Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

3 775 stížností na internetové prodejce

Mnoho internetových obchodů se ke svým zákazníkům nechová korektně, zboží dodávají pozdě či vůbec a leckdy poškozené. Vyplývá to ze zprávy evropského centra pro spotřebitele (ECC).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Richi

Práva a povinnosti eshopů
Práva zákazníka v internetových obchodech:
 
Zákazníci e-shopů mají víc práv než nakupující v kamenném obchodě:
0/0
24.6.2006 16:17

tom

nekteri jsou smejdi
Nejhorsi jsou ty obchody ve kterych si objednate pres internet zbozi dojdete si ho vyzvednout osobne(doma zjistite ze je poskozene) a oni Vam pak nechteji vratit do 14 dnu penize s tim ze na to nemate pravo (coz samozrejmne mate) pritom dnes uz v mnoha kamenych obchodech muzete zbozi bez udani duvodu vratit treba i mesic po koupi! Jo podle toho se pozna dobry obchod!
0/0
22.6.2006 9:56

PF

Re: nekteri jsou smejdi
S těmi 14 dny je to samozřejmě jasné, ale při vyzvednutí osobně máte právo si zboží na místě rozbalit a prohlídnout a případně odmítnout. Blbý je to při platbě převodem, s vymáháním peněz můžou být problémy nebo zdržení. Proto platbu předem zásadně odmítám.
0/0
22.6.2006 10:20

Mira

Re: Re: nekteri jsou smejdi
To je sice pravda s tim rozbalenim. Ale predstav si, ze kupujes nejake HW doplnky k PC. To jako toho postaka dotahnes az do domu a pred nim si vsechno zapojis do PC, jestli to funguje, A az potom mu zaplatis?? 
0/0
23.6.2006 7:41

Corwin_x

Re: Re: Re: nekteri jsou smejdi
No ono to chce taky si vybrat dobrej obchod... A ne setrit za kazdou cenu. Onehdy jsme se tenkrat nejak nepohodli na zpusobu dodani, poslal jsem penize a kdyz to privezli, byla z toho dobirka. No kdyz jsem tam hned volal, pozadali me abych to zaplatil (zadna horentni suma) a ze mi to poslou. Sice jsem byl lehce nervozni, nicmene do dvou dnu byly penize na ucte a omluvny mail ve schrance...
0/0
23.6.2006 9:02

Corwin_x

Re: Re: Re: Re: nekteri jsou smejdi
Naopak spany zkusenosti mam s @MALLem. Zbozi nejenze priezli o den pozdeji, ale jeste ho ani nerozbalili a s rodici nevyzkouseli (objednal jsem jim lednici), ani nepotvrdili zarucak, jak slibovali v reklame na netu. Asi to byla chyba dopravce, nicmene, kdyz vidi ze mama je invalidni a tata ma na zadech sadrovej krunyr, tak jim s tim moh pomoct i sam od sebe. Hold nasi jsou takovy hodny tuntove, tak nic nerekli. No a kdyz jsem jim pak volal na linku a ptal se jak je to mozny, tak se nezmohli na nic jinyho nez "poslete nam zarucni list postou" Sem malem vylit z kuze. Jinam pisemna ani jina omluva = 0 nic. Tam jsem kupoval naposled.
0/0
23.6.2006 9:08

Backgramond

Certifikát
Tak jim dejte nějaký certifikát kvality
0/0
22.6.2006 7:58

Richi

Re: Certifikát
Bohužel takový certifikát nemá kdo v ČR vystavit, není na to instituce
0/0
24.6.2006 16:11

parsek

Jednou a dost
Spousta lidí totiž vidí jen cenu. Jenže to může být problém. Je třeba také zvážit další rizika a náklady. Já už mám vyzkoušených pár eshopů a tam vetšinou nakupuji. Jakmile mě někdo JEDNOU zklame, už nikdy mu nedám šanci. Naposledy to byla www.kasa.cz a problém s jejich komfortní dopravou - prý si můžu určit čas doručení zboží. HAHA, dovezli mi ho v naprosto nevhodný čas a ani se neobtěžovali se se mnou předem domluvit. A za to chtěli 299 Kč. Už nikdy si u nich nic neobjednám.
0/0
22.6.2006 7:43

tom

Re: Jednou a dost
To ale byla chyba jejich dopravce ikdyz je to jejich problem koho si na dovazku nasmlouvaji.
0/0
22.6.2006 9:57

Petr

Re: Jednou a dost
Nejak nemam pocit, ze by eShopy byly vyrazne levnejsi nez obycejne obchody. Spousta jich je naopak neskutecne predrazenych. Napisou tam "sleva 8900", ale ze je cena po sleve o 3000 drazsi nez jinde, to uz jim nevadi. Chudak ten kdo naleti.
0/0
22.6.2006 13:56

Lojza píseckej

Já nakupuji u ExtraPC
Eshopy by se neměly střídat jako fusekle, jinak se človek s nespokojeností setká. Já třeba pravidelně nakupuju na ExtraPC Každý ať nakupuje, kde je spokojený.
0/0
22.6.2006 7:21

Míra

Re: Já nakupuji u ExtraPC
Já teď nakupoval u Czechcomputeru a z vlastní blbosti jsem dal jinou věc, než jsem chtěl. Napsal jsem jim, a oni prej úplně v klidu mi to vymění.
Dobrej obchod se pozná, podle toho, jak se k tobě chovají ne při nákupu, ale při reklamaci, či jinýmu problému. Když u někoho člověk nakupuje, tak mu polezou do ři*t všichni, ale když potom člověk něco potřebuje, to se teprv ukáže pravá tvář.
Tak jsem jim to tam včera poslal, tak doufám, že to vyjde.
0/0
22.6.2006 9:40

erben3

Re: Re: Já nakupuji u ExtraPC
Jo, Czechcomputer je v pohodě, občas tam nakupuju drobný HW a mám s nimi nejlepší zkušenosti. Stejně tak třeba Cybex, Alzasoft, Mironet... Nechci jim tu dělal reklamu, ale jsou to mí hlavní favoritui a těch se zkrátka držím.
0/0
22.6.2006 12:54

nici

Re: Re: Re: Já nakupuji u ExtraPC
No zatím co pán z Extr..P*C.. si tady tu reklamu dělá v každé diskusi
0/0
23.6.2006 7:47

Martin

neseriózní zpráva
tohle je učebnicový příklad naprosto neseriózní až tendenční zprávy. "3775 stížností, což je nárůst o 74%". i prostoduchý absolvent základní školy ví, že procentní nárůst z malých čísel je vždy šokující. celkově by zpráva hodně získala, kdyby porovnávala počet stížností na neinternetové prodejce s počtem stížností na ty internetové, případně pokud by tato čísla vztáhla na počty uskutečněných nákupů či realizovaný obrat. když si vzpomenu na nedávné aféry prodejců a "recyklátorů zkaženého masa", přijde mi toto číslo zcela bezvýznamné...
0/0
21.6.2006 22:35

Linde

Predopkladam...
...ze jde o internetove prodejce z cele Evropy (?) To by mi neprislo zas tak moc.. Nerostl objem prodeju podobnym tempem? Treba to cislo nic neznamena..
0/0
21.6.2006 22:27

Tomas

svele
A kdo ochrani prodejce od kretenu ? Lidi jsou horsi a horsi a odnesou to vse slusny prodejsi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
21.6.2006 18:02

Baround

Re: svele
Souhlasím
0/0
21.6.2006 18:05

alig

Re: Re: svele
 zastavam stejny nazor, agresivita zakazniku se rok od roku stupnuje
0/0
21.6.2006 19:07

Petr

Re: Re: Re: svele
Příklad?
0/0
22.6.2006 7:37

erben3

Re: Re: Re: svele
Jak, třeba?
0/0
22.6.2006 12:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.