Diskuze

Co ještě nevíte o nové stanici metra

Poprvé v historii pražského metra jedou cestující od pátečních podvečerních hodin jet metrem 435 metrů přímo pod širým nebem. Na prodloužené trase A začal provoz oficiálně v sobotu 27. května 2006 s cestujícími až do stanice Depo Hostivař. Stavba stanice si nevyžádala vybudování žádných nových kolejí, s výjimkou těch rekostruovaných.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Orthodox

6. 6. 2006 11:07
Metro
Dá se někde už najít mapa kde je vlastně ta stanice?Nikde jsem to nenašel.Všude to končí na Skalce.
0 0
možnosti

tom

7. 6. 2006 12:32
Re: Metro
Přímo v depu v Hostivaři, na Seznamu je na letecké mapě ještě původní stav před přestavbou
0 0
možnosti

Tom

31. 5. 2006 13:53
Opravdu???
Provozní délka celé trasy A Dejvická – Depo Hostivař 11,004 km
0 0
možnosti

Květoš

30. 5. 2006 20:11
Dobrá dokumentaristika
Líbí se mi, jak autor dokáže vyhmátnout technické zajímavosti a doplnit je obrázky.
0 0
možnosti

Vašek

30. 5. 2006 17:02
Kvalita prací
Lidi, všimli jste si jak je ta stavba odfláknutá? Skrz střechy přístřešků co vedou k autobusům při dešti normálně crčí voda na zem a dokonce i do elektroinstalace (zářivky). Přístřešky nemají také žádné okapy, takže se za nimi při dešti tvoří v hlíně díry a nějaké úpravy terénu jsou hned pryč. Nechápu kdo na to dal štempl.
0 0
možnosti

Mirek ABC

31. 5. 2006 11:00
Re: Kvalita prací
Všimli. To jsem zvědavý, za jak dlouho to opraví. Podle všeho by to nic stát nemělo - chybu při výrobě by měla zaplatit stavební firma.
0 0
možnosti

jihočeská Maminečka

30. 5. 2006 13:16
předražené!
Proč jsou všechny státní zakázky trojnásobně předražené? Proč nestačí, aby byly předražené dvojnásobně? - na úplatky by přece i tak zbylo dost...
0 0
možnosti

milok

30. 5. 2006 16:04
Re: předražené!
akorát že tohle není státní zakázka (protože to neplatil stát),ale je to městská zakázka, jinak souhlasím, že je to "krapet" předražené
0 0
možnosti

black_jack

30. 5. 2006 10:18
.
je to spatne dostupna stanice z hlediska dalsi dopravni obsluznosti... nechapu jeji vyznam...
0 0
možnosti

Marv

30. 5. 2006 11:11
Re: .
Význam je evidentní. Autobusy nebudou muset zajíždět (posunovat se v zácpě) až na Skalku, ale skončí o pořádný kus dříve. Auta totéž. S umístěním stanice se hýbat nemohlo, bo koleje i depo tam už nějaký ten pátek stojí a stavět stanici někde jinde a koleje k ní by náklady zvedlo několikanásobně.
0 0
možnosti

Jirik

30. 5. 2006 9:10
a co take
a co take si predtavujete pod pojmom parkoviste P+R ?
0 0
možnosti

jalla

30. 5. 2006 11:13
Re: a co take
Park + Ride = parkoviště na okraji města s blízkým přístupem k MHD (městské hromadné dopravě)
0 0
možnosti

Jirik

30. 5. 2006 8:41
no to mi ho vyndej
tak oni p-r-o-m -r-d-a -j-i miliardu za rekonstrukci jednoho kilometru trate as to si jeste primator stezuje ze na to nedostal od statu penize ..... kdyz sem to slysel poprve tak sem myslel ze udelali aspon pet kilometru pod zemi .... a oni opravej neco pres kilak a jeste nad zemi. to mi p-o -s- -er prsa jahodama
0 0
možnosti

a-c

30. 5. 2006 15:00
Re: no to mi ho vyndej
a kolik bys rekl, ze stoji kilometr dalnice??? ono to nebylo jenom o trati, ale o vsech stavebnich upravach (vcetne autobusaku a parkoviste).
0 0
možnosti

PatrikChrz

30. 5. 2006 8:02
Miliarda
Fakt by mě zajímalo, kam se poděla ta skoro miliarda, co to stálo. Koleje už ležely, hala se jenom zrekonstruovala, čekal jsem tak dvacet, třicet milionů....
0 0
možnosti

Martin

30. 5. 2006 9:03
Re: Miliarda
Stavby pro vlastní Metro stály asi 1/3. Mnohem víc stál autobusový terminál, silnice a parkoviště P+R.
0 0
možnosti

Martin Ch

30. 5. 2006 6:49
Semafor
Zajímavý článek, ale semafory jsou tak pro chodce nebo automobily, u vlaků (tedy i metra) to jsou návěstidla.
0 0
možnosti