Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zkuste nového pošťáka pro váš e-mail

Připojujete-li se ke svému e-mailu prostřednictvím internetového prohlížeče, potom přicházíte o příjemné uživatelské prostředí a řadu pokročilých funkcí, které vám mohou nabídnout specializované programy. Zkuste pro správu vaší pošty použít jeden z e-mailových klientů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mega

Popcorn
Kde ten redaktor chrápal..nějaká nepolíbená Růženka...POPCORN je zastavený od 5. června 2005 ....takže sice lze stáhnout po světě..ale dál už nejde. Navíc ten článek fakt vypadá jako reprint. Pokud to takto v Idnes/technet chodí normálně, tak bych mohl nabídnout své články o IT, multimediích a zvuk. kartách z let 1991 - 1997 :-) samozřejmě za peníze :-)))
0/0
15.3.2006 9:18

Pushkin

Outlook
Outlook Express a zdarma? Dovolte abych se zasmal! Uz pri cteni licence (EULA) je jasne, ze jde o placeny produkt (ktery je soucasti ovsem M$ Windows)...
0/0
14.3.2006 20:22

Vger

Foxmail a DreamMail
Ja doporucuji: Foxmail a DreamMail oba dva jsou freeware. Ted momentalne zkousim DreamMail 4.1.0.5. DreamMail je jen v anglictine a Foxmail je 5 verzi v cestine, v 6 verzi jen v ang.
0/0
14.3.2006 17:05

KonArt

Netscape
A co Netscape? Ja uz ho pouzivam peknejch par let (asi 7) od verze 3. Ted mam verzi 7.2 a jsem naprosto spokojeny jak s e-mail klientem, tak s prohlizecem.
0/0
14.3.2006 16:41

Standa

Opera
Myslim ze je skoda ze tu nejni zminena Opera, postovni klient obsazeny v Opere je jedinecny ve sve miniaturni velikosti, ma vlastni spam filter, a hlavni vec je ze proste krane integrovany v prohlizeci, nejni treba nic instalovat nic zvlast spoustet.Jinak nechapu ty psychopaticke reakce ctenaru smerem k autorovi....Nereknu 5 let nazpatek by mozna bylo v poradku udelat vycerpavajici vycet email klientu ale urcite ne v soucasne dobe kdy ma kazdy druhy programek integrovany email client.Myslim ze zmine programky jste popsal dostatecne aby kazdo kdo ma zajem vedel dopredu co muze ocekavat.
0/0
14.3.2006 15:27

Pushkin

Re: Opera
Naprosty souhlas. Opera je proste skvela, vsestranna a zadarmo. Navic uz svou integraci ziskava body - behem cteni internetovych stranek stahuje maily aniz by bezel v pocitaci nejaky dalsi proces, to je dost cenne zvlaste na slabsich pocitacich.
0/0
14.3.2006 20:25

xxdroxx

Re: Re: Opera
JJ s tim souhlasim ale neví tady někdo jak importovat do Opery poštu z Outlooku ?? ne z OE ale z normál outlooku nějak sem na to nepřišel, používal sem outlook protože sem si myslle že využiju kalendáš a podobný fičurinky ale zjistil sem že ho nevyužiju , nechci mít starou poštu v outlooku a novou v opeře - outlook se mi chová strašně zabržděně a taky agresivně - když dám třeba vytvořim novou zprávu vyskočíáí mi do popředí okno což je ok ale neý se našte tak si odim dopředu třeba mirandu a když se outlook konečně rozhoupe skočí do poředí znova což mě docela štve...
0/0
16.3.2006 10:23

audis

moji klienti
Nepoužívám ty nejjednodušší programy, takže:
Používám MS OUTLOOK2003: (+)výborný kalendář+poznámky+ukoly, synchronizuje se mi s mobilem, (-)občas zabržděný, musí se zvyknout na spoutu tlačítek a nastavení, ale pokud do nich neštouráte a nevšímáte si jich, defaultní nastavení v pohodě. THEBAT (+)výborný na maily , super poznámky, (-)ale složitost jako v MSO, ale dá se... , ale nepodporuje synchronizaci, musel bych řešit externě kalendár+ukoly (jeho jsou na nic). THUNDERBIRD (+)jednoduché, i pokročilé fuknce, chytré, rychlé, v cz, šikovné, a to vše freeware!, super antispam, (-)ale musel bych rešit externě kalendár a ukoly a nesynchronizuje mi). btw, tak super kalendár a ukoly jako v outlooku jsem u žádného samostatného sw pro kalendár a ukoly nenašel.
0/0
14.3.2006 15:18

audis

pár poznámek
1) to je článek jako vytažený z nějakýho levnýho pc časopisu. Stydte se Idnes, protože: 2) Např. Scribe(používal jsem 1,87) je přenosný email klient - nebylo uvedeno; trial verze může obsluhovat jen jeden účet, placená víc, jinak stejný. 3) Thebat (měl jsem 3,61 pro) není zas tak jednoduchý, ale když si zvyknete a zbytečně neštouráte v nastavení, je super a nabízí mnoh a mnoho užitečných funkcí. 4) Když už adware, muže se zmínit i Outlook. 5) A to jsou jen věci, kterých jsem si všimnul, protože je znám. Občas někde pochybuju, že skutečně platí někde ty licenční podmínky, které redakce uvedla. pěkný den!
0/0
14.3.2006 14:57

Sherry - potřebuju se poradit

Směrování příchozích zpráv jen do jednoho poštovního programu?
Potřebovala by se poradit, zda a jak se dá dělat s tím problémem? Mám ve svém PC nainstalovány programy MS Outlook Express a nově i IncrediMail. Uvažuji i o ThunderBirdu. Když mi přijde nějaká pošta, tak mi chodí nahodile do obou poštovních programů, přitom do žádné nepřijde veškerá pošta. Takže když chci prohlédnout všechnu novou poštu, tak musím kvůli tomu otevírat oba programy, abych měla jistotu, že jsem něco nepřehlédla. Vadí mi to, proto se ptám, dá se nějak nastavit, aby veškerá nová pošta šla aspoň do jednoho programu? Dále jak nastavit IncerdiMail program tak, aby každá přišlá pošta měla kodování českého jazyka ( u některých odpovědí jsou v textu místo š a ž - čtverečky ) ??
0/0
14.3.2006 13:42

audis

Re: Směrování příchozích zpráv jen do jednoho poštovního programu?
asi máš spuštěné oba programy. (třeba při startu pc). Když nemáš emailklienta spuštrěného, nic nestáhne.
0/0
14.3.2006 14:58

audis

Re: Směrování příchozích zpráv jen do jednoho poštovního programu?
aha.. a nebo v těch klientech je  někde nastaveno blokování, nebo je špatně nastaveno Nastavení účtu, apod.
0/0
14.3.2006 14:59

audis

Re: Směrování příchozích zpráv jen do jednoho poštovního programu?
pry ten incredible má s tou čestinou problémy. prý se to stává..
0/0
14.3.2006 15:00

xxx

Opera
Autor clanku je pekny diletant ked vynechal Operu a to mala klienta uz asi dva roky aj so spam filtrom :(
0/0
14.3.2006 11:30

Marek

Re: Opera
Evidentne se zamerili jen na cistokrevne postaky ... tedy na all-in-one reseni, vsimni si ze ani SeaMonkey neni v seznamu :-)
0/0
14.3.2006 12:00

erben3

Thunderbird
Já používám Thunderbird a jsem s ním navýsost spokojený. Hlavně oceňuji jeho schopnost filtrovat spamy a jeho inteligentní učení se je rozpoznávat. Jen na jednu malou nepříjemnost jsem u něj narazil - když po přečtení mailu ho chci smazat, chtěl bych se vrátit do základního okna, podobně jako v Outlooku. Místo toho se mi zobrazí další zpráva ze složky "Doručené". Nepřišel jsem na to, jak tam tohle nastavit, pokud to vůbec jde. Neumíte někdo poradit?
0/0
14.3.2006 11:14

Marek

Re: Thunderbird
A na co je ti to "zakladni okno" ? Vzdyt je tam jen par odkazu na funkce ktere muzes jinak vyvolat klepnutim na ikonu v nastrojove liste ...
0/0
14.3.2006 12:01

Brundi

Re: Re: Thunderbird
Bozinku!!! Miluju experty, kteri radi zpusobem: "A k cemu ti to je, ty blbce?! Nejlepsi to je tak, jak to mam rad ja, tak prestan remcat, probud se a zjisti, jak jsi desne zabedneny, kdyz mas jine pozadavky a nepokladas za super zrovna ty PC zvyklosti, ktere ja...!" :-/
0/0
14.3.2006 12:11

Brundi

Re: Thunderbird
U Thunderbird mi vadilo, ze chtel-li clovek napr. preposlat mail preddefinovane skupine adresatu, neslo uz tuto skupinu pro tento jeden mail nijak upravit (teda vyhodit z ni jednoho cloveka, kteremu zrovna tento jeden mail poslat nechci, ale jinak preddefinovanou skupinu samozrejme chci pouzit) Take tyto skupiny v adresari se tvorily dost neohrabane a bylo to neprehledne - pouzil-li clovek kontakt ve skupine, mel ho pak v adresari 2x, nebo i vickrat (podle poctu skupin). MS Outlook 2003 tyto veci resi elegantne (ale co si budeme povidat, ma k nemu clovek jine vyhrady... ;-)) To vse bylo u posledniho Thunderbird klienta, ktery jsem zkousela asi pred rokem. Je ted nejaka novejsi verze, ktera to vylepsila?
0/0
14.3.2006 12:08

Radek

Re: Thunderbird
Ahoj, mam pocit, ze to nejde. Me osobne teda spis vic vyhovuje zobrazeni dalsi zpravy po smazani predesle. ps.Doporucuju mit nainstalovanouextension 'No New Window on Double Click', pokavad ji jeste uzivatel nema.
0/0
14.3.2006 13:47

martin

profimail-mel jsem,spokojenost 100%.Ukradli me mobil a jsem v Asii.Je tu zatim nejaky zdarma?Dik
0/0
14.3.2006 10:48

tomas-X

TheBat!
Mě se líbí TheBat, ale pro práci v kolektivu bych potřeboval sdílená data (maily / kontakty). Nevíte někdo zda to jde, popřípadě co kde nastavit? Vím že ve starších verzích byl kdysi mód server / klient ale od verze 3.7 se to mělo měnit...
0/0
14.3.2006 10:42

Penguin_007

Sylpheed
Škoda, že vypadl Sylpheed. Krásné, rychlé, lehkotonážní mailovátko... Ale jen na maily, ti kdož čekají integrovaný klient pro News, RSS a kalendářové fiunkce mohou ostrouhat...
0/0
14.3.2006 10:19

ddt

Zobrazeni jpg v MS Outlook
Mam v praci MS Outlook 2003 a pokud mi prijde obrazek - napr. jpeg, tak se mi zobrazi jenom ikona ale automaticke preview jako u Outlook Expresu ne. Da se to nejak nastavit aby to automaticky zobrazovalo i nahled obrazku ? Prece jenom kdyz prijde 10 obrazku, tak je to vopruz to porad rozklikavat...
0/0
14.3.2006 9:41

smart-in

Re: Zobrazeni jpg v MS Outlook
Nepomohlo by nastavit formát příchozích zpráv na html?
0/0
14.3.2006 9:58

Brundi

Re: Re: Zobrazeni jpg v MS Outlook
Myslim, ze nepomohlo.
0/0
14.3.2006 12:14

ddt

Re: Re: Re: Zobrazeni jpg v MS Outlook
presne tak, to nepomuze...
0/0
14.3.2006 18:35

audis

Re: Zobrazeni jpg v MS Outlook
ja mám MSO 2003 doma, nic jsem tam nenastavoval. tohle přesbně nevim, jak mi chodí, ale obrázky často odesílám. pokud je dám přímo do zprávy, tak se v těle zobrazují. jinak ne. nevim nevím..
0/0
14.3.2006 15:04

JmJ

mutt
a zas vynachli mutt :-(
0/0
14.3.2006 9:21

Marek

Re: mutt
Tohle je technet prosimte, uvedom si to ... basta lameru :-)
0/0
14.3.2006 12:02

Kit

Re: Re: mutt
Mutt má geniálně vyřešeny záložky - zakládají se samy. Další genialitou je ukládání odeslaných mailů k přijatým. Konverzace s jedním uživatelem je tak hezky pohromadě. Už jsem viděl Mutt běhat i ve Windows.
0/0
14.3.2006 16:09

best

Re: Re: mutt
Proto tady seš...
0/0
14.3.2006 18:10

Dyzl

Foxmail
Přes několik poštovních klientů jsem nakonec skončil u Foxmailu který je i v páte verzi i počeštěn. Nosím jej na paměťové kartě. Má všechny vlatnosti programů uváděných v článku a je velmi rychlý. Nejvíce si u něj ale cením správu a používání šablon. Jedině co u něj postrádám, je možnost exportu a importu zpráv.
0/0
14.3.2006 9:01

Holms

Re: Foxmail
jj Foxmail je v poho :) .
0/0
14.3.2006 9:54

Dyzl

Re: Re: Foxmail
Teď mám už šestku a ta ma zase o pár vychytávek víc
0/0
15.3.2006 9:42

Libor76

Outlook Express
Nejsem si jistý, jestli lze OE označit za freeware, kdyz je integrován do Windows. Podle mě je spíš v ceně Windows. Ale to je slovíčkaření, soft to není špatný, pokud nedostáváte mnoho pošty a máte nějak jinak vyřešen SPAM. Jinak je velice podobný (ovládáním) Thunderbird, který ale umí lépe pravidla, je zadarmo a má skvělý antiSPAM. Přechod z OE na TB je v pohodě, zpět je to už horší. :-)
0/0
14.3.2006 6:05

Wallha

Re: Outlook Express
Nejsem si jistý, ale OE je součástí IE a ten je zdarma - pokud chceš a nemáš, můžeš si vždy stáhnout novou verzi z netu. Faktem ale zůstává, že zdarma u Microsoftu není nic. Vždy je to vázáno na použití hodně drahého operačního systému.
0/0
14.3.2006 9:21

JmJ

Re: Re: Outlook Express
pro beznou domacnost, ktera si kupuje nove PC na 3 - 5 let je cca 2300 za OS se slusnou vybavou aplikaci mnoho penez? Myslim ze urcite ne.
0/0
14.3.2006 9:24

smart-in

Re: Re: Re: Outlook Express
Pak se ale taky musíme zeptat, jestli bych si nemohl koupit OS za 1000,- bez té "slušné výbavy", ze které se stejně dá většina věcí nahradit stejně kvalitním freewarem.
0/0
14.3.2006 9:39

JmJ

Re: Re: Re: Re: Outlook Express
widle asi ne. jinych OS je k dispozici docela dost v ruznych variantach vybavy. je jen na vas, co si vyberete.
0/0
14.3.2006 9:43

Kit

Re: Re: Re: Outlook Express
Kde že je ta slušná výbava aplikací ve Windows? Nějak ji tam nevidím. Všechno se musí doinstalovávat, jinak to nic neumí. Holá Windows neumí ani přeložit céčkovský zdroják.
0/0
14.3.2006 12:41

TomášM

Re: Re: Re: Re: Outlook Express
Vysvetli mi, proc by holy operacni system, mel prekladat nejake zdrojaky. Myslis ze je to jeho ucel??????
0/0
14.3.2006 16:50

Kit

Re: Re: Outlook Express
MSOE je zdarma pouze v případě, kdy uživatel vlastní legální instalaci Windows. Jinak ne.
0/0
14.3.2006 12:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.