Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak se řídí vlaky na pražském Hlavním nádraží. Fotoreportáž

Snad každý již někdy cestoval z pražského Hlavního nádraží. Prošel složitým labyrintem schodišť, hal, chodeb, aby skončil na špinavém nástupišti, ze kterého jel právě jeho vlak. O tom, jak se zařídí, aby vlak přijel právě na vaše nástupiště, se dočtete v článku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zbyněk Boguaj - Pardubice

ĆD = LHÁŘI

PROČ NÁM MANAGEMENT ČD LŽE???? Toť základní problém vážení železničáři a ještě váženější cestující. Pro příklad - kolik času stráví cestující na trase Praha - Brno??? Už ani nevím kolik na tom obrázku s mužem v moravském kroji vlastně je....ale vždyť žádný vlak tam za tento čas nikdy nedojel a nikdy nedojede!!!!! ŽE BY KLAMAVÁ REKLAMA???? A co třeba nějaká zodpovědnost za zpoždění - např. v podobě VRÁCENÉHO JÍZDNÉHO???? kdo to kdy změní ten stávající systém? možná že řešení by bylo - KONKURENCE NA KOLEJE - OSOBNÍ ZODPOVĚDNOST NA MÍSTECH MANAGEMENTU - dokud neukážeme prstem na zodpovědnou osobu a nedostane přes prsty tak můžeme mít tisíce akciovek v majetku státu a nic to nezmění....

0/0
6.11.2008 20:25

REJNY

Re: ČD = LHÁŘI // odpověď \\

no to možná nedojede,, ale..,eště je tam připsaný PENDOLINO tag newim co mektáš

;-€;-O(Y)Rv

0/0
26.11.2008 16:58

Jerry

Zeleznice

Vazeni jelikoz jsem pracoval na zeleznici i s vyucenim skoro 30 let mam k ni velmi dobry vztah.Image zeleznice kazi jeji mluvci,kteri maji o deni na draze neuplne informace neznaji poradne problematiku provozu a kdyz mluvi o nejakem problemu,tak asi cerpaji z neodbornych zdroju viz vysinuti pendolina z duvodu lomu kolejnice,mluvci ohlasil asi teroristicky utok.V soucasne dobe je problem s mizenim vlaku na obsazenych kolejich a opet mluvci nemluvi pravdu obvinuji strojvedouci,ze kdyby sledoval trat,tak by se nic nestalo viz Moravany,zkratka mluvci misto toho,aby verejnosti informaci o skutecne situaci,tak si vymysli nebo rika to,co chteji slyset jeho sefove,kteri jsou propojeny s vyrobcem zabezpecovaciho zarizeni,ktere bohuzel nesplnuje to na co je vyrobeno.Snazi se nam namluvit problem s piskovanim,ale piskuje se na zeleznici odnepameti a nikdy s tim nebyli problemy az ted a mluvci nez by si prostudoval nejakou odbornou literaturu,tak radeji rika cestujici verejnosti nepravdy.

0/0
26.10.2008 8:56

alinta

CESKE vlaky vs SVYCARSKE vlaky!

Vazeni pratele, proc uz nas musi byt nedochvilne vlaky a necistota, hlavne na WC? Proc nemuzeme mit stejnou uroven cistoty ve vlacich a nadrazich jako je ve Svycarsku!!     Vzyt jsme prece civilizovany narod a ne treti svet!  Copak si o nas asi rikaji turiste?;-( Snad se to jednou zmeni nezbyva nez doufat!

                         

0/0
10.10.2008 7:54

Aleš

student vs. vlaky

Tak když tady všichni ty Dráhy kritizujou tak já obrátím minci. Již třetím rokem studuji na dopravní průmyslovce a jednou, možná ze mě bude železničář, z praxe vím, že řídit vlakouvou dopravu, nebo starat se o cestujicí není tak jednoduché. Tuto zkušenost přeji všem ať taky pznají jaké to má pokladní na frekventovaném nádraží za okýnkém, průvodčí v době špičky ve vlaku, nebo výpravčí při nějaké složité situaci, není to nic příjemného, je pravda že občas to zpoždění tady je, aler ruku na srdce, Vy jste se nikdy nespozdili, určitě ano, jenže Vás nikdo nesleduje...:-)

0/0
3.2.2008 17:39

Radek Ag+

Re: student vs. vlaky

Skvělý příspěvek. Díky za něj :-)

0/0
11.3.2008 10:54

pan

pro Plha

Plha si idiot.

0/0
13.1.2008 15:43

tomas

skušenost sCD

:-):-)zatial ok

0/0
14.10.2007 10:26

Michal

ČD

mám je rád,až na ty jejich zpoždění

ČD = Času Dost

0/0
24.8.2007 21:53

Pavel

Počet vagónů

ČD jsou veskrze plně ekonomická a špičková obchodně dopravní společnost. Z čeho tak usuzuji? V každém vagóně je x míst na sezení a y míst na stání. Dokud (a to i ve vlacích IC, EC ...) neobsadí ČD všechny tato místa nejsou ochotni přidat další vagón. No řekněte sami - není to maximálně ekonomické ? Moc se mi to líbí, obvzláště v létě kdy nefunguje klimatizace a já se opírám o mého rómského spolucestujícího a o batoch krásné vandračky, oba vonící po "přírodě" !!?? Pak mi spadne kufr na hlavu protože místa je nejen málo pro nohy ale i pro zavazadla. Děkuji za dopravní zážitek, který zažívám každé pondělí a pátek při cestě do zaměstnání. Voda, vlastní WC, deodorant, minimum zavazadel a velké množství antidepresiv je mou jedinou záchranou. Všechny skutečnosti v tomto mém skromném příspěvku jsou smyšlené a nikdo neměl újmu na zdraví. To je ale škoda - pár vedoucích ČD bych rád povozil se stejným komfortem v mém přívěsném vozíku. Pěkný den...

0/0
21.7.2007 21:52

Radek Ag+

Re: Počet vagónů

Milí Pavle! Je škoda, že neumíš cestovat vlakem. Zjistil bys, že existují takové vymoženosti, jako místenka, nebo 1.třída, kde Ti nebude nic padat na hlavu. A mimochodem: i 1.třída je stále levnější, než auto. Tak prosím Tě: až budeš mít zase nějaký problém, zkus hledat chybu nejdříve u sebe a neházej problém na druhé. Ono čím víc jezdíš vlakem, tak si vyhlédneš i Ty volné vagóny a vlaky a nakonec se obejdeš i bez místenky, či té 1.třídy. Hezký den!

0/0
8.8.2007 10:27

Cybermud

ČD jsou pro mne srdeční záležitost, ale politiku vedení nechápu...

Opravdu nerozumím kalkulaci cen jízdného a kdo vymýšlí "grafikon".

Myslím, že kdyby se vlaková spojení řešila tak aby jednotlivé spoje na sebe alespoň trochu navazovaly, dráhy by pak měly daleko víc pasažérů.

Rovněž by mě zajímalo jaké aktivní kroky podnikají dráhy k realizaci projektů VRT?

Jinak bych chtěl pogratulovat k soupravě 471 - cityElephant, která je opravdu super. Na Pendolino už jsem si jakž takž uvykl, tak snad do budoucna rozum bude dále vítězit...

Příště se spojte s ALSTOMEM, který dělá TGV a ne jejich italskou pobočkou na "prošlá řešení" :) A důvod proč záhadně zkrachovalo ČKD mi je taky neznámý... Kombinace ČKD - Siemens byla vždy dobrá (jak je vidět na nových soupravách v metru)

0/0
12.6.2007 15:46

Jakub

Non stop, já chci jezdit nonstop...

Moje skušenosti s ČD je velmi dobráR^

Přiznávám však ,že jsem vlakový nadšenec a nic ani nikdo mě neodradí.

Zrovna včera v noci jsem jel a uroven nově přiřazovaných coupé 2.tř. se velice vylepšila. Přejížděl jsem tařka celý den po republice mezi Prahou a Litomyšlem a Pardubicemi a u všech třech vlaků byla tato lepší 2.tř. zařazena. R^R^[>-]

0/0
13.5.2007 13:28

Roman

Zkušenosti s ČD

Dobrý den,

nyní jezdím každý týden z Prahy do Olomouce, většinou použiju Pendolino, ale někdy vlak Eurocity nebo rychlík a skutečně musím říct, že co se týče zpoždění, tak se ČD hodně zlepšily, čistota je ve vlacích vyšší kvality, ale pravdou je, že v rychlících vlak vyjede čistý, ale během cest, kolikrát cestující sami znečistí záchod apod....

0/0
5.3.2007 19:01

Honza

Diskuze?

Diskuze je od seznameni s nazory ostatnich. Ale tady kazdy kdo napise na drahy nejakou negativni reakci, je akorat oznacen za pako co si za to muze samo Rv

0/0
5.3.2007 14:54

jang ´c tiang

Program

Nevíte někdo jakej program tam mají na ty odjezdy vlků??

0/0
31.1.2007 19:52

pepa

my nazor

ČD Forewer:-):-):-)

0/0
16.1.2007 8:55

Vítek

jajf

Dobrý den.

Zcela s vámi souhlasím. ČD dělají vše proto aby se k zákazníkům chovali co nejlépe. A když mi si nevážíme jejich služeb pak zákonitě a logicky takové chování bude i na jejich straně. Vžyť uznejte. Chtěli byste aby ve vašem novém autě cestující dělali nepořádek, hulákali, chovali se jako prasata, nebo vám ho počmárali nabourali a potom řekli, že oni ne. Že oni za nic nemohli.>->->-

0/0
15.12.2006 16:17

jj

Re: jajf

souhlas

0/0
10.2.2007 21:33

dameon

Re: Re: jajf

souhlas

0/0
14.7.2008 21:26

Radek

ČD - velká jistota

Dobrý den! Nechápu dnešní téměř celonárodní negativní  vztah k železnici. Vlakem jezdím hodně, jezdil jsem ještě mnohem více. Vždy jsem dojel v pořádku a když se zpožděním, mohla za něj stavba na trati nebo cestující. Vlak je dnes ekologický, nespolehlivější, nejlevnější a hlavně nejbezpečnější dopravní prostředek. Říkejte si co chcete, je to tak. Jak se budeme my chovat k ČD, budou se oni chovat k nám!

0/0
1.12.2006 11:49

Honza

Re: ČD - velká jistota

Zcela souhlasím. také hodně jezdím vlakem a se službami nabízenými ČD jsem spokojen. Jet vlakem je mnohem pohodlnější než autem, do některých míst i mnohem rychlejší. Nechápu lidi, kteří si neustále vozí zadek v autě, zacpávají jimi ulice ve městech a znečišťují ovzduší

0/0
4.12.2006 16:11

ČKD

Re: Re: ČD - velká jistota

Přesně tak, auta stojí, ale vlaky jedou!!

0/0
15.12.2006 20:38

Jarda

Re: ČD - velká jistota

Jezdím asi tak každý desátý den trasu Čáslav Sokolov za poslední tři roky jsem tak ujel ve vlaku asi 70000 km, možná, že mám štěstí ale za celou dobu jsem pouze jednou nestihl v Sokolově přípoj z důvodu zpoždění. Musím říci, že personál vlaků jedná velmi slušně a vždy se snaží vyjít cestujícím vstříc. Vlak je doopravdy nejspolehlivější a nejlevnější dopravní prostředek, nedokážu si představit kolik stresových situací bych za 70000 km zažil na silnicích nehledě na cenu za km provozu auta.

0/0
5.12.2006 18:00

výhybka

pro toho co odpovídá

Co je to za hňupa,hulváta,vždyť to je pravda co někteří lidi píší.Ukazovat na to jak jinde je to horší,jdi se vycpat s takovou diskusí,SERU na vaše vlaky.

0/0
29.11.2006 19:25

Plha

Kritika

Máte to špatně.

Počet kolejí je 32 služebních, 34 je objízdná a 36 je bramborová ktrá slouží k přistavování na autovlak.

Výhybek není 85 ale 99  !!!

Mimo jiné angličan s pohyblivou srdcovkou 35 a1/b1  a2/b2

A na závěr jedna otázka. Jak vzniklo pojmenování šturců Kuldan a Šustík a Salon a co znamenají. Děkuji. A já si to přečtu na tomto webu nebo mi prosím odpovězte na mail lp8823@seznam.cz

0/0
19.11.2006 13:16

signalista

Re: Kritika

Ta jména jsou připomínka lidí, které přejel vlak v blízkosti kusých kolejí která proto nesou jejich jména. Vyhybek je méně než 99, během mnohých rekonstrukcí za dlouhá léta se jejich počet měnil, ale nepřečíslovávalo se celé nádraží, nýbrž jen předělávaný úsek,proto poslední vyhybka je stále č.99 aniž by to byl konečný počet.

0/0
13.12.2007 20:39

Logen

Hrůza a děs

Je mi 19 jsem z vesnice a dojíždím vlakem do  prostějova.

 moje zkušenosti s ČD jsou takřka velmi špatné (až na málé vyjímky které byly tak před 3-4letyTehdy jsem dojížděl vlakem do školy deně a alespoň si bylo kam sednout ale momentálnísituace vlakách kdy původní soupravu čtyř vagónů nahradily jen dva a to i ve špičce.mimo špičku samozřejmě jen jeden ) jezdím asi jen 30km ale když vyjdu z toho pekelného vlaku tak jsem vyklepanej jako kdybych celý den oral pole.  :-) nejhorší je ale asi WC proto si dávám pozor abych náhodou během cesty na záchod nemusel protože bych se asi pob... jakej je to hnus ČDby měly s tím něco udělat (alespoň ten toaleťák kdyby tam hodily)

ZPOŽDĚNÍ....tak to je kapitola sama pro sebe kolikrát čekám na vlak třeba 30 ale stalo se mi třeba že i hodinu a  půl ale běžně tak 5-10min.nejhorší je to ovšem v zimě většinou bych potřeboval na cestu tak ze 3 vaťáky abych cestou nezmrzl ale ne vždy někdy mám pocit že by se hodily zase spíš plavky

S Pozdravem pro ČD

0/0
28.10.2006 11:29

Plha

Re: Hrůza a děs

Choď pěšky nebo jezdi taxikem.

0/0
19.11.2006 13:18

Lada

Re: Hrůza a děs

Tak jezdi autobusem,když jsi tak chytrej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-€   Rv

0/0
21.12.2006 19:23

deda

Moje zkušenosti s ČD

Moje zkušenosti s ČD jsou tristní. Jako bývalý zaměstnanec ČD, a přesto, že jsem držitelem tzv. režijky, byl jsem z důvodu nekvalitního spokení zakoupit na stará kolena auto, abych mohl bez problémů navštěvovat rodinu mého syna. Kdybych využíval služeb bývalého zamšstnavatele, absolvoval bych 16 km za 1!!! hodinu, a místo 16 km bych musel absolvobat 32 km. Věru, nemají se České dráhy čím chlubit. V dnešní době  lidé na vesnici mají smůlu. Např. u nás jezdí kolem našeho domu poloprázdných vlaků dostatek, ale více jak polovina jich zde nestaví. Do Prahy a zpět je umění se dostat, a tak je leší použít autobus nebo auto. Abych byl konkrétní, jedná se o stanici Čejetice a její spojení s Pískem a Prahou. Na moji kritiku tohoto stavu před dvěma roky jsem od vedení ČD obdržel vyhýbavou odpověď. Nezměnilo se  nic, a od nového grafikonu to bude ještě horší. Např. ve výhybně  Čížová, kde v životě rychlíky nezastavovaly, nyní zastavují, ačkoliv jsou minimálně využity, kdežto u nás   neství. 

0/0
25.10.2006 17:42

Plha

Re: Moje zkušenosti s ČD

Jako bývalý zaměstanec ČD a jako nádražák byses  měl stydět. A znát provoz a nekritizovat tomu , čemu nerozumíš.

0/0
19.11.2006 13:20

dada

Re: Re: Moje zkušenosti s ČD, Plho, nedělěj mlhu a plň si svoje povinnosti, ať nejsou stížnosti na ČD.

0/0
19.1.2007 19:21

barguzin

Cestovanie v Prahe1

Bol som toho leta na dovolenke v Mnichoviciach s rodinou a do Prahy sme dochádzali každý deň vlakom na Hlavní nádraží (priamo do centra). Vlaky dosť často meškali z dôvodu modernizácie 4.koridoru , ale napriek tomu si myslím, že to bola najlepšia doprava do centra Prahy, vlakov bolo dosť, často jazdili aj v polhodinových intervaloch, je pravda, že súpravy by mohli byť aj novšie a Hlavák v Prahe trochu čistejší, ale v blízkej dobe (cca 2 roky) sa to hádam zmení, pretože táto stanica sa má rekonštruovať a postupne sa budú uvádzať do prevádzky moderné jednotky CityElefant.

0/0
30.9.2006 15:00

Plha

Re: Cestovanie v Prahe1

A u Vás na Slovensku je všechno OK ?

Já jsem byl před měsícem v Bratislavě a ten hnus který jsem tam viděl a zažil se s Hlavákem nedá srovnat. Hlavák je proti tomu ráj.

0/0
19.11.2006 13:24

barguzin

Re: Re: Cestovanie v Prahe1

V BA je to este horsie, to suhlasim, a musim povedat, ze aj novych a cistych suprav je na ZSSK pomenej ;-( V podstate sa mi cestovanie s CD pacilo, najme ak porovnam so zeleznicami u nas, je vidno viac snahy zo strany CD sprijemit cestovanie vlakmi pre svojich zakaznikov.

0/0
19.12.2006 18:40

Hannis

Jak jsem cestoval ze Slovenska

Epizoda II - cesta zpět. To jsem již jel vlakem EC 120,  rozdíl v kvalitě vlaku jde opravdu poznat (+ pro ČD) , ale v 1. třídě bylo asi 3x tolik lidí, než kolik je tam míst k sezení. Takže domů sice na úrovni, ale zároveň na zemi.  Ještě doplnění - se mnou nastoupila mladá holka, jež měla místenku (asi už věděla, jak to chodí)  ale na jejím místě seděla paní (50) , jež ji samozdřejmě odmítla pustit, protože je starší.  A teď otázka - co je víc, věk, nebo místenka?   Pode mě si jí ta paní (50 ) mohla koupit taky!

 

Zdar všem nádražákům!

0/0
28.9.2006 9:24

Hannis

Jak jsem cestoval na Slovensko

Před třemi týdny jsem jel na víkend na Slovensko -  Ostrava - Poprad Tatry, a protože vím, že páteční rychlík bývá plný, připlatil jsem si za tzv. "1. třídu" Musím podotknout, že mě tento kousek stál těměř dvojnásobek. To mi nevadilo, ovšem pouze do té doby, než jsem ve vlaku zjistil, že je 1čka obsazená ukrajinskými dělníky, jež 1. třídu zakoupenou neměli! A průvodčí? Ta se jich bála natolik, že jim na to nežekla ani slovo. Tak jsem stál na chodbě. Naštěstí vše dobře dopadlo - vlakvedoucí je po mé ztížnosti vyhodil všechny a tak jsem seděl v kupé sám a na chodbičce stálo 8 velmi naštvaných "ukrajinců" - velmi příjemná situace.

0/0
28.9.2006 9:23

BiDzej

Re: Jak jsem cestoval na Slovensko

To je zajimave, ja jsem mel vzdycky za to, ze v jednicce jsou pouze sestky ;-)

0/0
28.11.2006 21:31

Pavel

arogance moci ČD

Na tomto socialistickém molochu mi nejvíc vadí, že si mohou dovolit porušovat jakékoliv zákony, pomocí známých "vyjímek". Jednou z nich je tak zvaná "stará hluková zátěž", která opravňuje provozovatele ničit zdraví občanům pomocí vlaků,a to i nákladních, které jezdí v obytné zástavbě, na př. mezi Hlavníml a Smíchovským nádražím. Obyvatelé domů v bezprostřední blízkosti kolejiště musí trpět hlukem přes 100 decibelů, a to i v noci. Tragedií je, že většina vlaků jezdí, kromě ve špičce, prakticky prázdné, zejména nikdy nezrušená "povodňová kyvadlová doprava" , na jejímž provozu samozřejmě vydělávají anonymní majitelé akciové společnosti Ropid a její dobře placení zaměstnanci. A to z našich daní. ČD odmítají instalovat postiženým alespoň protihluková okna..Situaci prý budou řešit až po roce 2015..Na megalomanské plány, typu Pendolína, či přesouvání celých nádraží peníze kupodivu jsou. Hanba  

0/0
20.9.2006 11:57

Plha

Re: arogance moci ČD

Tak za prvé přečti si zákon o drahách a řekni mí , když jsi tak chytrej kudy mají ty vlaky asi jezdit. Vzduchem? Potom Ti bude vadit i to?

Jdi na Psychiatrii a nech se léčit.

0/0
19.11.2006 13:27

beda

Re: arogance moci ČD

musí trpět hlukem přes 100 decibelů, a to i v noci  ?????????

Tak se odstěhuj vedle dálnice,tam je klid a Tvé daně jsou dobře využité.

(Y)(Y)(Y);-O;-O;-O

0/0
1.12.2006 12:04

Paxel

Stávka

Víte proč musí stávka na železnici trvat minimalně půl dne???

Aby bylo všem zřetelně jasno, že to už není zpoždění.;-D

0/0
6.9.2006 10:55

vilku777

Je to smutné

Obecně mám od dětství železnici rád. Bohužel musím konstatovat, že v momentě, kdy jsem získal zkušenost s železnicí v západní Evropě, ale i v Asii, pohled na české dráhy získal jinou, velmi smutnou perspektivu. Nejlépe ji reprezentuje hlavní nádraží v Praze; herny, odporné stánky s jedním typem sortimentu, nevábné toalety. Většina toho není otázkou penež, ale rozhodnutí lidí, kteří mají tyto věci na starosti. A jak se rozhoduje a řídí hlavní nádraží (aspoň to by mohlo být trochu výkladní skříní ČD), tak se asi řídí vše na drahách. Provoz Českých drah nás stojí ročně na daních mnoho peněž a výsledky jsou žalostné. Myslím, že hlavní problém nejsou penize, ale schopnost věci začít dělat jinak a opustit socialistický model fungování. Byl bych upřímně rád, kdyby se to podařilo a lidem, kteří na drahách pracují a snaží se s tím něco udělat, držím moc palce.

0/0
5.9.2006 16:34

zelvik

Re: Je to smutné

a jeje tady nekdo zaspal dobu....;-D Vzdyt se to uz davno opravuje to hlavni nádraží

0/0
5.3.2007 9:07

drdoskop

Není to tak hrozné, jak se říká
Jezdím s ČD denně. Mohu říct, že lze vysledovat většinou zlepšení, hlavně co se týká dochvilnosti. Pokud vzniknou zpoždění, tak většinou díky opotřebení zanedbané techniky (díky málu peněz) - a spíš vyjímečně. ČD - nejspíš bych viděl takhle - velká byrokracie se vším všudy shora, nadšení a obětavost zdola (ve většině případů). Každopádně nejspíš velmi perspektivní budoucnost drah vzhledem k ubývání ropy.
0/0
25.8.2006 14:37

Dupka

CD = OK :)
Skládám dík ČD,páč bez vlaků by se mi jako studentovi těžko cestovalo domů. Vlaky šlapou vždy dle času, vyjímky opoždění jsou vzhledem k cestování autem zanedbatelné. Diky diky
0/0
7.8.2006 19:11

luxus

české dráhy
české dráhyx = ČASU DOST....popřípadně ČEKEJ DOMA....
0/0
7.8.2006 10:43

AAA

Re: české dráhy

a co takhle hazardéři na přejezdech,poklidné vyšetřování policie,kudy asi pak vláček pojede když tam stojí rozsekané auto a jiná kolej nikde?;-P

0/0
29.8.2006 4:08

Fanatic.Dz

A co jiného ... ?
Železniční (kolejová) doprava je hudbou budoucnosti - zatím funguje jakž takž ve Švýcarsku, Japonsku a několika Čínských městech. Bohužel je pravdou že investice do železniční dopravy tak aby odpovídala standartům cestování 21. století jsou enormní - avšak z hlediska dlouhodobého je železniční síť jedinou možnou variantou jak zajistit hromadnnou, levnou a luxusní ekologickou dopravu.    Proto až časem s nástupem fullerenů a podobných materiálů bude možno vybudovat celoplanetární železniční síť a do té doby se musíme spokojit s tím, že na realizaci snu našich dědů o železnici si budeme muset ještě nějaký ten pátek počkat.
0/0
7.8.2006 9:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.