Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak si vedly přijímače digitální TV v našich testech

Letos poprvé jste mohli některé z přenosů XX. Zimních olympijských her v Turíně sledovat i na novém sportovním kanále České televize ČT4 sport. Ten lze sledovat zdarma pouze v pozemním digitálním vysílání. Připravili jsme pro vás přehled všech dosud testovaných přijímačů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Milan

S polečná anténa a DVT
Pozor set-top-boxy nepracují na někzerých společných televizních rozvodech, potřevují přímý vstup z antény bez slučovačů a rozbočovačů ! ( odzkoušeno)
0/0
10.4.2006 7:53

VIDEOMARKET.CZ

doporučení
Dobrý den,
jak již několikrát padlo v této diskuzi, je třeba objasnit několiv věcí:
1. MPEG4 bude nejdříve v roce 2010 - doposud ani neexistuje zákon, který by toto vysílání upravoval, a mohl tedy podělit jednotlivé televizní stanice o volné kanály
2. EPG skutečně podporují jen některé DVB-T přijímače
3. Pokud nyní koupíte DVB-T přijímač s MPEG 2, není třeba se obávat toho, že Vám "zestárne" i po roce 2010 bude MPEG2 plně funkční a dle toho, jak to zatím vypadá budou na MPEG4 běžet jen placené TV kanály - erotika, filmy a podobne.
4. Pro příjem digitálního vysílání nejlépe doporučujeme značky TECHNISAT a HUMAX - máme s nimi nejlepší zkušenosti.
 
s pozdravem
 
http://www.videomarket.cz  
0/0
14.3.2006 17:54

ERtech

Re: doporučení
Se vším, co jste uvedl souhlasím, ale není korektní dávat sem do diskuze odkazy. Jsem také prodejce set-top boxů, ale v celé diskuzi nenajdete jediný odkaz na můj internetový obchod. R. Němec
0/0
14.3.2006 19:12

Jana Morávková

Re: Re: doporučení
trochu s Vámi pane Němec nesouhlasím. Pokud si už někdo dá tu práci, aby zde někomu něco vysvětlil a poradil, tak proč by nemohl uvést i odkaz a to třeba i na svůj vlastní obchod? Osobně v tom nevydím nic špatného. Někdo si možná řekne, že je to reklama, ale na druhou stranu, když si dá někdo práci s tím, aby odborně poradil, jaký přístroj si vybrat, proč by si sem také neuvedl, kde jej koupit? Včera jsem jim volala a narozdíl od jiných internetových obchodů byli ke mě velmi vstřícní, poradili mi, a tak jsem si hned objednala technisat digipal2.
 
Jana Morávková
 
 
 
0/0
15.3.2006 10:19

ERtech

Re: Re: Re: doporučení
Taky mám internetový obchod, také trávím celé dny v internetových diskuzích a radím lidem, ne kvůli vidině zisku, ale protože mám zájem o tuto technologii a protože chci pomáhat lidem. Prodej výpočetní techniky mě sice živí, ale tady v diskuzi jsem za odborníka ne za prodejce. Každý internetový obchod má možnost si reklamu na těchto stránkách zaplatit. Mně připadá nekorektní dělat si tady reklamu, když budete chtít znát adresu mého internetového obchodu, napište si o ni na model@renenemec.com. Pár lidí už to tak udělalo.
0/0
16.3.2006 1:05

ERtech

Re: Re: Re: Re: doporučení
A když se podíváte nahoru, stojí tam: UPOZORNĚNÍ Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce serveru nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Jejich délka může být maximálně 1000 znaků, delší budou zkráceny. Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy, rasismus a neplacená reklama. A pravidla jsou od toho, aby se dodržovala.
0/0
16.3.2006 1:17

Ferda

České EPG
Zajímavé je, že se nezmíníte o tom, že většina přijímačů nezvládne české EPG. Dnes to pokuď  vím zvládou jen Set-top-boxy Technisat, InterStar8100 a nově i Radix. Myslím, že je to dost podstatná věc.
0/0
13.3.2006 18:22

René Němec

Re: České EPG
Správná připomínka, ale dovolím si ji upřesnit - existují dva standardy kódování češtiny. Některé set-top boxy nezvládnou ani jednu (viz Mustek T102 DVB-T), některé jen jednu (např. Humax F3-FOX T), ale jen zmiňované tři ji umí kompletní. Já používám pro osobní potřebu Technisat Digipal 2, Mustek T102 a Asus MyCinema P7131D. Ten Mustek a Asus nemohu doporučit :)
0/0
13.3.2006 19:04

Tom

Re: České EPG
A vidite, zrovna u Radixu DTR-9000 PVR zde pisou ze neumi. Ja tedy chapu, ze redakce mela pristroj pred pul rokem. Ja jej mam 2 mesice a ma ceske menu, cesky teletext i ceske EPG v obou normach. Co jeste vic by mohlo byt lokalizovano? Nez vydaji takovou ubohou recyklaci svych starych clanku, meli by si overit, co se mezitim zmenilo, a nemast ctenare zavadejicimi zastaralymi udaji!!!
0/0
13.3.2006 22:57

ERtech

Re: Re: České EPG
Mno, víte, to je celkem těžké. Já jsem prodejce a mám sám co dělat, abych se prokousal neustálou změtí nových firmwarů a nových typů přístrojů. Takové opomenutí se občas stane i profíkům. I kdyby přístroje byly důkladně testovány (což podle mě nebyly), tak se stejně může stát, že dostanete přístroj se starým firmwarem. Víte, ono kritizovat je snadné, ale na druhou stranu, není vhodné psát článek o něčem, v čem si nejsem jistý v kramflecích. Mno já se chystám psát článek na konkurenční server, tak mi držte pěsti, ono to není tak snadné, jak to vypadá :) Snad diskuze pod tím článkem nebude vedená v obdobném duchu jako je tato :)))
0/0
13.3.2006 23:26

jirka86_europe

Czech Republic
To je blbost. Já chytám ČT4 Sport před kabelovku a nemám DVB-C.
0/0
13.3.2006 18:19

Merk

Re: Czech Republic
ČT4 Sport totiž šíří i analogové kabelovky....
0/0
13.3.2006 19:12

Mustek

Mustek
www.mustek.cz
0/0
13.3.2006 17:34

_hju_

mpeg
pane Nemec, je mi jasny ze se vam nelibi pokles potptavky... ale neni to jenom kvuli mpeg4 ale kvuli tomu ze lidi nakupovali jak magori pred ZOH....? Ja osobne sem poridil STB do pocitace, pro rodice, sestru....a pro sebe... Kdbych uz tenkrat vedel ze se bude v budoucnu prechazet na mpeg4 tak bych si urcite pockal na STB co budou umet oboje... k recenzi: tady musim souhlasit ze sou recenzovany pouze predrazene STB... zkusenosti mam s radixem a ten ma uboze slaby prijem oproti treba opteneil nebo thomson....(ten ma zase silenou odezvu)....
0/0
13.3.2006 16:57

René Němec

Re: mpeg
Mno, tím to nebude, čeká nás ještě mistrovství světa ve fotbale, ale laici obecně mají názor, že "nebudou kupovat set-top box, když ho časem budou muset vyměnit"... Na 95% se kromě zkušebního vysílání Českého Telecomu nebude v MPEG-4 vysílat minimálně do roku 2010. A já osobně si myslím, že i po roce 2012 budou v MPEG-4 vysílané pouze placené programy, kde dekodér poskytne poskytovatel vysílání. A pokud by se nové ST boxy s MPEG-4 kupovaly někde po roce 2010, kde je problém? Já nevím jak Vy, ale já mobil kupuju každý rok a každý rok na něm ztrácím cca. pět tisíc. Taková je prostě dnešní doba....
0/0
13.3.2006 17:16

Merk

Re: Re: mpeg
Souhlas. K masivnímu přechodu z mpeg2 na mpeg4 není žádný racionální komerční důvod. IMHO to opravdu dopadne tak, že v mpeg4 pojedou nanejvýš placené kanály ve vyšším rozlišení apod. A až se bude z mpeg2 přecházet, tak na něco úplně jiného než mpeg4. Čekat na STB s mpeg4 mi přijde úplně ujeté. Je to stejné, jako by si někdo od roku 2002 odmítal koupit nový mobil a čekal na to, až přijdou mobily s podporou sítí třetí generace.
0/0
13.3.2006 17:25

René Němec

Re: Re: Re: mpeg
Tak to dělá můj otec :))) Ale já chci žít dnes, ne za 4 roky.
0/0
13.3.2006 19:06

JEDINE ROZUMNY

Re: Re: Re: Re: mpeg
0/0
14.3.2006 11:01

tom

Neuvěřitelné!
"Nejdražším řešením jsou televizory s vestavěným digitálním dekodérem. Toto řešení není příliš praktické, protože spíše vyměníte starý set-top box za nový než televizor. Je možné, že se za několik let změn formát digitálního vysílání z MPEG2 na MPEG4, a vám nezbude než si koupit nový  přijímač."                           Pokud vím tak TV s digitálním tunerem jsou iDTV, to znamená, že mají jak analogový, tak digitální tuner s formátem MPEG-2 (např.Finlux). Připojení STB s MPEG-4 k takovému televizoru je samozřejmě možné a netřeba kupovat nový přijímač. O výběru STB autorem ani nechci mluvit, existují lepší (nebo srovnatelné) STB pod 2000,- Kč.
0/0
13.3.2006 15:30

Merk

Re: Neuvěřitelné!
O Finluxu bych radši moc nemluvil. Nebo už začal po roce konečně vyrábět?
0/0
13.3.2006 16:51

René Němec

Re: Re: Neuvěřitelné!
Nevím o tom, že by měli nějaký problém s výrobou. U mě jsou k dispozici modely Finlux 72FD50++T, Finlux 72XD50++T, Finlux 82XD50++T, nicméně, ze strany spotřebitelů je větší zájem o televize Mascom bez podpory DVB-T + set-top box.
0/0
13.3.2006 19:24

Merk

Re: Re: Re: Neuvěřitelné!
Finlux před asi půl rokem zbankrotoval. To už zase vyrábí? Divil bych se. Viz třeba neexistence domén finlux.com a finlux.fi.
0/0
14.3.2006 8:38

ERtech

Re: Re: Re: Re: Neuvěřitelné!
Můžete mi toto tvrzení podložit nějakou tiskovou zprávou? Přijde mi to totiž dost zvláštní. Prodávám mimo jiné i elektroniku Finlux a dodavatelé mi žádný krach v žádné z dceřinných společností Nokia nehlásili a televizorů Finlux je na českém trhu zatím dostatek.
0/0
14.3.2006 9:55

Merk

Re: Re: Re: Re: Re: Neuvěřitelné!
Tato zpráva byla nwebu finlux.fi předtím, než přestal fungovat - cituji: "Finlux Oy was placed in bankruptcy on 20 September 2005 by a ruling of Turku District Court. Mr. Jari-Pekka Alho, attorney-at-law, was appointed as a liquidator of the estate." Další info na http://www.emcc.eurofound.eu.int/erm/static/factsheet_5622.html?template=searchfactsheets&page=1&sel=9&date=&totalRecords=1933&issearch=&nav= : "On 19 August 2005 the manufacturer of TV sets and equipment Finlux, shut down the production due to bankruptcy. All employees of the 250 will be made redundant. The company has struggled for many years to find financing but the final trial to get new injection for the loss making factory resulted in the closure decision." Opravdu se zboží Finlux stále dodává? Já osobně ho (televizory) nikde v ČR nemohl sehnat až před půl rokem.... Možná se al eněco změnilo a jako u Grundigu koupili značku nějací Číňani a lepí ji na svou produkci.
0/0
14.3.2006 13:29

Merk

Re: Re: Re: Re: Re: Neuvěřitelné!
A tady: http://www.goindustry.de/en/saledetails.asp?SaleID=5463 je třeba online dražba majetku Finlux. Předmětem dražby je "Over 450 Lots including Network Analysers, Digital and Analogue Oscilloscopes, Spectrum and Network AnalysersVideo / TV Pattern / Function Generators, Multimeters, Power Supplies, TV Digital & Analogue Transmission Station." Tedy rozprodej fabriky jak vyšitý.
0/0
14.3.2006 13:34

ERtech

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neuvěřitelné!
No tak to je docela ostuda, že mi takhle zásadní věc unikla!! Takto, ve VO síti nemám problém, tam je problém se značkama, které jsou v MO síti naprosto bez problému dostupné :) Finluxy jsou ve VO síti slušně zastoupené. Jak je to v MO nevím. Až pojedu příště nakupovat televize, zeptám se dovozce, jak to vlastně funguje, jestli je to doprodej nebo výroba jede dál... Jsem zvědav, jak to tudíž bude pokračovat se servisem :( Mno radost z toho nemám.. A nevíte co je s televizory Mascom? (spadá pod stejného výrobce jako Finlux)...
0/0
14.3.2006 17:19

Merk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neuvěřitelné!
Mascom pod stejného výrobce nespadá, Mascom si jako zcela samostatný subjekt jen nechával některé typy TV ve fabrice Finluxu vyrábět. Tak si je prostě nechá vyrábět jinde. Jaký to bude mít vliv na kvalitu, toť otázka.
0/0
14.3.2006 17:27

ERtech

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neuvěřitelné!
Opravte mě, jestli se pletu, ale nevlastní obě značky finská Nokia?
0/0
14.3.2006 17:29

Merk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neuvěřitelné!
Mascom určitě ne, to je IMHO česká společnost. A Finlux může Nokia vlastnit, ale spíš si myslím, že ne. IMHO se tohoto byznysu chtěla Nokia jako neperspektivního zbavit, proto vyčlenila divizi TV bokem, přejmenovala je z Nokia na Finlux a posledním logickým krokem by byl prodej celé divize TV někomu jinému. Jestli to stihla nebo ne, netuším. Ale rozhodně se Nokia k Finluxu už nějakou dobu nehlásí a nefinancuje ho.
0/0
14.3.2006 17:40

ERtech

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neuvěřitelné!
Tak jsem zase o něco chytřejší :)
0/0
14.3.2006 18:02

Zlej

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Neuvěřitelné!
Mascom je tuším německá společnost, to tady je jen dceřinná spol.
0/0
15.3.2006 10:23

DAN

Re: Re: Re: Re: Re: Neuvěřitelné!
Trochu upřesnění Nokia od 1996 TV ani jinou spotř.el.nevyrábí ! A Finluxe koupila v r.91 Švédský Luxor a Finskou Saloru v 80 letech. Od r.2000 to byla fabrika Turku TV operations následně přejmenovaná na Finlux Ltd. která v září 2005 vyhlásila bankrot. Značky Finlux a Luxor koupila Turecká fa Vestel za 2 a 1,3 mil.euro.Salora prodána za 800tis. eur.ale neznám majitele.Poslední infoFinlux wordt Salora Ten gevolge van het sluiten van de Finlux TV fabriek in Finland gaat de naam Finlux veranderen in SALORA.  www.saloratv.nl nebo www.finlux.nl/  Škoda, že České zastoupení Finluxu  fa Mascom se na svých strankách o tom nazmínila ani řádkou.
 
 
0/0
19.4.2006 17:26

Cass

PRIMA TV?
Je zajímavé, že České radiokomunikace o tom, že v DVB-T mají vysílat i Primu TV, nic nevědí.
0/0
13.3.2006 15:23

René Němec

Re: PRIMA TV?
Prima skutečně zařazena do vysílací sítě ČRa nebude. Nova je tam jen dočasně, jedná se totiž o veřejnoprávní multiplex. Podle všeho, co jsem zatím přečetl, bude mít asi TV Prima i TV Nova každý po dvou TV stanicích v sítích B, C, ale záleží především na rozhodnutí Rady pro TV a rozhlasové vysílání - ale jestli to tak bude opravdu, na to si musíme počkat.
0/0
13.3.2006 19:20

René Němec

Mile IDNES.cz
Dobrý den, jsem specializovaný prodejce set-top boxů a cítím potřebu vyjádřit se k "testu". Ten článek musel psát úplný laik, protože znám i laiky, kteří mají lepší přehled o set-top boxech. Co se týká Musteku T102, na stránkách výrobce je uvedeno, že se již neprodává a není ani dostupný update aktualizovaného firmwaru, EPG je pomalé, nemá podporu češtiny a to ani v EPG ani v menu. Mám tento přístroj doma, nejsem s ním spokojen a po třech měsících používání ho nikdo nechce ani za tisícovku. Zkoušel jsem několik typů ST BOXŮ, a zjistil jsem, že nejlepší značky jsou TECHNISAT a STRONG, které v testu vůbec nejsou uvedeny. MImochodem, děkuji redaktorům za pokles poptávky po té, co napsali článek o MPEG-4 ve smyslu, aby si lidi nekupovali set-top boxy. Určitě za tento článek mají radost všichni, kteří se zabývají digitalizací a chtějí urychlit přechod na tento modernější a ve světě používaný způsob vysílání. Asi tento server přestanu úplně číst, s jeho odborností nejsou spokojeni ani lai
0/0
13.3.2006 14:51

René Němec

Re: Mile IDNES.cz
laici, já osobně čerpám informace z http://www.digizone.cz (nezávislý server stejně jako je idnes.cz), kde jsou recenze objektivní. Mimochodem, digitál je zadarmo a s největší pravděpodobností bude zadarmo minimálně do roku 2012, s tím že i po tomto datu bude většina programů z cca. 30 plánovaných nadále zdarma. Z IDNES recenzovaných přístrojů můžu doporučit ten Hauppage a Siemens, nicméně dají se pořídit i levnější přístroje se stejnou užitnou hodnotou. Celý článek na mě osobně působí jako nepovedená skrytá reklama na předražené přístroje, které jen těžko mohou konkurovat těm levnějším se stejnou užitnou hodnotou. Tento článek vyjadřuje stanovisko soukromého prodejce, kontaktní informace neudávám, aby se nejednalo o skrytou reklamu. S pozdravem, René Němec
0/0
13.3.2006 14:54

Merk

Re: Re: Mile IDNES.cz
Ten rok 2012 má nějaký důvod?
0/0
13.3.2006 15:07

René Němec

Re: Re: Re: Mile IDNES.cz
Rok 2012 je nejzazším termínem (stanoveným Evropskou unií), kdy se ve všech členských státech vypne analogové vysílání. Tím pádem vznikne dalších cca. 20 digitálních TV kanálů. Je možné, že některé z nich budou kódované, nicméně tomu, aby většina pozemních kanálů zabrání instituce jako například Rada pro televizní a rozhlasové vyíslání. Bližší informace budu mít až bude s definitivní platností schválena novela tzv. Digitálního zákona. V souečasnosti se DVB-T řídí zákonem z roku 2001.
0/0
13.3.2006 15:28

Merk

Re: Re: Re: Re: Mile IDNES.cz
Nějak nechápu, proč by v okamžiku skončení analogu mělo vzniknout 20 nových stanic... Ale proč by ne, jen ať vzniknou :-) Jen nevím, kdo bude jejich vysílání platit. Já to vidím tak, že v ČR se může jako volně šířené uživit tak maximálně 7 komerčních kanálů, pak bude pár s trapnou technickou a programovou úrovní a zbytek buď nebude nebo bude placený.
0/0
13.3.2006 16:56

René Němec

Re: Re: Re: Re: Re: Mile IDNES.cz
Špatně jsem se vyjádřil - vznikne prostor pro 20 nových TV stanic. I kdyby se uživilo pouze 7 komerčních stanic (a věřte, že to bude v konečném důsledku víc, těch 7 komerčních digitálních kanálů budeme znát hned po rozhodnutí RRTV, předpokládám začnou vysílat do 31.12.2007), pořád k nim musíte připočítat 5 veřejnoprávních a i kdyby byl zbytek placený, je to furt lepší, než analog - lepší kvalita obrazu, lepší zvuk, menší nároky na anténní signál. Navíc, spousta lidí platí kabelovku a nevadí jim to. Tady se nabízí řešení, že bude potenciálně 11 kanálu FREE + dalších 20 placených a nebudete závislí na nějakém kabelu, který není dostupný všude a v perfektní kvalitě. Co na tom tolika lidem vadí (když nepočítám 2 největší komerční TV, které přijdou o část reklamního trhu)?
0/0
13.3.2006 19:45

RDI

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mile IDNES.cz
Pane Němče, je vidět, že máte o tuto problematiku zájem, nicméně bych Vás rád upozornil, že vaše snaha prodat je sice chválihodná(ono nám stejně nic jiného než si STB koupit nezbyde), nicméně tvrdit, že digitál má kvalitnější obraz než analog je více než zavádějící informace. Sám mám doma STB pro PC a druhý pro TV (Digipal2 od Technisatu) a mohu Vám říci, že kvalita analogu na CRT TV s úhlopříčkou 82cm je v místě kvalitního příjmu analogu daleko vyšší, než DVB-T signál v podání multiplexu A, kde po spuštění CT4-Sport je kvalita pěkně mizerná. Důvod? Pokud máte při hokeji místy datový tok kolem 1,5Mbit/s nelze očekávat velké zázraky a protože jsem už pár DVD z miniDV záznamu vytvořil, tak vím, co dokáže nízký datový tok s detaily provést
0/0
13.3.2006 21:29

ERtech

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mile IDNES.cz
Svým způsobem máme pravdu oba dva. a) já mám doma skutečně digitál kvalitnější než analog, což je způsobeno domovním rozvodem b) technologie je kvalitnější, to že vysílání samo o sobě není, je druhá věc, pokud by byl vytvořen nějaký kodek "DVB-T pro ČR", kde by jeden multiplex byl roven jednomu TV programu, byla by kvalita stoprocentně lepší než u analogu - je potřeba si uvědomit jednu věc - 5 digitálních televizí + 7 rádií + EPG = 1 analogový kanál a z toho musíme vycházet. Mimochodem, zkoušel jste někdy zachytávat video analogovou PC kartou? Srovnejte to s nahráváním videa přes DVB-T kartu. Snad se tedy alespoň shodneme, že nahrávky přes DVB-T jsou kvalitnější než bězně používaný analogový záznam. A neopomínejme jednu nespornou výhodu - nesrovnatelně nižší nároky na anténu...
0/0
13.3.2006 21:47

ERtech

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mile IDNES.cz
Jo a ještě jedna věc - digitál netrpí tak moc na interferenční rušení - budu citovat jednoho člověka z diskuze "pokud se v digitálu ztratí nějaký datový paket, set-top box si ho dopočítá a uživatel si většinou tento chvilkový výpadek vůbec nevšimne". Bydlím v domě se 152 byty, a přestože máme naprosto nový domovní rozvod za použití nejmodernějších zařízení STA, nemám šanci si doma připojit tři televize bez podstatné ztráty kvality. U digitálu mám na všech TV kvalitu pořád stejnou, i kdybych jich měl 50.
0/0
13.3.2006 21:56

Radek1979

no bezva
Takže mám doma dvě televize video a DVD rekordér, k tomu budu potřebovat tyhle pošahaný krabičky = kupa dalších kabelů a ovladačů navíc, popřípadě budu muset vyměnit svoji veškerou techniku. A to je pro to abych časem mohl přijímat XY šitovejch programů, kde mezi čtverečkama budu hledat nějaký tvar :( No budeme tajně doufat že tenhle digitální nešvar se ještě dlouho nerozšíří :( Pochválen buď analog...
0/0
13.3.2006 13:24

Merk

Re: no bezva
Ale to víš, že se rychle rozšíří, nic jiného mu nezbývá. Alespoň tedy v pozemním vysílání. U kabelovek si klidně může přežívat do smrti.
0/0
13.3.2006 14:36

Radek1979

Re: Re: no bezva
No právě se mi líbí recenze na tyhle věcičky, krásnej čistej bezchybnej obraz :( by mě zajímalo odkud berou signál, ještě nedávno ČT vysílala ten svůj zpravodajskej program s bitrate kolem 7000 což je klasické DVD, no a aby mohla vysílat ještě ten svůj sport a nemusela kupovat další pásmo, tak co uděláme snížíme bitrate na 3500 (pouze video) A kde sme kvalitou? někde na špatně přepočítaným DivXu z DVD, samá kostička a podobný, no máme se na co těšit, bohužel :(
0/0
13.3.2006 20:48

tomtom

Ach ach...
Vystridal jsem nekolik DVB-T prijmacu (i Technisat Digipal 2, ktery jediny je v ceskem prostredi skutecne funkcni ale Technet o nem netusi ze vubec existuje), kvuli problemum se spatnym signalem (v Praze) jsem byl nucen prejit na DVB-S. Ted mam Technisat Digit MF4-S, prijmam pres 1000 programu, z toho asi 30 sleduji a jsem absolutne stastnej.
0/0
13.3.2006 13:08

Michal

Re: Ach ach...
Přes satelit nevysílá mámten dojem Nova ne?
0/0
13.3.2006 13:17

Mustek

Re: Re: Ach ach...
a za příjem těch 100programů platíš totéž, co jiný za leasing Mercedesu..
0/0
13.3.2006 17:38

tomtom

Re: Re: Re: Ach ach...
To neee, mercedes bude drazsi. Ja platil za prijmac 2600, za antenu 800, dekoder na pecka na ctyri roky 1000 Kc.
0/0
13.3.2006 19:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.