Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nenechte ovládnout svůj počítač vetřelcem. Záplatujte si Windows XP i Office

Společnost Microsoft připravila pro uživatele na březen dvě nové záplaty, z nichž především ta druhá týkající se MS Office by neměla zůstat bez povšimnutí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Alois Prisavka

Tiger
Ma z vas nekdo Apple Tiger? zajimalo by me kolik vydavaji zaplat, kolik viru, spywaru a podobne tento OS nachyta, jak casto pada, nikde jsem se nic podobneho nedoctl, docela by me to zajimalo, ponevadz jak se zda Tiger je podstatne kultivovanejsi prostredi..
0/0
15.3.2006 18:17

Panejo

Re: Tiger
Stahuje pomerne dost, protoze Tiger updatuje i pomerne nedulezite veci. Ale i tak to jsou jednotky az desitky megabajtu. Ale verim, ze to je tim, ze OS X je pomerne nova vec a potrbuje jeste dost veci vychytat. Kultivovanejsi prostredi? No, nevim, myslim si, ze srovnavani s Windows je nepodstatne. Os X je sama barvicka, animace (viz pridavani novych widgetu na plochu). Je to tak trochu poplatne Amikum, kteri potrebuji aby to vsechno hralo, svitilo a vonelo. Ale jinak asi bez vetsich pripominek.
0/0
15.3.2006 19:07

Petr

Re: Re: Tiger
To muze napsat jenom blbec kterej to jeste nevidel ani na obrazku. GUI Win XP je 100 let za KDE a KDE je 100 let za GUI OS X. K tomu mas jeste nejkvalitnejsi dostupnej OS a luxusni podporu s celosvetovou zarukou. Chudacci Woknari, kdy uz se probudite?
0/0
15.3.2006 23:43

Pavel

Re: Re: Re: Tiger
Jojo. To muze napsat jenom blbec od Linuxu.
0/0
16.3.2006 0:02

KKK

Re: Re: Re: Re: Tiger
Nejses nahodou tupounek? Mam KDE 3.4. a bez instalaci cehokoli vypada pozvoleni sprvneho vzhledu lepe nez nova win Wista.... Nikdoti nevycita ze jsi zavisly na Woknech... je nam te spise lito...
0/0
16.3.2006 11:10

Panejo

Re: Re: Re: Tiger
Ja to vedel, ze se odnekud vynori uhrovitej odbornik, kterej to nam blbcum zase poradne nanda.
0/0
16.3.2006 12:15

KKK

Re: Re: Re: Re: Tiger
Ja jsem stejny "blbec" jako ty. Jen jsem to opravdu vyzkousel... V tom je rozdil mezi mnou a tebou.... ty o to nestojis, ale narovinu to nereknes... a tak radsi hulakas jak je to nepouzitelny, tezky, a pro bezneho cloveka na nic.... Mel jsem stejny nazor, dokud jsem to opravdu nezkusil a nevzdal po porvnim nezdaru!!!
0/0
16.3.2006 13:35

Nebojte

Re: Re: Re: Re: Re: Tiger
Ok. Můj kamarád ted Linux zkouší. Už by ho za vokna nevyměnil. Jenže, má nadšení a čas se tomu věnovat. Ne každý to má ...
0/0
16.3.2006 16:13

Cop

Re: Re: Re: Re: Re: Tiger
no tak to neni sam ja teda hned nekritizuju ale priznam se ze mam nejvetsi chut ty linuxe rovnou odinstalovat...ale jak si sam rikal nevzdavam to po prvnim nezdaru....ale abych pravdu rek neudelam v tim temer nic....stahl jsem si mplayer ale ani jsem ho nespustil.Jak to tam vubec v linuxu spoustis??Normalne sem to stah rozbalil a tam sem skoncil....dyztak napis naky rady ktery bys dal zacinajicimu linuxakovi nebo poradil nakou knizku kde bych se to moh dovedet pac neznam nikoho kdo by s tim umel.
0/0
16.3.2006 16:21

KKK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tiger
K linux je obrovska hromada knizek... doporucuju nejakou k prikazove radce.. Zakla ale je vybrat si dobre distribuci. Pro nas cechy je nejlepsi SuSE. A desktop prostredi KDE. Sehnat balicek rpm primo pro Suse neni problem. Jinak programy lze instalovat i rucne prostym skopirovanim do urciteho adresare - viz literatura ( /opt , /bin, /usr/bin apodobne.... trosku si precti a uvidis ze je to jednoduche... ale hlavne zjistis ze je to jednodussi nez ve win) ve windows totiz vetsinou veci nejdou snadno odistalovat, kde co se ti vali v registru a podobne...
0/0
16.3.2006 16:33

Cop

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tiger
jj to je presne proc jsem chtel vyzkouset ty SuSE( taky je mam)a hlavne je musim pochvalit jak pracujou rychle..to se mi libi...hmm tak ale asi se budu jeste muset kapicek vzdelat...hlavne asi ty prikazy...zajimalo by me jak ty jako byvaly woknar si prechazel na linux.Uz jenom z vlastni zkusenosti....takze nejvetsi problem jsou ty prikazy???
0/0
16.3.2006 16:51

KKK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tiger
Mj nazor je, 1. pouziat KDE. Jako byvali Windousak si vsechno nastavis pres Yast - ovladaci centrum... to je pohodka. Na netu najdes spousty balicku .rpm primo pro suse. takze staci jen pohledat pokud potrebujes.... (napr. Avast, NERO, a podobne..) Na Linux taky urcite najdes spoustu rad Pomoci Google. Jinak ja jsem si koupil knizku: Linux - prirucka ceskeho uzivatele - Vilem Vychodil. Venuje se spise obecnym vecem a prikazove radce. samotny desktop KDE ti bude fungovat tak jak si ho presne nastavis.... a co se tyce vzhledu, koukni na www.KDE-look.org a podivej se jak dneska linux s KDE vypada... Win Vista by mohla zavidet.... Jinak krasny vzhled si nastavis hned, pomoci nastaveni-vzhled a motivy... Ja osobne nemam problem s nicim, tiskarna - zapnu - funguje detekuje - tiskne, Fotak to samy.. vsechno jak v XP. Jen mi nikdo nestrka nos do soukromi...
0/0
16.3.2006 17:00

Cop

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tiger
jj taky si nestezuju na funkcnost zarizeni zatim mi vsechno slape jak hodinky.akorat sem si nastavil pri instalaci GNOME a ne KDE nejsem takova lama ale v linuxu asi jo takze vubec netusim jestli to tam jde prehodit?:( jinak i tak diky za radu jeste to nevzdam a pustim se do poradnyho prozkoumani SuSE
0/0
16.3.2006 17:04

KKK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tiger
No prhodit to nejak jde, ale pokud mas cas, tak si to preinstaluj znova s KDE. Pro byvaleho Windowsaka je KDE lepsi. A podle me i hezci. ale to uz zalezi na vkusu...
0/0
16.3.2006 17:06

PC

Zaplaty na zaplaty a ty na dalsi az se z toho zapaltovani po ......
Jen dalsi bonzovani ve tvem PC a nuceni k nakupu noveho programu????????????????????????
0/0
15.3.2006 17:35

kdo?? no Já!

Re: Zaplaty na zaplaty a ty na dalsi az se z toho zapaltovani po ......
nechce někdo stahovat plne DVD filmy z internetu? Zapomente na sdileni kde mizerny gigabyte stahujete treba 10 hodin... Nasel jsem sluzbu kde se muze stahovat az 6 mbit /sekunda !! (zavisi ale co ma clovek za pripojeni aby to vyuzil) --- jinak se tam daji sehnat programy ktere se pry prodavaji i za 100 tisic a tak, ale predevsim vsechny mozne filmy, hry, pecka, DVD, mp3... je tam 300 TERABYTU dat vyber!!!
mrknete na www.vandersexxx.net (vcera jsem si stahl 20 Gb dat a trvalo to jen 2 a ctvrt hodky!! :))))))
0/0
15.3.2006 22:36

kdo?? no Já

Re: Re: Zaplaty na zaplaty a ty na dalsi az se z toho zapaltovani po ......
Hlavně si připravte kreditní kartu, nic není zadarmo. Pouhých 100Kč za 1GB.
0/0
16.3.2006 10:41

KKK

Windows = virus
Muj pocitac byl ocisten od vetrelcu... Windows XP jsem poslal do riti a mam tam ted krasne SuSE 10.0. :o) Windows jsou samy o sobe Virus! Dokonce splnuji vsechny zakladni znaky Viru!!!!
0/0
15.3.2006 16:07

MaC707

Re: Windows = virus
virus ma kratky efektivni kod a je zadarmo...ani jedno se o WXP rict neda :o)
0/0
15.3.2006 16:10

KKK

Re: Re: Windows = virus
Virus: - Neustale provadi nestandartni operace - Neustale se snazi odesilat kamsi jakesi informace - Zneprijemnuje ti zivot neustalymi chybovymi hlaskami Windows ma vsechny tyto predpoklady a tudiz je pravym nefalsovanym VIREM :o)
0/0
15.3.2006 21:55

Panejo

Re: Windows = virus
A co na nem (pokud nejsi spravce serveru) budes provozovat? Ja pouzivam Windows, protoze jsem UZIVATEL (Corel, PhotoShop, InDesign). Co z toho bezi pod Linuxem? Uznavam, ze Linux je SUPER v porovnani s Win98, ale nejsem PROGRAMATOR, abych mel cas se v nem rejpat a litat po diskuznich forech pri kazdem problemu. Vim, ze jsem ve Tvych ocich cistocista lama, ale prace pod Windows uz me radu let docela slusne zivi. A na XP si uz vubec nestezuju.
0/0
15.3.2006 18:56

retr0

Re: Re: Windows = virus
Nejsi lama, jsi PR M$. Pravdu mas ale v tom, ze M$ zivi miliony lidi - diky svym chybam dava na vecne casy praci vsem adminum ;-)
0/0
15.3.2006 19:25

KKK

Re: Re: Windows = virus
Ja jsem taky cista LAMA a svoje SuSE 10.0 ovladam naprosto bez problemu!!! Kdyz si vyberes spravnou distribuci tak jsi v pohodě. Na linux je softu dost, hlavně co se práce týče... Jinak kancelařske věci typu photoshop pustis v pohodě pod emulatorem.... Je naprosty nesmysl, že linux není PLNOHODNOTNY DESKTOP!!! jedine co je, ze jsi mozna liny naucit sepocitac ovladat jinak, ne tezsim zpusobem.. proste jinak
0/0
15.3.2006 21:53

Windows fan

Re: Re: Re: Windows = virus
Windows je uzivatelsky prijemnejsi, a co se tyce obsluhy, jednodussi OS. Nemusim badat nad tim, jestli ten, ci onen balicek je pro tu, ci onu distribuci, nezajima me nejake kompilovani zdrojovych kodu. Ve Windows pripojim hardware, nainstaluji ovladac, ktery byva standardni soucasti baleni. V Linuxu pripojim hardware, pomodlim se, pak zjistim, ze to nefunguje, hledam ovladac, nenajdu, hodiny stravim v diskuzich na internetu, upravim vsechny mozne parametry a mozna i dosahnu vice ci mene uspokojiveho vysledku. (Napr. tiskarna tiskne, ale uz ne na CD a fotky). Emulace programu pod Linuxem rozhodne neni v pohode. Dost programu pod Wine funguje omezene nebo vubec. A neni to zadna reklama, kdyz reknu, ze XP pouzivam a nemam s nimi zadny problem, coz se o SUSE rict neda. Jen na okraj: Nyni mam cerstve na druhe partition nainstalovany MAC OS X Tiger a je super. Holt nekdo ma rad vanilkovou a jiny citronovou - a kvuli tomu ani jeden z nich neni debil nebo lama.
0/0
16.3.2006 14:20

KKK

Re: Re: Re: Re: Windows = virus
Uznavamze muzes mit pod Linuxem problemy. Ale ty jsou zpusobeny vyrobnem HW, ktery nevyrabi ovladac! To nema nic psolecneho s Operacnim systemem ani u MS sni u Linuxu. Kdyby vsichni vyrobci prestali najdenou vyrabet Windows ovladace, tak si MS produkty skoro ani nespustis. Chyba je jinde, ne v Linuxu. ....Ja mam ovladace na vse, a mam MENE problemu nez ve Windows.
0/0
16.3.2006 15:57

Windows fan

Re: Re: Re: Re: Re: Windows = virus
To je, o čem tady mluvím - nedostatečná podpora Linuxu výrobci sofware i hardware odsunuje tento systém na pozici OS pro nadšence, kutily, správce serverů a lidi se spoustou volného času. Uživatelům, pracujícím každý den ve specializovaném sofware, ať už je to účetní sofware, profesionální grafické a sázecí nástroje, diagnostický sofware v autoservisech, atd., asi Linux stačit nebude. Studentům, kteří si na počítači pouští filmy, hudbu, surfují po internetu a k práci s grafikou jim stačí GIMP jsou s s Linuxem určitě spokojeni. Většinu lidí prostě zajímá uživatelský komfort a ten jim i přes veškerou snahu výrobců linuxových distribucí (a v tomto ohledu jdou rychle kupředu), zatím poskytne lépe Microsoft.
0/0
17.3.2006 0:31

KKK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Windows = virus
Jo. Ale pletes si pojmy s prujmy! Microsoft neposkytuje Nic! To ovlivnuji treti strany!!! vyrobci HW. Microsoft s tim nema co delat. Kdyz bude vice lidi mit Linux, budou vice vyrobxi H_W delat na podpore Linuxu. Microsoft za to nemuze!!!!! Vse ovlinuji vyrobci software a hardwae!!!! Proto mam linux. cim vice nas bude, tim to bude lepsi!!!!!
0/0
17.3.2006 1:15

KKK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Windows = virus
dalsi reakce na druhe strane----------------------- jinak MS ti neustale kontroluje obsah pocitace, do jake miry vi jen on sam. Sam jsem delal Na Linuxu (konkretne debian) jako workstation. Same inzenyrske aplikace!!! takze neni to o nedostatku softwaru... spise se hure shani, a uz vubec ne crackly zadarmo... Takze nevykladej mi neco o cem nic nevis! Ja osobne jsem delal na spickove vybavenych DEBIAN masinach s spickovymi softwarovymi nastroji na cokoli!!! A stim nakupem softwaru jsem se vyjadril jinde. MAM origos Windowsm, a presto s nim mam problemy.... proste fuj...
0/0
17.3.2006 1:31

KKK

Re: Re: Re: Re: Windows = virus
Jo, a netvrdim tady ze XP jsou spatny system (pominu li registr, viry, nuntost jednou za cas format) Co je na Woknech nejdebilnejsi je licence, licencni politika, nedodrzovani zadneho standardu, totalni zavislost na produktech MS, a nerespektovani soukromi. To je chlapce jeste zavaznejsi nez to, ze exoticky scanner nema ovladac!!!
0/0
16.3.2006 16:00

Windows fan

Re: Re: Re: Re: Re: Windows = virus
Registr=existuje několik desítek programů, které opravují a čistí registry. Viry=pokud používáš kvalitní antivirovou ochranu, máš zapnutý firewall a nepohybuješ se na pochybných warez stránkách, je riziko minimální. Format: Za dobu, co mám Windows XP jsem formátoval jen jednou. Shodou okolností to bylo při instalaci Suse, kdy mi zavaděč Lilo zrušil partitions a už jsem se ke svým datům nedostal. Systém je třeba udržovat jako auto, a to platí i o Linuxu, Mac OS, ... Standard=Microsoft. Firma, která má podíl na trhu OS přes 80% si může dovolit vytvářet standardy sama. Závislost? Kromě integrovaného prohlížeče, což je mimochodem výborný nápad můžeš všechno odinstalovat. Existují desítky a stovky alternativ, které můžeš ve Windows použít, místo produktů MS. Licenční politika=firma, která vydělává prodejem software, se musí zákonitě bránit proti miliónům pirátů po celém světě, kteří její produkty využívají bez toho, aniž by za něj zaplatili....
0/0
17.3.2006 0:47

Windows fan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Windows = virus
... Koupil jsi si OS, zaregistruj se a budeš mít přístup k uživatelské podpoře, aktualizacím, bezpečnostním záplatám. Nezaplatil jsi - budeš mít h...o a firma se bude všemožně snažit, abys služby, které sis nezaplatil prostě nemohl používat. Socializmus je pryč. Co je na tom divného? Takhle se dneska chová většina firem, ne jenom MS. Konec konců i Suse Linux není zdarma (kromě nějaké okleštěné verze, pokud si vzpomínám).
0/0
17.3.2006 0:56

KKK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Windows = virus
Koupil jsem si software. mam legalni instalacni CD, presto v rozporu se smlouvou nemuzu software instalovat. MS me OKRADL!!!! MS ovsem nema podil 80%. Takovy podil ma v Evrope!!! ve svete nema ani 50%. A to je pak problem, protoze jsi kompatibilni jenom v evrope. Zadna ostatni platforma se Microsoftu neprizpusobi!!!! Cisteni registru- mam spousty nastorju, le z vlastni praxe vim, ze nektere progrmy neco nainstaluji, zapisi do registru, a pak uz je kompletne neodinstalujes. Windows musis neustale zaplatovat! MS ti kontroluje minimalne HW pocitace! Co mu je do toho??? Lilo ti neznici partitions, to sis zpusobil sam spatnym nastavenim pri instalaci!!! Lilo jsem instaloval uz 50x!!! Ze nemuzu ze systemu vyhodit Internet Explorer je docela drsne riziko....
0/0
17.3.2006 1:21

KKK

Re: Re: Re: Re: Re: Windows = virus
dlasi reakce na druhe strane!!!
0/0
17.3.2006 1:22

Panejo

Photoshop pod emulací...
Chachá, Photoshop jako kancelářská aplikace - to jsi mě dostal. Co se asi tak stane, když potřebuješ retušovat 150 MB fotku a pustíš to pod emulací? Možná, že si toho nikdo z válečníků nevšiml, já NEODSUZUJU Linux a až tam tyhle aplikace poběží NATIVNĚ, rád pod něj přejdu. Ale zatím to vypadá, že Linux je doménou studentů, ktetří mají čas a chuť okolo něj běhat. Jediná výjimka jsou servery - je bez diskuze, že Linuxový server je daleko lepší na správu, než Win. A stálé kopání do Windows mě udržuje v přesvědčení, že kopající opravdu skončil někde u Windows 95-98-ME. No flame, bavme se bez emocí.
0/0
17.3.2006 9:33

KKK

Re: Photoshop pod emulací...
Skoncil jsem u WinXP. a Kdyby me MS neokradl.. mel bych o duvod vice u nej zustat... Moje osobni zkusenost: Dlal jsem na univerzite na workstations kde bezel DEBIAN. Bylo na nich vse: od posty pres autocad, matlab, profi zpracovani videa, fotogrqafie, engineering, matematicke modelovani.. proste vse. Jooo akorat si hur sezenes cracklou verzi zadarmo nejakeo profi programu... :o)
0/0
17.3.2006 9:42

picard

nahnat na kontrolu
sem jeste muzu pod svym nickem psat, pekne...hlavnim cilem tohoto clanku je nahnat co nejvice lidi na novou kontrolu licence ve windows XP
0/0
15.3.2006 13:46

Jimmy

Vetrelec
Vetrelce uz tam mam - jmenuje se WINDOWS XP :-(
0/0
15.3.2006 12:42

Windows fan

Re: Vetrelec
Doufam, ze jsi za nej aspon zaplatil ...
0/0
16.3.2006 14:02

gogin

office
Jenom bych opravil - na instalaci záplat k office XP, není potřeba instalační CD.
0/0
15.3.2006 12:17

colos

Re: office
To není pravda, cd to po mě chtělo
0/0
15.3.2006 20:21

Zlej

opravil bych
Billovy
0/0
15.3.2006 11:58

Opravil bych opravu

Re: opravil bych
Billovi. Nebylo mysleno "ty" Billovy instalace, ale aby zaplaty mohly bonzovat  "komu, čemu".  Tedy prispevek povazuji za gramaticky spravne napsany.
0/0
15.3.2006 12:20

kraxna

Re: Re: opravil bych
OK,pochopil..
0/0
15.3.2006 12:24

Zlej

Re: Re: opravil bych
nepochopil, to "y" tam myslím vážně.
0/0
15.3.2006 13:30

sHImi

SP
Sakra já myslel že Servis Pack je jedna velká záplata... ale vypadá to že sem se asi mýlil... nebo jinak si nadokážu vysvětlit proč k záplatě se dělá záplata záplaty...
0/0
15.3.2006 11:09

kraxna

Re: SP
..aby ty záplaty mohly bonzovat Billovi černé instalace..
0/0
15.3.2006 11:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.