login pro ctenare tak drahy nebude a vytvorit kopirovaci skripticek napr. v PHP taky pohodka... takze co :-)))
0/0
17.3.2005 21:23

Tomáš

Tak trochu kradnutý článok
Tu je originál: http://www.nytimes.com/2005/03/14/business/media/14paper.html?ei=5090&en=dc1e8eeb3627194e&ex=1268456400&partner=rssuserland&pagewanted=all&position= Autor by mohol aspon dvoma slovami priznať, odkiaľ všetky tie údaje má, nie?
0/0
17.3.2005 15:36

Xerces

Dobrý den
chtěl bych si předplatit internetové zpravodajství na iDNES, nevíte kam mohu zaslat složenku? ........ :-) Snad jste mi na to neskočili? :-)
0/0
17.3.2005 10:52

Honza

Hehe
Nemám strach, on se vždycky najde někdo, komu se to vyplatí dělat bez poplatku. Protože takový server bude mnohem navštěvovanější, než ten placený a tudíž pro ty, kteří chtějí svou reklamu na inetu i mnohem zajímavější. Srovnání s hudbou a s filmy je značně přitažené za vlasy. Nevím jak ostatní, ale já za noviny NIKDY PLATIT NEBUDU.
0/0
17.3.2005 10:22

Debža

Placení
0/0
17.3.2005 10:19

Brundi

Poplatky
Jenze jak jsou v Americe vysoke poplatky za internet... Platit treba za kabel a jeste zvlast za pristup na jednotlive stranky, to je na bezneho ceskeho cloveka s beznymi ceskymi prijmy prece jenom trochu moc... :-/
0/0
17.3.2005 10:18

ERIK_

Ceny?
To Vám nestačí, že chcete za papírovou verzi (plnou reklam) každý den 10,- Kč. Zpoplatnit i net? Cha, cha. Já myslím, že 90% lidí chodí na idnes protože se trochu "nudí" a tak si rádi přečtou, co se děje. Ve chvíli, kdy to zpoplatníte, tak sem ty lidi chodit nebudou.
P.S. A ještě jedna věc mě naštvala u papírové verze. Nové pořadí TV v televizním programu. To byl pro mě poslední kapka (předtím mě ze židle zvedali především příšerné články - publicistické názory-komentáře redaktorů) a ukončil jsem kupování MFDnes. Je to těžké - zvyk je železná košile- ale jde to. Dnes poprvé jsem si nekoupil magazín a žiju dál. Zkuste to taky, třeba ty noviny donutíme se trochu změnit, aby za něco stály.
0/0
17.3.2005 10:09

Gazpacho

Re: Ceny?
Ta změna pořadí TV stanic mě taky namíchla, takže jsem s tím MF magacínem skončil. Čekám holt do pátku na LN.
0/0
17.3.2005 10:59

CoolAction

Re: Ceny?
Ten Magazín a pořadí TV stanic mě taky dostal .... v poslední době je i obsah poněkud monotématický: v každém čísle buď  "hvězda Novy", Superstar nebo aspoň Klaus....Asi se vrátím k HN magazínu...:(
0/0
17.3.2005 11:51

pavel74

placení ?
Tak tyhle noviny ani žádné jiné rozhodně nikdy platit nebudu.!!!
0/0
17.3.2005 9:09

Hugo

Já určitě nezačnu
Až se bude za zpravodajství platit, to bude doba! Nebude nikde slyšet ani vidět politiky. to bude žůžo! Už aby to bylo. Až se bude platit za zprávy na internetu, vrátím se k hraní počítačových her offline, tak jako v letech osmdesátých. Budu na to mít hafo času, když nebudou zprávy, a nadto nabeton skvělou náladu.
0/0
17.3.2005 0:03

forhend

Re: Já určitě nezačnu
 Velmi přesné
0/0
17.3.2005 7:38

Tom

Re: Já určitě nezačnu
Udelam to naprosto stejne!
0/0
17.3.2005 12:56

spamm

jojo
www.dcmagnet.com - ja si stahuju zadarmo i ty filmy, placenych clanku se opravdu nebojim, navic mam z reklamy z tech stranek dost penez, abych si v krajnim pripade za clanek zaplatil
0/0
16.3.2005 23:45

geroc

Zpoplatnění
Za co ? Za bulvár iHeute??? Ani omylem. Tož z něčeho se úvěr za novej barák zaplatit musí, tak proč to nezkusit že ?
0/0
16.3.2005 20:46

Srnec

kdo tohle vymyslel
Zpoplatneni inet zpravodajstvi ?..) Jste snad spadli z jahody na zada. Zpravodajske portaly jako treba iDnes vydelava na zaklade kazdodennich pristupu uz tak dosta penez z reklamy a jeste chteji penize od nas ?
0/0
16.3.2005 19:22

Honza

ZA IDNES???
Musim rict, ze idnes jsem cetl rad predtim, nez se stal lacinym odpadkovym kosem. Ted obcas se sem podivam jen ze setrvacnosti a stejne pokazde maximalne 5 minut (oproti napr. 30 minut kdyz to za neco stalo pred par lety). Kdybych ale mel za neco takoveho platit treba i jen 10 haleru tak je mi jasne, ze bych si opravdu tech 5 minut casu usetril. Tak at to klidne zpoplatni.
0/0
16.3.2005 18:38

RypousSloni

Jój to teda bude vodych!
Byli sme před inetem budem v klídku i po něm! a pošuci ať platěji...
 
0/0
16.3.2005 18:26

Homer1

Cena odpovídá.
Drtivá většina článků na iDnes plně odpovídá tomu, co za to platíme.... 0,-Kč!!!
 
Kde vezmou redaktory co budou schopni napsat články za které může někdo s čistým svědomím chtít peníze???
0/0
16.3.2005 18:08

karel

pripravuji si pudu
nejdriv o tom budou psat, aby nas na to pripravili, pak o tom uvazovat, a nakonec to zpoplatni. sycaci.
0/0
16.3.2005 17:41

JakToJeMozne

Už ten začátek...
...uživatelé si zvykají platit... To by mne zajímalo, kteří! Zpoplatníte přístup=jdete do kytek.
0/0
16.3.2005 17:02

Uzivatel_trdlo

Já teda nevim,..
instaloval jsem PopUpCop a reklamy snad ještě přibylo, to je nějaká drobná vlouděná chybička, nebo je tenhle programek naopak ještě větší svinstvo sám o sobě?
0/0
16.3.2005 15:56

Jirka

Re: Já teda nevim,..
Mám Kerio Firewall a je to bez reklam. Asi se opravdu  vyplatí zaplatit něco komerčního.
0/0
17.3.2005 8:37

Erben2

Re: Já teda nevim,..
To je divné. Tak ho máš asi špatně nakonfigurovaný, mě to chodí v pohodě.
0/0
17.3.2005 8:55

Uzivatel_uznetrdlo

Re: Re: Já teda nevim,..
Jo, rozjel jsem to v pohode, musel jsem ho jen aktivovat. Je to ale potvůrka, sestřelila sice vše v základním okně, v diskusích ale flash zůstává, budu se s tím ještě muset poprat. Dík.
0/0
17.3.2005 11:15

SilverCroco

Re: Já teda nevim,..
Nevěřil byste co je schopen zachytit program AdMuncher. Je to freeware, vřele Vám ho doporučuji.
0/0
17.3.2005 9:32

Erben2

.
Proč tu všichni nadáváte na reklamy? Já např. v současné chvíli, co píšu tenhle text, nevidím na obrazovce jedinou reklamu. Prostě používám blokovací soft. Malá reklama: Je to PopupCop :-)
A pokud bude zpravodajství na netu placené, tak na placené servery přestanu zkrátka chodit, to je jednoduché.
0/0
16.3.2005 12:50

Zlej

Re: .
stačí mít Ohnivýho lišáka a seš taky v pohodě. Ale takovej MSIE - brrrrrrr, fujtajbl.  Samej Trójan, člověk se muší cejtit jak král Priamos.  Dneska nechápu, jak jsem moh vůbec serfovat s tímhle Gejtsovým paskvilem.
0/0
16.3.2005 14:46

XXXSize

Re: Re: .
A jak to že Ti fungujou animovaný smajlíci? Mě s přechodem na Firefox tahle možnost (lišta) zmizela. :-(
0/0
16.3.2005 16:58

JakToJeMozne

Re: Re: Re: .
To by mne taky zajímalo...
0/0
16.3.2005 17:03

Merk

Re: Re: Re: Re: .
Přesně tak, jak to děláš?????
0/0
16.3.2005 17:58

Zlej

Re: Re: Re: .
nefungujou, ta lišta tam není, jako u vás - teďka píšu z rachoty a tady maj MSIE. Ale zase mě netrápí ta různá havěť, takže je mi to fuk.
0/0
17.3.2005 8:18

DaveQStone2

Re: Re: Re: .
Ptal jsem se na ten problem redaktoru a ti me napsali ze moznost vkladani smajliku z Firefoxe je , jen se musi napsat odkaz.
0/0
17.3.2005 9:20

Brundi

Re: Re: Re: Re: .
Coze? Jaky odkaz?
0/0
17.3.2005 10:22

Robos

Re: Re: .
0/0
16.3.2005 21:16

2-bob

reklama
...se ví, na začátku, uprostřed a na konci mp3-ky mi nezačne hrát reklama ať si koupím mobilní telefon nebo letenku....tady mi vyskakuje okno za oknem a ještě mi utíká před myší, abych ho nemoh zavřít, tak jestli si připravujete půdu pro poplatky za přístup na iDnes, tak musíte hodně změnit (a nejen ty reklamy). Protože když se podívám, co se přihodilo v EU, a vyběhne na mě 5 nejnovějších článků z minulého měsíce, tak to není ani zpravodajství....
0/0
16.3.2005 11:37

Zlej

Re: reklama
třeba se tam vod tý doby, kdy tam komisaruje pánko velkomožný, velkotrafikant  a "šílený archeolog" V.I. Šprdla vůbec, ale vůbec nic neděje...asi to redakce bere jako - je to zadara, tak co byste chtěli. A to může bejt pro ně časem problém, páč se taky může stát, že po nich už nikdo nic chtít nebude, akorát berňák daně.  
0/0
16.3.2005 14:49

walter2000

Až budu za připojení platit jako v Německu
9,90€, pak budu ochoten platit za zpravodajství.
Jinak si myslím, že informační technologie už tahají lidem z kapes vic peněz, než je únosné.
Měly by se slevnit tak na 25%.
 
 
 
0/0
16.3.2005 11:34

Merk

Re: Až budu za připojení platit jako v Německu
Nemáš pravdu, 30% je realitě blíž ;-).
0/0
16.3.2005 17:59

RD

Ano, rád budu platit....
....pokud ovšem se zřetelně sníží procento reklamy, které je na současných on-line spravodajstvích. Přikladem nechť je televizní stanice HBO, kterou si rád zaplatím, protože si tak můžu vychutnat film bez nechutných reklam !!!
0/0
16.3.2005 11:24

nejsem vul

hahah
platit a za co za ty bludy a tu hnusnou reklamu Platit = zadna reklama Platit = zodpovednost za obsah vsech clanku Platit = spickovi novinari kteri umi psat a umi cesky ATD........ a ne to co tady vetsina tech ptaku predvadi Nazdar ctenar ale asi uz ne dlouho.
0/0
16.3.2005 3:52

hnědka

ihned
ihned uz placeny archiv má....
0/0
16.3.2005 0:41

kukluxklaus

Re: ihned
ale veď to Idnes už skúšalo s www.bonusweb.cz - zaviedli "profi" sekciu, kde sa malo platiť za "exkluzivitu" a po dvoch rokoch ju potichúčky zrušili, dúfam, že neurobia tú istú chybu dvakrát.
0/0
17.3.2005 9:25

Tom

Re: Re: ihned
Tak oni uz to zrusili? No nevadi ja si, uz od doby co zavedli placenej bonusweb hledam informace o hrach jinde a nehodlam na tom nic menit! Cekat, az zase budou chtit za to platit? Proc?
0/0
17.3.2005 13:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.