Diskuze

Češi stále častěji nakupují na internetu

V Česku loni podle průzkumu společnosti GfK Praha opět výrazně vzrostl počet lidí, kteří nakoupili zboží či služby přes internet. Zatímco v roce 2004 nakoupilo ve virtuálních obchodech 2,158.000 lidí, loni jejich počet vzrostl na 2,797.000.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr Rousek

28. 2. 2006 13:45
Velké / malé věci
Mám pocit, že doprava u NETových obchodníků je přímo úměrná ceně :-)) zboží :-)) U velkých "kousků" a přímé dopravy prodejců je bezproblémů (mám zkušenost s http://www.datart.cz a http://www.mall.cz), ale jakmile jde o malý věci tak to začíná být problém. Jakýkoliv DHL, PPL a nevím co ještě. Já normálně končím při výběru České Pošty = pokusí se mi to zavést domů, kde s velkou pravděpodobností nebudu, ale mám šanci přijít na místo, které celkem znám ..
0 0
možnosti

Petras

28. 2. 2006 14:41
Re: Velké / malé věci
právě že mi chtěli dovézt TV s uhlopříčkou 72 cm jen kdy se to hodilo jim
0 0
možnosti

Libor76

28. 2. 2006 13:15
2 postřehy
1 - kdo dělá statistiku, jestli nakupuje muž nebo žena? Není to zbytečné sbírání osobních údajů? Navíc mimo? (kupoval jsem pro manželku dárek k Vánocům na netu, ale aby to neviděla, nechal jsem to poslat ke švagrové). 2 - jak to, že nefiguruju software? Nechce se mi věřit, že zrovna software není v žebříčku populárnosti, vždyť inet je k nákupu SW přímo dokonalý! Nebo jsme natolik pirátská společnost, že se SW nekupuje? Závěr: podle mě je tahle statistika naprosto mimo.
0 0
možnosti

ja

28. 2. 2006 20:04
Re: 2 postřehy
v CR ?? A kupovani softwaru? Nevim nevim
0 0
možnosti

ric

28. 2. 2006 13:14
nekde to jde
nechci delat reklamu, ale u prepravky, kterou pouziva HiFishop.cz, mate moznost si urcit priblizne cas doruceni a jestli vam ma ridic zavolat predem. U moji objednavky to tak fungovalo v pohode. Nebo si aspon vyzadejte cislo na ridice z dispecinku prepravni spolecnosti az volejte mu sami.
0 0
možnosti

Petras

28. 2. 2006 14:39
Re: nekde to jde
Pokud vám ten řidič nezačne nutit termín, kdy se to hodí jemu, a nezajímá ho, že vy to chcete dovézt jindy
0 0
možnosti

Gwyn

28. 2. 2006 11:59
nenakupujte na nakupni-dum.cz
Ano to je sice pěkné, ale společně s tím se rozmáhá nesolventnost některých e-shopů. Já osobně mám velmi špatné zkušenosti s nakupni-dum.cz, ačkoliv se navenek tváří, jako solventní e-shop, opak je pravdou! Již cca týden zadržují moje peníze. Zboží za 13.000 korun měli mít skladem, dnes se dozvídám, že skladem vůbec není. (Docela to trvalo, než jsem to z nich dostal, na emaily nereagují!!!) Ještě ve čtvrtek, 2dny po tom, co měli moje peníze mi operátorka z jejich skladu říkala, že zboží skladem mají. Takže moje rada, nedejte na to jak web vypadá, ale ověřte si na internetu, zda se jedná o solventní shop, nakupni-dum.cz jím rozhodně není!!!!
0 0
možnosti

Petras

28. 2. 2006 10:02
Je to fajn, ale
horší to je s dopravou zakoupeného zboží. Už 2x jsem se setka s tím, že dopravní společnost PPL mi chtěla doručit zásilku pouze v dopoledních hodinách, i když na svých stránkých mají rozvoz do 18:00. V iObchodě mi vždy potvrdili doručení v odpoledních hodinách, ovšem řidiči PPL na to mají jiný názor. Když jsem do obchodu zavolal, tak mi řekli ať se s nima ještě jednou zkusím dohodnout, nebo ať objednávku zruším! Bylo to zboží zhruba po 8.000,- Asi malý kšeft.
0 0
možnosti