Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Technologie smrti: Ptáci umírají v plynových komorách

Ptačí chřipka, nemoc šílených krav nebo třeba prasečí mor přináší smrt nejen nemocným. V zájmu zastavení nemoci je i vybití zdravých zvířat z chovu. Způsob jejich zabíjení se v různých zemí liší. Někdy možná až hraničí s týráním zvířat. Až smrtící virus H5N1 udeří v Česku, zemřou tisíce zdravých zvířat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Maso,zelenina, masná zelenina

Vegeteriáni či masožravci?

Doporučuji od pondělí do pátku zeleninu, nějaký to pečivo a tak a o víkendu si dát pořádné vepřové... a budete v pořádku ;-D

0/0
21.6.2007 15:12

don_corleone

pro pár tupých veg- tady

Na vaše názory nelze nereagovat. Když nevíte co plácáte, tak se běžte raději nazobat zrní, napást trávy a držte hubu...Těmahle kecama společnosti určitě neprospějete(Y)Rv

0/0
21.6.2007 14:52

a zase kšeft, co bude příště?

..
..
0/0
16.4.2006 19:47

Nightik

Re:
Zabrusme kapku do historie kdy člověk po několik tisíc let konzumoval kořínky a jiné plody a bylo to právě maso které sehrálo velkou roli v evolučním koloběhu a pomohlo nám vyvinout svůj mozek do takové podoby aby abychom mohli dnes vést tuto inteligentní diskuzi. Pochybuji že kdyby naši předci zůstali u oněch kořínků atd takže bychom zde mohli být v takové podobě jaké jsme dnes, takže mi nětvrďtě že maso člověk nepotřebuje, je dokázáno že maso obsahuje živiny které se jen těžko nahrazují rostlinými doplňky - netvrdím abychom náš jídelníček tvořili pouze masnými výrobky. Jak říkám všeho smírou. A to že vy jste vegetarián je pouze Vaše volba a příjde mi nesmyslné mluvit ostatním lidem do toho co mají konzumovat.
0/0
29.3.2006 21:39

Dr. MoreBit

Re: Re:
Tak prave jste se zesmesnil se svoji evolucni teorii. Maso za vyvinem mozku a vyssimi funkcemi neni.
0/0
4.4.2006 17:59

Tom

Re: Re: Re:
No prave podle mnoha poslednich teorii bylo maso rpave tim druhem potravy, ktera dodala telu andbytek energie a tudiz se mohl vyvinout velky mozek, coz energeticky jedna z nejnarocnejsich casti tela. Velmi zjednodusene receno. Mozna jste se zesmesnil prave Vy.
0/0
7.4.2006 0:40

Heralik

Re: Re: Re:

No vidíš, a jsi za hlupáka, mrkvožroute:-)

0/0
22.6.2007 9:12

Kakabus

A co zelení ochránci?
Pouze se ptám. Jak nyní v období hrozící ptačí chřipky pracují ochránci přírody? Co kdyby se sami zapojili do kontroly ptáků, vyhledávání vrecejících se a uhnizďujících se hejn na rybnících atd. ! nebyl by konečně toto užitek a zároveň jisté ospravedlnění pro jejich existenci?
0/0
12.3.2006 21:00

PepaRUM

Re: A co zelení ochránci?
Neblázněte, ti teď nikam nemůžou. Jedni šijou nový  transparenty proti Temelínu a dálnicím, aby mohli kasírovat od různejch zájmovejch skupin pro který blokujou různý stavby a ti druzí se připravujou na to,  jak se dostat po volbách k lizu. A pro všechny je venku sníh a kosa a v tom by se trmácel jenom idiot.
0/0
13.3.2006 8:58

margherita.klein

A CO TY TISÍCE NENAROZENÝCH DĚTÍ POBITÝCH KAŽDÝ DEN...
... KAŽDÝ DEN PADNOU POD LIDSKOU RUKOU NA CELÉM SVĚTĚ TISÍCE NENAROZENÝCH DĚTÍ.  A NE ŽE BY TY DĚTI O TOM NEVĚDĚLY. JE TO DRSNÁ SKUTEČNOST, NAD KTEROU SE NIKDO NEPOZASTAVÍ.  TI, CO JSOU A NEBO BYLI PŘÍMÝMI SVĚDKY  TĚCHTO VRAŽD BY VÁM ŘEKLI SVÉ.  ALE SLEPICE, TY STOJÍ ZA POZORNOST!
0/0
11.3.2006 15:29

maca29

Re: A CO TY TISÍCE NENAROZENÝCH DĚTÍ POBITÝCH KAŽDÝ DEN...
No vono to někdy jinak nejde...
0/0
12.3.2006 21:47

Chytrák

Re: A CO TY TISÍCE NENAROZENÝCH DĚTÍ POBITÝCH KAŽDÝ DEN...
Teda nevim, jak něco bez mozku může vnímat vlastní smrt....
0/0
14.3.2006 13:56

amusing

Re: Re: A CO TY TISÍCE NENAROZENÝCH DĚTÍ POBITÝCH KAŽDÝ DEN...
To mluvíš o sobě? Komu má chybět mozek?
0/0
22.3.2006 9:35

jelkoc@yahoo.com

Re: A CO TY TISÍCE NENAROZENÝCH DĚTÍ POBITÝCH KAŽDÝ DEN...
to je zase peknej blaboj, ze?! Embryo Frantisek
0/0
16.3.2006 18:13

hans

Re: A CO TY TISÍCE NENAROZENÝCH DĚTÍ POBITÝCH KAŽDÝ DEN...
no myslim ze to by ale nebylo moc tema na clanek do techneetu, nebo jo? myslim z to by asi redakci neproslo kdyby udelali clanek s fotkama z potratovy kliniky. No na druhou stranu proc ne, o sanitkach uz psali a tohle muze byt taky zajimavy jak se to vlastne provadi. Ale pochybuju ze to je to co jsi chtela rict, ty ses potrebovala jen vypovidat ze je na tebe svet zlej, co...
0/0
16.3.2006 21:23

amusing

Re: A CO TY TISÍCE NENAROZENÝCH DĚTÍ POBITÝCH KAŽDÝ DEN...
Zajímavé je, že jakmile se někde promluví o ochraně zvířat, okamžitě do toho někdo zapojí něco jiného, většinou děti, místo toho, aby se sám angažoval v té oblasti, která to podle jeho názoru potřebuje. Jak typické.
0/0
22.3.2006 9:37

Zozo

Re: A CO TY TISÍCE NENAROZENÝCH DĚTÍ POBITÝCH KAŽDÝ DEN...

Slepica,  keď vyrastie tak sa z nej nestane napr. vraždiaca,  alebo týrajúca beštia . Ľudí a aj seba taky,  by som veľmi neľutoval. PS: Ľudia majú vraj dedičný hriech,  čo sa v prípade akéhokoľvek zvieraťa nespomína,  a preto na svet zvieratá prichádzajú nevinné,  na rozdiel od ľudí!!! Tým pádom podľa mňa, nemôžeme oba stavy zrovnávať.

0/0
21.6.2007 21:46

Ivosko

na co cekate
Cekam jen kdy lide prestanou byt slepi k tomu co se kolem nich deje. myslicich tvoru bude muset zemrit, nez se masozravci nasiti!?!
0/0
7.3.2006 18:07

ror

Maso
Mě by docela zajímalo, proč vegetariáni - fanatičtí odpůrci masa - nazývají některé své pochoutky maso: sojové maso, sojové párky apod. Já taky neříkám kotletě vepřová zelenina. Bucheche.
0/0
5.3.2006 14:51

bigasshole

pro masožrouty
Nebudu tady agitovat za vegetariány,tenhle vzkaz je ale určen především pro ty trubky, co se rády ohánějí poznámkami typu "neni přirozené nejíst maso" atd. Třeba se tim masem vy i*ioti vrahounský udavte a doufam, že na vás zanechaj následky (jakože už zanechaly,když čtu některé komentáře) ty "dobrůtky" co se cpou do chovných zvířat. Než začnete krafat hordu nesmyslů,radši si napřed o tom (veg) přečtěte,jen se koukněte na některý z odkazů týkající se "chovu masa" a pokud vás ani tehdy nepřejde chuť,pak jste opravdu buď naprostí šílenci nebo vaše IQ nedosahuje ani 10 bodů. nikdy nikomu necpu jak super je být vegetarián,ale některé výroky tady mě doslova na*raly. Těm co jsou nejhrubšího zrna pak přeju,aby se narodily v příštim životě jako "chovný kus", dovolím si upozornit,že jako bonus za svůj "plnohodnotný" život vám odměnou bude "důstojný" způsob ukončení vašch bídných životů a to si pište,že budete ještě kňučet,aby to netrvalo moc dlouho.
0/0
5.3.2006 13:39

J_A_R

Re: pro masožrouty
srovnej si to v hlave, mas v ni celkem chaos
0/0
5.3.2006 18:58

salam_humusajn

Re: pro masožrouty
Potřeboval by sis to asi trochu ujasnit. Jednak "dobrůtky" se necpou jenom do zvířat, ale umělé sračky se zrovna tak používají i jako hnojiva, postřiky a podobně, takže ohledně následků na tom se svým zrním nebudeš o moc lépe. Za druhé by mě zajímalo, jestli masožravá zvířata jako je třeba tygr taky nazýváš vrahounskými idioty (a jejich kořist při zabíjení určitě trpí nepoměrně víc než zvíře na jatkách). Člověk, jak se za několik miliónů let prokázalo, je jasný všežravec a určitý podíl masa by ve stravě měl mít, protože maso obsahuje látky, které nenahradí ani slavné sojové maso. Doufám, že nemáš děti, které bys nutil vyrůstat bez masa. Za třetí ty odkazy týkající se "chovu masa" jsou leckdy zavádějící, ono se to asi dost liší podle druhu a kraje. Třeba mi nepřipadá, že taková kráva by si žila nějak špatně, i když je pravda, že u drůbeže je to už poněkud horší. Jediné, s čím bych ještě souhlasil, je to, že lidi by měli spotřebu masa omezit, 7x týdně je to poněkud moc :)
0/0
8.3.2006 0:56

Maso

Re: Re: pro masožrouty
Co obsahuji za látky, které nic nenahradí? Tak to by mne fakt zajímalo.
0/0
9.3.2006 11:52

r

Re: Re: Re: pro masožrouty
Živočišné bílkoviny, například.
0/0
11.3.2006 12:36

Maso

Re: Re: Re: Re: pro masožrouty
A co mléko, sýry, jogurt, tvaroh, sója, tofu, tempeh, luštěniny a spousta dalších potravin, které obsahují bílkoviny? Vždyť oproti nim zase tak moc bílkovin neobsahuji a přesto do mě někteří lidé koušou, hryžou, řezají, vaří mě a jinak mi ubližují. :-(
0/0
13.3.2006 16:49

maso na spejli

Re: Re: Re: Re: Re: pro masožrouty
Jo, tyhle stoprocentne kvalitni nahrazky jsou obzvlast zdrave, kdyz je jedi nektery budouci matky ... jednu takovou, co malem pri porodu zemrela v dusledku nevhodne (vegetarianske) diety casto potkavam. Po dvou letech uz vypada zase jako clovek. Pred dvema lety byla upoutana na luzko s tezkou demineralizaci kosti (nektere az na hranici samovolneho rozpadu) a hrozbou jaterniho a ledvinoveho selhani. Holt plod si vzal vyzivu ber kde ber a mama to malem neprezila :-( Takze vseho s mirou. 90 % populace skutecne maso nemusi jist v takove mire, v jake je ji. Ale nutit fyzicky pracujici lidi, aby vydrzeli o lupenu zelnyho salatu, hrsti zrni a misce nejakyho sojovyho denaturatu je zvracenost. Osobne vim, ze maso k beznemu fungovani nepotrebuju, ale pokud mam podavat nejaky fyzicky vykon, tak pozoruji pozitivni efekt konzumace masa velmi citelne. Navic ne kazdy clovek dokaze metabolizovat bilkoviny z mleka ci sojovych (nebokyhocerta) derivatu. Nehlede k faktu, ze nektere aminokyseliny v tech
0/0
15.3.2006 10:39

Maso

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro masožrouty
No, nevím, jestli jsou to náhražky, to je věc názoru. Já zase znám spoustu lidí, kteří maso jí a trpí také těžkou osteororózou. Jaká byla její strava nevím, i bezmasý jídelníček se dá sestavit tak, že je vyloženě nezdravý, ale to se dá ostatně s masem taktéž. Ale pokud do něj pravidelně zařazovala mnou zmíněné potraviny, čerstvé ovoce a zeleninu, tak by neměl být problém. Pokud vám maso pomáhá k podávání fyz. výkonu, tak si ho jezte, ale já mám zase vyzkoušeno, že ho nepotřebuji ani pro podávání fyz. výkonu.
0/0
15.3.2006 16:46

amusing

Re: Re: Re: Re: Re: Re: pro masožrouty
Zajímavé je, že téměř každý "masožravec" zná minimálně jednoho člověka, který si v důsledku vegetariánské stravy poškodil zdraví své nebo svého dítěte. Já jako vegetariánka znám jistě mnohem více jiných vegetariánů, rozhodně více než tzv. masožravci, a nikoho s podlomeným zdravím následkem veg. stravy vč. dětí, neznám.  Opravdu zajímavé, možná by jste měli uvádět jména a adresy postižených osob, abychom se mohli informovat. :-))
0/0
22.3.2006 9:43

susan-vegetariánka

Re: Re: pro masožrouty
Ty budeš patřit asi mezi ty, kteří nedosahují těch 10 bodů IQ. To lze poznat z tvých primitivních argumentů a chybějícího logického úsudku, i když tvoje poslední věta už má prvky rozumné argumentace. 1. Zeleninu si můžeš sám vypěstovat bez chemie nebo kupovat biozeleninu. 2. Tygr je opravdu masožravé zvíře a ne "rádobymasožravé" jako někteří lidé - idioti. Navíc tygr zabije svou obět velmi rychle a nenechává ji trpět - jen lidé nechávají svou potravu trpět a to během celého jejího života narozdíl od masožravých zvířat 3. Jak se prokázalo, že je člověk všežravec? 4. Já mám dítě - vegetariána (bohužel pro tebe) a narozdíl od dětí krmených mrtvolami nebývá vůbec nemocný. A nikdo ho nenutí vyrůstat bez masa, prostě mu dávám jen to, co potřebuje pro ZDRAVÝ růst a ne mrtvoly hnijící ve střevech, abych mu zadělávala na rakovinu... Naopak si myslím, že téměř všichni rodiče NUTÍ děti ke konzumaci masa. 5. Když si kráva nežije tak špatně, určitě si umíš představit matku, které brzo po poro
0/0
20.3.2006 8:40

salam_humusajn

Re: Re: Re: pro masožrouty
Takže milá dámo, já jsem tady nikoho neurážel a tak nevím, proč urážíš ty mě. Svědčí to o tvé schopnosti respektovat cizí názor. Jinak nevím, z čeho soudíš o mém logickém úsudku, když jsem se tady o žádné dedukce ani nepokoušel. Navíc logický úsudek mě dost slušně živí, takže na štíru jseš spíš se svým :/ K tvým výplodům: 1. Jistě, ale zrovna tak si můžeš koupit biokuře; přečti si laskavě, na co jsem reagoval a nevytrhávej mi věty z kontextu; 2. Proboha kde žiješ? O tygrovi se nebudu hádat, ale vidělas někdy třeba smečku malých šelem, jak trhají antilopu? Nebo masozřavého pavouka, jak si vyhraje s malou myší? Doporučuji se někdy podívat na nějaký dokument, než tady začneš šířit kraviny jenom proto, že se ti hodí "do krámu". 3. A jak se prokázalo, že není? Řekl bych, že to, že je člověk všežravec, se jaksi prokázalo historicky. Navíc o tom svědčí i některé anatomické rysy - například nevím, k čemu čistý býložravec potřebuje špičáky. 4. Proč bohužel pro mě? Mě je upřímně jedno, co jedí
0/0
20.3.2006 21:09

salam_humusajn

Re: Re: Re: pro masožrouty
4. Proč bohužel pro mě? Mě je upřímně jedno, co jedí tvoje děti. Já jsem zase z rodiny, kde se jí celkem dost i maso a nikdo z nás taky téměř není nemocný. Jinak se domnívám, že maso ve střevech hnilobné procesy nezpůsobuje.
0/0
20.3.2006 21:10

susan-vegetariánka

Re: Re: pro masožrouty
5. Když si kráva nežije tak špatně, určitě si umíš představit matku, které brzo po porodu násilím odeberou dítě a drží ji zavřenou celý život v budově, kde jí pravidelně odebírají mateřské mléko, určené pro konzumaci úplně jiných tvorů než je člověk. Této matce odebírají obrovské množství mléka, které je na hranici možností produkce jejího těla, takže se její tělo neúměrně vyčerpává. Až skončí období, kdy je schopná dodávat dostatek mateřského mléka, tak ji zavraždí a její maso bude zužitkováno. JAK SE TI LÍBÍ TATO PŘEDSTAVA? 6. Poznámka pro jiného pisatele: vegetariáni nenazývají své výrobky sojové maso a sojové párky, tak to nazývají VÝROBCI! Jinak by určitě nebyl na obalu recept s použitím šunky nebo masoxu!
0/0
20.3.2006 8:43

salam_humusajn

Re: Re: Re: pro masožrouty
5. Srovnáváš nesrovnatelné - jednak se tele neodebírá hned po porodu a jednak nevěřím, že kráva odebráním telete delší dobu nějak výrazně trpí. A kdes vzala ty kraviny o odebírání mléka na hranici možností - chovná plemena jsou vyšlechtěna tak, aby měla hodně mléka, naopak když krávu dostatečně nepodojíš, tak bude trpět. Určitě ji ale dojení nevyčerpává, to se ti zase jenom hodí do krámu. A pokud takhle kritizuješ i chov na mléko, tak asi budeš patřit k odnoži vegetariánů, co nejedí žádné živočišné produkty - v tom případě ale tvoje dítě upřímně lituji, protože nevím, kde vezme dost vápníku, živočišných bílkovin a dalších nutných látek. Možná jsou některé věci v chovu zvířat smutné, ale tvůj idealismus to nespraví. Navíc můžeš kupovat maso z biochovů. Mimochodem by mě zajímal tvůj názor na ryby.
0/0
20.3.2006 21:20

amusing

Re: Re: Re: Re: pro masožrouty
Rozhodně bych se neobávala o děti vegetariánů či veganů, jsou národy, kde takovým způsobem žijí po generace a děti mají zdravé. Co se týká chovu ve velkochovech, svým příspěvkem jen dáváš najevo, že o něm nevíš vůbec nic. Živočišné bílkoviny k životu naprosto potřeba nejsou, naopak téměř všichni lidé ve vyspělých zemích jich konzumují naprostý nadbytek. Jde tady hlavně o schopnost empatie a soucitu s jinými živými tvory. To, že maso k životu potřeba není, dokazují milióny vegetariánů či veganů po celém světě, např. v Indii nebo Tibetu. Už jejich "existence"  je důkazem toho, že se bez masa dá žít naprosto stejně plnohodnotný život jako s masem. Jde o to, že většině lidí maso chutná a jsou zvyklí ho jíst a dost egoističtí na to, že si tuto svou "zálibu" (o nic jiného totiž nejde) dokáží obhájit jakýmikoliv směšnými argumenty.
0/0
22.3.2006 9:55

Jimmy

Re: pro masožrouty
a ty ses smesnej - vis ze nikoho nepresvedcis, kdyz nebudes zrat maso, nikomu to nepomuze - ja si navic myslim, ze vegetarianstvi je neco jak exhibicionismus - vsici vegetariani proste MUSEJ ostatni presvedcovat, ze oni maj vetsi IQ a ze sou lepsi diky tomu ze zerou travu a hlinu a jeste se tim chlubite - jdi se lecit...
0/0
15.3.2006 12:51

Tom

Re: pro masožrouty
Hehe, ja maso jim ony stranky jsem si precetl, mnohokrat a mnoho. Nektere jsou na stupnici demagoghie vyse nez stranky nabozenskych fanatiku. Jine jsou kvalitni. Mam pomerne dost znamych, kteri jsou vegetariani, nekteri cisti vegani. Nicmene ani jeden neni stejny arogantni blb jako Vy. Pohovorime o duvodech proc se tak rozhodli, pokecame o mem postoji a to je vse, rozhodnuti je pouze na me osobe. Jo a jinak IQ orpavdu nemam male, jak si "masozravcich" myslite. Studuji VS, pomerne narocny obor, IQ (ac moz neuznavam jeho vypovedni hodnotu - bezne IQ testy vubec, ty naprikald od Mensy vice, ale porad meri jen cast inteligence), mam na hranici geniality, tedy kolem 150 bodu. Presto jim maso, ac tedy nejsem ten spravny masny labuznik, ktery by si uzival pri pomysleni na jitrnicku.
0/0
7.4.2006 0:47

boeing808

VŠAK POČKEJTE MILÁNKOVÉ,
ona se ta krutost vůči velkokapacitně chovaným zvířatům člověku vymstí. Budeme trpět ne za naši nevědomost, ale za naši debilitu. A mam takovej pocit, že to nebude trvat dlouho a dostaneme, co zasluhujem. Všem pokrytcům a zapřísáhlým masožroutům přeju zejtra dobré chutnání.
0/0
4.3.2006 9:21

Queribus

Re: VŠAK POČKEJTE MILÁNKOVÉ,
Děkuji,chutnat mi určitě bude...
0/0
4.3.2006 13:11

Liam Aiken

Ptačí cholera
Jezte jenom cereálie s mlíkem a nemusíte mít obavy z kuřecího moru
Liam
0/0
3.3.2006 16:12

Big_one

Vegetarián
Lidi, staňte se vegetariány...je to přirozené, je to zdravejší, humánější, objevíte nové chutě, budete se cítit líp fyzicky i psychicky. Já jsem vegetariánem asi půl roku a cítim se dobře jako nikdy předtím. Je nutné se ale dobře informovat, jak jísta co jíst, ať si naopak neublížíte nezvládnutým způsobem stravování. www.vegetarian.cz
0/0
3.3.2006 12:51

jsiii

Re: Vegetarián
Souhlasím s tím, že jíst zdravě, rozumně a pestře je super. Nesouhlasím s tím, že jedinou cestou je nejíst maso. Je možný, že to někomu vyhovuje a prospívá. Ale osobně to považuju tak trochu za nesmysl. Proč zrovna maso? Co je na tom přitozeného? Člověk je všežravec a snažit se dokazovat opak je hloupost. Sám mám rád maso, sýry, zeleninu, některé výrobky ze soji (a některé opravdu hodně). Dobré je jíst všechno, poměr ať si určí každý sám. Ale říct: "cokoli jen ne maso" podle mne nemá žádnou logiku. Pokud nechcete tím, že nejíte maso chránit nějaký zvířátka, což je podle mě už uplná volovina.
0/0
3.3.2006 13:33

hariprasad

Re: Re: Vegetarián
Není to volovina, na světě je 5-6 miliard lidí a v průměru má každý z nás stejnou energetickou spotřebu asi jako slon. Žádný jiný živočišný druh se nemůže na této planetě v tomto měřítku s námi srovnávat. V ostatních parametrech, třeba v inteligenci, bych už trochu pochyboval. Obrovská přizpůsobivost je právě to, co z nás dělá tak úspěšný druh. Zvířata potřebujeme k něčemu jinému, než abychom je pojídali. Udržujou už tak hodně narušenou rovnováhu v přírodě i nás samých. Jsou svědky toho, že i my jsme původně byli schopní žít v přirozeném prostředí. Protože je jich už tak málo (neustále je vytlačujeme), je potřeba je chránit a udržovat druhovou diverzitu a neprotěžovat jenom pár druhů domácích zvířat. Každý živočišný druh, který zmizí z přírody vinou lidí není ztrátou samou o sobě, je to vždycky velká prohra pro nás bez ohledu na to, jestli jej budeme schopni někdy v budoucnu pomocí genetiky vzkřísit, protože vypadne z podivuhodného řetězu proměnlivé rovnováhy přírodního prostředí.
0/0
4.3.2006 21:24

salam_humusajn

Re: Re: Re: Vegetarián
Tak to se na mě nezlob, ale jestli si myslíš, že hospodářská zvířata udržují v přírodě rovnováhu, tak je mi tě líto. To, kvůli čemu mizí živočišné druhy, je spíš znečištěné prostředí a jak jsi uvedl tak i to vytlačování. Ale expanze civilizace nemá co dělat s masitou nebo bezmasou stravou a naopak bych řekl, že kdyby byli všichni vegetariáni, tak bude potřeba mnohem více polí v podstatě s monokulturami a to na úkor lesů jako útočiště pro spoustu zvěře. A to mi zase připadá jako protěžování pár druhů užitkových rostlin :P
0/0
8.3.2006 1:06

amusing

Re: Re: Re: Re: Vegetarián
Opět další nesmyslné tvrzení. Hospodářská zvířata se krmí čím? Masem to logick y nebude, že? Každý, kdo chce, si může zjistit, jaká je spotřeba rostlinného krmiva pro tzv. výrobu 1 kg masa.
0/0
22.3.2006 10:02

spectre

Re: Re: Re: Vegetarián
vazeny prispevateli: protěžovat je nesmysl, spravne ma byt PROTEŽOVAT (z fran. PROTÉGÉ - CHRÁNIT, analogicky v angl. PROTECT)
0/0
29.3.2006 9:44

tom

co jist
Člověk je takový potravinový schizofrenik. Někdo opravdu maso vubec nepotřebuje a ani po dlouhe době to na něm nezanechá žádné "škody". Ale někdo pro změnu maso jíst potřebuje. Moc vegetariánů neznám, ale vím o pár, kteří nejí maso již několik let a je to bez problémů, ale taky už jsem slyšel o těch, kterým se to podepsalo na zdraví a museli opět začít "vraždit". Jen si vzpomeňte, jaký vliv má potrava na DNA člověka. Myslím tím vývoj krevních skupin.
0/0
3.3.2006 0:10

fuse

Re: co jist
no vetsina vegetarianu co znam jsou pekni chcipaci a faktem bude to ze pokud by si meli potravu obstarat sami (tak nejak forove po staru, lovem, obdelavanim pudu, no praci znate to ne? ne ?) a ne v obchode tak by asi posli nadobro, muhehe :-)
0/0
3.3.2006 0:13

chcípák

Re: Re: co jist
A kde si kupuješ potavu ty? Muhehe :-)
0/0
3.3.2006 15:07

chcípák

Re: Re: Re: co jist
Potravu.
0/0
3.3.2006 15:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.