Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Microsoft stále zlobí. Pokuta je asi nevyhnutelná

Americká softwarová společnost Microsoft se pravděpodobně nevyhne pokutě, kterou jí hrozí Evropská komise.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Moriak

Uz ich vidim...
Uz vidim ako pani a damy z Eu komisie prechadzaju na Linux, keby sa Microsoft nasr*l a ako sankcie pre EK by zrusil SW podporu, MS update a podobne, pre tychto zavistlivcov. Mali by si uvedomit, ze aj oni chcu auto s uz namontovanou klimatizaciou a nie aby si ju davali este montovat konkurencnej firme.
0/0
11.7.2006 15:29

Miloš

Stokrát opakovaná lež=pravda
Údajně nacistický ministr propagandy řekl, že "Stokrát opakovaná lež se stává pravdou". EU sice nikdy nechtělo zdrojové kódy, chtělo jen dokumentaci k API, ale články zde na idnesu neustále opakují tu lež o zdrojových kódech. To se pak snadno nadává....
0/0
9.7.2006 20:49

Clock

Sasraná EU
"Microsoft porušuje antimonopolní zákony platné v Evropské unii" kteréžto zákony si EU vymyslela až poté co jí způsoby Microsoftu začaly vadit. Těším se na dobu, kdy se budou třeba auta prodávat bez volantu, bez sedaček - aby dostali prostor i ostatní výrobci....
0/0
9.7.2006 9:57

KKK

Re: Sasraná EU
Kontaktuj sveho europoslance :o) :o)
0/0
9.7.2006 11:53

Vaclav

Já být Billem,
tak pro Evropu zarazím windows, ať si EU vyvine vlastní operační systém.
0/0
7.7.2006 17:24

JK

Re: Já být Billem,
Tohle Bill nikdy neudělá! Evropa je pro něj jediný perspektivní trh! Bill potřebuje evropu, ale Evropa se bez Billa obejde! Je v koutě!
0/0
7.7.2006 17:41

Radek

Re: Re: Já být Billem,
A to ti řekl kterej soudruh. Žeby Paroubek? Jen jsem zvědavej jestli ty hovada budou stejně důslední i u ČEZu, RWE a dalších monopolech.
0/0
7.7.2006 19:30

JK

Re: Re: Re: Já být Billem,
Paroubek je arogantni idiot. A socialisticko-komunisticka EU ma maslo na hlave! Přesto Gates není ukázka schopného obchodníka, ale bezskurpulního gaunera a vůbec mi nevadí, že mu někdo pustí žilou.... Nemám rád bezcharakterní lidi.... (je úplně jedno jestli jsou bohatí nebo chudí..)
0/0
7.7.2006 19:40

JK

Re: Re: Re: Já být Billem,
A kde jinde může Gates prodávat? V USA zaoszává za Applem a v Asii je už masivně používán Linux (nebudeme si nic namlouvat, prvotním důvodem byla cena)
0/0
7.7.2006 19:42

Radek

Re: Re: Re: Re: Já být Billem,
Takže když v USA zaostává za Applem, v Asii vede Linux, docela by mě zajímalo, proč má v Evropě monopol.
0/0
7.7.2006 19:50

Dooku

Re: Re: Re: Re: Re: Já být Billem,
V Evropě běží na windowsech všechno (počítače policie,úřadů,různých odborných pracovišť).Navíc jsou wokna podporovaný ze všech stran (výrobci PC je propagují,plno software je k dispozici jen pro windows např.:Photoshop,3ds max).Ale hlavně je windows podporovaný herním průmyslem (ještě nikdy jsem v obchodě s PC hrama neviděl hry např. pro Linux).Takže si myslím že má docela dominantní postavení a kdyby čistě teoreticky zrušil licence všem úřadům EU, celý počítačový systém EU by zkolaboval.Než by našli jiný OS,než by našli náhradu za programy které dříve používali trvalo by jim to dlouho a stálo by je to plno peněz.
0/0
7.7.2006 20:00

JK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já být Billem,
1. Zrušit licence nemůže. Už je prodal a jak by se domáhal jejich navrácení mi není jasné. 2. Spousta Evropských velkoměst, institucí, i firem již dávno používají komerční Linuxová řešení (SuSE, Debian), jen o tom průměrný uživatel analfabet masírovaný nesmyslama z MS nemá ani páru. ( u nás např.: Česká pošta, Drážní inspekce, statutární město Ostrava, Baťa,....) 3. Celý počítačový systém EU by asi těžko skolaboval. Páteřní uzly nejedou na MS produktech. To by si dovolil jenom ignorant. V Serverové oblasti jsou nejlepší BSD systémy a Linuxová řešení případně jiné .NIXY... 4. (Osobní názor, nebrat jako urážku..) kdo není ignorant, už si nějakou alternativu našel a nedělá ze sebe vola
0/0
7.7.2006 21:31

alij

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já být Billem,
Jak mám používat Linux když na periferie které mám nejsou ovladače.To mám koupit nové nebo jak to řešit. Na hraní a laborování s Linuxem není čas.
0/0
8.7.2006 9:24

JK

ovladace
Osobne jsem se s periferií pro kterou neni ovladac nesetkal! (netvrdim ze neexistuji) Doma pouzivam fotak, scaner, tiskarnu.. vse funguje tak jak ma. Dokonce mam tu zkusenost ze mi nektere distribuce rozpoznaji daleko vice HW nez Wokna. Ted nedavno jsem mel doma scaner, na ktery vyrobce nedelal ovladac pro Windows.... takze kup priste si HW ktery dela kvalitni ovladace pro vsechny typy OS, a pokud potrebujes ovladac pro Linux, na foru tve distribuce ti radi poradi, pokud mas nejakou totalni exotiku.... Jinak jsi ovladac urcite prehledl!
0/0
8.7.2006 9:38

prouser

Re: ovladace
a co treba zvukovak X-fi? Naprosto nepodporovana, presto nemyslim, ze je to exotika. Co TV karty? Mam Winfast s cipem cx88, linux si ani neskrtne. Mozna, ze lze zprovoznit nejakym patchem na jadro, ale co ja tomu rozumim? Taky nevim, co je pod kapotou, presto jsem dost dobrej ridic. Linux je mozna dobry napad, ale pokud nemude rozumne uzivatelsky "pristupny", tezko muze mezi lidi. I dnes jsou taci, pro ktery jsou i Wokna novum, co teprve linux
0/0
10.7.2006 0:02

KKK

Re: Re: ovladace
To jestli ma karta ovladac nesouvisi ani Linuxem ani windowsy! Copak maji windows ovladac k te tve karte? No Samozrejme ze nemaji!!!! Potrebujes dodat ovladac od vyrobce. A ze vyrobce je vul, a nedela ovladace je jeho chyba... i podpora dela kvalitu HW. dobry vyrobce poskytuje ovladace nejen pro windows... Mimochodem, Winfast bych si nikdy nekoupil!!! :o)
0/0
10.7.2006 10:31

Kwaks

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já být Billem,
Drážní inspekce s Linuxem končí a přechází kompletně na Windows a MS Office; to jen na upřesnění.
0/0
17.7.2006 21:16

KKK

Reklama je pro idioty
Odpověď znáš sám! Je to marketing. Proč si miliony lidí kupují boty "nike, Adidas,.." s výrobní cenou 150,- kc průměrné až podprůměrné kvality a jsou ochotni za ně dát 5000,-?? Proč když několikanásobně kvalitnější boty třeba od Bati mohou mít za 1500,-? Protože Nike a spol zaplatí Zidanemu, Ronaldovi, Jágrovi... aby v nich hráli a tupý konzument si pak koupí to co jeho modla. Takže nakonec si kupují boty za 150,- a zbylých více než 4000,- ochotně dávájí na Jágra a spol.... Vrchol stupidity řekl bych. A zároveň schopný marketing. Až líný evropan zjistí, že existují smysluplné alternativy, zimgruje taky.
0/0
7.7.2006 21:25

Radek

Re: Reklama je pro idioty
To si snad děláš legraci. Vybudovat značku trvá nějaký ten pátek a dá se to udělat pouze tak, že budeš nabízet kvalitní zboží. A jakmile s kvalitou půjdeš dolů, tak ti nepomůže ani Ranaldo, ani Jágr a tvoje firma půjde do kytek. Kupuju si boty i tebou zmiňovanžch značek, ale nikdy bych za ně nedal 5.000. Ale zpět k MS. Evropská komise a ostatní pofidérní instituce potřebují vykazovat nějakou činnost, aby nějak odůvodnily svůj nadstandartní příjem, tak se babrají v blbostech. A to v takových, na které slyší tupý konzument, jako v tohle případě třeba ty. Lidé dávno zjistili co je pro ně výhodné. Problém je pouze právě na těch institucích, kde úředníci musejí mít Woknousi, neboť když zrovna nevymejšlejí jak má být široký h@jzl papír,aby s ním šla dobře utřít průměrná evropská pérdel, tak hrajou Solitaire.
0/0
7.7.2006 23:17

KKK

Re: Re: Reklama je pro idioty
Stale trvam na tom, že poptavkou hybe hlavne reklama, pak az kvalita.... V dobe kdy prisly pocitace typu IBM/PC do evropy, byl jedinym existujicim dodavatelem MS.. tak co se divis... Jinak Bavime se tu o prodavani????? Ve firemnich sitich MS neustale ztraci a tech 90 % uzivatelu udrzuje hlavne liny domaci uzivatel, ktery to ma ovsem nacerno a kdyby to musel zaplatit, tak si to nikdy nekoupi! ... Jinak mam pro tebe novinku. MS nikdy nic nevymyslel. ud skoupil nebo ukradl!! A to ukradl se da rici casteji! Jinak se urcite tesis na nove Win-Vista. Prinesou to, co uzivatele ostatnich operacnich systemu meli nekdy pred 5 roky!..." :o)
0/0
7.7.2006 23:43

Radek

Re: Re: Re: Reklama je pro idioty
Nemám potřebu si kupovat Vistu, neboť nevim na co. Pro mě by to nemělo žádný význam. Jestli Ti MS něco ukradl, pak to nepiš sem, ale obrať se na soud. Mám jen takovou poznámku. Windows, stejně tak jako Linux, jsou operační systémy pod kterými běží programy které potřebuju. Když při svý práci celej den o operačním systému nevím, tak jsem nejšťastnější. Takže ptám se tě. Co já v XPéčkách nemám a ostatní to mají již pět let? Prozraď mi co by mi změna OS přinesla do účetnictví, textového editoru, tabulkového prosecoru, ICQ, poslouchání internetového rádia, ale především do grafickém návrhu pro stroje PFAFF, který prostě běží jen win.
0/0
8.7.2006 10:53

JK

Re: Re: Re: Re: Reklama je pro idioty
1.) To, že nějaký program existuje jen pro Win platformu nesouvisí s Windows!! To neni zásluha ani nedostatek.. tohl MS neovlivní! 2.) Mě MS neukradl nic, nepočítám-li slušnu dávku soukromí, když se člověku hrabe server microsoft.com v počitači. MS ukradl či zkoupil takřka vše co windows obsahuji a co asi běžný evropan neví, prohrl slušnou hromadu soudních sporů v USA. Myslím, že mi tady nenapíšeš ani jedinou věc, kterou MS vyvinul sám jako svoji vlastní věc. Takže skoro se dá říct, že cokoli podstatného máš v XP pochází odjinud....
0/0
8.7.2006 11:20

Robos

Re: Re: Re: Reklama je pro idioty
No, když do Evropy přišly IBM, byl tu PCDOS, PS/2, GEOS...
0/0
9.7.2006 13:28

L.

Re: Reklama je pro idioty
hh, opet tady predvadis svou "inteligenci":) Nejenze o pocitacich vis uplny h***o, ale nerozumis ani botam. Je videt, ze jsi nikdy kvalitni boty Nike ani Adidas nemel na noze. Navrch bezne ve slevach stoji kolem 1000,- Pro tvoji informaci, 5000,- stoji vzdy jen nejnovejsi top model s novymi technologiemi/designem. Normalne je to tak od 1500-3000,-. Jen tupec, co to mysli se sportem vazne, by si koupil neco od Bati. Ja hraju fotbal, floorbal a chodim 4x tydne behat, tak vim o cem mluvim a moje kolena taky:) Navic ani nekomentuju to, co by mi rekli kamosi/kolegove, kdyby me videli v botach od Bati:) Uplne ti kaslu na vyrobni naklady, reklamu apod. Chci kvalitu a zdravy nesmradlavy nohy a tu mas pouze u Nike, Adidasu a jen par dalsich znacek. A i kdyby mi nekdo daval "batovky" zadarmo, tak bych to na nohu nevzal. Coz je imho podobna analogie s pocitacem, ktery me zivi. Proto si nemuzu hrat s "alternativami", jelikoz mam terminy a vubec nemam naladu a cas resit nekompatibilitu, havarie na
0/0
10.7.2006 1:57

K

Re: Re: Reklama je pro idioty
Konzumni chudacek. Delam 2 sporty zavodne, ale krom bot na basket bych si nic od nich nekoupil. Boty pro beh, se mi pri behani pokazde do 2 let uplne rozpadnou (fotbal v nich nehraju).. Ale ja to chapu.. ty jsi ten, jak se to rika, samponak, metrosexual a podobne.... hodne zdaru chlapecku!
0/0
10.7.2006 10:34

L.

Re: Re: Re: Reklama je pro idioty
Ha, lzes:) Delas zavodne leda kulovy. Boty pro behani se ti do 2 let uplne rozpadnou?:) Tak to mas opravdu kliku, nebo behas 5 minut. Ja myslel opravdove behani/sport a tam ti boty NEMOHOU vydrzet vic jak rok. Podrazka pak meni svoje vlastnosti. Hochu mluvi s tebe zavist... Jo mysli si ze jsem treba metrosexual, at mas hezkej den;)
0/0
10.7.2006 12:04

K

Re: Re: Re: Re: Reklama je pro idioty
To je divny. Kdyz je na boty 2 roky zaruka a tobe se vzdy po roce rozpadnou... kvalita sama... Bezecke boty jineho nejmenovaneho vyrobce se mi rozpadly az po 4 letech, pote co jsem v nich 2 roky hral fotbal. Ja se jen muzu zasmat. jsou to tvoje penize. klidne si s nima treba utirej prdel. blbost je vecna.... :o)
0/0
10.7.2006 12:38

L.

Re: Re: Re: Re: Re: Reklama je pro idioty
Si to poradne precti. Boty se samozrejme nerozpadnou - takze reklamaci uplatnit nemuzes, ale podrazka se ti vlivem velike mechanicke namahy meni, uz neni tak kvalitni a netlumi dostatecne narazy. Boty napr. od Adidasu se mi rozpadaji az tak po 6ti letech, kde je mam na noseni napr. na chate, nebo nejakou praci. Ale tady vubec nejde o to, jestli se neco rozpadne, ale o podrazku, vetrani, jak mas chraneny kotnik apod. Jestli hrajes zavodne, zeptej se vaseho tymoveho doktora;) Jj, neznalost je vecna...:)
0/0
10.7.2006 12:47

KKK

navstiv Ortopeda
A marketing je koukam mocny.... vymyvani mozku. Jedine kvlitni boty teto produkce jsou NIKY ktere jsem si koupil na basket. tzv. Pippeny. Ty mi vydrzely cca 8 let. Vechno ostatni slo vzdy do haje. Vzdycky me pobavi, jak nekdo prijde s nejakym lesklym prouzkem, ci kusem plastu na podrazce, ktery velmi rychle praskne, a ma pocit ze mu to pomuze. Vis co. Zeptej se sveho ortopeda. At ti rekne svuj nazor. Do te doby se totiz nemame o cem bavit. jedine, s cim se da souhlasit, ze bys nebyl dost in a prihloupli kamaradi by se ti msali. to je vse. Navstiv Ortopeda. me neveris!
0/0
10.7.2006 13:00

L.

Re: navstiv Ortopeda
Ok, nechame toho, nema to smysl, navrch to neni k tematu:)
0/0
10.7.2006 13:34

P.

Re: Re: Re: Re: Já být Billem,
ehm... to jsi cetl/slysel kde? v usa pouziva windows vic lidi nez v kterymkoliv jinym regionu (brano na procenta, ne na absolutni pocet lidi) a co se asie tyce tak bych te poopravil - z "uz" na "zatim" protoze novy pocitace se prodavaji s windows vic nez s linuxem (jestli je tam windows legalne nebo ne je zas jina otazka)
rad ti uverim kdyz mi linknes nejakou statistiku...
0/0
8.7.2006 6:00

JK

Re: Re: Re: Re: Re: Já být Billem,
Mno, myslim ze jsi na to trosku kapnul. Nove pocitace se prodavaji s windows... Treba u nas si spousta lidi stezuje, ze sehnat notebook bez Woken je velky problem a ne kazdemu se o podari! Gates tlaci na vyrobce ve snaze zabranit nelegalnimu pouiti windows, aby Wokna prodali uz v PC a vubec ho nezajima, ze pro spoustu lidi jsou Windows odpad nebo Virus, zaneradujici jim Pocitac. Ja osobne bych rad vratil sve instalacni cd XP a dostal zpet sve penize...
0/0
8.7.2006 9:16

Phanosh

Re: Já být Billem,
To by bylo to nejlepší, co by se mohlo stát. Proč by ale EU vyvíjela operační systém? Plně vyvinutých systémů, kterým Windows nesahají ani po kotníky, je minimálně pět.
0/0
8.7.2006 2:51

JK

Re: Re: Já být Billem,
Budeme-li brát 1typ kernelu = 1 OS pak jsou to: Linux, BSD, Mac OS X, Solaris,......ale ten poslední mě nenapadá.. :o)
0/0
8.7.2006 9:12

Phanosh

Re: Re: Re: Já být Billem,
Co třeba Irix?
0/0
8.7.2006 15:14

prouser

Re: Já být Billem,
naprostý souhlas, moje řeč   . To by byla sranda, to by čubrněli. Už včera bylo pozdě 
0/0
10.7.2006 0:08

JK

No konečně.......
..že by ta socialistická EU udělala taky konečně něco rozumného. Divím se, že "Billa" nepřitlačil někdo ke zdi už dávno!!!
0/0
7.7.2006 16:09

aton

Re: No konečně.......
Tady je videt prava ceska zavist! Premejslej jaka je to blbost pokutovat nekoho kdyz prodava a dava do svejch produktu vlastni veci. Dejme tomu ze mas firmu ktera dela kancelarske stoly. Prijde za tebou EU a rekne ti, ze tech stolu prodavas nejak moc. A tim ze si delas uchyty sam nedavas prostor ostatnim vyrobcum takze budou chtit aby jsi to prodaval bez uchytu. To same je v podstate MS proc si nemuze dat do vlastniho systemu media player?! Pro vasi informaci pouzivam media classic a za prohlizec firefox. Cekam kdy napadne nekdo MS za malovani nebo poznamkovy blok!!!
0/0
8.7.2006 10:24

JK

Re: Re: No konečně.......
Asi te uklidni ze s EU nesouhlasim. Ale mezi MS a EU si vyberu EU protoze to je mensi zlo. MS neustale svoji konkurenci vykrada (nescetnekrat se v USA zodpovidal pred soudem s patricnymi nasledky).-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Co se tyce monopolu: MS vyuziva toho, ze jeho OS je nejcastejsim OS na trhu. Tim v podstate muze urcovat, co bude na osobnich pocitacich behat za programy. Jestlize prosazuje sve napr. formaty tak tyto formaty na strojich s Windows vitezi ne k vuli kvalite, ale kvuli tomu, ze tam uz jsou obsazeny. Za chvili nebude nikdo schopen ci ochoten tvorit software pro windows a vse bude dodavat MS :o)....
0/0
8.7.2006 10:50

aton

Re: Re: Re: No konečně.......
To ze ms vykrada apple mas pravdu. Ale to neni predmetem sporu s EU. No vyuzival by toho i kdyz by nebyl dominantni os na trhu. MS v tomhle chapu dela os pro servery treba Windows 2003. Ve kterem je stream videa, pro ms z marketingoveho hlediska je dulezity aby jejich prehravac v os pro klienty umel prehrat jejich formaty ktere propagujou na serverch. Co to znamena pro BFU uzivate? Nejaky kamarad jim nainstaluje pocitac a oni si sednou a bez problemu se kouknou na ct24 nebo ocko pres web. Zatim kdyz nam tahle moznost zmizne, uzivatel bude nestastnej z toho ze nebude vedet co jak pustit. Kdyz jsme u toho proc EU nejde po applu ten ma podobne chovani co se tyce SW.
0/0
8.7.2006 11:32

JK

Re: Re: Re: Re: No konečně.......
EU jde pouze po MS protoze apple nema silu ovlivnovat trh. Co se tyce vykradani tak tady je aaple pouze tresnicka na dortu. Ani oslavovany kernel NT (NT, 2000, XP) neni "new technology" jak MS tvrdil. Vsechno prasklo, kdyz u americkeho soudu vyvalil stovky milionu dollaru jako odskodneni za kradez, zkopirovani a pouziti kernelu z VAX VMS od digitalu. Proste ukradl uplne vse.... proto jsem rad, ze nema v evrope tak silnou lobby jako v USA a poradne mu doufam pusti zilou!
0/0
8.7.2006 11:42

aton

Re: Re: Re: Re: Re: No konečně.......
Je bylo v jednom filmu receno. Spotrebitele nezajima puvod programu, ale jeho cena navic bych doplnil a jeho jednoduchost. Produkty MS jsou jednoduchy na ovladani celkem stabilni i kdyz se nejaky mouchy najdou. Pro BFU co se tyce ve svete pc to nejlepsi. Apple je urcitze mnohem lepsi, ale v jeho neprospech mluvi cena v eu. Co se tyce instalace sw, nemyslim ze by si clovek nemohl nainstalovbat jinej sw. I kdyz nebude media player ve woknech bude BFU trvat delsi dobu nez si ho najde, ale pujde urcite jako prvni na stranky ms kde si ho stejne stahne misto treba real playeru.
0/0
8.7.2006 12:03

KKK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: No konečně.......
Spotrebitel hlavne nic jineho nezna, takze tak. kolik z tech 90% windowsaku zkusilo neco jineho? 2%. Tak jaky pak vyber toho nejlepsiho:o) Je to marketing, ne jednoduchost.
0/0
8.7.2006 12:11

aton

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No konečně.......
Pracuju s Windows sever/stanice a Linux na serverech. Moje volba je stejne Windows.... na woknech je jednoducha. Na linuxu me svou zavislosti a podobne..... Vem si kolik BFU pouziva pocitac... pokud by existoval jenom linux. Apple by mel dnes tolik procent pouziteho os jako dnes windows. A jak rikam rozsireni osx je problem v cene
0/0
8.7.2006 13:14

JK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No konečně.......
V pořádku, je-li to pro tebe levnější a lepší řešení, tak proč ne. Mé škodolibé já by ti sice řeklo dobře ti tak, ale mám li mluvit chvíli vážně, nelze namítat nic proti tomu, že řešení na bázi MS je pro tebe v konečné fázi levnější a lepší. To si musíš spočítat sám.
0/0
8.7.2006 19:56

aton

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No konečně.......
No ja licenci na ms produkty dostavam v ramci selektu kterej mame v praci. Ale i tak..... nebavime li se o legalite sw ktereho je v cr po skromnu:) Ms produkty diky jednoduchosti jsou rozsireny. Na linuxu mam plno veci rad, ale co brzdi rozsirenost tohodle os je jeho ne moc velka jednoduchost. Nechapu ze kdyz ma linux tolik priznivcu nezapracujou na grafice. trochu ozivit grafiku a nejak vyresit treba zrovna ty zavislosti a myslim ze by to byl system kterej by nebral na popularyte u normalnich uzivatelu a ne jen u odborniku.
0/0
8.7.2006 20:18

JK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No konečně.......
Da se kritizovat system zavislosti, ale to je dano snahou nemit jednu knihovnu v pocitaci 10x. Co se tyce grafiky, tak nechapu o cem to mluvis??? Nic neschopnejsiho a odpornejsiho co se tyce vzhledu nez Windows snad neexistuje. Kazdny Unix-like desktop se da nastavit tak, že sekretářka nepozná, že to nejsou Windows. Například v porovnání s KDE jsou Windows dost ubohe. Muzes si s nad ve windows vesele menit temata oken, ikon, pocty panelu a jejich umisteni, prepinat mezi virtualnimi plochami, chovani kurzoru mysi,... atd. Vsechno tohle bud Wokna neumi a nebo jsou jejich moznosti velmi bidne. Coz v porovnani s nekonecnymi moznostmi opensource je zcela k smichu... Tak kterou grafiku chces vylepsit?
0/0
8.7.2006 22:56

aton

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No konečně.......
Mas pravdu ze jsou lide kteri si vypnou omalovanky v xpckech a ja tu modrou barvu mam rad. Je pravda e ikony a podobne si muzes upravit podle sveho v linuxu, ale proste by bydlo kdyz by to vse bylo primo v distribuci a nemusel clovek litat po netu a shanet je. Ty virtualni plochy ma i windows. Ja (a ne jenom ja jak to pozoruju) mam rad vsechno v krabici. Pokud neco chci abych nemusel hledat a procitat tuny manualu jak co nainstalovat. Mit vse a jen dvakrat kliknout a mit to nainstalovany je sice pohodlnost, ale setri to cas. Je to kompenzovany cenou v tom ma open source obrovskou vyhodu.
0/0
9.7.2006 13:13

JK

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No konečně.......
V tomto nemuzes srovnavat komercni Windows a nekomercni Linux. porovnej Windows a SuSE Linux Enterprice desktop, ktery bude stát něco kolem 1000,- Zjistis Jak se s Woknama 4x vice nadres doinstalovanim ovladacu, kodeku a jinych blbosti...
0/0
9.7.2006 20:10

Radek

Re: Re: Re: No konečně.......
Zajímavý. Takže soukromá firma pro tebe představuje větší zlo než EU. Na svůj počítač si můžu nainstalovat co se mi zlíbí. Ale když chci podnikat, musim dodržovat nejrůznější předpisy EU, které jsou tak důležité, že dokonce řada států má výjimky aby je mohly ze svých zákonů odstranit.
0/0
8.7.2006 14:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.