Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Avril Lavigne bojuje proti zlovůli hudebních vydavatelství

Skupina významných kanadských umělců považuje žaloby na fanoušky, kteří si stahují hudbu za pokrytecké a destruktivní. Založili sdružení, které se staví proti zpřísňování zákonů v oblasti autorských práv, jež prosazují hudební vydavatelé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vitex

O to samé v Čechách usiluje
http://www.svazautoru.org/
0/0
8.5.2006 9:36

ariovistus

Hlúposť
No podľa mňa je toto obyčajný populizmus. Proste sa len chcú ukázať pred verejnosťou, že oni za nič nemôžu, to len tie zlé vydavateľstvá. Ale peniazmi od tých zlých vydavateľstiev nepohrdnú. Pokiaľ sa im to nepáči, tak nech to skúsia bez vydavateľstiev, alebo nech si založia nejaké vlastné (ako napr. Charlie Chaplin). Momentálne v ére internetu by distribúcia pár MB pesničiek rozhodne namala byť problém.
0/0
6.5.2006 16:52

Datel

Re: Hlúposť
Nejsem si jisty, jestli ma u umelcu vytka populismu logicky vyznam :-)
0/0
8.5.2006 15:18

mata

konecne
Konecne vyplavalo na povrch to co si vsichni mysli. Miliony ochran na originalnich discich jen obtezuji lidi co si to koupi. takze to muze spis lidi odrazovat. protoze pokud mam nejaky specialni prehravac a stejnak by to dopadlo, aby si to v nem prehral, ze by to nejdriv prepalil, tak se pak radeji rozhodne to vubec nekupovat a vypalit to rovnou.
Ted je otazka k cemu ty ochrany slouzi, kdyz kazdy pocitacovy nadsenec(nevim jak rikat cloveku co se o to zajima) dokaze skoro kazdou ochranu prolomit.
0/0
4.5.2006 13:16

nenavistny komunikacny automat

Re: konecne
hahaha, nemusis byt nadsenec. imho je totalna pi**vina pokusat sa ochranit zvuk pred tym aby sa nesiril. :) proste vystup z toho digitalu bude vzdy analogovy (reprodukovany zvuk ako taky ) nemusis byt ani odbornik aby si si dokazal zaznamenat zvuk. proste sa mozu aj po**at a nezabrania kopirovaniu. iba ak by vyvinuli prenos audio signalu mimo vzduch priamo do nervovej sustavy... a potom by na radu prisli skutocny odbornici :)
0/0
29.5.2006 17:51

fridas

natrhne te jim p.del:)
souhlasím!
0/0
4.5.2006 13:13

KKK

proc ne...
At si vydaji svoje album pod GPL . To by ale vsichni zavreli hubu, a nechali si zaplatit. Nebo at si to nahraji a prodaji sami, a maji po problemech-....
0/0
4.5.2006 12:55

Datel

Re: proc ne...
Zdarma poskytuje svoje skladby hodne umelcu. Bohuzel neexistuje rozumna cesta, jak alba distribuovat za 'cenu primerenou'. Hudebni vydavatelstvi se chovaji jako klasicky oligopol, ktery takovou konkurenci okamzite valcuje.
0/0
5.5.2006 9:25

KKK

Re: Re: proc ne...
Dobry umelec nepotrebuje vydavatelstvi.. Kdo chce ten si ho koupi. Nyni jsme ovsem ve stavu, kdy vydavatelstvi je schopno udelat ( a prodat) hvezdu z kohokoli. A lidi jsou tak tupi, ze si to koupi...
0/0
5.5.2006 10:43

Niemand

Re: Re: Re: proc ne...
"Dobry umelec nepotrebuje vydavatelstvi.." S timto nemohu souhlasit. Vite co je s pripravou CD/DVD spojeno nakladu a prace? Asi nevite, jinak byste toto nepsal. To by potom hudebnici nedelali nic jineho, nez se starali o propagaci, vyrobu, prodej, distribuci atd. atd. a na samotnou hudbu by jim asi moc casu nezustalo. Proto ty spolecnosti vznikly, ze to umelci nechteli/neumeli delat, nebo na to nemeli cas. Ja jsem pro prodej pres internet. Vemte si jaky boom zaznamenal prodej vyzvaneni na telefon. Pokud by se na internetu objevilo album za rozumnych 100-200 korun s dodatecnymi sluzbami, jako napr. sleva na listky na koncert, moznost si stahnout video kde je zachycana priprava alba, pribalene komentare umelcu, slevy na reklamni predmety, souteze apod. tak by si to myslim kupovalo hodne lidi, protoze ty vyhody byste pri ukradnuti skladby nedostal. To same dodat s prodejem klasickeho CD/DVD za rekneme 250 korun.
0/0
6.5.2006 8:16

KKK

Re: Re: Re: Re: proc ne...
Ne, ja jsem nemslel vydavatelstvi ve smyslu "vyrobime CD". Ja myslel vydavatelstvi, co plytva penezi na to, aby se pisnicka prosadila do rádia, protoze nikdo by ji neposlouchal, kdyby ji netlacili nasilim. Oni si vyrobi hvezdu z neschopneho blba, a pak utrati spousty penez za to, aby se to hralo a vnutili to lidem...... A kdo to nakonec zaplati? No samozrejme ja a ty. Dobry umelec toto nepotrebuje! Dokonce se mu to casto hnusi!
0/0
7.5.2006 7:56

xJohny

Palec
Ne ze bych Avril zrovna musel, ale tohle bylo fakt dobre gesto :)
0/0
4.5.2006 12:42

Milaaan

Re: Palec
to ste řekl přesně, je to jen gesto!!!
0/0
8.5.2006 14:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.