Diskuze

3 775 stížností na internetové prodejce

Mnoho internetových obchodů se ke svým zákazníkům nechová korektně, zboží dodávají pozdě či vůbec a leckdy poškozené. Vyplývá to ze zprávy evropského centra pro spotřebitele (ECC).
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Richi

24. 6. 2006 16:17
Práva a povinnosti eshopů
Práva zákazníka v internetových obchodech:
 
Zákazníci e-shopů mají víc práv než nakupující v kamenném obchodě:
0 0
možnosti

tom

22. 6. 2006 9:56
nekteri jsou smejdi
Nejhorsi jsou ty obchody ve kterych si objednate pres internet zbozi dojdete si ho vyzvednout osobne(doma zjistite ze je poskozene) a oni Vam pak nechteji vratit do 14 dnu penize s tim ze na to nemate pravo (coz samozrejmne mate) pritom dnes uz v mnoha kamenych obchodech muzete zbozi bez udani duvodu vratit treba i mesic po koupi! Jo podle toho se pozna dobry obchod!
0 0
možnosti

PF

22. 6. 2006 10:20
Re: nekteri jsou smejdi
S těmi 14 dny je to samozřejmě jasné, ale při vyzvednutí osobně máte právo si zboží na místě rozbalit a prohlídnout a případně odmítnout. Blbý je to při platbě převodem, s vymáháním peněz můžou být problémy nebo zdržení. Proto platbu předem zásadně odmítám.
0 0
možnosti

Backgramond

22. 6. 2006 7:58
Certifikát
Tak jim dejte nějaký certifikát kvality
0 0
možnosti

Richi

24. 6. 2006 16:11
Re: Certifikát
Bohužel takový certifikát nemá kdo v ČR vystavit, není na to instituce
0 0
možnosti

parsek

22. 6. 2006 7:43
Jednou a dost
Spousta lidí totiž vidí jen cenu. Jenže to může být problém. Je třeba také zvážit další rizika a náklady. Já už mám vyzkoušených pár eshopů a tam vetšinou nakupuji. Jakmile mě někdo JEDNOU zklame, už nikdy mu nedám šanci. Naposledy to byla http://www.kasa.cz a problém s jejich komfortní dopravou - prý si můžu určit čas doručení zboží. HAHA, dovezli mi ho v naprosto nevhodný čas a ani se neobtěžovali se se mnou předem domluvit. A za to chtěli 299 Kč. Už nikdy si u nich nic neobjednám.
0 0
možnosti

tom

22. 6. 2006 9:57
Re: Jednou a dost
To ale byla chyba jejich dopravce ikdyz je to jejich problem koho si na dovazku nasmlouvaji.
0 0
možnosti

Lojza píseckej

22. 6. 2006 7:21
Já nakupuji u ExtraPC
Eshopy by se neměly střídat jako fusekle, jinak se človek s nespokojeností setká. Já třeba pravidelně nakupuju na ExtraPC Každý ať nakupuje, kde je spokojený.
0 0
možnosti

Míra

22. 6. 2006 9:40
Re: Já nakupuji u ExtraPC
Já teď nakupoval u Czechcomputeru a z vlastní blbosti jsem dal jinou věc, než jsem chtěl. Napsal jsem jim, a oni prej úplně v klidu mi to vymění.
Dobrej obchod se pozná, podle toho, jak se k tobě chovají ne při nákupu, ale při reklamaci, či jinýmu problému. Když u někoho člověk nakupuje, tak mu polezou do ři*t všichni, ale když potom člověk něco potřebuje, to se teprv ukáže pravá tvář.
Tak jsem jim to tam včera poslal, tak doufám, že to vyjde.
0 0
možnosti

Martin

21. 6. 2006 22:35
neseriózní zpráva
tohle je učebnicový příklad naprosto neseriózní až tendenční zprávy. "3775 stížností, což je nárůst o 74%". i prostoduchý absolvent základní školy ví, že procentní nárůst z malých čísel je vždy šokující. celkově by zpráva hodně získala, kdyby porovnávala počet stížností na neinternetové prodejce s počtem stížností na ty internetové, případně pokud by tato čísla vztáhla na počty uskutečněných nákupů či realizovaný obrat. když si vzpomenu na nedávné aféry prodejců a "recyklátorů zkaženého masa", přijde mi toto číslo zcela bezvýznamné...
0 0
možnosti

Linde

21. 6. 2006 22:27
Predopkladam...
...ze jde o internetove prodejce z cele Evropy (?) To by mi neprislo zas tak moc.. Nerostl objem prodeju podobnym tempem? Treba to cislo nic neznamena..
0 0
možnosti

Tomas

21. 6. 2006 18:02
svele
A kdo ochrani prodejce od kretenu ? Lidi jsou horsi a horsi a odnesou to vse slusny prodejsi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 0
možnosti