Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šifra mistra Leonarda ke stažení zdarma? Piráti útočí

Kinohit Šifra mistra Leonarda se dnes konečně dostal do kin. Zároveň se však objevily informace, že už je možné celý film stáhnout zdarma z internetu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Robin

Na velikosti nezáleží...
ten kdo umí hledat tak film najde i několik měsíců před premiérou..to za prvé...a za druhé pokud se podíváte na jiné pirátské filmy tak uvidíte že spousta filmů má třeba i 800Mb.a za třetí proč by se tento film nevešel do 767Mb??záleží na kvalitě...takový žvásty...o tomhle asi nic moc nevíte ,tak o tom nepište a nebo se dostatečně informujte....
0/0
20.7.2006 23:30

[zener]

Re: Na velikosti nezáleží...
Ale no tak... Zrejme o tom nevis Ty. Jak je v clanku sparve podotknuto, releasy maji opravdu pravidla a film nad urcity pocet minut (myslim 100) musi byt na 2CD (tj. 1400MB). Jinak je oznacen jako FAKE ;-)
0/0
26.7.2006 22:10

insurance auto

http://www.insurance-top.com
, Hi! http://www.insurance-top.com/company/ auto site insurance. The autos insurance company, compare car insurance, auto insurance. from website .
0/0
18.6.2006 8:23

insurance auto

http://www.insurance-top.com
, Thanks!!! http://www.insurance-top.com/company/ auto site insurance. [URL=http://www.insurance-top.com]home insurance[/URL]: The autos insurance company, compare car insurance, auto insurance. Also [url=http://www.insurance-top.com]cars insurance[/url] from website .
0/0
18.6.2006 8:20

car insurance

http://www.insurance-top.com
, Thanks! http://www.insurance-top.comuto/ auto insurance . Insurance car : The autos insurance company, compare car insurance, auto insurance. Also [url]http://www.insurance-top.com/car/[/url] and [link=http://www.insurance-top.com]insurance quote[/link] from site .
0/0
18.6.2006 8:19

insurance auto

http://www.insurance-top.com
, Thanks!!! http://www.insurance-top.com/company/ car site insurance. [URL=http://www.insurance-top.com]home insurance[/URL]: The autos insurance company, compare car insurance, auto insurance. Also [url=http://www.insurance-top.com]cars insurance[/url] from website .
0/0
13.6.2006 22:04

ringtones free

k@mail.ru
,
0/0
13.6.2006 21:58

Versaya

Re: k@mail.ru
http://kondomos.borec.cz :)))))))))))))))))))
0/0
18.6.2006 13:52

car insurance

http://www.insurance-top.com
, Thanks! http://www.insurance-top.comuto/ auto insurance . Insurance car : The autos insurance company, compare car insurance, auto insurance. Also [url]http://www.insurance-top.com/car/[/url] and [link=http://www.insurance-top.com]insurance quote[/link] from site .
0/0
13.6.2006 21:58

p

FAKE!!!
from everyones comments The.Da.Vinci Code.TELESYNC.XviD-PUKKA.rar proberbly is fake, im not sure but whoever can hack the rar and see for themselves that would be a big help to some. nexbeta might be the ass's or misunderstood people. i hope its the misunderstanding one and we get the password we all crave for everntually. anyways i tried - WWW.NEXBETA.COM and some other obvious possibilties, there website does not work even if you register so dont bother. what a waste of time if it is a fake ------- it's from http://www.delphifaq.com/faq/passwords/f1074.shtml
0/0
23.5.2006 1:59

Spionator

Jenom ISO hunt vyhodil 29 různých verzí tohoto filmu
A je to jeden z 50 vyhledávačů torrentů.... autor je debil
0/0
22.5.2006 18:37

Spionator

Re: Jenom ISO hunt vyhodil 29 různých verzí tohoto filmu
14 z nich jsou starší 10ti dnů, pokud bych chtěl nějaký ještě větší debil než autor rýpat, že článek vyšel 18.5.
0/0
22.5.2006 18:39

Lubor Jarkovský

Re: Re: Jenom ISO hunt vyhodil 29 různých verzí tohoto filmu
To je sice pravda, ale řešit, jestli je tam skutečná kopie nebo podvrh, nemělo před premiérou vůbec cenu, protože se to nemohlo dostat prakticky ven. Takže otázka, zda právě vydané torrenty vedou skutečně k filmu, byla aktuální až v den premiéry. Jak vidno, teprve nyní se začal Da Vinci Code šířit po síti, takže náš odhat, že se dostane ven už druhý den (19.5.), byl lichý.
0/0
23.5.2006 8:26

ss

Nemozne
je to blbost nkde v rusku si v dohledne dobe nikdy nebudou moct dovolit kuopvat filmy za prachy a tak se vzdicky najde zpusob jak jej nelegalne zkopirovat, az film bude pro nas stat par korun jako je tomu v americe tak si ho taky treba koupim misto toho abych ho pul dne sosal..!
0/0
22.5.2006 15:22

bluemoon

my nazory
nazor po shlednuti tohoto filmu. 5. stahuju a stahuju rad
0/0
22.5.2006 13:53

bluemoon

my nazory
1. kdyz rippuju dvd, tak se taky snazim, aby vysledny avi melo co nejvetsi kvalitu na 1cd. jsou to lameri v rippovani, co to udelaji takhle a pochybuju, ze ti to budou mit jako prvni :) 2. telesync je ale podle parametru kamery a ty maji vetsinou horsi kvalitu nez rippy z dvd a na p2p jsou k videni do 300mega na film 3. lidi doporucuju si stahnout kinoripp,aspon uvidite jaka je to blbost. Podruhy uz se na to stejne vetsina lidi nepodiva. Je spousta jinejch lepsich filmu, ktery stoji za stahnuti. Takhle se jenom odvraci pozornost od lepsich filmu. 4. muj nazor na tenhle film: Da Vinci byl skvely malir,ale urcite nepropadal satanismu,jako to uvadi dokument o knize. jako takovy urcite hodne cestoval a spojit pet mest a udelat z toho satanisticky pentagram, je naprosta zhovadilost. a jinych malo blabolu na kterych kniha stavi. Podle mne je to zidovska manipulace s vami a to verici nejsem, ale stve mne to, ze recenze jsou takovy, aby si nakonec masa lidi nedovedla udelat svuj osobni nazo
0/0
22.5.2006 13:52

xxx

xxx
rar je tam proto aby lidi museli zadat heslo serveru než to spustěj - tedy reklama.
0/0
21.5.2006 22:14

kema

Re: xxx
Tak fajn. Tak mi to prosím vysvětli. 
Ten *.rar co měl 786132 kB jsem skrz torrent stáhnul a rozbalil. V průběhu to po mě chtělo 2x heslo (neznám?), tak jsem to jen 2x naprázdno odklikl... Nehlásilo to žádnou chybu a rozbalovalo se to dál... A ve finále nic... Udělala se složka se stejným názvem jako ten soubor rar a uvnitř bylo NIC... těch 700 mega někde zmizelo? Resp. fakt to chtělo nějaké heslo? Proč by to pouštěli ven zaheslované?
 
Dík za odpověď
kema
0/0
21.5.2006 23:21

Petr07

Reklama na FILM
Ze by byl clanek reklama na film????
0/0
21.5.2006 10:01

Lubor Jarkovský

Re: Reklama na FILM
Tento film už je tak vyhypovaný, že mu článek o jeho pirátských kopiích nemůže v českých kinech rozhodně pomoci. Obzvlášť když článek informuje o tom, že bude Da Vinci Code již brzy na internetu. Současně jím ale nepodporujeme pirátství. Pouze informuje o skutečnosti - v tomto ohledu je vlastně každý článek v jakémkoliv médiu reklamou na nějakou věc.
0/0
21.5.2006 15:07

B.A.D.Y.

*
z teto diskuze mam pocit, ze ti co tady nejvic nadavaji na stahovani, jsou akorat na*rani, ze tu moznost nemaji nebo to neumi. ;-)
0/0
20.5.2006 12:30

pirat

dc++ a mam to rano na disku
ten kdo psal tenhle clanek je lama .
0/0
19.5.2006 16:17

Michal

Re: dc++ a mam to rano na disku
Kupodivu autor to napsal zcela presne, lama jsi ty a jeste to verejne vykrikujes. Sifra zatim releasnuta nebyla, takze si ji nemuze nikdo stahnout. Zitra tomu jiz bude pravdepodobne jinak.
0/0
19.5.2006 21:30

noname

Re: Re: dc++ a mam to rano na disku
Hele, ten Davinci Code mám na disku už dva tejdny... takže všechny diskuze tady mně připadají tak trochu mimo
0/0
21.5.2006 18:23

pirat

dc++ a mam to rano na disku
0/0
19.5.2006 16:16

xdavx

Re: dc++ a mam to rano na disku
meles blbosti....
0/0
19.5.2006 16:20

xdavx

Re: Re: dc++ a mam to rano na disku
hned to vysvetlim proc, protoze jestli stahujes tu ita verzi tak ti vo vubec nepojede a jestli tu dvd rip tak ta ti nepojede taky protoze je to prejmenovana ita jenom
0/0
19.5.2006 16:23

Ben

Re: Re: Re: dc++ a mam to rano na disku
Dnes vyšel prvni rls. Je to CAM ve španělštině s německými titulky. Jiná verze zatím ne netu není a už vůbec ne na DC++, kde se objevují věci s určitým zpožděním. Hlídají to opravdu úžasně a musím se distribučním společnostem fakt poklonit. Je to už 3 dny v kinech a zatím se to v kloudném telesynci nedostalo ven.
0/0
21.5.2006 14:18

hmm

Re: dc++ a mam to rano na disku
Hoď TTH
0/0
19.5.2006 16:39

sajko

Dobrý film chce dobré kino
 a pak má cenu se na to dívat. Kritika film setrela, ale me se to moc libilo.
0/0
19.5.2006 14:09

marius

torrenty
na torentech sou stovky odkazu na tady ten film
0/0
19.5.2006 13:05

Eric Cartman

.

kdo obsadil Toma Hankse !?? Tom Hanks to nemůže uhrát ;-O!!!

0/0
19.5.2006 12:03

Lehor

Na takový film si rád zajdu do kvalitního kina
Přeci se nebudu dívat na monitoru na nějakou nahrávku z kina. Nemusím do kina chodit na každou blbost, to si stačí půjčit za 30 -50 Kč na DVD, ale když něco vidět chci, tak si ten lístek bez problému zaplatím.
0/0
19.5.2006 11:40

kdosi

Socky
"Socka" takový oblíbený slovo v těchto diskusích..... No my například máme na kino, ale nemáme nikoho na hlídání mimina, takže kina jdou zatím stranou. Jo leda bysme šli každej zvlášť, ale to si to radši pustíme v počítači a díváme se spolu.
0/0
19.5.2006 11:30

Michal

Re: Socky
Tak k tomuto příspěvku se přidávám. Zrovna včera jsem manželce říkal, že na Šifru bych chtěl jít s ní do kina (knížka mě nadchla). A že budem muset zařídit někoho na hlídání. Ale nevím, jestli se nám to podaří...  ;-)
Jo a k tomu co je na netu. Taky jsem před nějakou dobou postupně stáhl asi tři dokumenty. No nadával sem..  :D 
 
 
0/0
19.5.2006 12:06

arpa

Re: Re: Socky
Sorry, ale mám pocit, že Vaše zdůvodnění je pouze snaha o obhajobu stahování pirátských kopií. Zítra jdu s manželkou do kina po 5-ti letech (na Šifru). Dcera má 5 let a doposud jsme si na film počkali do uvedení na DVD. Nějak nás to nepoznamenalo a kvalita DVD v pohodlí obývacího pokoje oproti TS kopii na PC je nesrovnatelná.    
0/0
19.5.2006 12:25

buhvol

Re: Re: Re: Socky
Podívej, jsou filmy, které mají v Evropě, resp. u nás premiéru až po dvou měsících, za tu dobu už je většinou na netu DVDrip, takže proč bych se obtěžoval do kina? Raději se dívám na svůj notebook ;o)
0/0
19.5.2006 14:05

MrCas

Re: Re: Re: Re: Socky
Tak to ti na tom notebooku přeji příjemné pokoukání! Aspoň ty plastové repra si kup... Hlavně že to vidíš o 2 měsíce dřív... Film není mléko aby se za 2 měsíce zkazilo.
0/0
19.5.2006 14:14

buhvol

Re: Re: Re: Re: Re: Socky
Jaksi jsi nepochopil smysl mého příspěvku. Když v cizině je premiéra dva měsíce dříve než u nás, tak já v době české premiéry mohu film vidět v DVDripu doma, prakticky zadarmo ;o))) A komp se dá napojit na hi-fi věž, víme? ;o))
0/0
19.5.2006 14:28

buhvol

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Socky
A ještě něco, my studentíci se prostě máme, za 100 Kč na semestr každý týden premiérový film: http://novy-certik.ruk.cuni.cz:8080/fs/projekce/ :o))))
0/0
19.5.2006 14:31

MrCas

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Socky
Jaksi jsi nepochopil že dívat se na film na noťasu - no hrůza! A napojení na hifi se stereozvukem 2.0 - no hrůza! K čemu takový uspěchaný zážitek je, navíc když obsah filmu stejně znáš... Jen kvůli chlubení typu: Já jsem to už dávno viděl. Tak sorry
0/0
19.5.2006 15:07

buhvol

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Socky
To ano, ale pořád lepší, než nějaký sedět vedle nějakého kreténa, který chroustá kukuřici - toť můj zážit z poslední návštěvy (multi)kina (pemiéra filmu Mnichov). A k tomu zvuku, zrovna u tohoto filmu to bylo úplně šumák ;o))
0/0
19.5.2006 18:40

arpa

Re: Re: Re: Re: Socky
Trochu jsi mě nepochopil. Nelíbí se mi alibismus tvrzení, že pokud nemám možnost zajít do kina, je vlastně pirátství v pořádku. Neodsuzuji 100% kopírování, stahování atd., ale zásadně jsem proti pseudozdůvodněním této činnosti. Jediné reálné vysvětlení je - Mám to zadarmo. Jinak k tvému příspěvku bych mohl použít i reakci na erben3 (cca 6 příspěvku níže). Souhlas MrCas.
0/0
19.5.2006 14:26

buhvol

Re: Re: Re: Re: Re: Socky
Pirátství není v pořádku. Ale mám-li to k něčemu přirovnat, přijde mi to jako pěstování marihuany. Když ji člověk neprodává a je pouze pro jeho potřebu, tak je to mnohem méně nebezpečné a mělo by to být mnohem méně trestné - a to také je. Ano - lidé to dělají proto, že je to zadarmo.
0/0
19.5.2006 14:37

arpa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Socky
No zase tak úplně přesné to srovnání není. Když pěstuješ marihuanu pro osobní potřebu, tak alespoň něco vytváříš (vypěstuješ rostlinku). U pirátství pro osobní potřebu vlastně kradeš. Sice ne ve velkém, viditelně, máš pocit, že žádnou škodu nezpůsobuješ ani se neobohacuješ, ale furt kradeš. Co do nebezpečnosti souhlas, i když těžko vysvětlíš majiteli díla, že je vše OK.
0/0
19.5.2006 14:44

whatever

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Socky
Ne e, nekrades. Ani neporusujes autorsky zakon. Pro svoji potrebu si muzes stahnout co chces (krom sw a db) a kdyz ti nekdo rekne, ze si zlodej, tak ho mzues zazalovat za urazku. Ano, taham si filmy a mp3 a nevim proc bych to nemel delat kdyz mi to zakon umoznuje.... Pokud se vam to nelibi, tak nadavejte na zakonodarce a ne na "tahace"!
0/0
19.5.2006 16:28

arpa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Socky
Trošku vysvětlení. Ve svých příspěvcích jsem chtěl poukázat hlavně na příspěvky, kdy si každý chce co nejlépe zdůvodnit proč stahuje nebo kopíruje. NENADÁVÁM ani nejsem agresivní. Pokud většina "tahačů" přizná, že stahuje, protože je to zadarmo, nemám až takový problém, ale vadí mi pseudovýmysly. Jinak při stahování sdílíte nebo pouze stahujete a vlastníte pouze stažené nebo jste něco i přepálil, ripnul z nevlastněného originálu? Neodsuzuji pouze se ptám. 
0/0
19.5.2006 17:01

Karel Kahovec

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Socky
Originál vlastnit nemusím. Přečti si autorský zákon.
0/0
19.5.2006 20:38

schmeyd

to arpa
Zkusim nastinit svuj pseudovymysl: Stahnu si obcas film, protoze je to zadarmo. Stahuju ho s vedomim, ze kdybych si ho nemohl zadarmo stahnout, tak ze bych na nej do kina stejne nesel, protoze je to proste moc drahy a neni to zadna zivotni nutnost, bez ktery bych nemohl zit. Naopak, dost casto, kdyz se na stazenej film podivam, nadavam, jak jsem prosral 2 hodiny zivota, jaka to byla picovina. Samozrejme, ze se mi par filmu hodne libilo - na dost z nich jsem byl v kine. Ty, na kterejch jsem nebyl, jsem objevil, az treba kdyz uz je v kine nedavali, tzn. vubec jsem o nich nevedel, kdyz sly do kin (a treba takova Lilja 4 ever byla promitana jen jednou v Aeru, podle toho, co jsem vygooglil), a tudiz jsem nevedel o jejich kvalitach a proste jsem byl jen mile prekvapenej. Do kina obcas chodim, dam tech 150 korun, i kdyz u toho skripu zubama, ale davam je s myslenkou, ze jdu na kvalitni film, kterej me prave presvedcil o tom, ze by mel byt kvalitni a chci tou navstevou kina podporit autor
0/0
20.5.2006 11:37

schmeyd

Re: to arpa
a chci tou navstevou kina podporit autory v jejich dalsi tvorbe. Uz ale nesmim premejslet nad tim, kolik % z tech 150 korun jde opravdu tem autorum... A posledni vec - ty se divis, ze existuje piratstvi, kdyz "hvezdy" stribrnyho platna dostavaji kolikrat vazne nesmyslny honorare za to, ze se nakrucujou pred kamerou a predstiraji neco, a nekteri sikmovoci na ty hvezdy sijou za par korun znackovy hadry a jsou radi, ze z toho prezijou? Vazne se tomu divis, ze PRODEJ nelegalnich kopii pak nejvic kvete u tech sikmovokejch? Btw., co myslis, ze je za narodnosti lidi v tech grupach, ktery ty releasy vydavaji? Zkus se zamyslet...
0/0
20.5.2006 11:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.