Diskuze

Honda uvede auto s plazmovým reaktorem

Společnost Honda motor co. hodlá postavit první dieselový motor, který splní i přísné americké emisní limity. Patentovala si totiž technologii, kterou sníží produkci škodlivin. Především plynů způsobující smog.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

performer

13. 6. 2006 15:29
to jsou ale bláboly
diesely, že mají vyšší točivý moment? ze stejného objemu? HAHAHA. Diesely mají vyšší jeda emise jedů a to je tak všechno co mají vyšší.
VW 2.0 FSI - max 200Nm, VW 2.0 DI - max 140Nm. Nějak ten vyšší moment nevidím......
Přidejte TURBO k oboum motorů a diesel je pořád marný.....
Jediná výhoda dieselu je levná (=málo zdaněná) nafta... Uvidíme jestli se to teď po volbách změní......
 
0 0
možnosti

Marthy

12. 6. 2006 17:07
Fólie na auta
Koupil jsem na hondu super fólie na auto - http://www.pucalka.cz .......
0 0
možnosti

Stíhací vzducholoď Karel

12. 6. 2006 14:17
a jak dlouho to vydrží?
Kolik ten "reaktor" bude stát, když v něm bude stříbro? Jakou to bude mít životnost? Bude se to muset čistit? Atd...
0 0
možnosti

JirkaCV

13. 6. 2006 14:47
Re: a jak dlouho to vydrží?
Katalyzátor obsahuje platinu, proti tomu je stříbro docela levný materiál.
0 0
možnosti

MiHor

12. 6. 2006 12:31
to jsou věci ...
"Na jeden galon paliva dojede vůz s naftovým motorem zhruba o 30 procent dále, než s benzínovým." a na dva galony je to teda jak :o)) ?
0 0
možnosti

JirkaCV

13. 6. 2006 14:49
Re: to jsou věci ...
Jenom o 29 procent dále, protože s sebou vláčí o galon paliva víc, přičemž nafta má o něco větší hustotu než benzín ;)
0 0
možnosti

psx

11. 6. 2006 21:48
kravina
Jak autor dospěl k tomu že diesel má větší točivý moment než benzín??? 6 vál nafta větší zrychlení než 8 vál benzín, to je pěkná blbost. Zapoměli totiž dodat že ten nafťák má asi turbínu a benzín je bez turba. Mám benzínový auto s turbem a žádnej nafťák stejnýho objemu nemá větší ani toč. moment ani výkon.
0 0
možnosti

chromozom

9. 6. 2006 11:39
Nezdá se mi to...
Mně se to nějak nezdá...plazmový reaktor...nepohráli si novináři se slovy?
0 0
možnosti

beverages

9. 6. 2006 14:17
Re: Nezdá se mi to...
Mas pravdu, melo by tam byt asi plasmo-chmicky reaktor.
0 0
možnosti

Ron Jeremy

9. 6. 2006 10:26
točák, voe
"Vznětové motory mají také obecně vyšší točící moment než zážehové, což se podílí na živější akceleraci z nulové rychlosti." To je samozřejmě kravina, rozhoduje výkon a pak teprve "krouťák", a to ne jeho hodnota, ale průběh. "Krouťák" dieselu se užije při tzv. pružném zrychlení, ovšem v případě automatické převodovky, kterou je v Americe vybavena drtivá většina aut, je to parametr v podstatě k ničemu.
0 0
možnosti

Andee

9. 6. 2006 12:48
Re: točák, voe
Záleží na tom, jaká je to automatka... klasická stará stupňová, tiptronic, multitronic... každá má úplně jinou charakteristiku a jiné požadavky na průběh a velikost kroutícího momentu.
0 0
možnosti

venda

9. 6. 2006 8:14
ca. ne cirka
0 0
možnosti

PatrikChrz

9. 6. 2006 7:46
Olej?
A bude to jezdit i na olej? :-)
0 0
možnosti

melkor

9. 6. 2006 15:56
Re: Olej?
Jasne, ale jen panensky :-)
0 0
možnosti

Martin Křivánek

9. 6. 2006 6:51
honda-uvede-auto-s-plazmovym-reaktorem
....částice jsou elektricky nabité, ne nabyté...
Chtělo by to občas opakovací lekce české gramatiky:-)
0 0
možnosti