Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Windows dobývá zpět ztracené pozice, Linux oslabuje

Podle toho, jak se příznivci příznivci Linuxu stále hlasitěji vymezují proti Windows a objevují se stále novější verze Linuxu, by se mohlo zdát, že Linux Windows tvrdě válcuje. Opak je však pravdou. Zatímco Windows posílil své postavení na trhu, Linux naopak oslabil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jk01

Podiel na trhu??Ha ha!!
Chcel by som vediet odkial su take vysledky porovnania a kto a podla coho ich robil.Ak su robene podla predajnosti tak sa nije comu divit ved LINUX JE ZADARMO!!!!!A WINDOWS STOJI PEKNYCH PAR TISIC takze si ho clovek ktory si ho kupi porad aj zaregistruje aby mal stale aktualizovany system koli vyrusom co mu je aj tak prt platne bez slusneho antiviroveho systemu ktori opet nieco stoji a ktory LINUX NEPOTREBUJE.
0/0
6.10.2005 12:05

BrainLess

Kde se vzaly tyto informace ?
Srdecne mi je jedno kolik lidi pouziva Windows a proc je pouziva. Pokud ona firma ktera produkuje tyto produkty nebude mrvit standardy bude vse ok. Napriklad memu brachovi jsem domu postavil pocitac, na zkousku jsem mu nainstaloval windows, 3x je dostal na kolena (byly to Win98 ne XP), pak me to prestalo bavit a ma tam Linux. Usetril jsem za licenci a spoustu casu. Bracha ma pocitac na maily + web, ktery po nabootovani vzdy dela to co od nej ocekava.
0/0
24.8.2005 14:32

ix

Re: Kde se vzaly tyto informace ?
A pročpak jste tam instaloval zastaralé Windows98, když existuje mnohem lepší a modernější systém XP? To jste tam taky mohl instalovat Windows 3.11 a divit se, že to neběhá dobře.
0/0
25.8.2005 20:44

Pepak

Re: Re: Kde se vzaly tyto informace ?
No, prvni duvod, co by mne napadl, byl ten, ze na Wiry98 mel licenci, druhy, ze to byl starsi, slabsi stroj, ktery by IksPe neutahl.
0/0
2.9.2005 0:10

bycek76

Lítost
Dobrý den, je mi špatně z některých uživatelů (nechci Flame, ale jsou to lidi co pracují na Windows, protože je to o penězích), kteří nadávají na freewarové nebo open source programy, které neumí nějakou "blbost", na kterou jsou oni zvyklí ze svého oblíbeného (nelegálního) software. Takoví uživatelé by měli držet hubu maximálně. Př. Jistý známý začal nadávat, že mu nefunguje ve freewarovém programu na práci s fotkami posun na další obrázek pomocí kolečka na myši, že má doma jiný program( sice nelegálně) ale to jej nežere protože mu kolečko na myši funguje. A takových lidí znám opravdu spoustu. Přimlouvám se za to, aby lidi dostávali aspoň rok nepodmíněně za používání nelegálního software. Pak si snad začnou vážit toho, že někdo pro ně udělá něco zdarma ve svém volném čase a je to téměř plnohodnotná aplikace ve srovnání s komerčními programy. Dalším problém je používání proprientárního software ve státní sféře. Nechápu, proč je to vůbec tolerováno??? Sakryš tak snad je možnost se
0/0
24.8.2005 13:28

JSIII

Re: Lítost
Tak tohle je dost FLAME ;-)
0/0
24.8.2005 14:43

bycek76

Re: Re: Lítost
Ne opravdu to není flame. Já nemám nic proti Windows, sám mám doma koupenou licenci na Win XP Home edition a jsem s Windows (relativně) spokojený, ale mě vadí lidé co mají doma programy nelegálně, ale nad freewarem a opensourcem ohrnují nos. Co ale nemám rád, je firma Microsoft, a to kvůli její destrukční politice standardů (Nemusíme chodit daleko- např. html)
0/0
24.8.2005 15:34

Martin

Tabulka
Co je to za debilní tabulku??? Jak může někdo porovnávat "trh", když je Linux zadarmo stažitelný z webu? Předpokládám, že autor článku je dobře zaplacen Microsoftem , aby publikoval takové nesmysly.
0/0
24.8.2005 11:59

JSIII

Re: Tabulka
Je pravda, ze tabulka je docela debilni, ale oni hlavne pisou o tom, ze podil Linuxu klesa, to jaky je to cislo absoulutne je vedlejsi. Ale souhlasim. No, kdo cte Technet, musi pocitat s tim, ze jsou to amateri ;-)
0/0
24.8.2005 14:41

JSIII

Linux vs. Windows?
Muj nazor ve veci Linux vs. Windows (na domacim pocitaci): Linux je zadarmo. To je velka vyhoda, ale uz ne tolik v Cechach, kde maj vsichni Wokna stejne kradeny. Vetsina programu v Linuxu jsou programove a algoritmicky velmi dobre zvladnuty protoze jsou vetsinou opensource. To vypada jako vyhoda ale je degradovana dalsi nevyhodou, ktera spociva v nicotny podpore programu a vetsinou take v jeho nedodelanosti. Kdo totiz programuje neco jen pro zabavu, bude delat jenom to, co ho bavi. Nebude se proto psat s dokumentaci nebo se snazit upravit GUI tak aby se program prijemne pouzival, nehlede na nektere funkce, ktere nejsou prilis zajimave a programatorsky nezabavne. Je sice pravda, ze si muzes program sam upravit a nakonfigurovat presne podle svych potreb, ale to vetsina lidi nechce. Ja osobne se zivim programovanim, ale doma si chci pustit film a ne dva dny instalovat kompiler, kompilovat potrebne knihovny, kompilovat prehravac videa, rucne instalovat kodeky a pak se snazit prijit na to j
0/0
24.8.2005 10:02

Phanosh

Re: Linux vs. Windows?
Ono je to ale dokonce i naopak... Když někdo vytváří program pro sebe (a pro zábavu), tak se bude hodně snažit, aby byl uživatelsky co nejpřívětivější. S tou nedodělaností by to chtělo uvést konkrétní příklad. Dokumentace je u všech důležitých součástí propracovanější, než by si člověk vůbec mohl u jiných OS přát. Pokud jde o to video, všechny distribuce ho podporují bez debat a bez dalšího nastavování, aspoň na běžném hardwaru. Takže to je taky nesprávný argument.
0/0
24.8.2005 11:20

JirkaK

Re: Re: Linux vs. Windows?
s kolegou mame stejny ntb - prestigio 158W. Kolega pouziva linux (tusim gento), koupil si SB audigy2 notebook - PCMCIA zvukovku - narve ji tam, ovladace zadne, tri dny travil po konferencich nez zjistil ze s jeho nejnovejsim jadrem to zatim nikomu nefungovalo, asi po tydnu pak objevil nejaky patch pro jadro a pak kdyz to zakompiloval tak mu to behalo... U me sem to na WInXP frkl do slotu, vlozil prilozene CD, odklikal instaler a hotovo...
Podobnych prikladu se jiste najde spousta... nechci pro komp otrocit, chci aby mi slouzil...
0/0
24.8.2005 13:13

BrainLess

Re: Re: Re: Linux vs. Windows?
A co jako ?. Mam server Windows 2003, a po aplikovani oficialniho Windows update + vynuceny restart odmitl nabootovat. Po 3 hodinach snazeni a prohledavani webu jsem nasel ze za to muze service ktera sbira jakesi informace o siti ci co a ze pry resenim je tento service disablovat ... Vetsina Linuxovych stroju u nas ve firme ma vetsi uptime nez je stredni doba reinstalace Windows :-)).
0/0
24.8.2005 14:26

jk01

Re: Re: Re: Linux vs. Windows?
Ono to bude aj tym ze tie firmy ktore vyrabaju tento hardwer se chovaju presne tak isto ako aj microsoft.Preco neponukaju k ovladacom aj zdrojove kody?Preco zrovna nedavaju ovladace aj na linux.Pretoze je to vsetko kseft za peniaze ktory podporuju vsetci hraci hier na PC a ludia ktory chceju pocuvat kvalitnu hudbu tak si kupia najnovsiu zvukovku za ???? ktora je uz vo firme davno hotova no firma ju da do predaju aj tak neskor pretoze ludia si ju aj tak kupia a ovladace da iba na windos pretoze ho pouziva viac ludi a nebude platit programatorov.A na krabyci od produktu da este aj logo windows aby to bola lepsia reklama pre microsoft ktory aj tak mozno prispel na vyvoj tym ze si tu reklamu zaplatil.No ako moze podporit vyvoj ovladacov to co je zadarmo?!!!!
0/0
6.10.2005 12:22

JSIII

Re: Re: Linux vs. Windows?
S nativne Linuxovymi programy mam zkusenosti sice hlavne pres Windows, ale jsou to zkusenosti dost tragicke pokud se tyka snadnosti zachazeni s takovymi programy. V jednom pripade slo o sporic obrazovky, tento sporic potreboval ke spusteni jakysi inicializacni soubor, ktery obsahoval nastaveni. Bez manualniho nastaveni nefungoval, vychozi hodnoty byly k nicemu. Na strankach programu jsem informace nenasel, ini soubor obsahoval nekolik komentaru a na zaklade nich jsem byl schopen alespon castecne sporic obrazovky spustit. To mi prijde silene, ze kvuli tomu, abych videl sporic obrazovky musim nejdrive neco zkoumat v nejakych souborech a pidit se. Dalsi ... ImageMagick, balik nastroju pro manipulaci s obrazky. Potreboval jsem prekonvertovat JEDEN obrazek. Jeden program z baliku, ktery mel graficke rozhrani vubec nic neumel a navic v nem byla chyma. Stravil jsem nekolik hodin (!!!) hledanim zpusobu jak obrazek prekonvertovat, nenasel jsem. Webove stranky neprehledne, dokumentace neskutecne
0/0
24.8.2005 14:32

Phanosh

Re: Re: Re: Linux vs. Windows?
Nesrovnávejte nesrovnatelné. Spouštění programů ve Windows a v Linuxu je propastný rozdíl. Programy, které zmiňujete, ani příliš neznám. U Linuxu zodpovídáte za volbu sovtware vy a jen vy. Když zvolíte špatný, je to váš a jen váš problém. Nadávat na Linux, na Microsoft nebo na svět je zbytečné. V Linuxu je kouzelný příkaz "man", který všechny neznalosti rychle odstraní. :-)
0/0
26.8.2005 19:30

Pepak

Re: Re: Re: Linux vs. Windows?
No, s tim setricem nevim, ale s tim Imagemagickem prehanite. Ten jsem se take ucil pouzivat a vim, ze to bylo bezproblemove (cca pred rokem). Dokumentace na webu i v manualovych strankach mi stacila. Jina vec je, ze upravu jedineho obrazku bych asi pouzival jiny program, sila ImageMagicku je ve skriptovani.
0/0
2.9.2005 0:16

jk01

Re: Re: Re: Linux vs. Windows?
Xnview,Open office,Gimp,Mozilla,Mozilla firefox a pod....A ty sa zamyslas na prekonvertovanim dakeho obrazku????
0/0
6.10.2005 12:31

karliak

:-)
Jestli to procento a neco jsou oproti uzivatelskym PC servery, na kterych bezi linux, jsem docela spokojenej :-D. A tech dalsich linuxu, co jsou na uzivatelskych PC, to docela jde... Vezmete si pocet, kolik je BFU, ktery i tak jsou radi kdyz zapnou PC :-). Mohlo to bejt lepsi, Linux je uz docela dlouho i uzivatelsky privetivej. Jde jen o blbost ci lenost lidi...Jde spis i o to, ze firmy, co bastlej SW, jsou tupy vuci programovani v takovym jazyku, kterej je prenositelnej. Urcite by na tom i vydelaly...
0/0
24.8.2005 9:59

prudilka

uživatelé
Opět zjišťuji, že nejvíce proti Windows se ozívají majitelé Linuxu. Opět rozhořčeni na nejvyšší možnou míru a opět je Linux nejlepší. Vždyť vám ho nikdo nebere. A zkuste jednou přijmout prostý fakt, že v Evropě je Windows rozšířenější. Já vám ten váš Linux taky nehaním na každém kroku..
0/0
24.8.2005 7:36

Phanosh

Re: uživatelé
Rozšířenost Windows je fakt, který nikdo nepopírá. Zároveň taky nikdo netvrdí, že Linux je nejlepší. Podle mě je nejlepší OS na světě Solaris. Ale nepoužívám ho, protože Linux je mnohem kompatibilnější... Nemyslím si, že každý uživatel Linuxu haní Windows na každém rohu. Jen tvrdím, že jejich rozšířenost je spíš smutná věc, protože je to špatná technologie za nehorázné peníze. Pokud je ale někdo má legálně a chce snášet jejich nevýhody, má na to plné právo. Drtivá většina toho práva využívá a nikdo jim ho nebere.
0/0
24.8.2005 11:25

MarkCZ

Co nevite!!
Na zabezpecenem domacim pocitaci s pripojenim na internet a nainstalovanym WinXP probiha neustale souboj antiviroveho programu s viry a ozyva se rehtani trojskych konu. Toto je veta ze serveru o zabezpeceni bankovnich aplikaci. WinXP jsou super, ale ne na internet.
0/0
24.8.2005 7:17

JSIII

RE: Co nevite !!
Mam doma WindowsXP Corporate SP2 (kradeny OS), rad experimentuji a v minulosti jsem casto menil antivirovy program. V soucasnosti pouzivam AVG7.0 (free-antivir), Ad-aware (free-antispy), WinXP firewall (vestaveny firewall), Firefox (free-webovy prohlizec) obcas IE (odporny-webovy prohlizec). Asi rok denne travim nekolik hodin na internetu a rozhodne si nectu jenom zpravodajstvi (stahovani software i dat casto z pochybnych serveru).... tak.... v mem antivirovem trezoru je za ten rok asi deset souboru, ktere mi vetsinou prisli emailem, kazdy tyden odstranim treba jeden malware. Problem jsem mel JEDNOU, kdy mi (tenkrat testovany) Kaspersky antivirus odstranil tak nesikovne spyware, ze nebylo mozne pripojit se k internetu. Jiny problem jsem nemel.
0/0
24.8.2005 10:10

Paradox

Re: RE: Co nevite !!
Teď vás možná trošku zarazím ale já se nedivím že tam máte za rok asi 10 souborů. Nechci shazovat produkt AVG7.0 ale ten vám žádné viry nenajde. Když jsem ho zkoušel, denně jsem ho aktualizoval a myslel jsem si že když to nic neukazuje tak viry nemám. Po nainstalování softveru Norton Antivirus od společnosti Symantec (samozřejmě že nelegální) jsem koukal jak trotl protože tento produkt mi na mém "nazavirovaném" pc našel něco kolem 130 zavirovaných souborů a 8 druhů virů.
0/0
28.8.2005 22:25

jk01

Re: Re: RE: Co nevite !!
Stym nortonom suhlaim.Aj ja som mal cca 3dni nainstalovany AVG no potom som dal prednost NOD32 ktory je podla mna najlepsi no(da sa povedat ze neukradnutelny) a ten rozdiel je poznat.Ked mi skoncila registracka koli zmene registracie v istej firme tak som presiel na Norton a taktiez to bola dost velka zmena oproti AVG..!!!
0/0
6.10.2005 12:41

sk

Super ALE
LINUX je iste super ,len keby sa s tym pracovalo rovnako jednoducho ako s MsW. Skusal som rôzne verzie ... a zatial jediná distribúcia sa dá užívateľskou prívetivosťou porovnať s W. - je to samozrejme platená LINSPIRE. Drivery - zase to rieši naozaj dobre len LINSPIRE -dajú sa použiť woknácke. Kedy už vývojáry pochopia -aby Linux používal ktokoľvek musí byť práca sním tak jednoduchá ako s W... a musí byť vyriešená otázka driverov.
0/0
24.10.2005 19:52

Martin

Re: Co nevite!!
Pokud nekdo nepouziva firewall, tak muze jit na internet i s Linuxem a bude mu to prd platny. Pokud si nekdo nedokaze svuj PC zabezpecit, at se pak nedivi, ze ho ma zas..nej (to plati pro Win i Linux).
0/0
24.8.2005 10:10

Phanosh

Re: Re: Co nevite!!
Linux firewall nepotřebuje. :-) A za..at ho není čím, protože pro něj neexistují viry.
0/0
24.8.2005 11:27

JSIII

Re: Re: Re: Co nevite!!
Firewall nema s viry nic spolecneho... je zde proto, aby zabranil pripojeni nekterym programum k siti.
0/0
24.8.2005 14:35

Phanosh

Re: Re: Re: Re: Co nevite!!
Děkuji, vím, co je firewall. :-) Je na každém uživateli Linuxu, aby si pohlídal, či mu tam neběží zastaralé SSH, netfs s bezpečnostní dírou nebo tak něco. Když je ovšem uživatel prase, nepomůže ani firewall ani nejlepší operační systém. Pokud ale žádné porty otevřené nemám, což mi potvrdí třeba nmap localhost, nemám se čeho bát.
0/0
26.8.2005 19:24

wortyr

At si kazdy pouziva co chce...
Nechapu, proc se porad vedou tyhle "bitvy", co je lepsi. At si kazdy pouziva, co mu vyhovuje! Na svem PC jedu na linuxu a jsem nadmiru spokojeny. Ale ze nekdo pouziva widle...kdyz mu vyhovuji? Jeho vec. Jen me rozcilujou lidi, ktery se budou hadat jak je ten windows skvelej a pritom maj doma XP + Office + Photoshop + ....vsechno kradeny....
0/0
23.8.2005 23:46

Phanosh

Re: At si kazdy pouziva co chce...
Moje řeč! Ten zmíněný software vyjde celkově určitě mnohem dráž než 30000 Kč, takže ukradení něčeho takového už není jenom přestupek... Ještě horší než vychvalovači Windows jsou ale zapálení kritici Windows, kteří používají Windows. :-)) Je to neuvěřitelné, ale potkal jsem takových hodně. Když se někomu nelíbí jeho operační systém, ať přejde na jiný. Pokud na to nemá dost odvahy, ať mlčí. No a jestli Linux někde oslabuje, u mě rozhodně ne.
0/0
24.8.2005 5:51

Paradox

Re: Re: At si kazdy pouziva co chce...
pokud se zajímáte o to, na kolik vyjde požízení si softwaru pro widle (počítám winXP, NortonAntivirus, MSoffice, sw prod dvd, nero) něco kolem 9000Kč jinak na toto téma jsem psal článek: http://www.abclinuxu.cz/blog/Paradox/2005/7/20/94832
0/0
28.8.2005 22:33

Phanosh

Re: Re: Re: At si kazdy pouziva co chce...
Ano, jenže to je software pro "běžného" uživatele. Já jsem byl pod Windows zvyklý na Adobe Photoshop, Illustrator a GoLive, které jsem používal denně, když jsem k nim měl přístup ve škole. Kolik může být jejich cena? Balík od Adobe stojí něco přes 30000. Takže po mě by to nebylo jen devět tisíc. ;-) V Linuxu mám GIMP, Inkscape, Sodipodi a několik HTML editorů zdarma.
0/0
30.8.2005 18:18

Jano

Hm ...
Pan autor, ako sa Vam podarilo spocitat PC s Linuxom ?
0/0
23.8.2005 23:01

Joker

Re: Hm ...
Bad Random Number Generator (tm): 1, 1, 1, 1, 1, 0.1182478e20, 1, 1, 1 :-)
0/0
9.9.2005 20:10

Honza

Pěkně zaplacená reklama
njn prachy dělaj věci.... dokonce se za ně dá koupit i lež :-/
0/0
23.8.2005 22:45

dzambo

ani se moc nedivim
Nevím jestli zrovna oslabuje, ale určitě si poslední dobou Linux hodně lidí prostě vyzkoušelo. Často jsem se s tím setkal. Zjistili, že je to jiné než Windows od Microsoftu a poslušně se vrátilo ke svým Windows XP. Osobně jsem se s Linuxem sbližoval poměrně dlouho, ale teď vím, že je to pro mne ta pravá volba. Divil bych se, kdyby Linux nějak válcoval Microsoft, ale rozhodně bych mu tak 10% přál :).
0/0
23.8.2005 22:10

Phanosh

Re: ani se moc nedivim
Linuxu přece nejde o válcování Microsoftu. Není nástrojem revoluce. Je to jen výborný operační systém, který poskytuje spoustu možností. Jeho cílem není na někoho útočit. To jen Microsoft pořád vymýšlí nějaké štvavé a lživé kampaně typu "Get the facts right." Potrefená husa vždycky nejvíce kejhá.
0/0
24.8.2005 5:55

Bubak

Taky se smeju:-)
Az me ten clanek skoro polozil pod stul. Autor(i) by se mohli uspesne venovat tvorbe humoristickych poradu na Hovnove. :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
0/0
23.8.2005 20:54

Phanosh

Re: Taky se smeju:-)
Kde? :-D To je skvělý prefix! :-)
0/0
24.8.2005 5:56

kidoolb

to ja se smeju jeste ted
Nejak se panum Lenochackum slaplo na bolavy mistecko, ze ... :) No jooo, pro pravdu se clovek nejvic zlobi ...   No, vyrojilo se vas tu celkem dost (receno cesky, skoro vsichni, co maj v CR Lenocha) ...  ... no, tak co nam jeste povite o "hruze Windows" ... co treba nejaka vymitacska seance ?
0/0
23.8.2005 18:48

mm

Re: to ja se smeju jeste ted
Proboha, co to tady placate ? To si resite nejaky mindrak ?
0/0
23.8.2005 19:56

kidoolb

Re: Re: to ja se smeju jeste ted
... asi jste spatne cetl diskusi, ze ? Zkuste to jeste jednou ... Mindrak si tu leci Lenochari ... nakonec, nikdo jiny nemel potrebu tento clanek komentovat ... Proc asi ?
0/0
23.8.2005 21:02

mm

Re: Re: Re: to ja se smeju jeste ted
No mindrak si tady spis leci kdosi, kdo urazi lidi, u kterych citi, ze znaji neco co on nezna. A to ho desne zere. Je mu dobre v co nejvetsim stadu, rad a hodne konzumuje a desne ho drazdi, kdyz vidi lidi, kteri se bez toho stada obejdou :-)
0/0
23.8.2005 22:46

JSIII

Re: Re: to ja se smeju jeste ted
Tohle je prizpevek dost mimo co? A jeste ten provarenej kec s lecenim mindraku, jeee... takovyhle nadavky jsme pouzivaly na zakladni skole.
0/0
24.8.2005 14:38

dzanny_213

Re: to ja se smeju jeste ted
Ono to nebude o ani tak bolavém místečku jako o nevěrohodnosti statistiky "navrcholu" - jestlipak na "navrcholu.cz" přistupují třeba servery? A ze kterýchpak servříků "navrcholu" čerpá - nemají rozumnější servery statistiky vlastní? Prostě pár zcela nevěrohodných čísel a pár kydů k tomu - není proč smutnit či jásat...
0/0
23.8.2005 21:04

kidoolb

Re: Re: to ja se smeju jeste ted
Neresil jsem presnost cisel ... reagoval jsem na obsah diskuse k clanku ... Je na ni krasne videt, ze vetsine Lenocharu je "byt microsoftobijcem" zasadnim zivotnim postojem (bohuzel take nekdy tim jedinym) a takovyto clanek je tim padem zakonite vytaci k nepricetnosti ...   ... a je to velmi zabavne pozorovat ...
0/0
23.8.2005 21:13

dzanny_213

Re: Re: Re: to ja se smeju jeste ted
A Windowsáci zase pro změnu citují výkřiky z reklamních bannerů MS, pokládajíce je za fakta, či napíší jeden řádek proti "uječené komunitě", nějaké snad nové informace jsou tak v jednom příspěvku z deseti a na výkřiky to bude tak fifty-fifty. A navíc, jako dlouholetý uživatel Linuxu bych se odvážil tvrdit, že většina těch antimicrosoftích zarytců Linux ani nepoužívá, je pro ně jen argumentem do flame.
0/0
23.8.2005 21:57

sillogism

Re: to ja se smeju jeste ted
Máš pravdu, linux může mít i idiot. Nicméně ten průzkum je zjevně naprosto neprůkazný. Nechápu, že si dovolí publikovat takováhle zavádějící čísla. Opravdu se to nedá brát vážně. Jestli to vyjde v MF, tak to jen potvrdí uboze nízkou úroveň jejich rubrik o počítačích. Ty jsou nejen stupidní z hlediska obsahu, ale často jsem se setkal i s faktickými chybami.
0/0
23.8.2005 21:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.