Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Revoluční Opera 9 je na světě

Finální verze deváté generace prohlížeče Opera je na světě. Nabízí mnoho zajímavých řešení, jako je například integrovaný BitTorrent.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vaseasa

výprodej značkových monitorů
w w w . T A J E . c z
0/0
24.6.2006 11:24

Fweasa

výprodej značkových monitorů
w w w . T A J E . c z
0/0
24.6.2006 11:01

Pushkin

Opera rulezzz
Co dodat, Opera je proste skvela ... jenom by to chtelo balicek pro x86_64 architekturu :-/
0/0
21.6.2006 8:32

Wosonj

Chybejici texty
Pokud se vam pri upgrade z 8.54 stane, ze nejsou videt zadne texty v rozhrani, tady je navod: 1) zkontrolujte v ini souboru (u me "OperaDef6.ini"), ze Language File je nastavene na english.lng (s cestou). Je to pod User Preferences 2) prejmenujte english.lng na neco jineho, treba english.lng.bak 3) Spuste znovu Install a zvolte Repair. 4) Opera by jiz mela bezet normalne. Zda se, ze installer z nejakeho duvodu ponechava puvodni verzi definice textu z 8.54, ktera ale v 9 final nefunguje.
0/0
20.6.2006 20:07

starej_vul

Re: Chybejici texty
No aspoň v tomhle je ten IE od MS lepší ... Další soft: dodělej doma. Umí to asp-scripty, nebo zatím ještě ne?
0/0
23.6.2006 6:52

froggy

...
Nevím co se tady někdo ročiluje tím, že má Opera funkce které nevyužije. Ty máš asi systém a všechny aplikace vytvořené přesně na míru, co?!
0/0
20.6.2006 18:09

KKK

Re: ...
Ano, mas pravdu.. z Woken se marne snazim uz nekolik let vyhazet vsechny nesmysly a nebezpecne soucasti... Uz jsem to vzdal a ucim se GNU/LINUX. Mozna se budes divit, ale tam mas v systemu jen to, co chces. Moznosti volby jsou neomezene....
0/0
20.6.2006 21:31

CZMiki

Re: Re: ...
I z woken jde odstranit prakticky co si zamaneš, zkus třeba nLite a podobné programy
0/0
21.6.2006 9:38

KKK

Re: Re: Re: ...
Pokud vím, tak n-lite je dobře použitelný až v komerční verzi. Ta freewarová toho zas tak moc neumí. (nejsem si jist) A řešitto neustálým crackováním... to není zrovna systémové řešení. Zvlášť když jinde to mužeš mít lépe a legálně.
0/0
21.6.2006 12:16

CZMiki

Re: Re: Re: Re: ...
1. o komerční verzi nic nevím a ani na homepage jsem nic nenašel, pokud vím, tak je to freeware
2. odstranění nepotřebných komponent není crackování
3. nevím co nazýváš systémovým řešením, ale instalace vytvořené v nlite jsou dost frekventované i ve větších firmách
4. než budeš kritizovat zkus si o tom něco zjistit, uvidíš, že budeš příjemně překvapen, jak pak budou win příjemně a rachle šlapat
5. to neznamená, že šmahem zavrhuju tzv. nekomerční OS
tip na stránku: www.radekhulan.cz
 
0/0
21.6.2006 22:57

vaclavj1

Re: ...
podle me nema smysl se tim zabyvat, nekomu to proste z nejakych duvodu vadi, tak at si dela co uzna. Ze je v Opere neco navic je me osobne celkem jedno, protoze jsem s ni na rozdil od Firefoxu spokojeny a co mi nevyhovuje jednoduse nepouzivam. Ale to jsou proste veci, ktere FF-magori nikdy nepochopi... (nezamenovat s uzivateli FF obecne)
0/0
20.6.2006 22:11

KKK

Re: Re: ...
Presne tak, podle me je dulezite, aby lidi pouzivali dobry a bezpecny prohlizec. Flame tu sice nepatri, ale ocekaval bych spise FF+Opera vs. IE... :o) Jinak je to jedno. kazdemu podle jeho potreb...
0/0
21.6.2006 7:24

Dalibor

Re: Re: ...
Nojo, někomu FF docela vyhovuje, jako mně, obyčejnému uživateli. Připadá mi to prostředí přehlednější a nějaký ten plug-in si tam taky dám. Operu obcas vyzkousim, ale to je vsechno :-) IE nepoužívám vůbec (ono to ani běžně nejde, v Linuxu)
0/0
23.6.2006 14:58

KKK

No to je zase diskuze...
Zacinam mit pocit, ze co uzivatel Opery to totalni magor. Jak vidim tenhle FLAME pode mnou, tak si ani nemuzu myslet nic jineho. Srovnavat Operu a Firefox je jako srovnavat jabka s hruskama. Firefox je pro ty, co chteji mit prohlizec podle svych predstav (sem patrim i ja) zatim co opera se snazi byt co nejkomlexnejsi balik. Tvrdit ze FF je horsi nebo lepsi je nesmysl. U me Opera nema sanci, protoze vetsinu c*i*p*o*v*i*n co obsahuje v prohlizeci nechci. Vyrvavani o tom, ze toho obsahuje vice a proto je uzasna je nesmysl. Prave proto ze FF neobsahuje skoro nic, proto je tak oblibeny... Spousta funkci je pro Operu prekazka pro masove rozsireni, NE vyhoda. Ale pokud to nekomu vyhovuje, prosim, jeho vec. Ale neni ani lepsi, ani horsi.. proste jina... uplne jina.
0/0
20.6.2006 16:59

Jouza

Re: No to je zase diskuze...
Dovolil bych si castecne nesouhlasit. Oba prohlizece totiz pouziva spousta trotlu co nedokaze pochopit to o cem tu pises. A hlavne se hadaji aniz by do obou prohlizecu nejak pronikli a mohli aspon trosku objektivne posoudit vyhody a nevyhody.
0/0
20.6.2006 18:10

_hju_

Re: Re: No to je zase diskuze...
presne! i v te kupce sena se najde par inteligentich jedincu....
0/0
20.6.2006 18:40

starej_vul

Re: Re: Re: No to je zase diskuze...
Inteligent je borec který má matfiz se zaměřením na umělou inteligenci? Blbečku
0/0
23.6.2006 6:55

Marek

Re: No to je zase diskuze...
Musím s tím souhlasit, Operu jsem měl vždy pár minut nějakou verzi, ale jinak používám FF s ŽÁDNÝM rozšířením a jsem spokojen, stejně tak může být spokojen IE6, kterýžto toho má v sobě ještě mín, než FF, ale prostě jak říkáš - někomu to stačí a nic jej nerozptyluje
0/0
20.6.2006 20:10

DeatBoy

Zeby kopiroval i nekdo jinej nez MS ?
Nahled jednotlivejch panelu ma v sobe uz i beta ie7 ktera vysla driv nez tohle. Ze by po dlouhe dobe kopiroval i nekdo jinej nez ms ?
0/0
20.6.2006 12:46

Petr Tomeš - ptomes@gmail.com

Re: Zeby kopiroval i nekdo jinej nez MS ?
Opera 9 tuto funkci již nějaký čas ve vývojových verzích, pro Firefox 1.0/1.5 na to také již docela dlouho existuje rozšíření.
0/0
20.6.2006 13:44

Chiron

Re: Zeby kopiroval i nekdo jinej nez MS ?
Tomu se neříká kopírování, ale vývoj. To je jako říct že Netscape měl jako první ikonku domů, zpět... a proto ji nikdo jiný nesmí použít. To by se pak asi těžko dalo vyvíjet nejaký program, když už něco podobného existuje. To že někdo okopíruje půlku systému a pak to trochu upraví, to je už věc jiná. A navíc tyhle náhledy fungují úplně jinak než v IE.
0/0
22.6.2006 19:05

Vasek

Zivotnost 15 minut
Install -> Try -> Uninstall Jeste, ze jsem po obede. Jinak by me presla chut. Zlaty FireFox. Opera never more!! Kam se hrabou na FireFox. A co se mi nelibilo. K cemu jsou ty widgets? Vzdyt se otevre nove okno a aplikace jen opruzuje.No a blokovani obsahu je vo nicem. Neni na Adblock Plus!! Co teprve DownThemAll ! ... chlapci musi jeste zapracovat. Chudacci, kteri se nechaji zmast a pracuji s Operou :-(
0/0
20.6.2006 12:36

PP

Re: Zivotnost 15 minut
chudacek jses ty, a jeste k tomu omedzenej
0/0
20.6.2006 12:47

Vasek

Re: Re: Zivotnost 15 minut
hi hi ... uz ne, uz jsem si tu Operu odinstaloval :-)
0/0
20.6.2006 13:01

Necroman

Re: Zivotnost 15 minut
Je opravdu úsměvné, na jaké ignoranty lze občas na Internetu narazit. Firefox je sice dobrý prohlížeč, ale s Operou se dá jen těžko měřit. Až bude FF podporovat standardy, mít nativní AdBlock, kompletní možnost vlastního přenastavení panelů, widgets, myší gesta, náhledy oken, plynulé zoomování celého obsahu oken, to vše v základní výbavě tak, jako O9, můžeme se bavit o vyrovnaném soupeři :).
0/0
20.6.2006 13:58

Petrklíč

Re: Re: Zivotnost 15 minut
 taktak, souhlas, konečně rozumnej člověk co do toho vidí
0/0
20.6.2006 14:24

Hm

Re: Re: Zivotnost 15 minut
Tak je videt, ze tu nekdo nechape podstatu FF :-D
0/0
20.6.2006 14:31

feyef

Re: Re: Zivotnost 15 minut
heh.. ja bych to poupravil jen v jednom detailu.. az bude Opera podporvat standardy... tak pak se o ni muze zacit uvazovat.. stejne tak o IE. do te doby jsou jsou pro me obatyhle prohlizece druhorade a vsude ve svem okoli pokud k tomu bude prilezitost je budu... ehm.. nebudu propagovat :)
0/0
20.6.2006 15:23

czechian

Re: Re: Re: Zivotnost 15 minut
Opera podporuje standardy nejlépe ze všech prohlížečů pro platformu Windows. Pro Linux a Mac je lepší akorát Konqueror, resp. Safari.
0/0
20.6.2006 16:32

brk

Re: Zivotnost 15 minut
chudacci ti, kteri si nabastli svou skvelou ohnivou lisku, ktera pak sotva leze .) jinak widgets jsou fakt na 2 veci, to se musi uznat :)
0/0
20.6.2006 16:44

colos

Re: Re: Zivotnost 15 minut
Já nechápu proč pořád porovnáváte Operu s FF. Když už hledáš nepřítele tak IE !!!
0/0
20.6.2006 22:16

Konrád

Re: Zivotnost 15 minut
Děkujeme za příspěvek, a teď honem vyčistit zuby a spát!
0/0
20.6.2006 19:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.