Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gates končí s řízením Microsoftu, dá se na charitu

Spoluzakladatel Microsoftu Bill Gates opustí v následujících měsících všechny své manažerské funkce ve firmě. Od července 2008 se chce naplno věnovat své nadaci. V největší softwarové firmě světa bude dál působit jen jako předseda představenstva a poradce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

no jo

f
Reakce si nepreje aby tento prispevek zaznel v diskuzi. Tak nic, tak ja se s tim 5 minut pisu a oni mi to smazou. Tak SI TRHNETE!
Open office jsem pouzzival a Linux taky vyzkousel. Pouzivam proste Office a Windows protoze je to pro me pohodlnejsi
0/0
16.6.2006 12:57

KKK

Re: f
Gratuluji, k vasemu rozhodnuti. Lepe, kdyz takovi jako vy zustanou u Windows :o) Mimochodem prizpevek nebyl zobrazen, protoze jste pouzil vulgarismy! :o)
0/0
16.6.2006 13:03

mpixel

Re: Re: f
Až na linuxu bud plnohodnotná náhrada outlooku (nemyslím outlook expresu) tak přecházím se 70ti firemními počítači k linuxu. Zatím to neplatí. Openoffice bez outlooku je ve firmách na nic.
0/0
18.6.2006 10:11

tigmac

Re: Re: Re: f
Cim ze je ten Outlook tak uzasny a nepostradatelny, ze to nejde bez nej? Mel jsem tu cest spravovat sit, kde se Outlook pouzival a byla to nejhorsi nocni mura. vice nez polovina hlasenych problemu byla prave s Outlookem. Krome toho derave jak cednik. Zalohovani Exchange katastrofa, neznam zadny zpusob, jak napriklad obnovit ze zalohy omylem smazany email - to se obcas uzivatelum povede. A chran nas sam velky Bill aby se podelal Exchange podelal. Outlook sice umi spoustu veci ale o dost z nich by bylo mozne diskutovat, jestli skutecne casove neco zefektivni nebo zjednodusi. No a kdyz se na to podivame podrobneji: Maily - to umi kde kdo a umi to i lepe. Kontakty - na to jsou take k dispozici jine nastroje. Kalendar - ano, to ma Outlook vymakane a asi jeho nejsilnejsi zbran, takze to je pri opusteni asi Outlloku nejvetsi problem. Da se pouzit kalendar + iCal posilany mailem, ale neni to ono, s tim souhlasim. Na druhou stranu, kolik kalendarovych informaci se vymenuje uvnitr firmy? Tec
0/0
19.6.2006 8:54

tigmac

Re: Re: Re: Re: f
...Tech by nemelo mnoho a pokud jich je hodne, tak to znamena, ze neco neni organizovane jak by melo byt, protoze takova agenda je u vetsiny firem pouze rezie, nikoliv produkt.
0/0
19.6.2006 8:56

vigo

Ať je jaký chce...
Ať je Bill Gates jaký chce, můžeme nadávat na některé MS produkty, ale je fakt, že dosáhl obrovského úspěchu, ovládl počítače celého světa a z ničeho se dostal k pohádkovému jmění. Je ale skvělé, že nechce být se svými miliardami pohřben a i když by nemusel, dává na charitu obrovské peníze a to se nemůže neocenit!
0/0
16.6.2006 12:02

mmm

Re: Ať je jaký chce...
Bill Gates dosahl uspechu pomoci jiste inteligentni formy plagiatorstvi, kterou povysil na umeni. Asi je take zbytecne zde rozvadet neferove obchodni praktiky, kterych jeho firma pouzuvala a pouziva. Bylo by jiste zajimave vycislit skody, ktere byly zpusobeny onim lehce podprumernym softwarem, kterym zaplavil svet. Lec nic netrva vecne. Ani monopol. Akcie MS v poslednich letech ponekud klesly, konkurence se vzchopila. Na poli serveru se o monopolu neda vubec hovorit, Linux spolu se Solarisem a dalsimi maji peknych par desitek % trhu (a to se nezapocitavaji free instalace). Na poli uzivatelskych pracovnich stanic se stale zajimavejsi alternativou stava Apple a brzy sem vyznamneji zasahne i Novell se svym SUSE Linux Enterprise Desktopem 10 (pozor - nezamenovat se SUSE 10.1, coz je spise takova testovaci verze). V kancelarskem softwaru sice OpenOffice zatim nedosahuje vsech moznosti MS Office, ale to je jen otazkou casu - i presto je to pro stale vice lidi zajimava alternativa. MSIE je d
0/0
16.6.2006 13:58

mmm

Re: Re: Ať je jaký chce...
Pokracovani: MSIE je dnes spis nadavka nez rozumne pouzitelny bezpecny prohlizec.... Gates odchazi, protoze uz mozna konecne pochopil, ze jeho tzv. "vizionarstvi" bylo uplne k nicemu a jeho "vize" spise k smichu. Kez by to pochopilo vice lidi v MS. Mozna by se z MS pak stala konecne prijatelna firma, ktera pomaha pri budovani informacni spolecnosti. Zatim hraje spise roli toho, kdo kazi spolecne dilo pomoci umyslnych nekompatibilit, pochybnych formatu atd...
0/0
16.6.2006 14:00

Panejo

Re: Ať je jaký chce...
Máš úplnou pravdu. Už mě rozčiluje, jak všichnbi nadávají na MS a přitom jich většina tyhle produkty používá (věřím, že čistokrevnej linuxář nad Technetem jen odfrkne a jde jinam). Doporučuju každýmu kverulantovi: Napište sami něco světoborného a prosaďte se s tím ve světě, vydělávejte miliardy a nebudu vám to závidět. Nejde to, dobrá - mě chcípla koza a PŘEJU SI, aby sousedovi chcípla taky... žejó, pani.
0/0
19.6.2006 8:06

no jo

hm
To se mu to rozdava na charitu kdyz z uzivatelu zdime za takhle tezky prachy za win a office. Kdyby radsi zlevnil jazykove mutace tech programu (jako ruskou verzi, ceskou, polskou, cinskou, indonezskou - proste tam kde jeho software je proste vcelku legalne nedostupny ci hodne tezce dostupny, o zemich tretiho sveta to je jasny). Taky je nefer ze si nechava platit za widnowsy instalovane v zakladnich skolach, strednich i vysokych - mel by bejt rad ze se tam vubec lidi uceji s jeho softem pracovat a diky tomu si to urcite % nekdy koupi (alespon na pracoviste protoze je kontrolovatelne). Pro zajimavost ja mam legalni windowsy (i kdyz nedobrovolne - byly mi vnuceny v cene PC), office mam samozrejme palky - protoze uz ty 3 litry pro Gatese jednou zaplaceny byly aaaaz az. Myslim ze kdyby win a office (zakladni kamen programoveho zakladu PC) staly dohromady tak 2 000, jeste by to bylo unosne. No tak jsem to vyresil po svem.
0/0
16.6.2006 11:59

rejpal

Re: hm
A nenapadlo te, ze kdyz pouzivas ms office (at uz legalne nebo nelegalne) tak prispivas k jeho rozsireni (protoze produkujes a timpadem propagujes format DOC)? Garantuju ti, ze je mozne pocitac provozovat bez nakladu na OS a office - staci pouzivat open-source. A pokud na to nemas odvahu, tak si nestezuj na "nutnost" porusit zakon.
0/0
16.6.2006 12:32

...

Re: hm
nikto ti nehovori, ze musis vysolit tisice za office, pouzivam open office a som v klidu.
0/0
16.6.2006 12:52

mmm

Re: hm
Nemam Microsoft rad a jejich produkty nepouzivam. Nicmene bych vam rad sdelil, ze se verejne priznavate k tomu, ze jste prachsprosty zlodej - nic vic. MS jako autor MS Office ma samozrejme narok na to, abyste mu za jeho produkt zaplatil, pokud jej pouzivate ! Takova jsou pravidla hry. Pritom mate moznost zcela legalne pouzivat jiny kancelarsky balik, ktery je zcela zdarma (pokud chcete podporu, tu uz si samozrejme zaplatite). A neblabolte tady neco o tom, ze MS Office jsou lepsi, vy jste je ukradl a na to co delate vam s 99% pravdepodobnosti OpenOffice bohate staci.
0/0
16.6.2006 14:08

Tesik

Re: Re: hm
I ty jeden brebto mravokárnej užvaněnej pitomej a vylízanej :-D
0/0
16.6.2006 17:52

Term

Re: Re: Re: hm
, Jdi do... Jsi šmejd a nic víc! Zkus si sám vydělat miliardy, blbečku!
0/0
16.6.2006 18:44

h2o

Re: Re: hm
Tak to tady tak procitam a napadla me jedna vec: Samozrejme mate pravdu, nicmene jaky je rozdil mezi tim, kdyz pro sve soukrome ucely budu pouzivat Open Office nebo MS Office? Pokud se rozhodnu pro piratstvi a pouziju MSO nikoho tim neposkodim ani nikomu neublizim a vyjde to uplne nastejno jako kdybych pouzil OO, zadny rozdil mezi tim neni... Jsou to velmi podobne produkty.. Vy se ted budete ptat, proc teda jednoduse nepouzivam OO a ja vam na to odpovim, ze MSO uz mam nainstalovany a nechce se mi ho menit jenom pro dobry pocit z toho, ze pouzivam legalni soft.. (O vecech jako ze podporuju .doc format nemluvte, protoze lze v OO tenhle format taky vytvaret.. )
0/0
16.6.2006 19:57

DeatBoy

Re: Re: Re: hm
No zakladni rozdil je ten ze oo je zdarma a u ms to mate tak jako tak kradeny ;)
0/0
19.6.2006 9:26

DeatBoy

Re: Re: hm
naprosto souhlasim 
0/0
19.6.2006 9:24

mata

charita
ale prece charitu a ruzne organizace podporuje i ted..
0/0
16.6.2006 11:42

KKK

Co dodat.
Odchází geniální manažer a průměrný vývojář.....:o) MS se stejne nezmeni....
0/0
16.6.2006 11:36

mmm

Re: Co dodat.
Prumerny vyvojar ? Ze jsem tak smely, co kdy Gates vyvinul ? Vim pouze o Basicu pro 8bit ze 70. let - Altair. A buhvijak to s tim interpreterem bylo. Kdyz se podivam na to, jakym zpusobem Gates "vyvijel" v nasledujicich letech, nedal bych za jeho autorstvi Basicu proAltair ani zlamanou gresli. Gates byl a je velmi schopny kseftar a zvanil, vyvojar tedy ani nahodou.
0/0
16.6.2006 14:12

KKK

Re: Re: Co dodat.
Ale jo, vyvinul toho spoustu: Active X, Registr,...atd...:o) Jestlize se Wokna daji pouzivat, tak musi byt aspon prumerny.. to bychom mu zase nadavali moc! :o)
0/0
16.6.2006 14:58

mmm

Re: Re: Re: Co dodat.
No, ja bych spis rekl, ze to vyvinuli jeho zamestnanci. :-)
0/0
16.6.2006 16:44

KKK

Re: Re: Re: Re: Co dodat.
ale Win 1.0 byla asi jeho prace. Nekde mam schovanou reklamu na Windows 1.0 z nejake americke televize.. To by jste se vsichni posr... smichy :o)
0/0
17.6.2006 11:15

tigmac

Re: Re: Re: Re: Re: Co dodat.
Slo by to prosim nekam vystavit?
0/0
19.6.2006 8:58

Reklama na Wokna 1.0 :o)

0/0
19.6.2006 22:35

Reklama na Wokna 1.0 :o)

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co dodat.
Pripadne tady. :o))))))))))))))))))))
0/0
19.6.2006 22:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.