Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ALPI chce zakázat bezplatný internet v Praze

Bezplatný přístup k internetu v Praze může být podle Asociace lokálních poskytovatelů internetu (ALPI) v rozporu s volnou hospodářskou soutěží. Mohou být také porušena pravidla pro poskytování veřejné podpory. Asociace kvůli tomu podala podněty k Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zla Lopata

Neni to zly napad
Pokud bude poskytovan Internet zdarma na nejake zakladni rychlosti, je tady prostor pro dokonalou konkurenci na vyssich rychlostech. 64kbit je smesnych ale na vyplneni danoveho priznani pres net to staci. Provoz neni zdarma, ale je to krok smerem ke snizeni lidi ve statni sprave, tedy k setreni.
0/0
14.1.2006 16:30

Zla Lopata

Re: Neni to zly napad
spis jsem chtel dodat, ze pokud ma moznost se kdokoli pripojit do teto site na uzemi prahy 5 - tedy realizace pres verejne dostupne pristupove body, je to idealni misto pro nejruznejsi spinavosti jako zaspamovani ci vedeni utoku...
0/0
14.1.2006 16:32

Josef

demagogie
To vypadá jako by někdo ze zastupitelů v Praze chtěl do kapsy. Praha má o několik desítek procent vyšší platy a mnohonásobně více možností připojení přes několik firem. Takový komunistický nápad může mít jenom tunelář. Proč tedy nemáme všichni zdarma televizi?Vždy´t  to je veřejná služba ne? Problém je, že tady máme státní televizi, kde se točí obrovské prachy a pořady za mnohem více pěnez než jinde. Zadarmo ani kuře nehrabe a dotovat zcela konkurenční Prahu je demagogie a za státní peníze je to zlodějina.
0/0
12.1.2006 15:40

Občan

nic není "zadarmo"
A ti kdo mluví o silnicích, veřejném osvětlení nebo sociálních dávkách - prachy na sociální dávky půjdou stejně, asfalt na ulici si nikdo od soukromníka neobjednává, protože je ta ulice veřejná - samozřejmě že ve všech veřejných zakázkách je prostor pro korupci a z principu je lépe mít jich co nejméně.
Připojení k internetu si narozdíl od hřiště, cyklostezky, ulice, tramvajové zastávky a nemocnice skutečně každý Pražák sám zařídit může.
v Praze je xxx možností připojení k internetu, a tato akce je jen populistický pokus nakecat lidem, že dostanou něco "zdarma" a ještě je to možnost namastit si kapsu pro vyvolenou firmu. A ještě je to absolutní hloupost, není technologicky možné připojit přes WIFI všechny ... kdo to tvrdí kecá lidem do očí.
toto je diskuse o inetu "zdarma", a existence sociálních dávek, veřejného osvětlení a silnic nic nemění na tom, že podobné hloupé nápady jsou v důsledku proti rozvoji konkurenčního a pro zákazníka výhodného podnikán
0/0
11.1.2006 8:51

mpixel

Vážení, rozpočet Prahy není pražský
Velké firmy mají v Praze sídla a tam odvádějí daně, ale hodnoty se tvoří ve fabrikách mimo. To znamená že lidi z Horní Dolní sponzorují pražákům internet a to je špatné. A za další se to nakonec vymstí i lidem v Praze, jenomže to si nikdo neuvědomí. Vše zadarmo jsme tu měli (nebo chtěli mít) 40let. Byla to dobrá myšlenka. Ale prostě nic není zadarmo a ještě se na tom přiživí úředníci kteří rozhodují za Vás. Jednoduš firmám se nevyplatí internet poskytovat v praze, protože zákazníci budou chtít ten zadarmo jenom na poštu. A budou podnikat a zkvalitňovat služby jinde.
0/0
11.1.2006 7:55

hahab

tel.číslo
tak nevím, asi už všichni spí, a jestli to někdo bude vědět, tak mi dejte vědět dodatečně. díky moc, moc, moc
0/0
10.1.2006 22:17

hahab

tel.číslo
no tak, kdo to ví? a pro Prahu ? díky
0/0
10.1.2006 22:13

hahab

tel.číslo
jaké je telef.číslo pro bezplatné připojení pro celou republiku ? , kdo to ví ? díky. hahab
0/0
10.1.2006 22:08

bart

neštěstí zvané Český telecom
doma mám připojení přes UPC chello easy, po objednání dorazil technik vše zapojil a zprovoznil. K Vánocům jsme koupili tchánovi  PC. Měl z něj velkou radost. A že se také připojí za paušál na internet.Za co nejnižší poplatek. Tak si objednal  internet express od Telecomu za 399 kč bez DPH (128/64). Zavolal na zelenou linku, tam mu řekli že žádný technik nejezdí, že mu zašlou modem a návod poštou. Modem za několik dní skutečně dorazil. Poté co se jej švagr snažil několik hodin rozchodit zavolali opět Telecom. Tam se dozvěděli že je možné, že ovladače k modemu které dostal s modemem jsou staré. Doporučili mu aby si z internetu stáhl nové ovladače. U žádosti o připojení k internetu mi to připadá kuriozní.  Naštěstí mu s instalací pomůžeme. ovladače stáhneme a snad se to rozběhne. Ale představa že si tuto službu objedná někdo kdo přístup na internet nemá (někde na vesnici) tak si to vychutná.
0/0
10.1.2006 21:51

cheche

A co veřejné osvětlení...?
, To si máme napříště všichni nosit vlastní baterku, jenom proto, že někteří ho nepoužívají a přesto svítí každou noc za část jejich daní obci nebo ministerstvu? I základní školy jsou zadarmo, už víc než 200 let, protože je v zájmu země, aby byli občané vzdělaní a gramotní. A internet k tomu přispívá taky, to už prokázali větší experti a mnohde. Jde o to určit, co bude považováno za veřejnou službu. Osobně si myslím, že nejzákladnější možnost přístupu k internetu je ku prospěchu vzdělanosti a konkurenceschopnosti obyvatel země (i s tím, že některým to nikdy nedojde, protože si vidí jen na špičku nosu a dno kapsy) a rozdíl je to právě u těch, kteří si mohou někde obstarat starou šunku počítač, ale jinak by si placený internet nepořídili. Nebyli bychom zdaleka první zemí na světě, kde to tak je, protože tam cosi pochopili - a nemusíme být opět v něčem zemí úplně poslední. Tvrdím, že se dlouhodobě spíš vyplatí možnost přístupu k internetu pro všechny za 100 miliónů, než olympiáda pro pár
0/0
10.1.2006 20:59

cheche

Re: A co veřejné osvětlení...?
, ...pro pár tisíc vrcholových sportovců a pár stavebních firem za 150 miliard. Já si platím svůj internet už pěkných pár let, takže zainteresovánnejsem, ale jsem pro. A kdo chce, ať si tu na mně teď řve.
0/0
10.1.2006 21:02

NEPOCHOPILS

Re: A co veřejné osvětlení...?
Diskuze vyjadruje drtivou vetsinou souhlas pro jakysi lowendovy pristup k internetu zdarma... Problem je ze zacit by se melo tam kde je to nejvice potreba a kde je i o komercni sluzby nouze.... A to urcite neni v praze... Jo kdyby se reklo.. Spustime to v Dolni Lhote, pak v Horni Lhote.... atd.... tak to ma smysl... ale v Praze je to nefer vyhazovani penez....
0/0
10.1.2006 21:40

JaraP

Re: Re: A co veřejné osvětlení...?
s tím souhlasím pokud by se to mělo financovat dotací ze státního rozpočtu. Pokud by to šlo z rozpočtu dané obce, tak ať si za to zaplatí třeba zlaté kliky na radnici nebo volný internet, ale ať pak ta obec nežádá ani o dotace na jiné věci, které by si z těchto peněz mohla pořídit.
Ze státních dotací bych financoval nanejvýš přístup k internetu v místech, kde je to pro komerční sféru finančně nezajímavé (vysoké náklady v horských oblastech apod.). Ani toto bych ale pak pro uživatele nenechal zdarma, ať se podílí na úhradě provozních nákladů.
0/0
11.1.2006 7:17

KKK

PRAHA
Jasne.. Klidne at maji v Praze zavadeny bezplatny internet. Ale az jako POSLEDNI v republice!!!!! JE tolik mist kam se operatori nehrnou, kde by tato investice slusela vice!! Ale PRAHA je opravdu posledni misto u nas ktere takovouto sluzbu potrebuje! POTREBNI jsou tady JINI!! :o)
0/0
10.1.2006 19:52

Jirka

Bydlím na Praze 5 a jsem proti
Opravdu nevím, proč stát, tady zastoupený městem, nabízí něco zadarmo, když je to přece jinak běžná placená služba!
Bydlím na P5 a jsem proti.
Něco jiného by byla podpora vykrytí oblastí, kde se to žádnému operátorovi moc nevyplatí, tam by cílená podpora byla oprávněná.
Ale v místě, kde je kvalitní DSL od Telecomu, bezdrát od Radiokomunikací a další možnosti?
To je jenom mrhání našimi společnými prostředky, dost už výkřiků, že internet má být neplacená služba! Nemá a razantní nárůst uživatelů DSL a kabelovek v poslední době snad jasně demosntruje, že cena se dostala do únosných mezí.
Čekám, že mě ostatní diskutující proklejí a osočí, ale já  jsem a zůstanu příznivcem zaplacení si svého piva. 
0/0
10.1.2006 16:28

jojo

Re: Bydlím na Praze 5 a jsem proti
protoze lepe investovat rocne 3mega do internetu, nez 300 mega do soc. davek ciganum. A za ty desitky tisic, co platim rocne na danich, bych takoveto prerozdeleni vydaju privital. A bez inetu se za chvili neobejdem, urady budou vsechny info davat na inet. Takze uz nemusis vyhledavat vyvesky... coz jsi, predpokladam, stejne nedelal. A myslim si ze trend bude takovy, ze to zdarma ve vice ci mene dohledne dobe bude, stejne jako tlf. hovory. A vydelavat se bude na pridanych sluzbach.
0/0
10.1.2006 17:12

jojo

Re: Bydlím na Praze 5 a jsem proti
protoze lepe investovat rocne 3mega do internetu, nez 300 mega do soc. davek ciganum. A za ty desitky tisic, co platim rocne na danich, bych takoveto prerozdeleni vydaju privital. A bez inetu se za chvili neobejdem, urady budou vsechny info davat na inet. Takze uz nemusis vyhledavat vyvesky... coz jsi, predpokladam, stejne nedelal. A myslim si ze trend bude takovy, ze to zdarma ve vice ci mene dohledne dobe bude, stejne jako tlf. hovory. A vydelavat se bude na pridanych sluzbach.
0/0
10.1.2006 17:20

mike

Re: Re: Bydlím na Praze 5 a jsem proti
Jo kdyby penize misto do chlastu Ciganum sly na pokryti oblasti kde neni dostupny internet, parada. Ale zrovna v te Praze je rozumne konektivity spoustu a penize na free internet by se urcite neshanely u ciganu.
0/0
10.1.2006 19:20

homberg

Re: Bydlím na Praze 5 a jsem proti
Jirka> tvuj nazor respektuji, jen se ale zeptam, jak je mozne, ze treba Tokyo je pokryto hned nekolika bezplatnymi wi-fi sitemi (samozrejme vedle x dalsich placenych + kabelovek +adsl atd.) a nikomu to tam nevadi. Dokonce ani v takovem pripade, kdy sedite v hotelu v recepci s notebookem na kline a serfujete zadarmo po netu vas recepcni nenabada k tomu, abyste pouzil jejich placenou inet sluzbu.
Jen ta rychlost 64kb (na Praze 5) se me v dnesni dobe jevi ponekud nedostatecna...
0/0
10.1.2006 18:38

spokojenej

ALPI je úplně mimo
, Tahle 64kb pomalá wifi linka, placená z místního rozpočtu obce (ne státu!) není konkurencí pro komerční ISP, protože takhle pomalý připojení v okolí nikdo prostě nenabízí. Dá se s tím tak leda surfovat a číst pošta - a přesně k tomu to je. Má to svoje opodstatnění - kvůli námitkám, že radnice zveřejňuje spoustu informací na internetové vývěsce, a "...běžný občan nebo třeba důchodce nemá na to, aby si pořídil internet, a tak k těm informacím nemá přístup." Tohle je právě řešení, a přitom to nestojí radnici víc než organizování bezplatných kontejnerů na netříděný odpad, to taky ne každý využije a přitom si nikdo nestěžuje. Podstatné je, že má možnost to použít a zadarmo. A kdo chce pro sebe rychlejší internet, který zase mnoho jiných lidí nepotřebuje, zaplatí si ho sám.
0/0
10.1.2006 15:03

saya

já chci
neomezenou 2Mbit ADSL od telecomu s agregací 1:2, bez limitu a bez FUP - ZADARMO! Když to může fungovat u pražáků na wifině, tak proč ne u nás xDSL linkách :)). Očekávám že to samozřemě zákonodárci podloží nějakým pěkným nařízením telekomu, něco ve smyslu "Telecom je povinnen poskytnout každému zájemci DSL linku v požadované kvalitě a termínu zdarma. Pokud toto poruší, bude mu vyměřena pokuta ve výši 10mil Kč, která bude neprodleně poukázána na účet zákazníka" :D
0/0
10.1.2006 11:20

MMM

Re: já chci
...debil.
0/0
14.1.2006 10:01

-Kopec-

Re: já chci
Nedokazete se taky obcas trochu rozhlednout, udelat si vlastni nazor? Nekdo vam tady rekne (ALPI) ze statni dotace internetu v Praze (jestli je zdarma nebo ne vam muze byt jedno, to je vec mesta Prahy) je spatna a vy se muzete pretrhnout abyste napsali co nejvice prispevku rvoucich na Prazaky jaky sou svine. Ze dostali statni dotaci na Internet? Vy muzete zazadat taky, stat vasi obec urcite podpori, podate-li smysluplny navrh. Stejne jako jsou dotace na trideni odpadu, na dopravu, silnice, lesy, atd. Stat dava skoro miliardy na pripravu pozemku pro Hyundai, myslite ze JA - Prazak, to vyuziju? Rvu tady taky kazdy den ze bych vystavbu fabriky zakazal, ze nechci aby za moje penize vznikaly pracovni mista, aby si zili na severni Morave lip? Kdyz platim dane (a to nejen z prijmu) tak chci aby se mi vratily, ale pochopitelne nemuzu chtit aby vsechny statni dotace byly prospesne vsem! Takhle bysme jeste nemely ani silnice. To ze se ALPI tady muze rozbrecet jenom dokazuje to, ze sami nejsou sc
0/0
14.1.2006 10:41

-Kopec-

Re: Re: já chci
schopny udelat kvalitni internet aby konkuroval >>verejny 64kbps lince, bez podpory
0/0
14.1.2006 10:42

-Kopec-

Re: Re: Re: já chci
konkuroval >>verejny 64kbps lince, bez podpory
0/0
14.1.2006 10:43

-Kopec-

Re: Re: Re: Re: já chci
nemuze se to jednou odeslat vsechno? ten limit na pocet pismen me uz fakt stve. dalsi pokus o to odeslat zbytek : >>verejny 64kbps lince, bez podpory
0/0
14.1.2006 10:44

-Kopec-

Re: Re: Re: já chci
>>verejny 64kbps lince, bez podpory<<. A to si rikaji "poskytovatele internetu"? Sou to akorat svine ktery timto tahem chteli vydelat na lidech co nemaji jinou moznost nez jim za internet platit.
0/0
14.1.2006 10:45

Winston1984

Zadarmo ?
Ten bl. z magistrátu je socan, že má něco zadarmo ? Doporučil bych mu jen letmé nahlédnutí do ceníku Cisco - tedy firmy jejíž zařízení většinou obstarává páteřní spoje Internetu. Zjistí že částky 5 - 10 a více mil. Kč. nejsou problém. Chtěl bych od radnice Prahy 5 jeden Catalyst 6509 a nějaký ten Supervisor 720 , samozřejmě že ZADARMO.
0/0
10.1.2006 11:11

ghul

hmm
64kbit neni spatnej na brouzdani, ale ja bych se bez svoji 2mbit lajny uz neobesel, nehlede na to, ze co je zadarmo nema podporu - a to je pro me druhy duvod to nepouzivat. ale pro studaky nebo rodiny, kteri nemaji na to platit litr mesicne za net to muze byt dobre, proc ne? Ja se divim, proc poskytovatele (kabel, adsl) nenabidnou 64/64 za dva stovaky mesicne, myslim, ze by meli byznysu habadej....G.
0/0
10.1.2006 10:29

hajanen

silnice
jsou taky zadarmo, z dani vsech a nepouzivaji je vsichni...
64kb neni pro soukrome spolecnosti konkurence. vzdyt je to jen 8kB, to je tak na maily bez priloh.
0/0
10.1.2006 10:24

pepa

Re: silnice
Myslim ze prirovnavani asfaltove silnice k moznosti pripojeni na Net mirne pokulhava.
0/0
10.1.2006 14:53

čí daně ???
Tyhle nářky, že "svět" platí pražákům Internet mi docela připomíná výkřiky jedné militatní domovnice, co na mne kdysi řvala, že studuji za dělnické peníze. Chtěl bych zdůraznit, že já nevím, podle jakého klíče se daně rozdělují. Ale autorům většiny okolních příspěvků v tomhle tématu je to zřejmě jasné - pravděpodobně získali informace z toho Internetu, na nějž mají (asi taky díky pražákům) tak strašně drahý (nebo vůbec žádný) přístup...
0/0
10.1.2006 9:10

pepa

Re: čí daně ???
Internet si platim sam, linku mam 2Mbit. Dekuji za optani. Krome toho, na nej pripojuji za minimalni peniz i par sousedu. To aby jsme si rozumeli. Ale nejak nechapu jakou to ma souvislost s budovanim a provozovanim bezplatne site v Praze take za moje penize. Ze by tam zadna nebyla ??? Co takhle bezplatne telefony? To je napad. Zaplatime si za penize z dani bezplatne volani !
0/0
10.1.2006 9:17

kidoolb

Re: Re: čí daně ???
... to uz nejsou TVOJE penize ... to uz jsou penize statu do kterejch uz nemas co kecat ... kecat muzes akorat tim, ze prijdes k volbam ...
0/0
10.1.2006 11:20

pepa

Re: Re: Re: čí daně ???
Ze to BYLY moje penize nic nemeni na tom ze nesouhlasim aby si nejaka CAST obyvatel za ne porizovala neco zadarmo. Navic tam kde je konektivita nejlevnejsi a lide vydelavaji nejvice z cele republiky. Napadaji me 2 prirovnani bud vyhazovani penez oknem nebo nenazranost.
0/0
10.1.2006 14:51

spokojenej

Re: Re: Re: Re: čí daně ???
, "navic tam kde lide vydelavaji nejvic z cele republiky" ...tak TOHLETO je panečku názor hard-core komunisty. Takový, co vydělávají víc než my, přece musíme z principu potírat, a jiný argumenty ani nepotřebujeme, že?
0/0
10.1.2006 15:18

pepa

Re: Re: Re: Re: Re: čí daně ???
Nazor hardcore komunisty je to, ze ja budu mit tohleto zadarmo a ostatni at si to delaji co chteji. Po nas potopa. A tim kdo jak vydelava to panacku nema opet nic spolecneho. Nemas penize na internet, koho to zajima? Bud jej nebudes mit nebo budes muset pracovat.
0/0
10.1.2006 17:14

spokojenej

Re: Re: čí daně ???
, Vždyť MÁŠ zadarmo volání, jen o tom nevíš - to, na který máš nárok, je zadarmo tísňový volání na poldy, hasiče a záchranku. To je totiž telefonní volání taky. Na víc nárok nemáš. A na informace od eráru, který jsou na internetu, podle zákona taky nárok máš, proto ten internet.
0/0
10.1.2006 15:14

pepa

Re: Re: Re: čí daně ???
Lip ses zesmesnit nemohl. No comment :-)))))))))))
0/0
10.1.2006 17:15

Občan

když internet všem zdarma ...
tak nejdříve počítač všem zdarma - nezáleží na tom, jestli už někdo nějaký má (u toho internetu to ja stejné) prostě město s pomocí dotace od státu koupí každému počítač ... už příznivci "zdarma" chápou, jaká je to kolosální hloupost cokoli rozdávat údajně "zdarma" ?
0/0
10.1.2006 8:50

pepa

z dani ???
Parada, tak ministrerstvo informaticky (rozumej danovi poplatnici z cele republiky) zaplati chudym Prazakum pripojeni na Internet. Platim nemale dane, drtivou vetsinu lekarske pece, nemocnenske a dalsich stanich sluzeb si stejne platim ze sveho. No a v Praze se samostatne a svebytne rozhodnou ze take za me penize si udelaji pripojeni na internet zadarmo. Super panove, blahopreji !!
0/0
10.1.2006 8:38

kidoolb

Re: z dani ???
Diky ...
0/0
10.1.2006 11:21

kidoolb

Re: z dani ???
btw. ty penize jdou z rozpoctu Prahy, nikoliv statu. Stat prideluje penize vsem obcim a mestum a na co je pouziji je jejich vec. Ze u vas v senochrupove postavili misto internetu novou trznici, to si vyrid s tvym zastupitelstvem ... a k tvejm kecum o dotaci prazaku ... jako prazaka me vzdy muze jebnout dyz vidim, jak se vecne dotuji senochrupsti zemedelci z, podle tebe, "mejch penez" ... chtej prachy dyz prsi, chtej prachy dyz je sucho ... chtej prachy dyz je zima, ale chtej prachy i dyz je vedro ... takze ... vis co ...
0/0
10.1.2006 11:26

spokojenej

Re: z dani ???
, Proč si místo kňourání neřekneš svýmu starostovi ve svým Zapadákově, ať ti taky z rozpočtu obce zařídí pomalou wifinu zadarmo pro všechny místní? Ten internet zadarmo na Praze 5 je hrazenej z rozpočtu radnice Prahy 5. A místní samospráva si se svými vybranými penězi svých lidí může dělat co chce. To může i tvoje radnice, jen se prostě musíte v obci sami dohodnout, že to chcete taky, a z obecního to zacálet.
0/0
10.1.2006 14:44

pepa

Re: Re: z dani ???
Precti si poradne o cem se pise. 100 milionu bude hrazene ne z rozpoctu radnice, ale z penez ministerstva informatiky. To je podstatny rozdil. A u nas v Brne mi staci pripojeni pres kabelovku. Rychlejsi linku jak 2Mega opravdu doma nepotrebuji ;-)
0/0
10.1.2006 14:59

spokojenej

Re: Re: Re: z dani ???
, Jenže já mluvím o Praze 5, nebo Zapadákově, čti si dvakrát a nahlas.
0/0
10.1.2006 15:08

pepa

Re: Re: Re: Re: z dani ???
Proti Praze 5 nemam nic. Kdyz se rozhodnou ze misto oprav piskovist, udrzbu zelene... si budou pro sve lidi platit Internet, je to jejich pravo.
0/0
10.1.2006 15:13

spokojenej

Re: Re: Re: Re: Re: z dani ???
, A tak to právě je.
0/0
10.1.2006 15:19

bohuš

Re: Re: z dani ???
jj, starosta v Zapadákově určitě inet zadarmo zřídit může, ale přemýšlel jsi ty chytráku, kolik to stojí v Práglu a kolik v tom zapadákově? V Práglu vylezeš před barák s cedulkou " chci internet za pakatel" a ISP se poperou, kdo to tomu magistrátu bude dodávat. V Zapadákově vyleze starosta před obecní úřad s cedulí jak vrata, že je ochoten kačku pustit, jen aby to do té svojí vesničky dotáhnul a taky tam stát zůstane, protože ISP se na ten jeho Zapadákov zvysoka vy.... . V Práglu připojení stojí několikanásobně míň, to si prosím uvědom, protože "last mile" měří 500m a v zapadákově třeba i 30km. O použitých a použitelných technologiích ani nemluvím. NEHLEĎ, PROSÍM, NA TO, ŽE FRANTOVI KOUKÁ SLÁMA Z BOT, MRKNI NA TO, PROČ MU Z TĚCH BOT KOUKÁ.
0/0
10.1.2006 20:17

monte

LOKÁLNÍ POSKYTOVATELÉ? FIRMY K SMÍCHU
Bohužel musím popsat svůj zážitek s lokálním poskytovatelem - firmou MYKEY. WiFi připojení od nich přestalo fungovat 30.8.2005. Po mnoha telefonických hlášeních a urgencích se závadou začali zabývat těsně před vánoci a dodnes se jim nepodařilo jejich vlastní AP připojit k jejich vlastnímu routeru (a to ani přímo na jejich pracovišti....). A tihle "odborníci" si chtějí stěžovat na vzniklou konkurenci?
Vždyť jim nikdo nebrání poskytovat lepší a kvalitnější služby než město. Pokud to bude funkční a s garancí kvality, rád si připlatím - neb 64Kb z veřejné sítě stačí k najití spojení pro cestu k babičce, ale k práci rozhodně ne.
Proto dokud budou lokální poskytovatelé jen fušeři, volám sláva bezplatnému internetu.
0/0
10.1.2006 8:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.