Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Honda uvede auto s plazmovým reaktorem

Společnost Honda motor co. hodlá postavit první dieselový motor, který splní i přísné americké emisní limity. Patentovala si totiž technologii, kterou sníží produkci škodlivin. Především plynů způsobující smog.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

performer

to jsou ale bláboly
diesely, že mají vyšší točivý moment? ze stejného objemu? HAHAHA. Diesely mají vyšší jeda emise jedů a to je tak všechno co mají vyšší.
VW 2.0 FSI - max 200Nm, VW 2.0 DI - max 140Nm. Nějak ten vyšší moment nevidím......
Přidejte TURBO k oboum motorů a diesel je pořád marný.....
Jediná výhoda dieselu je levná (=málo zdaněná) nafta... Uvidíme jestli se to teď po volbách změní......
 
0/0
13.6.2006 15:29

Marthy

Fólie na auta
Koupil jsem na hondu super fólie na auto - www.pucalka.cz .......
0/0
12.6.2006 17:07

Stíhací vzducholoď Karel

a jak dlouho to vydrží?
Kolik ten "reaktor" bude stát, když v něm bude stříbro? Jakou to bude mít životnost? Bude se to muset čistit? Atd...
0/0
12.6.2006 14:17

JirkaCV

Re: a jak dlouho to vydrží?
Katalyzátor obsahuje platinu, proti tomu je stříbro docela levný materiál.
0/0
13.6.2006 14:47

MiHor

to jsou věci ...
"Na jeden galon paliva dojede vůz s naftovým motorem zhruba o 30 procent dále, než s benzínovým." a na dva galony je to teda jak :o)) ?
0/0
12.6.2006 12:31

JirkaCV

Re: to jsou věci ...
Jenom o 29 procent dále, protože s sebou vláčí o galon paliva víc, přičemž nafta má o něco větší hustotu než benzín ;)
0/0
13.6.2006 14:49

psx

kravina
Jak autor dospěl k tomu že diesel má větší točivý moment než benzín??? 6 vál nafta větší zrychlení než 8 vál benzín, to je pěkná blbost. Zapoměli totiž dodat že ten nafťák má asi turbínu a benzín je bez turba. Mám benzínový auto s turbem a žádnej nafťák stejnýho objemu nemá větší ani toč. moment ani výkon.
0/0
11.6.2006 21:48

chromozom

Nezdá se mi to...
Mně se to nějak nezdá...plazmový reaktor...nepohráli si novináři se slovy?
0/0
9.6.2006 11:39

beverages

Re: Nezdá se mi to...
Mas pravdu, melo by tam byt asi plasmo-chmicky reaktor.
0/0
9.6.2006 14:17

Ron Jeremy

točák, voe
"Vznětové motory mají také obecně vyšší točící moment než zážehové, což se podílí na živější akceleraci z nulové rychlosti." To je samozřejmě kravina, rozhoduje výkon a pak teprve "krouťák", a to ne jeho hodnota, ale průběh. "Krouťák" dieselu se užije při tzv. pružném zrychlení, ovšem v případě automatické převodovky, kterou je v Americe vybavena drtivá většina aut, je to parametr v podstatě k ničemu.
0/0
9.6.2006 10:26

Andee

Re: točák, voe
Záleží na tom, jaká je to automatka... klasická stará stupňová, tiptronic, multitronic... každá má úplně jinou charakteristiku a jiné požadavky na průběh a velikost kroutícího momentu.
0/0
9.6.2006 12:48

von Kleist

Re: točák, voe
presneji receno rozhoduje prubeh vykonu (nebo momentu, oboji je spolu svazano) v zavislosti na otackach spolecne s vhodnym odstupnovanim prevodovky...
0/0
9.6.2006 19:09

Marek

Re: točák, voe
Výkon = "krouťák" * úhlová rychlost (otáčky*2pí)
0/0
10.6.2006 19:47

venda

ca. ne cirka
0/0
9.6.2006 8:14

PatrikChrz

Olej?
A bude to jezdit i na olej? :-)
0/0
9.6.2006 7:46

melkor

Re: Olej?
Jasne, ale jen panensky :-)
0/0
9.6.2006 15:56

Martin Křivánek

honda-uvede-auto-s-plazmovym-reaktorem
....částice jsou elektricky nabité, ne nabyté...
Chtělo by to občas opakovací lekce české gramatiky:-)
0/0
9.6.2006 6:51

mb

Re: honda-uvede-auto-s-plazmovym-reaktorem
a tech carek ve vetach je taky nejak moc ...
0/0
9.6.2006 6:53

JirkaCV

Re: honda-uvede-auto-s-plazmovym-reaktorem
Pokud částice nabyde elektrický náboj, pak je nabytá, ne? Nebyl bych tak přísný ...
0/0
9.6.2006 9:23

Petr

Re: Re: honda-uvede-auto-s-plazmovym-reaktorem
Takže chodíš nabýjet baterku? hehehe
0/0
9.6.2006 9:44

Joker

Re: Re: Re: honda-uvede-auto-s-plazmovym-reaktorem
No jasně, třeba před časem mi došla tužkovka v budíčku a nové jsme doma žádné neměli, tak jsem šel do krámu nabýt baterky ;-)
0/0
9.6.2006 10:07

JirkaCV

Re: Re: Re: honda-uvede-auto-s-plazmovym-reaktorem
No, nejdřív musím tu baterku nabýt (koupí v krámě) abych jí mohl doma nabít (v nabíječce), ne?
0/0
9.6.2006 10:09

Jirka Kebuorap

Re: Re: Re: Re: honda-uvede-auto-s-plazmovym-reaktorem

Vy jste ale šybalové ;-)

0/0
9.6.2006 10:11

Drak de Prasopes

Re: Re: Re: Re: Re: honda-uvede-auto-s-plazmovym-reaktorem
to jse zvědav jak se ted vykroutíte z toho šYbala :-)
0/0
9.6.2006 15:22

Alessio

Re: Re: Re: Re: honda-uvede-auto-s-plazmovym-reaktorem
A jak se nabyjou ty baterky elektricky?
0/0
9.6.2006 11:48

iuos

hmm
baterky nelektricky nenabyjou, ale nabydou :-D
0/0
9.6.2006 12:11

ivdo

Re: hmm
Nabydou jakože z AAA budou D ? :-))
0/0
9.6.2006 22:12

Malviny

Re: Re: Re: Re: honda-uvede-auto-s-plazmovym-reaktorem
Panove, kdyz uz jste u te presnosti, baterie se nedobiji. Dobiji se akumulatory. ;-)
0/0
9.6.2006 17:34

marzena

Re: Re: Re: Re: Re: honda-uvede-auto-s-plazmovym-reaktorem
0/0
12.6.2006 14:18

Dochy

Re: Re: Re: Re: Re: honda-uvede-auto-s-plazmovym-reaktorem
Kdyz uz jsme u te presnosti, tak v aute se nabiji baterie akumulatoru, zatimco baterie tuzkovek (myslim tim klasickych suchych clanku velikosti AA) - plocha baterie se zpravidla nenabiji ;-)
0/0
13.6.2006 15:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.