Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Srovnávací test: domácí kina za babku – 1. díl

Domácí kino v jedné krabici. Stačí ho připojit k televizi, vložit DVD a už se kolem Vás prohání přerostlé ještěrky, Obi Wan Kenobi mává neonovou trubicí, Frodo hledá jakousi bižuterii a kreslená zvířátka zachraňují kamarády – prostě, Hollywood v obývacím pokoji. Nejlevnější systémy domácího kina stojí doslova pár korun. Jaké jsou? Jak hrají a jaké funkce nabízí?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

NO HITS

Jak děcka na písečku

Toto mě nepřipadá jako diskuse , ale jako nikdy nekončící hádka ve školce mezi dětmi na pískovišti :-D ;-D

0/0
11.7.2007 19:25

Prof. J. Cole Smith

colesmithy@yahoo.com
Hi , My name is Prof. J cole Smith i saw you item listed at http://technet.idnes.cz/diskuse.asp?all=Zobraz+v%9Ae&iddiskuse=A060620_173437_tec_video_NYV  and i really wishe to purchase it did u still have it for sale?
 
> Regards > Prof. J. Cole.Smith > http://www.sie.arizona.edu/faculty/cole/ >
0/0
15.7.2006 4:37

Neasay

! tohle musíte vidět
  w w w . T A J E . c z  !!!!!!!
0/0
23.6.2006 16:33

Durgen Chugaa

Ne, opravdu to nemusite videt
Proboha, koho jsi chtel prekvapit trapnymi obrazkami nejakych ubohych polonahych holek? A co ta hromada blikajicich banneru kolem? To je ta tva senzace? Ubozak jeden
0/0
24.6.2006 0:31

Milosak

KONEC HOŠI
Nemá cenu v téhle debatě pokračovat, každej stejně bude tvrdit co chce. Prostě DK za 3 litry patří spláchnout do žumpy a kdo do nepozná, tak má plátěný ušiska. Zakomplexovaní géniové průměrnosti to ovšem nepochopí...
0/0
23.6.2006 13:26

The_Real_Koudelka

Re: KONEC HOŠI
Je divné, že takový génius nadprůměrnosti jako ty nepochopí, že tohle je diskuze o LACINÝCH domácích kinech. Diskuze hodná tvé geniálnosti probíhá na pověstných stránkách všech netopýrů STEREO&VIDEO. Občas zajímavé čtení, rád tam semtam zajdu pro inspiraci, který fyzikální zákon přestal fungovat nebo byl vylepšen, pánové Ohm a spol. by čučeli.
0/0
23.6.2006 15:57

Petan

nazor
Nazdar lidi, jak si tak procitam vase prispevky do debaty, tak se u toho clovek i dobre pobavi. nektere nazory jsou fakt super :o). Nicmene si myslim ze kazdy si koupi "kino" stejne podle sebe a podle toho co vidi u znamych a taky podle toho jak je na tom s penezma. Osobne mam doma sestavu za cca 10 a jsem spokojen, nepotrbuji vykon na to abych zboril barak, hrat to hraje, nechrci, ani nesumi, zvuky letaji ze vsech stran a i vim odkud prichazeji :o). Penize utracim za jine veci o kterych si spousta lidi mysli ze je to nepotrebne, hold kazdy jsme jiny.Redaktori se pouze snazi ukazat co a v jake kvalite se da poridit a za co nejmin penez. Az budou delat testy za kina v cenach kolem pul mega, tak zase bude jecet ze je to drahe, na co vlastne clovek potrebuje takovou sestavu atd.
0/0
23.6.2006 12:08

mlokie

je to 50% na 50%
..kdy těch 50% čecháčků nezklamalo, když nemůžou rozdýchat, že je někdo schopen vydělat na slušný barák s kinem a ještě má čas na to, aby se podíval na internetové diskuze s tématy, které ho zajímají začnou tady hýřit  svými ad hominemy a sofizmy. Dělají chytráky ohledně kabelů kde není poznat rozdíl (to asi ty firmy jakou Kraut wire atd. žijí ze vzduchu že?). Všichni tito ,,znalci,, by měli zajít do Hifi studia a nechat si několika typy kabelů propojit při stejné hudbě zesilovač s CD a udiveně zjistí že se tímto způsobem doberou k různým výsledkům poslechu.Když už neví kudy kam tak se utěšují že to stejně ve stáří neuslyší a že jsou mu podobný ,,hnojárny,, nanic. Přátelé já žiju teď a kdybych se měl ohlížet že za pár let bude vše jinak tak se ještě teď dívám na 50cm obrazovku. Pro uklidnění: začínal jsem jako každý kdy šetřil každou kačku na up grade sestavy a těšil se na vylepšení které mi to přinese. ad: 2 DVD jsem si pořídil před 6,5 lety kdy filmy stály 1999.-Kč a mám jich po
0/0
22.6.2006 8:45

keri1

Re: je to 50% na 50%
Ty jsi asi taky nepochopil vo co tady go - článek je o levných dom.kinech a vy tady vytahujete sestavy za 300 tis. - to je jasný že je to lepší ale ten článek je o něčem úplně jiným a měla by být i tato diskuze
0/0
22.6.2006 13:14

mlokie

Re: Re: je to 50% na 50%
Ten kdo to nepochopil jsi ty, jedná se zejména o diskuzi o domácím kině, takže srovnání brak versus TOP class se nevyhneš. Je docela možné že se ale i občas v braku vyskytne světlá vyjímka o čemž v této třídě docala pochybuji, alespoň co jsem měl možnost vidět.
0/0
22.6.2006 13:53

MrCas

Re: Re: Re: je to 50% na 50%
Ne. Jedná se o článek KINA ZA BABKU. Tak se bude srovnávat mezi kiny za babku. Už se s tím smiř.
O pozlacených konektorech, stříbrných vodičích a problémech vznikajících při jejich spojení u tvé aparatury se tady rozhodně nic nového nedozvíš.
0/0
22.6.2006 14:04

magma

Re: je to 50% na 50%
Nedelej ze sebe vetsiho hlupaka nez jsi, samozrejme ze kabely maji vliv a samozrejme ze se to pozna, neni divu - kdyz se zamerne tyto "suprove" kabely vyrabeji tak aby mely napriklad vetsi slozku kapacitni impedance, to najednou vysky zneji tak nejak cisteji ze ? no neni divu kdyz je zapojen kabel za pet tisic co se chova jako obycejny filtr na basy :-)) podobny efekt maji ruzne kunstrukcne "vychytane" kabely k reprosoustavam, naopak pokud se pouzije tenky privodni kabel ala zvonkac basy maji reprosoustavy najednou silnejsi, je jich tak nejak vic. Tak, vazeni soutezici, kdopak vi proc tomu tak je ?
0/0
22.6.2006 19:15

prdelka

je to stejně jedno
jaké kino máte. Já např. zachytím zvuk 50Hz-16kHz a tak se domnívám, že kino s rozsahem 20Hz-20kHz, odstopem signál-šum 100 dB a další podobný hnojárny jsou mi jako i většině lidí nanic. A stářím se to ještě zhoršje
0/0
21.6.2006 23:19

Merk

Re: je to stejně jedno
Tak to je vidět, že tomu rozumíš jako koza petrželi. Stářím se zhoršuje vnímání vysokých kmitočtů (to je ta strana, kde máš znamínka kHz). U vnímání nízkých kmitočtů je to jinak, protože nejsou tak vázané na samotný sluch. A rozdíl mezi kinem, co jde do 50Hz a do 20Hz, pozná snad i mrtvola. Samozřejmě pokud někdo kdáká, aniž by měl jedinou reálnou zkušenost, je informační hodnota rovna nule.
0/0
23.6.2006 11:48

karkar

Re: Re: je to stejně jedno
Toto jsou lzi, sluch se zhorsuje s vekem ale jak komu, hadej co ? no predevsim tomu kdo pracuje a prebyva v hlucnem prostredi. Nas sluch neni staven na velke decibely po mnoho hodin, na planich savanach a v lesich maximalne sem tam zarvalo nejake zvire. Toto jsou lzi aby lidi neuplatnovali financni odskodneni za zniceny sluch. Proc myslite ze muzi umiraji v prumeru mnohem drive nez zeny ? ze by to bylo geneticke ? ale kdeze, pricina je dost stejna jako vyse, proste casteji pracuji v prostredi kde je jedovatejsi vzduch (fabriky tezkeho prumyslu) a celkove horsi prostredi.
0/0
23.6.2006 14:33

Merk

Re: Re: Re: je to stejně jedno
To jo rozkošný blábůlek. Povězte nám ještě něco :-)
0/0
23.6.2006 14:56

karkar

Re: Re: Re: Re: je to stejně jedno
No vidim ze jste mi to fundovane vyvratil ;-) vlastne ne, takze blabolite vy.
0/0
24.6.2006 1:20

Stoupa

Jen tak na okraj...
Kdo chce mít zážitek, koupí si "kino" na jaký má. Někomu stačí za 3k, jinému za 300k. Ale bohužel naprostá většina laiků si stejně koupí "jen" přehrávač a zvuk jim stačí z tv. Pustí si na tom kopii dvd (samotný film, nějaké bonusy je nezajímají, chybí kvalitní zvuk 5.1 nebo DTS) a pak se diví, v čem je to lepší proti VHS. Trošku lepší obraz a nemusí přetáčet. Ale že to je i o zvuku ví málokdo z nich.
0/0
21.6.2006 22:08

Stoupa

Re: Jen tak na okraj...
Pro tyhle "diváky" jsou kina i za 3k drahý, stačí přehrávač max. do 1500,-.
0/0
21.6.2006 22:25

Marek Staněk

Šťouravá otázka...
Tak schválně, jestli redaktoři TechNetu od autorů použitých filmů předem získali písemný souhlas k pořízení kopií? V opačném případě se v článku přiznávají k trestnému činu, navíc spáchanému za účelem vlastního obohacení (předpokládám že za článek redakce zaplatila).
0/0
21.6.2006 18:15

ondrej75

Re: Šťouravá otázka...
Obávám se, že zákon neporušují - viz § 30 bod 2b zákona 121/2000 Sb. Stejně tak neporušují autorský zákon např. v obchodech s elektronikou, když při prodeji DVD přehrávače pouští ukázku z DVD.
0/0
22.6.2006 12:14

Marek Staněk

Re: Re: Šťouravá otázka...
Podle výkladu OSA porušují, protože se jedná o veřejnou produkci na podporu prodeje, stejně jako v restauracích nebo hotelích. A na základě tohoto výkladu OSA vymáhá poplatky, a dokonce podává soudní žaloby. Nemluvě o tom, že TEĎ už není 121/2000 směrodatný, protože zákon 216/2006 platí od 22.5.2006.
0/0
22.6.2006 14:34

Coppola

Pro ty pitomce, co se tu chlubí, že maj přístroje za 300 a více tisíc...
To já mám zesilovač s buněčným počítačem. Sestrojili mi ho za zakázku a dal sem za něj 2 800 000. Teď ještě jdu na operaci uší, budu mít průměr boltců 30 cm a boltce budou vyztužený stříbrem....a laik pozná rozdíl, když bych je měl vyztužený mědí....no tak to promiňte, na takový uši se nedaj filmy poslouchat,,,,to je pro socky
 
A konečně se můžu začít dívat na filmy ...
0/0
21.6.2006 18:06

Lux

Hochstapleri.
Boreckove tady machrujou a mrskaj statisicema svych nasporenych krachli, ale co si nevypaleji, nezkopiruji, nestahnou z internetu jinymi slovy co neukradnou, to si na svych supermasinach neprehraji. Ja se klidne priznam, ze jeden z tech levnych prehravacu vlastnim, je to Phillips, vypada presne jako ty ostatni na obrazku, stal neco kolem tri set euro a to je podle me pro par kolecek made in Tawain nebo Hungary dostatecne a hlavne: zatim hraje. Poustim si na nem DVD, obcas VHS ktera si s oblibou a pozitkem kupuji v HMV, Tower Records, ve Virgin nebo na Amazon.co.uk, shanim je a objednavam pres internet treba na Vltave.cz nebo i na bonton.cz, neb filmy z celeho sveta s radosti sbiram a na cem si je prehraji, je celkem nedulezite -az se jeden DVD prehravac rozbije, vyhodim ho do popelnice a koupim si jiny!
0/0
21.6.2006 17:57

kulasec

Není nad kvalitu... ale čeho?
Mám kamaráda, který si doma postupem času postavil aparaturu za bratru půl milionu a jede v tom dál. Jakmile se dozví o nějaké novince, hned ji musí mít a tak to jde dokola. Problém je v tom, že na tom aparátu nemá (s vyjímkou speciálních nosičů, na kterých jsou zaznamenány různé efekty a ukázky různých žánrů hudby pro porovnání kvality zvuku) co poslouchat a na co koukat. Jeho sbírka čítá sotva 20 kusů CD a asi tak 10 DVD titulů. Všechny jsou samozřejmě do jisté míry zvukovými raritami, neboť poslouchat na takové aparatuře nějaké obyčejné zvuky snad ani nemá smysl (jeho slova). Takže může sedět doma s měřákem a měřit si různé frekvence, zatímco já si v klidu pustím na svém domácím kině za cca 15.000,- kterýkoli z asi 250-ti filmů nebo cca 1000 hudebních CD a je mi docela fajn. A dokonce jsem takový barbar, že si natáhnu hudbu do mp3 přehrávače, nasadím Koss Porta Pro a jdu se někam ve svých 40 ti letech proběhnout.
0/0
21.6.2006 17:05

JFK

Levné kino super hrající!
DVD přehrávač DENVER - 1.200Kč (před dvěma lety v Tescu, zesilovač Tesla 1.000 Kčs (koupený při likvidaci prodejny před 20ti lety), 2 dřevěné reprobedny 600 Kčs (koupeny stejným způsobem a ve stejné době). Takže kino jak víno, bratru za necelé tři litry!   Pravda TV byla drahá, holt novinka, stála skoro 10tis před 10ti lety, tuším Orava.
0/0
21.6.2006 16:34

K

Re: Levné kino super hrající!
0/0
21.6.2006 16:53

Stíhací vzducholoď Karel

Re: Levné kino super hrající!
Obávám se, že ten 20ti letý zesilovač Tesla nezvládne DD nebo DTS. I když jinak může mít supr zvuk.
0/0
21.6.2006 18:00

Pjotr_Pjotrovic

Proc resite nekoho s 250k kinem?
Je to vzdy o bohatosti a socialnim postaveni cloveka. Kdyz budu bohaty, tak se v tech kruzich ocekava, ze budete kupovat drahe a znackove veci. Nicmene i to ma svou hranici. Poznate tak zbohatlika od skutecneho bohace. Zbohatlik si kupuje jeste drazsi veci nez jeho socialni postaveni pozaduje a chlubi se tim (vyrazna loga,...). Bohac kupuje take drahe a znackove, ale nedava to tolik na obdiv a nevytahuje se. Takze - bohati lide kupuji drahe veci a chudi lide kupuji levnejsi veci. Tak to bylo, je a bude.
0/0
21.6.2006 16:29

oister

Re: Proc resite nekoho s 250k kinem?
asi tak nejak. Kdybych mel na to prachy tak proc ne, bohuzel nemam :)
0/0
21.6.2006 16:36

totomoto

Re: Proc resite nekoho s 250k kinem?
Mohu tě ubezpečit, že  za aparuru se na západ od našich hranic dává běžně cena malého auta - těch 250k. Ono totiž rozmístnit doma kvalitní repro 7.1, vykalibrovat pro běžný obývák 50m2, vyladit eq. subu aby "pružil" není sranda. Ale pak to teprve HRAJE a ne vrže a trochu duní. Taková věc pak nikdy neomrzí, vydrží a najede spoustu hodin - jedna hodina je levnější, než u šrotů All in 1. Jestli jsi to vživotě neslyšel tak si přijď poslechnout. A to si opravdu jako zbohatlík nepřipadám.
0/0
21.6.2006 16:53

Pjotr_Pjotrovic

Re: Re: Proc resite nekoho s 250k kinem?
Já nemam nic proti tomu, že dražší aparatura hraje lépe. Jenže jde o to, jestli aparatura 100x dražší (3000,- vs. 300000,-) hraje a vydrží také 100x lépe a déle. Nicméně jak jsem psal. Kdo chce a kdo na to má, tak ať si koupí aparaturu za tu cenu jakou uzná za nejlepší. Musíme si také uvědomit, že hodně dělá prostor, kde je aparatura instalovaná. Pro dokonalý zvuk byste musel sedět v nejideálnějším místě a mít 4 stěny a strop a vše nerezonující a ideálně pohlcující zvuk (neodrážející na nepatřičná místa). PS: 8mi kanálový zvuk už dnes DVD mají? PPS: 50 m2 obývák mi běžný nepříjde. ;-)
0/0
21.6.2006 17:03

Adore

Re: Re: Proc resite nekoho s 250k kinem?
Doufám, že na tuhle provokaci se nikdo nechytí. Nejsi žádný pracháč, kdybys byl, netrávil bys hodiny na netu. Jenom si mastíš ego poblbýma kecama.
0/0
21.6.2006 17:39

Merk

Re: Re: Re: Proc resite nekoho s 250k kinem?
Pracháči nechodí na internet?!
0/0
23.6.2006 14:57

Adore

Re: Re: Re: Re: Proc resite nekoho s 250k kinem?
Chodí, ale nemají potřebu ztrácet čas v diskuzích tím, že dávají všem okolo najevo svoji domácí výbavu. To dělají přesně ti, kteří na to nemají a potřebujou vypadat navenek jako borci, skutečný pracháč to zapotřebí nemá. Ještě nám řekni tu pohádku o karkulce a pak si běž zapnout svoji 72 cm klasickou TV.
0/0
24.6.2006 8:16

Stíhací vzducholoď Karel

Re: Proc resite nekoho s 250k kinem?
nemůžeš to brát jen podle sociálního postavení, viděl jsem i lidi, kteří si nemají s penězi problém, ale klidně si koupí takový laciný krám, protože jim to stačí. Stejně tak člověk, který má hluboko do kapsy může vypláznout všechny prachy za nové repráky, protože je audiofil.
0/0
21.6.2006 18:03

čirokéz

Stačí mi levný stroj
Na těch pár (doslova) DVD co jsem schopen během mesíce si doma pustit, mi stačí low-end strojek za 7 litrů. Cpát prachy do sestavy za 100 a více tisíc, v mém případě je opravdu zbytečné. 
0/0
21.6.2006 16:00

Coppola

Pro ty pitomce, co se tu chlubí, že maj přístroje za 300 a více tisíc...
To já mám zesilovač s buněčným počítačem. Sestrojili mi ho za zakázku a dal sem za něj 2 800 000. Teď ještě jdu na operaci uší, budu mít průměr boltců 30 cm a boltce budou vyztužený stříbrem....a laik pozná rozdíl, když bych je měl vyztužený mědí....no tak to promiňte, na takový uši se nedaj filmy poslouchat,,,,to je pro socky
 
A konečně se můžu začít dívat na filmy ...
0/0
21.6.2006 15:56

John

Stereo
Ja si vystacim s kvalitnim stereem, nikdy me 'prostorovy' zvuk netahnul...
0/0
21.6.2006 15:16

John

Re: Stereo
Nehlede na to, ze mam jenom dve usi a ne 7+1 nebo vice :) Navic je vedecky dokazano, ze bez dalsich vjemu (pokud ma treba zavrene oci a neotaci hlavou) clovek nepozna, jestli jde zvuk zpredu nebo zezadu... Skoro vsechno se da simulovat stereem a ruznymi algoritmy (ktere se samozrejme bezne nepouzivaji, protoze je treba prodat znacky typu DD, DTS, DPL atd.).
0/0
21.6.2006 15:42

real_goldie

Re: Re: Stereo
Ty kdyz mas zavreny oci tak nepoznas jestli se lidi bavi pred tebou, nebo za tebou? No to se na mne nezlob, ale to je na doktora.
0/0
21.6.2006 16:06

Pjotr_Pjotrovic

Re: Re: Stereo
Tak toho vedce, ktery vedecky dokazal to, co tady tvrdite (bez dalsich vjemu /pokud ma treba zavrene oci a neotaci hlavou/ clovek nepozna, jestli jde zvuk zpredu nebo zezadu) bych chtel videt. To byl asi velky "vedec". A ja osobne se tedy jeho vedeckemu vyzkumu vymykam, protoze ja poznam i se zavrenyma ocima, zda se mluvici osoba nachazi zamnou nebo predemnou. Poznam dokonce i jestli je vpravo nebo vlevo odemne.
0/0
21.6.2006 16:56

John

Re: Re: Re: Stereo
Vlevo a pravo je snad jasny. Ale ty poznas ruzne ruchy jestli jdou zepredu nebo zezadu? Poznas jestli sel treba blesk (resp. zvuk) pred tebou nebo za tebou? Poznas snad v rozlehle hale jestli na tebe rve nekdo pred tebou nebo za tebou kdyz ho nevidis? Poznas v lese jestli na tebe nekdo krici pred tebou nebo za tebou? Tak to si dobrej.
0/0
22.6.2006 9:42

MrCas

Re: Re: Re: Re: Stereo
A zrovna právě na tom "zvuku v hale" potřebuješ repra 5.1 abys slyšel zvuk pěkně kolem sebe a ne jen zepředu tak jak to máš u svýho sterea (které si možná odrážíš od protější stěny a máš pocit že to je prostor).
0/0
22.6.2006 13:59

dryst dna

Re: Re: Stereo
:)
0/0
21.6.2006 17:17

pan K.

audio
Bavíte se tu o audiu. Dělám si domácí nahrávací studio a pro nedostatek peněz jsem musel koupit ty nejlevnější monitory, co se k tomu daj použít. Jsou dva, od M-Audio (specialista), za desítku. Upřímně žádná sláva, ale zatím stačí. Když vidím domácí kino s ozvučením za 3klacky, je mi líto uživatele... Kamarád si koupil za 20kilo a taky ještě nic moc. Slušnej lowend (hodnotím jen zvuk). Uvědomte si laskavě, že cena je PŘÍMOÚMĚRNÁ KVALITĚ, lépe řečeno, čím levnější, tím ulitější...
0/0
21.6.2006 15:02

K

Re: audio
No zakladni problem je v tom, ze tyto AIO systemy se vubec nazyvaji domacim kinem.
0/0
21.6.2006 15:07

mlokie

Malá česká závist
Je trapný číst zde některé pisatele jak plivají na drahá domící kina s tím že stačí za plovinu ceny něco co je stejně kvalitní. Kdyby to tak bylo tak by v nahrávacím studiu nebyly B&W Nautilus ale nějaký Jamo za 15k nebo špičkové recievery od DENONu by byly nahrazeny šmejdy typu Philips. Pánové za kvalitu poslechu se platí a ti co neslyšeli vedle sebe hrát sestavu za x stovek tisíc a sestavu za 50K tak ať si svoje názory strčí za klobouk protože pak jim stačí šumítko z tržnice. Osobně jsem do kina investoval hodně přes 300k (teď už se dá koupit za stejnou cenu mnohem lepší výbava) a i ten kdo se nevyzná tak poznal rozdíl v propojení reperobeden s obyč měděnými kábly a kábly ze superčistého stříbra. Myslím že je každého věc kolik se rozhodne investovat ale pokud tak dělá s ohledem na zvukovou kvalitu a ne kvalitu designovou tak za více peněz má více muziky....
 
0/0
21.6.2006 14:14

Uris

Re: Malá česká závist
A já tohle beru jako velkou českou chlubivost, článek je o nejlevnějších ,,domácích kinech" A vy se přiběhnete pochlubit, že máte domací kino za 300 kolíků.
0/0
21.6.2006 14:22

pozoruhodné

Re: Malá česká závist
Já mám DK za 783 000 Kč
0/0
21.6.2006 14:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.