Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový SuSE Linux chce překonat Windows

Firma Novel tvrdí, že jí vyvíjená linuxová distribuce bude mít vlastnosti, které v lecčems překonají současné Windows XP.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Cop

Odinstalace
Teď sem dostal do kompu SuSE edici LINUXU ale to jsem jeste nevidel kdyz pominu vyhozeny 220KC tak me zamrzelo ze sem v nich temer nic neudelal asi uz sem tak nauceny ve woknech ze uz se to nepreucim....jeste sem tam zkousim se proklikavat ale asi to nebude nic moc pro normalniho uzivatele PC....nevíte někdo jak je mam dostat z PC(myslim ty SuSE)??dík za radu
0/0
15.3.2006 21:05

xmian

Re: Odinstalace
Primitivní, ale funkční rada: přepsat mbr opět systémem windows.
0/0
16.3.2006 9:15

Sorensen

Linux = komunismus
viz nadpis
0/0
14.3.2006 21:22

KKK

Re: Linux = komunismus
tak tupy prispevek jsem jeste nevidel... Vis jaky je rozdil mezi Windows a Linuxem? Linux zaplati velke firmy, platici za podporu. Windows zaplati velke firmy, platici za licenci. Linux je zdarma, takze na doma je to pohodka. Windows je za prachy, ale stejne ho ma doma kde kdo nacerno.. Linux plati firmy, windows plati firmy..... V cem je rozdil.. ty KMONUSTO???:o)
0/0
14.3.2006 21:59

Sorensen

Re: Re: Linux = komunismus
Rozdíl je asi v tom, že u Windows nepotřebuju na 99% procent věcí, které potřebuju rozchodit, podporu. Kdežto v Linuxu si bez podpory ani neprdnu.
0/0
15.3.2006 13:16

clowicek

Re: Re: Re: Linux = komunismus
a to nemyslis vazne... rekni jeden pripad na kterej jsi potreboval podporu???
0/0
15.3.2006 13:28

Sorensen

Re: Re: Re: Re: Linux = komunismus
Například ani na jedné z distibucí jsem zatím spolehlivě nerozchodil ovladač grafické karty ATI. Už jsem se o tom zmiňoval v této diskuzi někde níž. Bylo mi doporučeno, ať si koupím kartu od NVIDIA... Když už rozchodím ovladač s 3D podporou, restaruju počítač a už se ani nepřihlásím do systému, protože se mi změní klávesnice na alabánskou a písmo na azbuku. Tohle se stávat u Windows, tak se všichni linuxáci tetelí. Takhle se dozvím jen dvě věci: 1) buď jsem Lama nebo 2) problém je někde mezi klávesnicí a židlí... Snažím se přijít linuxu na chuť, ale věnovat stovky hodin věcem, které by měly být triviální a samozřejmé, to mě fakt nebaví. Ale neboj, nevzdávám to...
0/0
15.3.2006 19:05

clowicek

Re: Re: Re: Re: Re: Linux = komunismus
jedna rada... stahni si a nainstaluj drivery... priznavam s kartama ATI to bylo vzdy na prd to je fakt... nejdriv nainstalovat system pak driver a pak rozchodit Xwindows... to uznavam ze byl docela problem... ale asi uz rok s tim nejsou problemy.. p.s. nove suse pozna dobre hodne hardware
0/0
17.3.2006 22:12

xmian

Re: Re: Re: Re: Linux = komunismus
Souhlasim s predchozim prispevkem. Ja nikdy nerozchodil televizni kartu na bt829 ani pozdejsi s cx88. Nedpodarilo se mi zprovoznit zvukovou kartu emu 10k2 s externim modulem, o dnesni X-fi ani nemluvim. Pokud zapnu 3D akceleraci, muzu reinstalovat. Cokoli se mi podrbe ve windows, ma primou, az pitomne primou logiku a lze tak zachranit. Sebemensi zadrhel v linuxu experti odseknou, at si nastuduji 1000 strankovou Prirucku pro uzivatele Unixu (nehlede na to, ze mezi linuxem, unixem, BSD apod JSOU i v ramci distribuci docela dost rozdily). Je ale fakt, ze producenti linuxovych distribuci musi z neceho zit, a podpora je tu dobry, a pritom velmi vhodny zdroj prijmu.
0/0
15.3.2006 20:24

Sorensen

!
0/0
14.3.2006 21:05

Pooh

Co to?
To nemyslíte vážně..? Vždyť Suse je přinejmenším srovnatelný s XP
0/0
14.3.2006 17:45

xmian

Re: Co to?
Čím je srovnatelný? Cenou za krabicové balení? Je to jako říct, že Dacia je srovnatelná s Lexusem... Čím? Obě auta mají čtyři kola, jedou na benzín a pojmou 5 osob se zavazadly, že ano....
0/0
15.3.2006 9:59

Pushkin

Suse...
... uz ted vladne!!
0/0
14.3.2006 8:53

xmian

I věnoval...
Několik let jsem zkoušel různé distribuce, které by měly být user friendly. Ten čas, co jsem tomu věnoval byl rozhodně větší, než který jsem věnoval "zkoumání" windows. Přesto, zatímco u windows jsem za mnohem kratší čas dokázal nejen spusti, ale i přizpůsobit si mnoho programů, u linuxu se mi nepodařilo mnohé ani zprovoznit. I kdyby byla chyba na mé straně (což po tolika letech a hodinách je dost málo pravěpodobné), přece systém neníod toho, aby mu uživatel věnoval čas a zkoumání daleko větší, než práci v některé z potřebných aplikací. A nebo snad ano?
0/0
13.3.2006 18:46

clowicek

Re: I věnoval...
pokud pises ze jsi se venoval nekolik let linuxu a nepodarilo se ti nektere app nainstalovat... tak bych rekl ze chyba je v tobe a ne distru... p.s. jake distra jsi zkousel???
0/0
13.3.2006 20:05

xmian

Re: Re: I věnoval...
Zejmena klikaci: Lycoris, Lindows (Linspire), ArkLinux, Xandros, SuSE, Fedora (RedHat), Mandrake... Verim, ze jsou odbornici, co rozjedou jakykoli HW a chybejici SW si zkratka napisou sami. Z toho mi plyne prirovnani, ze linux=tunning: pokud se tim kdo do hloubky zaobira, muze z toho "vymlatt" maximum. Pokud ale na "tunning" neni cas ani znalosti, je lepsi sahnout po systemu, ktery mozna neni tak skalovatelny, zato ale ihned pouzitelny pro jakoukoli profesionalni praci BEZ DALSIHO TUNNNINGU.
0/0
14.3.2006 12:27

clowek

Re: Re: Re: I věnoval...
nic proti ale suse je stupidni system... instaluje se snadneji nez win... a po spusteni je pripraven k praci.... standartni... office, internet chat.... gimp atd.... ono taky zalezi co si date nainstalovat za software pri instalaci.... neni co resit.... a pokud nekdo pouziva KDE tak to je jeste stupidnejsi...
0/0
14.3.2006 16:18

xmian

Re: Re: Re: Re: I věnoval...
Pokud jde o instalaci, nejstupidnejsi byl lycoris - zatrhl se jen disk a mezitim se hraly karty :-) Nicmene, nejde o instalaci. Probem linuxu je,ze s nim nefunguje mnohy HW (anebo funguje jen zcasti), o profesionalnim zeleze ci HW novinkach vubec nemluve. Stejna sitiace je, pokud kdo chce na pocitaci neco vic, nez jen brouzdat ci klabosit.  Vyjimkou jsou snad jen nastroje pro programatory anebo komercni SW sity na miru konkretnimu zakaznikovi. To uz je ale pak lepsi ten predrazeny Apple, protoze prece jenom toho vyrobi vic kusu, a tak muze byt presto levnejsi nez obdobne reseni site na miru zakaznikovi v linuxu....
0/0
14.3.2006 18:57

KKK

Re: Re: Re: Re: Re: I věnoval...
Problem kompatibility HW vezi v ovladacich. A co se tyce ovldacu, dovoluju si tvrdit, ze tam je na tom MS win jeste daleko hure nez Linux. Kdyz nainstaluju wokna, potrebuju ja osobne instalovat: VGA driver, Sound Driver, drivery k zakladni desce..... Pri instalaci linuxu na muj stroj neinstaluju zadny dalsi driver!!!!! Driver delaji vyrobci. Je treba si rozmyslet jaky system budu chtit a podle toho si tak trochu vybrat i HW od vyrobce co vytvari kvalitni ovladace. Je napriklad chybou ATI ze zatvrzele odmita vytvaret kvalitni ovladac pro linux. Kdyz bude velka poptavka, garantuju ti, ze se vsicni vyrobci pretrhnou s kvalitnimi ovladaci, do te doby je lepsi dat prednost HW s kvalitnim spektrem ovladacu... Windows si taky bez originalnich ovladaacu od vyrobcu ani neuprdnou.... Linux, si v nouzi pomuze jinym,neoriginalnim ovl..
0/0
15.3.2006 8:00

clowicek

Re: Re: Re: Re: Re: I věnoval...
tim myslis co??? "Stejna sitiace je, pokud kdo chce na pocitaci neco vic, nez jen brouzdat ci klabosit" dej priklad.... co se tyce HW prispevek nade mnou je dostacujici...
0/0
15.3.2006 9:16

xmian

Re: Re: Re: Re: Re: Re: I věnoval...
No dobrá, ale mne jako uživatele zajímá, co zprovozním. Je to jako žít někde v Africe a tvrdit, že země je bohatá, dokonce bohatší než Amerika, jen zkrátka nemá dobré manažery. Fajn, ale co já, řadový človíček, s tím udělám? Stejně tak je blbost tvrdit, že linux naopak má drivery v sobě, a které nemá je problém výrobců HW. Opět, a co já, koncový uživatel, s tím má jako dělat? Tunning. To je to jediné, co mě v té souvislosti napadá. A nebo jít cestou menšího odporu, a zkrátka brát systém, u něhož se nemusím starat, zda to či ono s tím (aspoň "nějak") pojede...
0/0
15.3.2006 9:43

xmian

Re: Re: Re: Re: Re: Re: I věnoval...
Co tím myslím? Linux zpravidla zprovozní nejběžnější HW, profesionální kousky velice zřídka, a to ještě s omezeními (např. u zvukovek). Mám-li systém, který mi z celkového stroje zprovozní jen to nejzákladnější, mohu na tom - bohužel- dělat jen to nejzák.ladnější: psát maily, číst internet, otvírat Microsoftí dokumenty v OO (často s chybami zobrazení), výjmečně tyto i vytisknout. Pokud ale má práce je něčím specifická, potřebuji specifický HW (problém viz výše) a nejen to: jestliže vůbec něco zprovozním, potřebuji profi SW. A zase jsme u toho: NENÍ! Resp. může být, když si zaplatím programátora. Budu sice mít unikát šitý na míru, otázka je, zda-li i na míru mé peněženky... V dnešní době proto vidím linux otevřeně jako perspektivní řešení, ale v tuto chvíli tak do kanceláře či do úřadu. Pokud na tom kdo pracuje prodeionálně, což nevylučuji, jde o silně specializované firmy, kterým těch par set tisíc za vývoj potřebného SW a zaplacení "svých" programátorů nedělá problém (filmová stu
0/0
15.3.2006 9:54

clowicek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: I věnoval...
KONCIM.... nemam na to nervy.... jen tak odbocka... ze vyvoj si muzou dovolit jen filmova studia atd... :) na co vyvijet graficke super profesionalni programy kdyz uz jsou a svete div se na cem asi bezi SGI no nacem..... mala napoveda zacina to na L a druhy OS zacina U a tyto os bezi i na workstejsnach.... p.s. kde sou windows??????? mezi profesionalni kousky radim jeste MacOS, windows jsou pro me poloprofesionalni.......... a to ze tak spis neprofesionalni.... windows je pro me profesionalni.. a to hodne v chytani viru a jine havete...
0/0
15.3.2006 13:27

xmian

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: I věnoval...
Nikdy jsem nepopiral, ze je mozne pouzit linux na profesionalni urovni. Ovsem podotykam, ze takoveto reseni je jednak drahe, a pak uzce specializovane. ¨Pokud jde o SGI: ponecham-li strannou otazku, zda na vykonnosti jejich sestav ma lvi podil ZROVNA linux. V kazdem pripade si rekneme otevrene, ze jejich produkty jsou dost drahe a dost jednostranne. Pro urcitou skupinu lidi, zivicich se grafikou, se to mozna vyplati...Nicmene, linux v dnesni podobe je pro koncoveho uzivatele zajimavou alternativou pro beznou kancelarskou praci a na leta proverenem HW. Pokud jde o profesionalni nasazeni, vyplati se bud profesionalnim vyvojarum anebo firmam, kterym se investice do vyvoje stabilni, na miru siteho systemu  oplati. Pro bezne uzivatele, kteri pocitac pouzivaji v beznem i profesionalnim nasazeni, dokazi ocenit vyhody unixu a jsou ochotni za to cosi priplatit, je zatim jedina schudna alternativa MacOS.
0/0
15.3.2006 20:09

xmian

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: I věnoval...
Windows jsou pak optimalni volbou pro vestinu uzivatelu, kteri i za cenu urcitych bezpecnostich rizik, nestability systemu apod. preferuji jednoduchost ovladani, siroke moznosti vyuziti, uzivatelskou rozsirenost (kompatibilitu) a v neposledni rade RELATIVNE priznivou cenu.
0/0
15.3.2006 20:13

clowicek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: I věnoval...
zazrak... konecne se s tebou schodnu.. :)))) no daval jsi priklad filmova studia co muzou platit programatory.. ja ti jen dal priklad ze nemusi nic vyvijet... jinak samo SGI je dost drahe ale neni to nic vzacneho... ja jsem UNIX administrator a delam pro docela dost firem... tak docela dost firem maji SGI a jedna ma takovou velkou kravu co jsem videl poprve.. :) tak to zase asi moc nedostupne nebude... (mysleno pro veci firmy, male DTPko si to asi nedovoli) jinak souhlas s tim jak jsi psal ze windows jsou pro vetsinu lidi dostacujici... ale to same plati o linuxu a o tom to je... nejde rict ze linux je blbej protoze ti tam neco neslo...., to same plati i MacOS ..... hodne lidem staci a nejsou to zrovna programatori... znam jednu firmu (instaloval jsem tam SAP na linux - coz pro me neni zrovna kosek... duvod? SAP (testovaci server) bych dal na UNIX (solaris nebo HP-UX) ) tak tahle firma cela prechazi na linux... od reditele po sekretarky.. a tech firem neni malo...
0/0
17.3.2006 22:26

tata

linux?
panove, az jednou (jestli) budete mit zenu a deti, tak pochopite, proc se linux na desktop jen tak nedostane. Moje deti nejsou hloupe, ale na linuxu se vazne nechytaji. Na klik-klik jako windowsy obcas linux nestaci ;-) Ale treba je nekdy necham studovat a pak linux pochopi :-)
0/0
13.3.2006 18:18

clowicek

Re: linux?
covece.. mam dve deti a manzelku a jedine co u nas bezi je linux... druhe dite je male... ale prvnimu jsou 4 roky a na linuxu si pousti pohadky... jinak zena linux pouziva k bezne praci... je na materske.. takze email, openoffice, amsn, licq a firefox... tak nevim kde je problem.. p.s. zena je puvodnim povolanim pracovnice pojistovny kde delala na win....? co my na to povis?
0/0
13.3.2006 19:18

pajdulak

Re: Re: linux?
hehe, tvoji rodinu bych chtel videt :-))) (MY :-)))
0/0
13.3.2006 19:27

clowicek

Re: Re: Re: linux?
no sorrac.. chybka se vloudila... :) ale pokud nas chces videt neni probelem .... :D linuxe mam doma jen z duvodu legalnosti ale treba na notasu mam jak widle tak linuxe.. a linuxe mam jen ke hrani... :)
0/0
13.3.2006 20:03

deda

Re: Re: Re: Re: linux?
ja myslim ze se porad vyplati investovat do XP nez se zdlouhave ucit jak na to :-)
0/0
13.3.2006 20:43

clowek

Re: Re: Re: Re: Re: linux?
to zalezi... takovy suse a mandriva to jsou snad nejstupidnejsi OS Linux... nainstalujese a jede... nevim co resit...
0/0
14.3.2006 16:20

kriskami

Re: Re: linux?
Taky mám ženu a dítě a linux mi doma vede 2:1. Je v PC a v routeru, win v MDAčku - dofám, že jsem slovem "win" neporušil nějaký patent :-o
0/0
14.3.2006 10:05

clowek

Re: Re: Re: linux?
jo na MDA mam taky win5.. co pouzivas za distro??? my mame gentoo
0/0
14.3.2006 16:22

clowicek

pro Karel Kahovec a Adblock
nic proti ale vetsi blby nez vas dva jsem jeste nevidel.... instalace softweru, jako prace se soubory a adresari je zeklad jak ve widlich tak linuxu a macu ... pokud toto nezvladate v linuxu, jdete od nej pric nez se to naucite... vite proc je stale nejoblibenejsi a doporucuje se to skoro vsude instalovat ze zdrojaku??? jestli toto nevite.. neucastnete se zadne diskuze o linuxu popripade unixu,... delate ze sebe jen blbce...
0/0
13.3.2006 16:34

Adblock

Re: pro Karel Kahovec a Adblock
Sám jsi blb. Nikdo neříkal že neumím nainstalovat v Mandrivě program. Jen jsem říkal že to je proti Windowsům udělané úplně pitomě a na tom trvám. Stejně tak trvám na tom že těžko někdo může chtít po lidech aby si doma kompilovali nějaký programy, když je budou potřebovat. Blbečku.
0/0
14.3.2006 16:01

clowek

Re: Re: pro Karel Kahovec a Adblock
rekni mi proc by nemohly lidi doma kompilovat programy???? proc je musej instalovat pomoci setup.exe u ktereho mam 105% jistotu ze nevim kam co nainstaluje a hlavne co se my nainstaluje s tim...
0/0
14.3.2006 16:31

Phanosh

Re: Re: pro Karel Kahovec a Adblock
Proč tolik urážek, arogance a silných slov? 1) Každý může používat, co se mu zlíbí. 2) Pokud mi nějaký OS nevyhovuje, nepoužívám ho a nemluvím o něm. Já používám Linux a ani mě nenapadne chodit po všech windowsových fórech a házet tam špínu na Windows. Výroky některých věci neznalých lidí mě ale dokážou vytočit. Opravdu je lepší nemluvit o něčem, v čem se nevyznáš. Nikdo ti Linux nevnucuje a pokud s ním máš nějakou neblahou zkušenost, není to jeho chyba. Nikdo tě nenutil ho zkoušet!
0/0
15.3.2006 4:38

xmian

Fajnšmekři
Poplácejte se po ramenou, linux je cool! Ruku ale na srdce, na linuxu většinou vůbec nelze zprovoznit poslední HW, neexistují na něj programy v profesionální kvalitě a běžný uživatel si zkrátka musí vystačit s prohlížením webu (reps. jen některých, kompatibilních webů), pošťákem a pár blbinami, které by zhruba odpovídali užitné hodnotě příslušentví ve Windows 95. Bezpečnost je sice pěkná, ale k čemu, když samoúčelná? Přál bych si alternativu k Windows, ale vše, co potřebuji je buď na Windows a drahé, nebo na Mac a ještě dražší. Zdarma jsou jen projekty dobrovolníků s nevalnou úrovní použitelnosti. Škoda, ale je to zatím tak.
0/0
13.3.2006 14:21

clowicek

Re: Fajnšmekři
ale.. no ale... to snad nemyslis vazne....
0/0
13.3.2006 15:41

Pepák

Re: Fajnšmekři
??? Tys ten Linux asi taky moc nezkoumal, viď?
0/0
13.3.2006 17:53

xmian

I věnoval, i zkoumal...
Několik let jsem zkoušel různé distribuce, které by měly být user friendly. Ten čas, co jsem tomu věnoval byl rozhodně větší, než který jsem věnoval "zkoumání" windows. Přesto, zatímco u windows jsem za mnohem kratší čas dokázal nejen spusti, ale i přizpůsobit si mnoho programů, u linuxu se mi nepodařilo mnohé ani zprovoznit. I kdyby byla chyba na mé straně (což po tolika letech a hodinách je dost málo pravěpodobné), přece systém neníod toho, aby mu uživatel věnoval čas a zkoumání daleko větší, než práci v některé z potřebných aplikací. A nebo snad ano?
0/0
13.3.2006 18:47

xmian

Re: I věnoval, i zkoumal...
A ještě: koketoval jsem s myšlenkou MacOS a do určité doby nechápal, proč je dražší a proč to vůbec Amíci doud užívají. Počítače mě velice baví, ale dnes už chápu, že je třeba oddělovat "tunning" a práci. Jinak člověk ztratí 2/3 života s computerem, nikoli vlastním žitím v realitě. Takže dneska chýpu, co má Apple do sebe: stisknu tlačítko, ať se tam dějě co chce, spustím aplikaci, udělám svou práci a NAZDAR!!!! Pak se raději jdu projít. Život je o něčem jiném, nejsem-li zrovna programátor.
0/0
13.3.2006 18:51

Sorensen

Re: I věnoval, i zkoumal...
Naprosto souhlasím!
0/0
14.3.2006 20:43

pito

kororaa
Stiahol som si z netu distro kororaa (http://www.kororaa.org/), kde ma byt predvedene XGL. Skusal som to ako na PC s Bar 2500+, 512MB, Gf FX5600-128MB; Dur 1300, 512MB, ATI 9100-64MB Cel 800, 256MB, Gf MX400 - 32MB a bol som ohromeny! Vsetko plynule! Priehladne okna, plavajuce okna, plocha v kocke proste bomba. doporucujem vyskusat! a nie ako tie naroky na Vistu, som zvedavy ako a ci vobec pojde vista na poslednej zostave... Fandim Suse, ako aj projektu XGL, sice som pocul ze Redhat si chcel ist svojou cestou ale nakoniec sa s Novellom dohodli, takze tesim sa ako tieto dve firmy budu kracat ruka v ruke... Inak u mna win skoncili pred 2 rokmi, mam ich uz iba ako nutne zlo koli Photoshopu - na ten gimp nie a nie si zvyknut a tak by som chcel :-(
0/0
13.3.2006 12:39

jjk

Zatim jediny rozumne funkcni linux
Zatim jediny rozumne funkcni linux je Mac OS X. A to jedine proto, ze ho delala komercni firma a ne programatori. Programatori vetsinou zapomenou na tu nejdulezitejsi skupinu uzivatelu - na BFU.
A vsimnete si, ze Mac OS X neni zadarmo. A pokud ma SuSE k necemu byt, asi taky nebude zadarmo. A budeme u neceho podobnehom, jako jsou Win XP.
Zadarmo to umeji pouze soudruzi v KLDR :-)
0/0
13.3.2006 8:35

KKK

Re: Zatim jediny rozumne funkcni linux - BLBOST
Tahle uvaha je ponekud zcestna... Nebo spise TOTALNE ZCESTNA!!. MAC OS X je neco podobneho jak Windows. S tim rozdilem, ze je to postaveno na Unixu, takze to ma supr prostredi ale take bezpecnost. Co se tyce toho zadarmo. Vis kolik lidi Ma nelegalni software??? A firmam jako MS to stejne nebrani tvorit dal. Nechci do toho kafrat, ale odlehcene verze pro domacnosti by mohly byt klidne zadarmo. Taky je spousta softu pro domaci pouziti ve Win zadarmo. Mezi MS - tvurcem WIN, a Novellem - Tvurcem SuSE neni zas takovy rozdil. Novell prodava komercni reseni. Z toho zaplati vyvoj. MS take prodava komerční řešení. Z domacich uzivatelu mu taky moc penez neprijde.... takze ta uvaha je zcestna. jedine realne penize jsou z komercni sfery, a tam plati vsichni! I v pripade Linuxu. (podpora)
0/0
13.3.2006 8:56

kiju

Re: Zatim jediny rozumne funkcni linux
Nic proti ale MaxOs X nema s linuxem nic spolecneho jeho jadro je v podstate klon FreeBSD
0/0
13.3.2006 10:25

petr

Linux a DVD
Jsou už pro Linux aplikace na kopírování a jednoduchou úpravu chráněných DVD filmů ? Mám na mysli aplikace typu DVDFab Decrypter (stažení) a DVDShrink (úprava) ? Používal jsem SUSE 8.3, ale právě díky absenci těchto programů pro Linux jsem byl nucen přejít na WinXP. Rád bych se k Linuxu vrátil, ale je to podmíněno právě těmito programy.
0/0
13.3.2006 7:06

KKK

Re: Linux a DVD
No pokud jde o me, DVDFAB je lepsi nez DVDShrink. Nehlede na to ze problem s nedostatkem mista umi vyresit i jinak nez snizenim kvality. Bezproblemove film rozpuli aa clovek ho ma pak na dvou DVD. Co se me tyce jeste jsem to nezkousel, ale melo by to jit spustit v emulatoru. jako vetsina kanc. aplikaci....
0/0
13.3.2006 8:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.