Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další zpoždění nástupce Windows XP. Kdy přijde Windows Vista?

Americká společnost Microsoft odsouvá spuštění nového operačního systému Windows Vista. Vedení firmy předpokládá, že Vista bude spotřebitelům dostupná nejdříve na začátku příštího roku, tedy až po klíčovém vánočním období, které bývá pro podniky nejpříznivější.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Demonek

Který prase...
Který prase to psalo. Jenom v sekci: "Přečtěte si o Windows Vista" má nejméně tři nesmyslná slova. Už se moc těším, až si "předleju" počítač nebo na "mén" restartů.
  • Víme, co ještě nevíte o nových Windows Vista
  • Microsoft přidal nové funkce do Windows Vista
  • Windows Vista mén restartů chystá
  • Windows Vista: Zapomte na dlouhý start počítače
  • Předlejte si Windows XP na Windows Vista
  • 0/0
    31.3.2006 8:44

    franta straka :D

    mily bille gatesi
    strc si to do prdele
    0/0
    23.3.2006 23:55

    klokan

    Paneboze...
    To je zase diskuse... O Linuxu zde blaboli lidi, kteri jej vzivote nevideli, oponuji jim cholerici, kteri nechapou, ze s temito lidmi nema debata smysl... Tema clanku bylo prece jine. Nema smysl zde presvedcovat Franty Vopicky a baby Kudlakove, ze pocitac neni jen usmolene PC s kradenymi Wokny.
    0/0
    23.3.2006 22:18

    PH

    Re: Paneboze...
    To že ty sám kradeš Windowsy ještě automaticky neznamená že to děláme všichni. Představ si že to zase tak drahá věc není, aby si je nemohli lidi pořídit při koupi nového PC. Neházej tedy všecky lidi do jednoho pytle troubo. Neřiď se jednoduchým rčením "podle sebe soudím tebe."
    0/0
    23.3.2006 23:06

    Rimmer

    to si počkáme
    až vyjdou Vista, budeme stejně dva roky záplatova a záplatova :D
    0/0
    23.3.2006 19:53

    Rimmer

    Re: to si počkáme
    záplatovat a zíplatovat :) sem myslel
    0/0
    23.3.2006 19:54

    P.

    Ad. nestabilita Windows
    Já nevim, jsem víceméně průměrný uživatel a nějaký super vědecký aplikace nepotřebuju. Ale s Windows na svym počítači mám následující dohodu: Já s nima nedělám blbosti a vylomeniny který nepotřebuju, nevrtám se v registrech namlouvavě si že sem mistr světa a neinstaluju statisíce sharewarovejch ptákovin z pochybných zdrojů který mi řeknou jestli prší někde v tramtáristánu nebo jak rychle se mi točí harddisk. Na oplátku mi Windows fungujou tak jak mají.
    0/0
    23.3.2006 19:08

    KKK

    Re: Ad. nestabilita Windows
    Ja rozhodne nepatrim mezi nejake supruzivatele. Nic moc extra neumim. Se svymi windowsy jsem ctl stejnou dohodu jako ty. S jedinym rozdilem: Za 3 roky jsem je musel 6x reinstalovat. Registr je to nejhorsi co kdy MS vymyslel. Rad bych, kdybych o nem vubec nevedel jenze: Cim dele Win pouzivas, tim vetsi bordel je v registru. Vsechno nejde odstranit ruznymi nastroji na cisteni a tak jsou win pomalejsi a pomalejsi. Obcas, se take stalo, ze vregistru po normalnim pouzivani programu zustalo cosi, co ztezovali dalsi praci. A co potom??? pruser. V registru se vyznat.... Ne-e! K tomu, vury, cervi, adware, spyware, trojske kone, a vsevidouci oko Billa gatese! A za tohle jsem zaplatil tisice korun ceskych aby mi to pak oznamilo, ze jsem prekrocil pocet aktivaci a mam smulu (V rozporu se smlouvou EULA)!! Normali kradez! Nejblbejsi na tom je, ze jsem zacal premyslet moc pozde. Na Linux jsem mel prejit davno... bohuzel..
    0/0
    23.3.2006 19:19

    PH

    Re: Re: Ad. nestabilita Windows
    Na registry používám řadu let free prográmeg RegCleaner. Dokonce je v češtině. Díky němu jsem udržel v bezvadné kondičce svoje XP víc než 2.5 roku bez reinstalu a bez jediného problému a to mám trvale připojený internet. Bohužel se mě pak u hdd drblo ložisko a bylo po instalaci i po datech. Tedy data mám v zálohách, tak to by nebyla tragedie, ale toho hdd byla škoda.
    0/0
    23.3.2006 21:28

    KKK

    Re: Re: Re: Ad. nestabilita Windows
    Tenhle nesmysl ti ale nepomuze v pripade, ze ti neco prenastavi systemove nastaveni, a to pak po odinstalaci bez puvodniho programu nebeha... To je problem...
    0/0
    24.3.2006 0:10

    PH

    Re: Re: Re: Re: Ad. nestabilita Windows
    Tak si registry dáš do kupy ručně nebo tě z průseru vytáhne jejich záloha. Když něco zmrvíš v konfigurákách u linuxu, tak jsi ve prdelce jakbysmet. Najít kde jsi udělal chybu je kolikrát děsná zábava.
    0/0
    24.3.2006 21:27

    KKK

    Re: Re: Re: Re: Re: Ad. nestabilita Windows
    To neni az tak pravda. Ten kdo to neumi, nemusi vubec do konfiguraku lezt. A jinak kazdy konfigurak ma presnou dokumentaci, nekdy i primo v konfiguracnim souboru... je to minimalne prehlednejsi!
    0/0
    26.3.2006 11:42

    Marty

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad. nestabilita Windows
    Ano. A proto, ze ty to neumis s Windows a s jejich registry a presto do nich lezes, tak musis widle 6x za rok reinstalovat. Mam stejne zkusenosti jako pan PH. WinXP nekolik let na stabilnim stroji a no problem!
    0/0
    26.3.2006 15:13

    KKK

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad. nestabilita Windows
    No jiste ty jsi strasne chtrej. Ale kdyz ti nejaky program vytvori odkazy treba v "Tento pocitac" tak je odtsranis potom jak? Chytraku. Nebo ti nejaky program prepise infirmace o radicich a kdyz ho pak odinstalujes, vsechno jde do riti. To si mam jako podle tebe nechat potom skoronepracujici pomaly komp??? Nezbyde nez vymazat odkazy v registru. ale to se holt k bordelu v nem ne vzdy dobre povede. Ale chapu, ty si doma asi jenom surfujes a pises ve wordu, takze tyhle problemy asi neznas... to je jak kdybych se bavil s cinanem...
    0/0
    26.3.2006 20:22

    Marty

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad. nestabilita Windows
    Ale dyt to je presne o tom. Jestlize pouzivas OS (v tvem pripade WinXP) jako atomovou strelnici a cpes tam jeden program pres druhej a pak je odinstalovavas, tak je jasny, ze ten system casem odejde. Ja delam na WinXP muziku a praci (vyvoj PB, SQL etc.) a vyvarovavam se instalace vsemoznyho balastu za ucelem odzkouseni a nemam nejmensi problem. Na atomovou strelnici mam druhy pc a nebo to virtualizuju. BTW: i linucha posles do kytek, kdyz na nem budes vsemozne blbnout...
    0/0
    26.3.2006 20:43

    KKK

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad. nestabilita Windows
    No trochu jsme odbehli od tematu.. Ja jsem tady nikde netvrdil, ze jsou windows totalne strasny nepouzitelny system... Delal jsem na nich dlouho a vcelku spokojenost... To ze tu nekde nadavam je diskuze o dilcich problemech ve win, prave typu registr, ktere jsou dost udesne... Jinak do kompu instaluju pouze to co uz je mnohokrat odskousene a to co potrebuji. ZADNA STRELNICE SE NEKONA!!! Problem Win je ovsem i v tom, ze se to vsude chova jinde. To co jde na jednom kompu odinstalovat v pohode, a druhem udela paseku, chapes!! To ze jsem presel na Linux zpusobilo nehorazne chovani Mrkvosoftu a jeho politika! Vtip je pouze v tom, ze tyto dilci problemy v linuxu vubec neresim. protoze tam nejsou. Nedefragmentujes, neodvirovavas, necistis regstry a podobne... tot muj prispevek... jsem mile prekvapen a vracet se nehodlam..
    0/0
    26.3.2006 20:55

    vanDanson

    WHQL Certified Drivers
    Někde jsem četl že Vista bude podporovat pouze WHQL Certified ovladače, což naprostá většina současných splňovat nebude (Mrkvosoft si za každé testování nechá platit). Jsem zvědav na podporu současného nepřeberného množství hardwaru.
    0/0
    23.3.2006 16:20

    KKK

    Re: WHQL Certified Drivers
    Jo. bezva jen tak dal. Konecne nekteri vyrobci pochopi, ze je lepsi udelat ovladac pro unix-like systemy... Ne vsichni zabednenci je totiz vytvari...:o(
    0/0
    23.3.2006 17:19

    Jezevec

    Cena, Office Vista?
    Dneska mě jeden básnil, že byl na nějakém workshopu, kde předváděli MS Vistu. Zmínil, že standardní součástí OS bude i snad kompletní MS Office, export do PDF a cenu okolo 30 kKč.    Přeberte si to.
    0/0
    23.3.2006 14:59

    radim

    Re: Cena, Office Vista?
    za hubicku, za 2 mesice na to nasetrim, kdyz nebudu moc jist
    0/0
    23.3.2006 15:29

    KKK

    Re: Cena, Office Vista?
    No, pokud mi tech 30 000 Mrkvosoft da, tak jsem ochoten si trochu zaneradit pocitac....
    0/0
    23.3.2006 18:03

    Isidor

    Linux
    Může mi nějaký linuxář vysvětlit jednu věc týkající se tohoto super systému? Proč musí Linux emulovat Windows aby šly spouštět Win32 aplikace pod Linuxem a proč tomu není naopak? Proč tento "skvělý" systém emuluje ten "špatný"?
    0/0
    23.3.2006 13:55

    linuxar

    Re: Linux
    Asi jako z toho duvodu, proc si potrebujes prestavet auto na LPG, abys mohl jezdit na plyn... je fakt, ze se nekteri lidi divi, proc nemuzou cepovat plyn do normalni nadrze na benzin... tak asi tak ;) Ale aspon to jde ... naopak je to postatne horsi.
    0/0
    23.3.2006 14:31

    radim

    Re: Linux
    protoze vy vyvojari museli vsechno preprogramovat a tak je daleko levnejsi neco emulovat. Tenhle problem neni jen u operacnich systemu, ale i u samotnych procesoru. Napr i v dnesni dobe se stale pouzivaji 32bitove procesory a pri prechodu na 64bit musi 64bitovy procesor umet emulovat ten 32bitovy. Od tohohle reseni upustil Apple a kdyz udelal svuj MacOSX, tak na nem nefungovaly programy z predchozi verze operacniho systemu a musely byt preprogramovany. Osobne bych se priklonil k tomu, kdyby byla navrzena zcela nova architektura PC, procesoru, operacniho systemu a neuvazovala by se kompatibilita se starsimi verzemi. Predpokladam, ze bysme ziskali vykonnejsi pocitace s mensi spotrebou. Ale co nadelame. Doma mam windows a v praci pouzivam linux.
    0/0
    23.3.2006 14:31

    Štourek

    Re: Re: Linux
    neuvazovala by se kompatibilita se starsimi verzemi? To jako myslíš, že budu pořád kupovat nový a nový programy nebo je budu složitě převádět, aby mi tahle verze fungovala s jinou? Ale jesli chceš výkonější počítač, tak si potřebný komponenty kup. Nic ti přece nebrání koupit poslední model procesoru za 30000 Kč, 2GB paměti atd.
    0/0
    23.3.2006 16:52

    radim

    Re: Re: Re: Linux
    vykonny pocitac mam v praci s poslednim modelem procesoru a 16GB RAM. Proto na nem win ani nejsou. Nicmene to nic nemeni na tom, ze stale o puvodni architekturu. Prirovnam k autum. Porad jezdime na benzin nebo naftu. Ale v pripade vodikoveho pohonu bysme meli novy typ motoru, nekompatibilni s benzinem/naftou. Ale proste novou technologii. To same bych cekal od pocitacu.
    0/0
    24.3.2006 11:01

    mlicko

    Re: Re: Re: Linux
    A co mas z te kompatibility? Kolik let budes jeste potrebovat disketu, abys nainstaloval nova Windows na rozumny hardware? Udelat zcela radikalni rez se mel uz pred 10 lety. Stejne drtiva vetsina firem programy zbastli tak aby sly na nove verzi systemu, i kdyz je to opicarna. Je to stejny, jako kdyz MS nabastlil na DOS Win3.11, pak Win95, pak 98, ME... A vsechno to stalo za... Dodnes kvuli tomu neumej ani poradne pojmenovat soubor na disku. Vubec filesystem by snes dost zasadni upravy. Ale zasadni. Ne ze zmenim obrazek a barvu, a vyuctuju znovu 100USD, jako je to obvykle pri prechodu jedne verze Win na druhou. Apple (jak tu nekdo vedle uvedl) to jako jeden z mala vyresil "drsne", ale jinak se vyvoj dopredu fakt nehne. Co na tom, ze chytrost, jednoduchost a prehlednost puvodniho Systemu 7 se jaxi vytratila. Dodnes nedam na tyto stare systemy dopustit. Delaly totiz to co mely. Starali se o to, aby se clovek vyznal v dokumentech. Sorry, ale jak ze to Windows udelaji novou slozku (zakladni
    0/0
    1.4.2006 1:41

    mlicko

    Re: Re: Re: Linux
    (pokracovani).... Sorry, ale jak ze to Windows udelaji novou slozku (zakladni prvek pro organizaci bordelu na disku)? Nezapomnel tu Bill na neco? A nejen on. Z nej to ale fakt vyzaruje...
    0/0
    1.4.2006 1:43

    JmJ

    Re: Linux
    Mno jednak se docela uzivaji i "emulatory" Unixu/Linuxu pod Win32. Treba cygwin je prikladem. Ony widle samotne nejsou uplni proti Unixu/Linuxu. na widlich clovek najde treba soubor /etc/hosts a ruzne jine, ktere maji stejny ucel a jsou velmi podobne umisteny jako v linuxu. konkretne ten hosts je nekde v system32/drivers/etc/hosts Tusim primo M$ pracuje/vydal jistou verzi shellu konkretne je to postaveno na KornShellu, pokud se nepletu.
    0/0
    23.3.2006 16:45

    KKK

    Re: Linux
    Linux nemusi emulovat nic. :o) Pokud nekdo prijde a chce pouzit aplikaci, kterou nekdo napsal bohuzel pouze pro windows, tak potrebuje emulator...
    0/0
    23.3.2006 17:22

    Drápek

    Re: Re: Linux
    Mně by jen zajímala ohledně Linuxu jedna věc. Některý stránky pro přehrání videa (např. NHL) ho umožňují vidět jen v Windows Media playeru. Jak se to pak spouští na Linuxu? (ptám se ze zvědavosti, Linux nepoužívám)
    0/0
    23.3.2006 17:29

    KKK

    Re: Re: Re: Linux
    Tenhle problem jsem taky resil. Je to tupost tvurce stranek, pokud vaze video na Wmedia player. Treba ct24.cz ti da vybrat WM nebo RealPl. Reseni existuje asi jen jedno. Pokud neexistuje nejaky balicek WMP do linuxu pak jedine spustit WMP pod emulatorem. Ale me osobne Web ktery je napsany spatne, a zobrazuje se spravne jen v Internet exploreru, nebo se prehrava v WMP vubec nezajima... nevim jestli jsem poradil... promin..
    0/0
    23.3.2006 17:37

    Drápek

    Re: Re: Re: Re: Linux
    Dík za info
    0/0
    23.3.2006 22:06

    Xion

    Re: Re: Re: Re: Re: Linux
    Mplayer je asi nejrobustnejsi nastroj pro prehravani videa pod Linuxem, stahl jsem si package pro Suse Linux a prehravam vse, vcetne wmv. Staci jen umet hledat na internetu.
    0/0
    24.3.2006 0:14

    Marty

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Linux
    Ja to vedel. Jelito KKK neumi s Windows registrama (viz. prispevek vyse) ani s Linuxem :)
    0/0
    26.3.2006 15:18

    Xion

    Re: Linux
    1. protoze je Linux pruznejsi a diky jeho otevrene architeture to neni az takovy problem (dost dobre si nedovedu predstavit, ze by na Win jelo neco jako Wine - spusteni Win aplikaci pod Linuxem) 2. protoze vyvojari ruznych linuxovych platforem jsou daleko otevrenejsi a nejde jim jen o masteni kapsy, ale napriklad i o uzitnou hodnotu 3. nechapu vetu: Proč tento "skvělý" systém emuluje ten "špatný"? Linux sam o sobe nic neemuluje, jde prece o aplikace vyvinute nekym jinym, nez Thorvaldem. A kdyby to ve Win nejak rozumne slo, mohl by nekdo jiny vymyslet neco podobneho pro Win. 4. VmWare pro Linux emuluje Windows v Linuxu stejne dobre, jako VmWare pro Windows emuluje Linux ve Windows, takze cely dotaz je vlastne ponekud mimo misu.
    0/0
    24.3.2006 0:10

    kraxna

    Zkrácený název
    Tyto Windows se měly původně jmenovat sVInSTvA....
    0/0
    23.3.2006 11:55

    objektivnibanikovec

    Můj názor.
    Tento článek mne utvrdil v tom, že to asi bude typicky mrkvosofti produkt. Opet budeme muset kupovat drahy HW a to v podstate jen proto, abychom meli s prominutim priblble 3D efekty a podobne kraviny. Fakt se divim, jak je mozne, ze tato v podstate stupidni a naprosto neekologicka strategie funguje v pocitacovem svete jiz snad 20 let.
    0/0
    23.3.2006 11:38

    PH

    linuxáci
    Vysvětlete mě někdo proč do každé diskuse na téma Windows okamžitě vleze pár linuxáků a zvrací do ní ty svoje linuxí kydy. Není ono to už spíš jako náboženství ? Jsou fakt jako jehovisti.
    0/0
    23.3.2006 11:24

    Killer

    Re: linuxáci
    Skus si aspon raz precitat licencnu zmluvu od M$. Uvidis, kto je jehovista ... Mimochodom, nebudu tieto reakcie vysledkom toho, ze ti, co citaju tieto stranky pouzivaju aj Linux? A ze vzorec 98% / 2% je marketingovy nezmysel od M$?
    0/0
    23.3.2006 12:42

    PH

    Re: Re: linuxáci
    Když těch 98 a něco % naměřila služba navrcholu.cz, tak to asi taková hovadina nebude a MS v tom prsty mít nemůže. Microsoft jako výrobce a prodejce Windows a dalšího softwaru si může do svého ujednání napsat co sám uzná za vhodné a má na to svaté právo. Pokud to někdo nechce respektovat, tak nemusí EULA odsouhlasit a pak nemá právo používat produkty firmy Microsoft. To nemá s náboženstvím nic společného. Zato věčné lži o linuxu z pera jeho "uživatel" kteří už ho používají týden nebo dokonce celé tři měsíce, to je náboženství a nebo to s ním hraničí stejně jako s blbostí těch rádoby guru.
    0/0
    23.3.2006 13:07

    Killer

    Re: Re: Re: linuxáci
    Mam iba 3 otazky: 1. Nie si "nahodou" zamestnanec M$ a jeho spriazenych firiem? 2. Uz si niekedy pouzival niektoru z distribucii Linuxu? Ktoru, kedy a kto to instaloval a konfiguroval? 3. Suhlasis (alebo je to skor viera?), ze M$ ma pravo pozadovat za "pouzivanie" (ani nie zakupenie) svojich "produktov" vsetko a nerucit za nic?
    0/0
    23.3.2006 13:22

    PH

    Re: Re: Re: Re: linuxáci
    1) Bohužel nejsem zaměstnancem MS. 2)Ano, používám dokonce vedle XPček linux a velmi dobře vím že je to atrapa OS. Ty aplikace co do něho cpou kdyby v tom nebyly, nic by se nestalo. Bohužel kvůli debilnímu systému závislostí mezi balíčky se mnoha zbytečných programů nemůže zbavit, i když je v životě ani nespustím. 3) s EULA souhlasím. MS má právo diktovat si podmínky a já mám zase jako zákazník právo je příjmout nebo odmítnout a pak se musím poohlédnout po jiném OS a softwaru. Nikdo, ani MS mne k ničemu nenutí násilím. Tebe ano ?
    0/0
    23.3.2006 16:33

    KKK

    MS je zlodej
    Vyhnul ses zbabele odpovedi na otazku: kterou distribuci pouzivas? Protoze pokud sis vybral treba Debian, je jasne ze ti nevoni. Debian nema byt user-friendly. Mel sis vybrat user-friendly distribuci. (napr SuSE). A jeste k te smlouve. KOUPIL jsem si ORIGINALNI windows. Zcela v rozporu se smlouvou kterou mam v ruce (EULA) mi bylo znemozneno dalsi pouzivani Windows. Mrkvosoft me zcela nepokryte OKRADL!!! Tak na co ma MS pravo? spehovat me? zjistovat co mam za HW? Snad neveris ze si windowsy zjistuji jen tohle. Problem je, ze to vi jen MS a my se musime spolehnout na to co nam tvrdi! Takze nebud naivni! MS je normalni zlodej!
    0/0
    23.3.2006 17:27

    PH

    Re: MS je zlodej
    Používám Mandrivu a koketuju s Ubuntu, ale asi se na to Ubuntu vybodnu a zkusím najít jiný distro. Jenom už nechci něco jako je Mandriva a SUSE. To je v podstatě Windows.
    0/0
    23.3.2006 18:14

    PH

    Re: MS je zlodej
    Nevím co jsi měl se svýma winama, ale já jsem nikdy potíže neměl a můžu je používat pořád. Mám licenci na XP Pro koupenou legálně v krabicový verzi. Možná máš ty osekaný Home Edition nebo jak se jmenujou, tak je potom možný že ty problémy máš díky změně HW v PC. Musel bys to znovu hlásit MS a to zase taková dřina není.
    0/0
    23.3.2006 18:17

    KKK

    Re: Re: MS je zlodej
    Mám zcela totožný HW, pouze se MS nelibilo, kolokrát jsem to přeinstaloval... Není mou poviností, řešit problémy, které uměle způsobuje MS! Za takovy zmetek mám platit?? Windows se na disku chovají, jako by tam byly samy. Neustale musis zaplatovat, cistit registr, a po dvou letech jsou pekne pomaly, coz se o Linuxu rict neda. Mandriva je pekneblbe distro , to je fakt. SuSE je podle me nejlepsi user-friendly. Ubuntu je des-bes! pokud chces neco nevidowsoidniho tak nejlepsi volba je asi DEBIAN. Kazdopadne u Win mi taky vadi, neodstranitelnost nekterych komponent ze systemu. Takovy IE nelze vyhodit, a predstavuje dost velky riziko!
    0/0
    23.3.2006 18:23

    PH

    Re: Re: Re: MS je zlodej
    Začal jsem zvažovat Gentoo, ale ještě váhám. U toho distra mě štve jak se dlouho instaluje.
    0/0
    23.3.2006 19:01

    KKK

    Re: Re: Re: Re: MS je zlodej
    No, gentoo je fakt pro hracicky. To uz je fakt moda nebo fanatismus, zivotni styl nebo tak neco... Ale jak rikam. to se mi na tom libi. Kazdemu podle jeho potreb!
    0/0
    23.3.2006 19:20

    PH

    Re: Re: Re: Re: Re: MS je zlodej
    Mě už nebaví ty distribuce jako je SUSE, Mandriva nebo Fedora. Ty na nevím kolika CD nebo na jedno i dvě DVD. Podle mě je ideální řešení v Ubuntu. Od všech kategorií softwaru vybrali po jednom programu asi podle toho jak je nebo není oblíbený. Pokud chceš něco navíc, tak si to jednoduše nainstaluješ z repozitářů. Na co dnes mít plno programů na médiích když to rychle stárne ? Zase ale na druhou stranu mě štve že Ubuntu vyšlo z Debianu kterýmu já moc nerozumím a hrabu se v konfigách jako študent v dámským přirození. Nedávno tady kdosi psal že si myslí že Ubuntu není pro nováčky právě moc vhodným distrem a já jak jsem ho za pár dní poznávání poznal, si myslím to samé. Není to pro nováčky nebo pro lidi které neláká detailní poznávání systému. To je asi můj typ lidí. Nastavit si to umím, ale víc se v tom pak už hrabat nechci.
    0/0
    23.3.2006 21:38







    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.