Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Internet Explorer se blíží. Zaujme?

Již od konce dubna mají zájemci možnost testovat novou verzi prohlížeče Internet Explorer. Podle některých analytiků by měl Microsoft vývoj tohoto prohlížeče ukončit. Jak vůbec připravovaná novinka vypadá a co umí?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

harrris

pomoc

Zdar nainstaloval IE7 a kdyz zaviram kos,mista v siti nebo muj pocitac tak se mi automaticky otevre IE7 v nastaveni se mi to nepodarilo najit

0/0
9.11.2006 9:28

Špule

Doplňování podpory?

8-o

Já jsem teda už dlouho žádné doplňování podpory neviděl. (Y) Ani pro HTML a CSS, které se stále rozvíjejí a Firefox již začíná podporovat jejich nové verze. (Počkat, vy říkáte, že plně podporuje CSS2? Vždyť ani neumí pořádně selektory! A nic závratného z CSS3 jsem v něm nenašel.) To si až teď pánové z Microsoftu všimli, že když narychlo neslepí novou verzi svého prohlížeče, tak přestane být oblíbený? Firefox už dlouho má prohlížení v panelech a jiné možnosti! To si jich Microsoft všiml až teď??? RvRvRv

0/0
22.10.2006 13:41

x

IE7

Mrcwoshrot Interfernet exprdel 7 si muze Bill strcit doprdele, akorat novej design a polovina z tech funkci co ma treba FF nebo opera .... vazne uz ne o 10 let pozadu ale o 7 ....proste FF a opera sou nej.... IE budu furt sračkaRv

0/0
19.10.2006 19:45

filc

IE7
Pekny clanek. Trosku ustrelene zavery na konci, ale jinak OK.
IE7 urcite neprinese, co se ovladani tyce, zadne super duper novinky oproti ostatnim. Ono uprimne, neni uz co vymyslet.
Vetsi zemetreseni IE7 prinese, co se tyce vyvoje webu pro vyvojare, hlavne pak v CSSkach. IE7 v soucasnosti podporuje CSS2.1 a par veci z CSS3. Ma opravene hacky v CSS1, konecne podporu alpha kanalu v PNG a spousta dalsich drobnosti, s kterymi si vyvojar lamal hlavu. Osobne si myslim, ze rozsireni IE7 nebude ani tak diky tomu, ze vyjdou Vista (podle me ani IE7 nakonec nebude ve standard instalaci), ale diky tomu, ze na nej prejdou vyvojari, kteri ted delaji predevsim pro IE6. Bude to totiz pro ne znamenat mensi praci, aby web vypadal stejne na vsech ostatnimich prohlizecich. A o tom o je.
 
0/0
6.5.2006 16:04

roba21

Re: IE7

No ale vývojáři snad weby dělají podle toho co používají uživatelé fernetu ne? Takže dokud MSIE6 nespadne pod 10%, moc se toho nezmění. Dělat totiž dvě verze je poněkud drahé.

0/0
19.10.2006 19:02

cekon

Linux neni desktopovy pocitac
0/0
6.5.2006 15:56

Peti

Peti
Tak, tak. Aj ja som presne koli tomu skoncil s Linuxom.
0/0
3.5.2006 19:51

pooh

Žasnu a nestačím se divit!
Tolik moderních vymožeností bud mít ten IE7!!! A přitom mi připadá, že všechno to má už Opera a zcela nenápadně. Navíc funguje stejně i na Linuxu. Však jsem ji naučil používat svoji dceru a taky si nestěžuje.
0/0
2.5.2006 22:33

bagr

Re: Žasnu a nestačím se divit!
Opera ted pouziva tvoji dceru? No fuj!
0/0
6.5.2006 15:18

PersyM

Re: Re: Žasnu a nestačím se divit!
0/0
6.5.2006 15:23

pooh

Žasanu
0/0
2.5.2006 22:30

mepp

Podile IE7
Koukam tu diskuse se odtrhla davno od prohlizecu, nicmene mi to neda a muj prispevek se bude tykat jich. Ac skutecne IE7 prichazi pozde a nebude nic noveho nabizet, beztak si myslim , ze behem par let pohodlne ziska 50proc trhu.. 1. je mnoho uzivatelu kteri netusi , ze je vice prohlizecu a staci jim co najdou ve Windows.2 Pokud budou IE7 standartne obsazeny ve Viste tak uz jen to jim zajisti velkej pomer, protoze kord velke korporace se nenamahaji instalovat cokoliv co nemusi. Mam prehled o tom co maji nainstalovane nektere nadnarodni FA. a v zadne z nich neni dominantni napr FF ci Opera. Netvrdim, ze tam nejsou, ale rozhodne ne na kazde stanici. 
0/0
2.5.2006 15:48

dfsefdf

asdfasdf
Kryplové, nefungují vám odkazy na obrázky!
0/0
2.5.2006 10:12

Panejo

Re: asdfasdf
Vrať se do ústavu!!!
0/0
2.5.2006 10:43

Ten_co_tanci_s_bsd

continue...
..otoze maj integrovany KDE-co... ; vynechal jsem neco ?? (start systemu vc GUI, loginu, apache... -> 37sec)
0/0
1.5.2006 23:43

Ten_co_tanci_s_bsd

tak si to shrnem..
.... win jsou dobry.... ted me sice nenapada na co, ale mozna ze jo... ; a kdyz dame to nejlepsi ze vsech prohlizecu dohromady, mame Operu :)) ted jinak: OS -> jestli chce nekdo pocitac pouzivat, at si poridi winy a zaplatuje, zaplatuje, jestli se chce nekdo s pocitacem naucit, at se poohlidne jinde(linux, *bsd,..) - jedina aplikace, co mi na chybi je Photoshop 7 (jak jinak :) ostatni jsem BOHATE nahradil.... ; tim, ze MS zmenilo vzhled IEcka, toho asi moc neporesili - nektery jejich slavny vymozenosti pouzivam jiz radu let na Opere. O webdesignu pomlcim, IE stadardy tezce mrvi (slusne receno) a to v jakykoliv verzi... ; "instalace" softu na linuxu VS win ?? linux ma sve slabe misto v zavislostech a v knihovnach, osobne vyuzivam strom portu na freebsd a nemuzu si stezovat -> vyhledam si port podle nazvu/slova dam "make install clean" a jiz se koukam, jak se mi to stahne, zkompiluje (vc stahnuti a kompilace zavislosti), nainstaluje a uklidi po sobe :) ; KDE atd ? jj, jsou nenazrany, pr
0/0
1.5.2006 23:41

Kovis

Re: tak si to shrnem..
Tak to ti gratuluju, protoze vetsina veci, ktere ja potrebuju k praci proste na Linuxu neexistuji, takze pro me je to jasne. A udrzovat na PC dva systemy kvuli demonstraci, ze Linux je taky pouzitelny, je prilis velky luxus. Ale na druhou stranu mam na sve male domaci siti Linuxovy server...
0/0
2.5.2006 8:09

Jarda

Re: Re: tak si to shrnem..
WINE?
0/0
2.5.2006 8:32

KKK

Tak si to shrnem. 1/2
Abych nezacal velky flame, tak musim rict ze Linux mam rad. ALE.... Diskuze o tom, ze veskery soft existuje v ekvivalenci pro Linux jsou smesne. Ja osobne pouzivam cca deset programu, ktere bud pro Linux neexistuji, nebo jsou velmi obtizne sehnatelne (nerikam ze to vubec nejde). Kdyz uz se rozhodne neco sehnat, nestaci ze sezene balicek pro svoje distro, jeste musi najit tu spravnou verzi. instalace, ale i upgrade neni zadna slava. Naprosto prebujely obludny system balickovych zavislosti, kdy v systemu udrzujeme obstarozni balicky kvuli novym aplikacim je naprosto otresny, zvlast kdyz si to porovname s Windowsoidnim SETUP.exe. A to nemluvim o aktualizacich. Windows sice vydavaji aktualizace otresne pozde, za to clovek nestahuje casto stovky MB dat. Navic polovina pokusu o aktualizaci na officialnim webu distra zkonci 50error hlaskami o konfliktu balicku nebo jejich absenci. Kdyz se clovek rozhodne najit chbejici balicek v globalnim internetu, vetsinou nepochodi ani s googlem. Zato najd
0/0
2.5.2006 8:50

KKK

Re: Re: Re: tak si to shrnem..2/2
za to najde tisice ruznych prispevku v diskuzich, kdy prispivatele marne hledaji ten samy "nezbytna" balicek s obstarozni knihovnou... Je az usmevne, ze tento balicek je potrebny k aktualizaci. Vratme se jeste k samotnym balickum. System .RPM a .DEB by nemusel byt az tak spatny. to by ovsem muselo platit ze .RPM je instalovat na vsechny RPM-distra a .DEB na vsechny DEB-distra. Bohuzel, to by uzivatel chtel moc, a tak je v tom s prominutim bordel. Tahle variabilita a volnost pochopitelne brani dalsimu rozsireni Linuxu. Dnes uz "kultovni" problem konfliktu QT vs GTK je velmi dobre znamy. Donutit nektere aplikace pod GTK aby vypadaly pod KDE jednotne byva casto obtizne resitelny problem. Naprilad donutit Firefox, aby po prejezdu di jeho okna kurzor mysi nezcernal a nezmensil je problem, ktery se vyskytuje skoro ve vsech distrech... A rozhodne nepomaha konfigurace .conf souboru pro GTK v KDE...
0/0
2.5.2006 8:57

Ten_co_tanci_s_bsd

Re: Re: Re: Re: tak si to shrnem..2/2
to Kovis: jj, to je bohuzel pravda - ja napriklad nedelam grafiku a nestriham filmy :) to Jarda: Wine je hezka zalezitost, ale ne na vsechno.. to KK: je to tim, ze pouzivas balicky :)) ; nevim kde si sehnal "..za to clovek nestahuje casto stovky MB dat.." moje posledni SYSTEMOVA zaplata mela 120kB vcetne podrobneho navodu ]|-) ; tyhel problemy s KDE & GNOME atd. taky nemam, FluxBox -> vse v jednom style a ukazatel vsude stejnej; to KK-dodatek: jasne, pro nektery je double-click lepsi... pro me ne ... ja to radsi budu kompilovat a vedet co pocitac dela, jak a proc (osobni nazor :) .. -> "Linux neni jen operacni system, je to filoziofie a pristup k zivotu" .. a tim se ridim :)
0/0
2.5.2006 9:20

KKK

Re: Re: Re: Re: Re: tak si to shrnem..2/2
Ja souhlasim. Linux je filozofie, a to docela krasna filozofie. Nemam sice rad primery s auty, ale tenhle mi prijde docela trefny. Chapu ze si budes radsi kompilovta sam. to je fajn, ale kolik lidi si samo opravuje auto. Vetsina to necha odbornikum, a v tomhle je to stejny. Normalni uzivatel chce pouzivat, ne resit problemy a kompilovat zdorje. To je myslim normalni. Ad. FluxBOX: Tohle nemuzes porovnavat s Windows. Jiny pes, jina ves. Ad aktualizace: 100MB proto, ze stahujes novy balicek. ve Windows stahujes jen zaplatu. (Vsechno moje ososbni zkusenosti). A nakonec, potvrzujes jen to, co jsem tady rekl. Linux je na server, neoba na hrani. PROTOZE TY SI HRAJES! (nevidim na tom nic spatneho)
0/0
2.5.2006 9:25

Ten_co_tanci_s_bsd

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak si to shrnem..2/2
hmm... nastavil jsem si komp nekdy zacatkem ledna a od te doby jsem problemy neresil, proste ho normalne pouzivam a mam v nej duveru (narozdil od dob s Win) ; oki, nebudu srovnavat fluxbox s win (jedno je desktop manager a druhy OS :) tak nesrovnavej ani KDE s Win (--ll--) ; mozna ze si hraju, ale se systemem jsem si "nehral" uz asi 3 mesice a slape.. ; auta: clovek je od prirody linej a proto se mu nechce zkoumat, jak auto funguje, aby si ho mohl opravit, radsi zaplati nekomu jinymu. kdyby to bylo naopak, odtahovky, servisy by zkrachovaly, protoze by uzivatel byl samostatnej :); BTW: IE 7 bude na nic.. [at je to k tematu :) ]
0/0
2.5.2006 9:42

KKK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak si to shrnem..2/2
Ad) Fluxbox. Nemyslel jsem to tak, ze nelze srovnavat Desktop s OS. Spise, ze Desktop Windowsu je pomerne zdarily az brebujely. Fluxbox urcite pouzivas prove proto, ze se windows podoba pokud mozno co nejmene! To hrani prijde na radu pri kazde zmene, nebo instalaci. a Priznam se, ze nektere cyklicky opakujici se veci, me prestava avit resit... Asi zacinam pohodlnet :o)
0/0
2.5.2006 9:55

:)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak si to shrnem..2/2
Pokud si instalnes win xp sp2 nevidim jediny duvod proc by si mnel resit nejaky problemy, mam nekolik pocitacu...lide kolem mne co jsou fakt analfabeti maji take win xp sp2 a nepotrebuji nic resit ani nastavovat...od instalace to bezi zcela bez problemu...antivir (avast home free) se aktualizuje sam a sam si vse kontroluje jak na pozadi tak pokud s PC chvili nikdo nic nedela...to same antispyware (spyboot free)...a OS se take sam aktualizuje....pouzivaji to na hry, word, email, internet, uprava a tisk fotek a podobne. NEVIDIM JEDINY PROBLEM...pokud si mnel nekdy problem s WIN XP, tak se jednalo o chybne ovladace 3. stran ktere si tam sam uzivatel nainstaloval nebo chybny HW. Pripadne obcas nejaka chybna aplikace....ale to se muze stat jak na linuxu tak na win.....podstatou je, ze ty analfabeti nic neresit (ani to nevedi) a vse jim funguje....a o to tady jde, proto LINUX je odsouzen k zaniku v sektoru BFU ....jedine reseni male samostatne servry a firewally, jine nasazeni
0/0
2.5.2006 16:06

Marek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: tak si to shrnem..2/2
Na Linuxu se da i pracovat. Ja treba pracuji v Jave a Linux mi staci na praci. (Ackoli priznavam, ze kvuli testovani potrebuji obcas pristup na jine platformy vcetne Win.) Tim nechci rici, ze na Linuxu lze delat vse. Spousta softu pro Linux proste neni.
0/0
3.5.2006 19:07

KKK

Re: Re: Re: tak si to shrnem..(jeste dodatek)
Zprovoznit neco pod Wine taky neni zadna sranda. A ted to hlavni. Muzete uzivatelum nadavat , ze jsou Lamy, posmivat se jim, ale pravdu maji oni. Proc se maji hrabat ve zdrojacich, ci kompilovat balicek kdykoli jim nejede na jejich distru? proc maji provadet jakousi proceduru "su"-"make"-"make install" pokazde, kdyz chteji neco instalovat? proc maji resit problemy GTK vs. QT? Problem je, ze ve Win tyhle problemy nemaji. A ze to jsou male problemy nikoho zajimat nebude, protoze otravuji zivot, a Windows jimi netrpi. Windows mohou hned pouzivat. Dokud bude v Linuxu porad takovy bordel, bude pouzitelny jen na server, nebo na hrani. Linux mam rad, ale kdybych nemel cas a hlavne chut si hrat, a musel pracovat, asi se na nej vykaslu.... V tom je ten problem...
0/0
2.5.2006 9:02

ufik

Re: Re: Re: Re: tak si to shrnem..(jeste dodatek)
A co si maji uzivatele, pokud to neni jejich domaci pocitac co instalovat programy? Kdyz se podivame na ty auta, tak si jen malokdo sam dela tuning motoru, ze? Instalace aplikaci neni jednoducha vec ani pod Windows, pokud maji spravne fungovat a pritom nebezet s pravy administratora. Kdyby to tak bylo, tak by se netu taky ulevilo, protoze by se omezila mira spamu (nebylo by tolik zombie), klesl by pocet zavirovanych pocitacu a hlavne zavirovanych mailu. Ale to by pak Windows nebyly tak user-friendly, ze?
0/0
3.5.2006 12:24

KKK

Re: Re: Re: Re: Re: tak si to shrnem..(jeste dodatek)
Jiste, ale zapominas na jednu vec. Ja, mozna ze ty jsi na tom jinak, doma zadneho administratora nemam :o) A pokud si vse spravuju sam, a vse se ucim sam, tak si po rocnim soubeznem pouzivani obou systemu muzu dovolit srovnani.... :o)
0/0
4.5.2006 11:33

Marty

pricina - nasledek
ja pouzivam safari, takze je mi to jedno, ale zaujala mne veta v clanku ....která se mimochodem stala pevnou součástí většiny edicí operačního systému Windows 95. Jistě i tato skutečnost přispěla k tomu, že Internet Explorer se stal nejpoužívanějším webovým prohlížečem. zejmena souslovi "jiste i tato skutečnost.." to si asi autor dela srandu, ne? kdyby IE nebyl ve windowsech predinstalovan, tak nikdo dnes nevi, co to je, protoze by se pouzivaly jine prohlizece,
0/0
1.5.2006 23:22

Hadas

Avant Browser
FireFox je opravdu kvalitní, ale funkce co se v něm objevily v poslední době umí třeba Avant Browser už dávno. Takže žádnej zázrak..Nicméně používám Avant Browser a jako alternativu v některých případech FireFox.
IE6 je zastaralej šmejd, co snad nestojí ani za řeč..jsem na 7čku zvědav.
Zdarec
0/0
1.5.2006 20:07

klokaran

Re: Avant Browser
Milý příteli, zapomněl jsi na to že Avant Browser používá jádro z IE6 a to je cituji Tě zastaralej šmejd. Trošku si protiřečíš.
0/0
1.5.2006 20:25

Hadas

Re: Re: Avant Browser
Na to jsem samozřejmě nezapomněl. Moje narážka na IE6 byla ve smyslu funkcí a ovládání. Avant Browser je sice na jádru IE6, ale ovládáním mi vyhovuje mnohem víc než FF. O bezpečnosti by se samozřejmě dalo debatovat, ale tady primárně záleží na chování uživatele a ne na prohlížeči, antiviru nebo firewallu.
Zdarec
0/0
1.5.2006 21:02

Pet

Re: Re: Re: Avant Browser
Taky používám Avantbrowser, jednou za čas FF. AB má vynikající podrobné nastavení, všechno bez problémů.
0/0
1.5.2006 21:38

jpg

Re: Re: Re: Re: Avant Browser
souhlasim, sam pouzivam CrazyBrowser, dalsiho alternativce; FF je mozna dobry prohlizec, ale ja jsem ho vydrzel pouzivat jen par dni a pak "sel"...a mam ho jedine na stranky, ktere jinde nefungujou...
0/0
1.5.2006 22:09

Pavel

???
když na tohle přišli programátoři z MS až teď (víc oken, okénko pro vyhledávání ....) tak to by mě zajímalo jak by vapdal OS kdyby byla na truhu s ním stejná konkurence jako u prohlížečú. To už by stačilo si něco akorát myslet a PC by to udělalo :-)
0/0
1.5.2006 19:29

ladaxxt

Pokud vim,
tak jedna z nejlepsich vlastnosti noveho IE je, ze pod nim nemakaj bankovni aplikace typu Profibanka.. Kdo si ho nainstaluje.., muze si preinstalovat cely Wokna, neb cesta zpet udajne neni mozna.. :-)
0/0
1.5.2006 17:18

PH

Re: Pokud vim,
Ale je možná cesta zpět. Stačí před instalací MSIE 7.0 nastavit bod obnovení a teprve pak instalovat a blbnout s tím. Až tě to omrzí, tak se vrátíš přez ten bod obnovení k původnímu nastavení a jedeš dál jako king.
0/0
1.5.2006 17:44

Radek

Re: Pokud vim,
Přesně tak, jak napsal čtenář přede mnou. A nemyslím si, že by chyba byla na straně IE. Prostě to tá banka nemá doladěné pro IE 7.
0/0
1.5.2006 18:08

PH

Re: Re: Pokud vim,
Logicky bych si myslel že ta banka čeká na IE6 a pokud se jí přihlásí pro ní neznámý IE7, tak neví co s tím má udělat a nezobrazí raději vůbec nic.
0/0
1.5.2006 18:32

klokaran

Re: Pokud vim,
Milý příteli - Profibanka je dost případ sám pro sebe. Vypadá to spíš na to, že KB  má dostatek nekvalitních programátorů. Mohl bych Ti o tom vyprávět jak dovedou zastavit aplikace, které běží na SQL serveru, jak si ho dovedou vyhradit jen pro sebe. Docela mně nepřekvapuje, že se jim nevede na něčem novém jako je nový prohlížeč, protože jsou v programování dost pozadu.
0/0
1.5.2006 20:28

El kapitáno

Bida
je to opravdu bida ze strany MS zaujmout necim co je jiz u jinych prohlizecu standartem....
0/0
1.5.2006 17:03

Super

Super
Á, koukám, že Microsoft se probral. Takže IE už není zastaralý o pět let, ale jen o tři. Bravo, Bille. =))
0/0
1.5.2006 14:02

tom

Mozilla
otestoval jsem vše,ale mozilla je pro mě nejlepší než ten zbytek...takže IE7 si můžou nechat..
0/0
1.5.2006 13:17

www.vincour.cz

Re: Mozilla
Naprostý souhlas. Používám ji už rok a naprosto perfektní. Ani žádná "havěť" z netu.
0/0
1.5.2006 15:27

jpg

Re: Re: Mozilla
no...mozillu (ani FF) jsem nastesti nikdy moc nepouzival a kupodivu taky žádná havěť, myslim ze havet ma spis neco spolecneho s uzivatelem nez s prohlizecem, videl jsem spoustu haveti i na PC, kde nema IE ani sveho zastupce...
0/0
1.5.2006 22:11

KKK

TED JSEM SE POBAVIL.
jakeho zastupce? co to tu placas? :o) Zastupce je zastupce, a nema s IE nic spolecneho. je to jen ikonka na plose. Jinak. Ty jsi videl nejake windows bez IE? Ja teda rozhodne ne. odstranit IE z windows dovede tak 0,00001% populace s programatorskym vzdelanim, nebo za pouziti narocne komerni aplikace. IE je totiz implementovan primo do windows a jeho odtraneni by zpusobilo pad systemu! IE mas v systemu, a ani o tom nevis. dokonce ani nyvis, kdyz je zrovna spustenej...:o)
0/0
2.5.2006 9:29

Pekis

no paráda
Nainstaloval sem si tu beta, nějak mě neoslovila, tak sem ji zase odinstaloval a hle, stávající IE6 nejede!! Tak sem nainstaloval Firefox. Uvidím, jak se chytne :)
0/0
1.5.2006 12:51

kriznik

Re: no paráda
i to je cesta k alternativnim reseni ;) by MS (tm) :))
0/0
1.5.2006 13:46

eidos

Re: Re: no paráda
:)))
0/0
1.5.2006 16:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.