Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Souboj nejlevnějších domácích kin. Výsledky testu

Šest nejlevnějších domácích kin s cenou do 4500 Kč jsme podrobili důkladnému redakčnímu testu. Které kino má nejlepší obraz a zvuk? Podívejte se na výsledky. Máme pro vás tip na výhodný nákup.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Marfy

Vše o Sencoru

A Přehrává teda mp3 bez zapojeí k TV? Pište vše co si o něm myslíte. Všechny mouchy atd..:-)R^;-)

0/0
21.1.2007 10:49

Magda

Manuál

Koupili jsme si s manželem toto kino,bohužel jsme dva antitalenti,kteří tomu vůbec nerozumí a tak bych tady ráda požádala někoho o pomoc a poprosila o vysvětlení významu všech zkratek uvedených v manuálu,děkuju magsan@seznam.cz

0/0
17.1.2007 21:40

SPARTA001

Orava
Ja nevim,ja si zvolil Oravu,jsem spokojeny. Kvalitou me presvedcila.Vykonnosti taky. Zkratka dobra koupe
0/0
27.7.2006 23:40

ERtech

Sencor - titulky
Dobře zpracovaná recenze. Koupil jsem si dle rady redakce ten Sencor SHC XD550. V mnoha ohledech mě velmi mile překvapil a v jednom velmi nemile: V recenzi je popsáno, že titulky jsou se správnou diakritikou - to je pravda, ovšem nezmínili jste se, že jsou bílé, úzké, bez podkladu a ÚPLNĚ NEČITELNÉ... Další nemilé zjištění je, že jsem nenašel firmware, který by tuto negativní vlastnost opravil. Další, co mě nemile překvapilo je fakt, že ve všech satelitních reproduktorech je kabel připojený napevno a tak se velmi obtížně prodlužuje :( Kromě výše uvedeného mohu tento výrobek vřele doporučit, ve všech ostatních vlastnostech předčil má očekávání...
0/0
3.7.2006 20:52

iskr@seznam.cz

Re: Sencor - titulky

Mám taky ten Sencor. Ty titulky mě taky štvou! Našel jsi už nějaky firmware který by to upravil?

0/0
16.11.2006 17:57

matty

Re: Re: Sencor - titulky

no s titulkama zkušenost nemám,ale spíše s tím modrým světlem co svítí na panelu stanby které doce ruší a  k dálkovému ovladači který vypadá jak mrtvola a  že by patřil k nějakému dvd za 10kč a jeho řešení jak jsou uložená některá tlačítka, několikrát se stalo že místo přepnutí na disc jsem si přenastavil stanice v tuneru automatikou. ale jinak zvukově je dobrej , i když už ho odedneška nemám( měl jsem ho 5 dní) jaksi nešel vypnout v režimu tuner. pořád tám v něm pískalo

0/0
20.12.2006 20:24

M3Power

Re: Sencor - titulky

Taky me stvou titulky a tak jsem prisel nato, ze funkce zoom umi i zmenseni, a potom je obraz mensi a titulky zustanou na svem miste a jsou na cernem podklade, takze citelne. Je to sice nemile, ale neni to tak hrozne a je to reseni ...

0/0
7.3.2007 16:14

A-L-E-X

kino Panasonic
no, test je myslim dobrej pro méně movité lidi, kteří by si chtěli pořídit něco lepšího, než je kazeťák ..ale nemůžou si dovolit dát moc peněz.
Pro mne taky domácí kino není věc do které bych investoval na to mám jiné koníčky, ale sehnal jsem v Datartu Panasonica 400W  který má velmi dobrý zvuk za 4990 Kč...takže jestli někdo přemýšlíte nad levnou DVD hračkou tak běžte do Datartu pro Panasonica....všude jinde v kamenných obchodech stojí kolem 7500,-
0/0
30.6.2006 18:39

Bob

Re: kino Panasonic
Už ten Panasonic umí přehrávat mp3 vypálené na DVD?
0/0
24.7.2006 13:06

ODSakEda

"KINO"
Proč se DVDvideo playeru se zesilovačem a pidireprobedýnkami říká (domácí) KINO???...
Pro mě je slovo KINO synonymem především velkoplošné projekce + lepčí vícekanálové ozvučení! Domácí pak menší projekce + ještě dobré více kanálové ozvučení. Tedy + ozvučení! Tady se jedná jen o zdroj obrazu + ozvučení! A co výstup obrazu??? Projekce?! To budu čumět na vakuovou telku a říkat temu KINO???
 Pro mě je domácí KINO např. projektor na stěnu či plátno nebo větší obrazovka alespon 120cm a více + zesilovač s dekoderem vícekanálového audia + repro. Ale obraz mohu pouštět přeci z různých zdrojů, nejen z DVDvideo playeru né?!
0/0
29.6.2006 22:17

Rejpal

Re:
Další trouba, co neumí číst
0/0
3.7.2006 2:16

tommev

:))
trochu obslehlý test z STEREO & VIDEO
0/0
29.6.2006 14:13

milan

cena
Nevím kde redakce hledá ceny ale já hned našel Thomson za 3 637,- Kč s DPH takže pohoda, uváděná cena cca 4500,- je asi z Prioru :-))
0/0
29.6.2006 13:37

cernobila_televize

dvd
uz nejsem nejmladsi model, tak by me zajimalo jestli si budu moc prehrat ty dívídí i na cernobile televizi. Aby se mi z toho nahodou neprehraly tranzistorky.
0/0
29.6.2006 13:14

Jirka

Co takhle vypalovaný CD a DVD, jaká je kvalita čtení
Kdysi jsem koupil DVD přehrávač od sencoru (bez DivX, xvid, bez titulku v souboru atd.) a v současné době čte pouze lisovaná DVD, vypalovaná DVD nenačte i když používám Verbatim a palim 2x, jak je to u toho Sencora nyní, má lepší optiku, případně poraďte jak tyhle případy řešíte? (vypalovačka NEC, Nero, UDF)
0/0
29.6.2006 11:15

Vaclav Nyvlt

Re: Co takhle vypalovaný CD a DVD, jaká je kvalita čtení
Problemy se ctenim vypalenych DVD muze zpusobiovat zaspineni optiky, predevsim prachem. Zkuste pouzit cistici DVD, nebo pristroj rozebrat a optiku vycistit rucne vatovym tamponkem namocenym ve specialnim cisticim roztoku.
0/0
29.6.2006 11:26

Stíhací vzducholoď Karel

Re: Re: Co takhle vypalovaný CD a DVD, jaká je kvalita čtení
Ano, pokud chcete optiku zlikvidovat úplně, použijte čistící DVD.
0/0
29.6.2006 14:22

MrCas

Re: Re: Re: Co takhle vypalovaný CD a DVD, jaká je kvalita čtení
Jak to myslíš?
0/0
29.6.2006 15:06

tommev

Re: Re: Re: Re: Co takhle vypalovaný CD a DVD, jaká je kvalita čtení
tak jak to rek, cistici media stoji zbytecne prachy a akorat ti ten bordel zanesou vice do masiny, v horsim pripade ti to poskrabe cocku.
0/0
29.6.2006 19:29

palič

Re: Co takhle vypalovaný CD a DVD, jaká je kvalita čtení
Nakup DVD média od různých výrobců a zkoušej... Doporučil bych značku HHB.
0/0
29.6.2006 15:41

jjj

XORO
Vetsinou je potreba nejaky kompromis - funkce, cena, vzhled - asi to XORO nebude spatne, uz jsem na tu znacku slysel dobre ohlasy, ale tady v tom pripade rozhodovala taky barva, bohuzel vetsina techniky je dnes stribrna a maloktery model je cerny nebo alespon ma cerne doplnky. Myslim, ze jinak ten Sencor na tom bude co do funkcnosti podobne, sam mam DVD prehravac H$B 3255 a jsem spokojenej - u DVD nelpim na znacce, ale na funkcionalite a jelikoz holduju hodne DivX, tak HB byla jasna volba:o) V te dobe to byl jeden z nejlepsich prehravacu...ted uz ma tvrdou konkurenci:o)
0/0
29.6.2006 11:05

CZMiki

Re: XORO
Xoro je jednoznačně dobrá volba, kvalitní přístroj s množstvím funkcí a podporovaných formátů. Výborně čte i pálená DVD a černý model má taky  Nemůžu si ani v nejmenším stěžovat
0/0
29.6.2006 11:34

Bob

Re: Re: XORO
Měl jsem Xoro HSD 4000. Během tří týdnů dva kusy. Oba se chovaly úplně jinak než v diskuzích na netu (první měl problémy s DVD-R, druhý úplně se všemi médii) . Naštěstí dodavatel Xora uznal reklamaci obou kusů a dostal jsem Sigmatek XM380. Od té doby nečekám, kdy se mi DVD začne škubat nebo kdy vypadnou titulky...
0/0
24.7.2006 12:57

Sena

Je třeba testovat vše
Nedá mi nezapojit se do diskuze. Měl jsem možnost vyzkoušet již více domácích kin a pokud jste aspoň trochu zběhlí, tak jste si na netu jistě našli domácí kino Xoro HSD 6000 za 3.450,- Kč. Design nic moc, ale pokud ho budete používat na přehrávání filmů, tak určitě oceníte plnou českou lokalizaci včetně podpory CZ titulků v DivX.
0/0
29.6.2006 10:44

Orinoko

Sencor
Sencora jsem koupil starikum a nemuzou si ho vynachvalit. Za ty penize je velmi dobry a hlavne skoro bez much. Na ovladac se da zvyknout. Z vlastni zkusenosti doporucuju. Jinak osobne mam Samsung HT-DS900 a spokojenost nej...
0/0
29.6.2006 10:02

A

naučte se česky, prosím, prosím !!!
...s velmi hlasité chlazení ventilátorem, u které jsem se někdy skoro bál aby nevzlítla...
0/0
29.6.2006 9:32

Vaclav Nyvlt

Re: naučte se česky, prosím, prosím !!!
Diky za upozorneni, podobne postrehy prosim spise nez do diskuze piste na mailove adresy redaktoru, v tomto pripade vaclav.nyvlt@idnes.cz . Diky za pochopeni.
0/0
29.6.2006 9:38

John

Hifisti
To jsem zvedav, kolik blbu se tu najde dneska, kteri se tu budou vychloubat, ze maji DK za 300k
0/0
29.6.2006 9:00

mlokie

Re: Hifisti
Blb seš tady ty sám, nikdo se nevychloubal jen se snažil o srovnání smyslu nákupu kin z krabice (jestli se vůbec o nějakém kině dá mluvit) a plnohodnotných komponentových soustav. Tak se hoď do klidu a přestaň používat argumentaci ad hominem.
0/0
29.6.2006 11:26

cernobila_televize

Re: Re: Hifisti
tak tak, pro kazdeho je urcena nejaka cenova a kvalitativni kategorie. Nekdo chce neco co mu prehraje dvd, jiny at uz to ma vice funkci a dobry zvuk a nekdo si to chce sam poskladat. Problem je ale v tom, ze lide si koupi nejaky levny model a ocekavaji od toho vykon jako v kine a pak na to nadavaji, protoze jim to prece rekl prodavac v prodejne (je to urcite bomba ma to min. 4000 Watt).
0/0
29.6.2006 13:18

mlokie

Re: Re: Re: Hifisti
Souhlas, když slyším že má někdo doma ,,KINO,, za 5.000.-Kč, tak mi vstávají vlasy hrůzou na hlavě. Je třeba si uvědomit, že za tyto peníze se žádné opravdové kino pořídit nedá. Nejedná se tedy o domácí kino, které by se alespoň přibližovalo kině v pravém slova smyslu. Lidi, kteří tady vehementně diskutují na toto téma a vychvalují svá ,,kina,, pravděpodobně neví co to kino vlastně vůbec je a žijí ve svém matrixu spokojeni jak to natřeli těm snobákům, kteří utrácejí nesmyslné částky za svá kina a přitom nevědí že oni mají vlastně něco co je velice podobné za naprostý zlomek ceny.
0/0
29.6.2006 13:25

cernobila_televize

Re: Re: Re: Re: Hifisti
prave u teto elektroniky je podle me velmi zajimava moznost si to poskladat z komponent 2-3 roku starych (napr. ebay, amazon).
0/0
29.6.2006 13:29

The_Real_Koudelka

Re: Re: Re: Re: Re: Hifisti
Koukam dobre rady nad zlato a na pokracovani. Uz vidim nejakou samozivitelku, ktera chce svym detem doprat "neco jako kino", jak slidi po ebayi a amazonu a hleda ty komponenty. Kurna, chlopi, nazev domaci kino Vas sice muze urazet, ale existuje spousta lidi, kteri si radi koupi neco za petku, co je oznaceno jako "domaci kino" a bohate jim to staci. A o tomhle ta recenze je.
0/0
29.6.2006 14:45

mlokie

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hifisti
No pochybuju že samoživitelka řeší problém nákupu domácího kina, ta při svých příjmech bude mít naprosto jiné priority. Problém je v tom že lidi si myslí že mají opravdové kino a na tebe se dívají jako na blbce že si koupíš vlastně úplně to samé, jen to víc řve, a dáš za to 30krát víc.... Označení domácí kino je tedy velmi zavádějící, označil bych to jako repro plast kino, neboli RPK.
0/0
30.6.2006 9:55

The_Real_Koudelka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hifisti
Samoživitelka neznamená automaticky socka, osobně znám pár vcelku slušně vydělávajících samoživitelek, to jen tak na okraj. Nemysli za jiné lidi, na to máme ČSSD. Dost lidí nejsou úplní blbci, aby si mysleli, že za pětku koupí vysoce kvalitní domácí kino, prostě koupí na co mají a stačí jim to. Že je to označeno "domácí kino", není z jejich hlavy, ale věc výrobců a prodejců a marketingu. Stejně tak když si někdo koupí domácí kino za čtvrt melounu, má doma opravdové domácí kino jako celek? včetně vhodně akusticky uzpůsobené poslechové místnosti? - i zde je termín "domácí kino" dosti zavádějící.
0/0
30.6.2006 11:00

matty

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hifisti

naprosto s tebou souhlasím!!! a chtěl bych vidět ty co mají DK za pul mega jak často sedějí před svou tv a pouštějí si třeba dvd..

0/0
20.12.2006 20:33

MrCas

Re: Re: Re: Re: Hifisti
Než jsem si loni koupil DK za 10k, tak jsem si ve stejné místnosti poslechl DK za 100k. Protože jsem nejspíš hluchý, žádný pro mě významný rozdíl jsem neslyšel, takže jak říkáš "žiji ve svém matrixu" s DK za 10k naprosto spokojen dál... A věřím že někomu bohatě stačí DK za 3k.
0/0
29.6.2006 15:02

mlokie

Re: Re: Re: Re: Re: Hifisti
V tom případě když jsi hluchý a nepoznáš rozdíl mezi opravdovým kinem a plastem z krabice tak nechápu proč ti nestačí standardní repráky v televizi. To je stejné jako říc jdu si koupit sportovní auto ale nepoznám rozdíl mezi Subaru Impreza WRX STI a Daewo Matiz. Prostě to co jsi si pořídil ve skutečnosti žádné kino není. Je to levná náhražka.
 
0/0
30.6.2006 9:52

MrCas

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hifisti
Tak 2.0 z TV je snad opravdu něco jiného než 5.1 byť z plasťáků, ne? To už slyším i já
0/0
30.6.2006 12:51

Jarda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hifisti
Na jezdeni za roh do kramu staci i Matiz. Pokud si dokazes najit lepsi zabavu nez zirat do bedny, muze ti stacit i prehravac na 3k. Jde o ucelne vyuzivani prostredku, ne o honeni ega.
0/0
30.6.2006 12:56

The_Real_Koudelka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hifisti
Jak bys tedy definoval domácí kino? Ten někdo, komu nestačí repráky z televize, chtěl zřejmě za pro něj rozumný peníz prostorový zvuk, své malé "domácí kino". Jinak tvůj příměr s auty dost pokulhává. I to Daewo se může stát sportovním autem, pokud bude vypsána příslušná kategorie (něco jako Fiesta Cup) - a nevadí, že to není nadupaná mašina. Jde o úhel pohledu. Matiz je vůči Imprezze zřejmě tolik co Imprezza vůči Lamborghini. Prostě jsou tu domácí kina, některá laciná, některá dražší, některá méně schopná, jiná schopnější. Nechte na každém, ať si koupí na co má, co se mu líbí, co mu postačuje.
0/0
30.6.2006 15:00

mlokie

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hifisti
No tak jediný kdo tady pokulhává jsi ty, přiměřovat Matiz-Impreza-Lamborghini?
To snad ne, mezi Matizem a Imprezou je taková propast že nelze na druhou stranu dohlédnout.
Naopak mezi Imprezou a Lambem se o něčem podobném moc mluvit nedá, na sprint Lambo vítězí ne už ale v případě upravené Imprezy od Prodrive, nebo nějakého Japonského úpravce. Na okrsce je to šul nul a když zaprší tak je Lambo v prd...
Navíc slyšel jsi někdy že by nějaké Lambo (přesto že je to supr krásné a našlapané auto) vyhrálo nejnáročnější závody jak na pilota tak i auto MS ve WRC????
0/0
30.6.2006 18:42

The_Real_Koudelka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hifisti
Neupírám ti, že v autech se zřejmě vyznáš, ale nepochopil jsi zcela podstatu mého srovnání. Já se bavil o formě, ne o obsahu. A tvá poslední věta je taková pěkná malá domů, pokud bych to vztáhl na nějaké supr krásné a našlapané domácí kino, provozované v rezonujícím kurníku.
0/0
3.7.2006 10:18

jjj

postreh
jo, jeste se mohlo neco rict k displejum - co zobrazúji, jestli je mozne pouzivat prehravani mp3 bez potreby zapnuti tv a taky jestli funguji mp3 z DVD....
0/0
29.6.2006 7:22

Jarda

Re: postreh
Souhlas, treba prakticky zadny prehravac nezobrazi ID3 tag na displeji. MP3 z DVD prehraji, ale jenom 1 adresar a tak - bylo by dobre vypichnout i tyto vlastnosti ktere v reklamnich letacich nejsou...
0/0
30.6.2006 12:58

jjj

Vysledky
Ufff, dost jsem si oddychnul, protoze mam objednanyho toho Sencora, kterej dneska dorazi, takze jsem snad vybral v ramci moznost slusnej kousek...nedalo se v tehle kategorii moc rozhodovat, protoze hrala roli barva - cerna... bude to pro maminu, takze asi bude spokojena....akorat ten STOP na dalkaci je asi des...to nejak nezvladli...kazdopadne jestli je nekdo pred nakupem, tak behem tydne predam osobni zkusenosti a postrehy s tim Sencorem.
Recenze docela ok, jen si myslim, ze mohla byt v nekterych ohledech detailnejsi, s vice fotkami napr. vyfocene obrazovky behem prehravani divx s titulky by clovek uvital....Ale jsem vdecny i za to.
0/0
29.6.2006 6:46

rrr

Re: Vysledky
zdravím,chci se tě zeptat jestli ti ten Sencor už přišel. Ten můj (možná jen můj) v režimu bez DVD nebo s jinak umlčeným zvukem docela dost "šumí" v bedýnkách.Mám sice xd610 ale to je asi jedno.Dík
0/0
23.7.2006 7:33

cernobila_televize

poskrabane dvd?
jeste me napadlo, ze se mohlo vyzkouset nejake pujcene (poskrabane DVD). Bylo by to docela zajimave, protoze spousta lidi si dvd pujcuje.
0/0
29.6.2006 1:28

Corel

Re: poskrabane dvd?
Ja myslim, ze spis vsichni vypalujou....
0/0
29.6.2006 15:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.