Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČT připravuje pátý program. Nabídne jej přes digiTV

Pátý program České televize by mohl být spuštěn na počátku roku 2008.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Palo

Stanovisko veřejného ochránce práv.

Pokud bude analogové vysílání nahrazeno digitálním není příjemce vysílání povinen pořizovat si převodník digitálního signálu na analogový a může odhlásit televizor a nehradit poplatky.

Dotaz: Kdy budou prodejci povinni prodávat TV přijímače se zabudovaným digitálním anténním vstupem? Převodník D/A podstatně znehodnotí digitální signál.

0/0
2.8.2007 12:19

mmm

Zase další daň
To nejspíše budou chtít zase zvýšit daň - poplatek nebo jak to nazvou.
0/0
17.8.2006 18:17

Koloděj

Radši by měli udělat aspoň jeden pořádnej program :-/
... než haldy programů, na který stejně nikdo nekouká. Na ČT (jakoukoli) jsem se naposled díval už ani nepamatuju. Ani jsem nevěděl, že už je i ČT3 a ČT4, to je pro mě teď novinka.2 programy jsou IMHO až dost, něco pro "náročnější" na ČT2 a něco normálního na ČT1, kdo potřebuje víc? Já teda rozhodně ne.
0/0
8.8.2006 15:11

VíKo1

Re: Radši by měli udělat aspoň jeden pořádnej program :-/
A jak často, Koloději, sem chodíte? To jen tak někdy, jednou za uherskej rok, prostě co už ani nepamatujete, nebo každý den? Protože pokud jste pravidelný návštěvník technetu, tak jste to mohl přehlédnout snad jedině, kdybste měl vypíchlý oči. Mě přijdou takovýhle řeči o tom jak je TV zbytečná, nudná a pokleslá, jako že jsou pro Vás a Vám podobné jen "trendy". Prostě jste "IN" když řeknete, že televize je hnus. Nehledě na to, že o programové skladbě ČT máte docela přehled... na to že jste ji neviděl ani nepamatujete... Asi z doslechu...
0/0
17.8.2006 15:30

zafik

DigiTV
Nevím, proč autor použil podivné slovo DigiTV, když se jedná o DVB-T. Soudruh novinář by si měl uvědomit, že vymýšlení nových, akční názvů může mást lidi, zvlášť když náhodou existuje firma Digi TV, která hodlá vysílat také pro Českou republiku - ale to bude DVB-S. Jěště bych doplnil, že ČT 4 Sport a ČT24 jsou vysílány přes satelit v packetu Czech link, ale proč to uvádět, když se to přes satelit dá chytit jen v celé Evropě, kdežto na DVB-T až ve třech městech, že?
0/0
8.8.2006 8:34

Petr

Re: DigiTV
Naprosto souhlasím s předchozím příspěvkem, zvlášť když v rádiích běžela denně reklama na onu společnost DigiTV je to opravdu přinejmenším matoucí.
0/0
26.8.2006 13:44

Ef

něco
ČT bude mít celý komplex, takže musí hledat způsob, jak ho zaplnit. Třeba i kravinama. Že nebudou mít sledovanost je jim jedno (viz třeba skoro nulová sledovanost u vnucovaných koncertů vážné hudby), oni jsou státní TV...
Toho, co na ČT vymýšlí kraviny typu "taneční reality show" by bylo záhodno ihned pověsit za koule do průvanu. 
0/0
7.8.2006 9:43

Datel

Re: něco
mno  a vadi ti teda porady ktere maji sledovanost, nebo porady ktere nemaji sledovanost, porady pro masy, nebo pro uzkou skupinu divaku? Covece jestli ty nejses dalsi schizofrenik v teto diskusi
0/0
7.8.2006 11:45

Občan

Re: Re: něco
vadí mu nesmysly z obou stran, tedy přenos vážné hudby (místo jejího poslechu z kvalitního audionosiče) i  upachtěné pořady pro masy
ani jedno není úlohou státní TV, ta se má postarat o sluchově postižené, případně o ty menšiny, které nemají šanci vybrat si na trhu (ačkoli i u těch menšin jsem na rozpacích, proč by se měl stát starat někomu o zábavu tam, kde navíc konkuruje soukromým subjektům)
k tomu ČST bohatě stačí jeden kanál, a samozřejmě tam mohou být reklamy, a zaměstnanců může být nikoli 3000, ale 30 ...
0/0
8.8.2006 8:13

Datel

Re: Re: Re: něco
To je unikatni jev, vedet co neomu jinemu vadi :-))
Mno, verejnopravni medium ma uloh podstatne vic. Zejmena poskytovat vyvazene informace, nezatizene komercnimi tlaky. Jinak pochopitelne podporovat ruzne aktivity, do nichz koncerty vazne hudby celkem pohodlne spadaji. Zaroven je castecne ziva z  reklamy, takze musi celkem pochopitelne komercnim TV konkurovat a ziskavat prostor na reklamnim trhu. Momentalne remcas proti CT a hazis na ni systemove zalezitosti ktere sama neovlivnuje, jsou dane zakonem. Se šéti zamestnanci nemuze provozovat ani jedine regionalni studio, ktere ma stejnetak prisouzene ze zakona. Vubec ta šéka naznacuje nakolik jsi mimo. Ani se neni potreba v problematice moc orientovat, staci prosta uvaha.
0/0
9.8.2006 11:42

Občan

Re: Re: Re: Re: něco
No je snad vtip ? vyvážené zpravodajství ... HA HA HA, televize, která je přímo závislá na rozhodnutí politiků poskytuje vyvážené zopravodajství ? Televize, jejíž redaktoři si vystávkují ředitele, a následně odmítnou vysílat dokument o stávce, tak ta že poskytuje vyvážené zpravodajství ? Že vy jste jeden z těch 3000 lenochů na kavkách ? nebo něčí brácha, strýc ... atd atd.
Státní televize z principu nemůže nic vyváženého poskytnout, protože si kope smama ze sebe (tedy hezky do not politikům, když to nefunguje, tak stávka)
Zákon je špatný. Státní TV potřebují její zaměstnanci. Kdo chce vyvážené zpravodajství, má k dispozici neomezený počet satelitních kanálů, nebo internet :-) Kdo chce vážnou hudbu, ať ji poslouchá z CD, proč proboha v TV ? Kdo chce fotbal, ať si zaplatí sportovní kanál. Socialismus skončil, státní zábava musí také skončit.
Podporovat různé aktivity, to je vážně důležitá úloha. Pod to se schová úplně všechno, zejména to, co se těm 3000 př
0/0
9.8.2006 15:52

Datel

Re: Re: Re: Re: Re: něco
Mno, asi takhle - zpravodajstvi CT je auditovane. Nelze do nej snadno propasovat jakoukoliv strannost.
S tim zamestnancem pokoj nedas? to se dost divim, i trouba by uz davno prestal.
Co se tyka spatneho zakonu - OK, mam li namitky k cinnosti parlamentu, nebrblam v diskusi o dalsich kanalech TV. Je to zcestne. Stezuj si u sveho oblibeneho poslance. Posledni odstavec mi nedava rozumny smysl. No comment.
0/0
9.8.2006 22:00

eF

Re: Re: Re: Re: Re: něco
V pravé poledne a večer mě (nejen) o víkendu otravuje státní TV nekonečnými koncerty vážné hudby, proč v těchto "exponovaných" časech nevysílá také pro změnu hudbu z opačného konce spektra,  koncerty rockové hudby? 
Je to totiž tak, že za fidlání ČT nemusí totiž skoro nic platit. Jindy fidlalové hrajou turistům zadarmo a taky jsou rádi, takže odměna za vážnou hudbu je velice nízká, pár korun do čepice. Kdežto za populární metalovou (nebo jinou, třeba kvalitní country, či jazz) kapelu už by producenti chtěli zaplatit. Prostě žebrácká státní TV made in ČR. Asi jako  v prodejně s CD je výprodejová "vážná" hudba za pár korun bez krabiček u pokladny, ale rockové kapely  se prodávají za pěkných pár set... 
0/0
14.8.2006 15:46

Petr

Re: Re: Re: něco
jen pro upřesnění počet zaměstnanců ČT v roce 2005 byl 2511. http://www.ceskatelevize.cz/ct/publikace/rocenky/2005/zprava2005.pdf
0/0
26.8.2006 13:56

Občan

Re: Re: něco
píšete přesně jako jistý zaměstnanec ČST, PavelPod, asi je vás tu víc (no při těch počtech se není co divit)
0/0
8.8.2006 8:24

Datel

Re: Re: Re: něco
jam myslim ze takovou uvahu, za predpokladu ze je vycucana z prstu, muze udelat jenom pitomec. Takze pokud si proti sobe dame moznosti ze ja delam v CT nebo vy jste pitomec, muzeme celkem snadno udelat hodnotny zaver. Prestoze oba uz reseni zname, zkusime si verejne dokazat jak to je?
0/0
9.8.2006 11:44

Občan

Re: Re: Re: Re: něco
ať děláte v ČST nebo ne, jste zastánce bludné myšlenky, že státní televize je dobrá věc ... ještě že zatím není povinně placený státní internet, ale být podobných socialistů jako vy více, tak už ho dávno máme
0/0
9.8.2006 15:54

Datel

Re: Re: Re: Re: Re: něco
no tak to je opet hodne plytka myslenka ktera svoji hodnotou navazuje na tu minulou - nikde institut verejnopravni (neboli nespravne  statni) televize nevelebim, pouze konstatuju, ze pri zakonem danych parametrch verejnopravni TV je treba CTR podekovat, ze za nase penize, ktere sama neovlivni, nabizi vic programu nez je nutne. A pochopitelne povazuji za slaboduche jednoduche smeteni takove snahy ze stolu.
Co se tyka socialisty. OK. Jsi pitomec. Cituj neco, z ceho plyne ze jsem socialista, ja ti k tomu klidne dokazu, odkazem na jine diskuse, ze zijes v tom bludu o kterem mluvis. Pokud to nezvladnes, uznej ze jsi pitomec. Jestli na to dusevne mas, samozrejme.
0/0
9.8.2006 21:55

VíKo1

Re: něco
Ef: Nechtěji dělat nic s komplexem ale multiplexem, a pokud vím, na jeden multiplex by se v obstojný kvalitě měly vejít 4 programy. každej s datovýám tokem 4M zbytek servisní data a 2 mega pro rádia. možná jsou ty moěry jinak, ale pokud se bude vysílat v MPEG2 což je plán, pak jakýkoli datový tok pod 4M bude na úkor kvality obrazu. Širokoúhláci budou plakat... pokud se bude vysílat v MPEG4, což chce, jen TELECOM, tak by se teoreticky mohlo vejít oněch 5 programů. ale to bude znamenat pořídit si zase nový Set top box. Ne každej totiž MPEG4 přechroustá...
0/0
17.8.2006 15:35

Zdenek

To aby
se dalo vysílat víc seriálů denně ??????????
0/0
5.8.2006 8:35

mmirix

Vzdělávací program
Konečně vzdělávací program na české televizi. Na čt2 je toho mizerně málo pro ty, co nemohou si dovolit kabelovku.
Stačilo by nedabovat anglicky mluvené filmy a dávat tam titulky, ať má národ možnost se vzdělávat. Tak se ušetří i šílené prachy za dabing.
Navíc čt1 má plné archívy kvalitních inscenací - sice černobílé, ale to nám nevadí.
0/0
4.8.2006 20:18

Občan

státní televize
politici jí schválili neuvěřitelné výhody (výpalné od každého, kdo si koupí TV přijímač, adresy z el. společností) a to jen proto, že TV prostě má velký účinek na hloupější masu občanů, tak si proti státnímu molochu nedovolí nikdo vystoupit ... tím se zároveň podkuřuje soukromým TV (zbyde na ně víc reklamy)
My to zaplatíme ve vyšších cenách zboží, a ten, kdo má tv přijímač, tak ve vyšším výpalném
0/0
4.8.2006 19:21

Datel

Re: státní televize
Jak muze nekdo mluvit o hloupejsich obcanech a zaroven zamenovat soudne vymahatelny poplatek s vypalnym?    
0/0
6.8.2006 13:03

*

Re: Re: státní televize
třeba proto, že to výpalném v podstatě je
0/0
7.8.2006 16:46

Datel

Re: Re: Re: státní televize
A hele, dalsi ze stejne kategorie
Zeptal bych se na definici vypalneho - nevedet ze logiku na nekterych mistech proste hledat nejde. Takze to holt nechme tak.
0/0
9.8.2006 11:33

Občan

Re: Re: Re: Re: státní televize
mlask mlask, to se to z peněz ukradených občanům žije ... zaplať za něco co nechceš ....nebo .... - to je jasné výpalné
0/0
9.8.2006 15:56

Datel

Re: Re: Re: Re: Re: státní televize
'zaplať za něco co nechceš ....nebo .... - to je jasné výpalné' - ne, nerozumis slovu vypalne. Vypalne neni sluzba kterou si platis aniz by jsi chtel. Vypalne je vymahani penez pod pohruzkou zniceni majetku. Pamatuj si to. At nejses za saska
0/0
9.8.2006 22:04

Občan

Re: Re: státní televize
i vy Datlíku, víte co si za různých režimů prosadili politici jako soudně vymahatelné ? Pán asi v ČST připravoval pořady o zlých, špinavých demonstrantech, provokatérech a disidentech ... a teď se klepe o teplé místo :-))
0/0
8.8.2006 8:15

Datel

Re: Re: Re: státní televize
Neboj, vim. Takze jinak -sup sem se zakonem, ktery odpovida definici vypalneho. Nebo , mas li dost sebereflexe, uved svuj projev na spravnou miru. Nu, smele do toho.
Tolik k prvni vete. Ke druhe vete plati vyseuvedeny prispevek o pitomci, netreba komentovat znova, coz?
0/0
9.8.2006 11:47

Občan

Re: Re: Re: Re: státní televize
Zákon je prostě špatný, prosadili si ho politici, aby měli svou hlásnou troubu - státní televizi, která je na politicích závislá (a oni na ní), už jsi to pochopil ? Méně čuč na banánové rybičky, budeš chytřejší :-)))
0/0
9.8.2006 15:58

Datel

Re: Re: Re: Re: Re: státní televize
Ty normalne nevis co je vypalne    
0/0
9.8.2006 21:45

Che.Ernesto

Něco zajímavějšího by nebylo ?
Proč se tady předkládají k diskusi nezajímavá, neaktuální a pitomá temata? Nebylo by zajímavé vědět a pohovořit o tom, zda např. vláda souhlasí s postupem C.Svobody kdy zablokoval finský návrh na okamžité příměří v Libanonu ? To je také priorita naší zahraniční politiky ?
0/0
4.8.2006 18:48

Občan

Re: Něco zajímavějšího by nebylo ?
správně, žádná příměří s machometánskými teroristy, spolkli Kosovo, zkusili to v Paříži, Makedonii a Čečně, a Izrael je taky pěkně se.e, ale tady tvrdě narazili
0/0
4.8.2006 18:52

Che.Ernesto

Ano !!!
Ale jen v případě, že se bude jmenovat zcela netradičně, např. 24cz-in !
0/0
4.8.2006 18:37

Che.Ernesto

Re: Ano !!!
Veškeré "české" televize jsou jen nástroji naprosto jednostranné politické propagace. O jednu méně, či více....
0/0
4.8.2006 18:40

AllOs

Proc?
K cemu bude rozdeleni CT2 na CT2 a CT5? Chapu sport na CT4.
0/0
4.8.2006 18:35

Janina7

Proboha!!!!
Proboha, nestačil by jeden program  za dvacku měsíčně. Ať jdou do   p.r.d.e.l.e    i s tím fešákem Kraftem!!!
0/0
4.8.2006 18:08

Preqapeny

Proboha na co potřebujeme pátý program???
Na první se nedá dívat, na dvojce dávají zajímavé programy v době padajících víček, jinak se tam většinou pár pitomců honí za merunou. Tak k čemu, k čemu...
0/0
4.8.2006 17:36

petr

Re: Proboha na co potřebujeme pátý program???
"doba padajících víček" - velmi vtipne!
0/0
4.8.2006 19:23

Občan

Re: Proboha na co potřebujeme pátý program???
potřebuje ho 3000 děsně vytížených zaměstnanců státní televize a xxx jejich známých
0/0
4.8.2006 19:23

miky

Veřejnoprávní televize
Já nestačím zírat. Nejsem příliš velkým zastáncem veřejnoprávní televize, ale dokážu připustit, že v něčem může být užitečná. Některé typy pořadů jsou pro komerční televize nezajímavé (třeba vzdělávací formáty, menšinová kultura...) a zde je místo pro veřejnoprávní TV. Ovšem na co bychom si všichni měli povinně platit 5 kanálů, když například sportovní a zpravodajské kanály se dokáží uživit sami z reklamy?
0/0
4.8.2006 17:30

Desperado

Re: Veřejnoprávní televize
Přesně tak. Prostě za kanály, které jsou doménou komečních televizí by se koncesionářské výpalné platit nemělo. Stejně jsou tyto nové kanály dostupné jen pro část obyvatelstva schopnou přijímat digi broadcasting, proč to tedy nezakódují jen pro ty co si to budou ochotni připlatit?!!!
0/0
4.8.2006 19:12

pacient24

Re: Re: Veřejnoprávní televize
Hm, taky nevim proc mam platit neco, na co se nemohu divat.  Asi podam na ct zalobu.  
0/0
4.8.2006 22:41

baron

A k čemu?
Na ty předchozí 4 se nedá koukat. Další "veřejnoprávní" zmetek nepotřebujem.
0/0
4.8.2006 15:07

Datel

Re: A k čemu?
na co se koukas?
0/0
4.8.2006 17:17

Občan

Re: Re: A k čemu?
na sat. tv kanály ... úroveň vesměs stejně mizerná, tv je bedýnka pro masu, ale aspoň si člověk oživí cizí jazyky
v nějaké ČST význam nevidím, a proboha 5 kanálů ? no to si snad ti vyžírkové dělají srandu
0/0
4.8.2006 18:50

Datel

Re: Re: Re: A k čemu?
A tak jestli maji za ty same penize delat dva kanaly nebo pet, tak to at jich delaji radej pet (nic jineho mi nedava logicky smysl). Jinak jestli si nevyberes v zadne televizi, tak ji zrus a mas pokoj. Jsem myslel ze srovnavas CT s necim jinym a ne ze brblas proti TV obecne :-)
0/0
4.8.2006 19:06

Občan

Re: Re: Re: Re: A k čemu?
a) když ji zruším, nemám pohodlný přístup k vysílání v cizím jazyce
b)ČST si vynutila neoprávněné postavení na trhu, a chce po mě platit něco, na co se nehodlám dívat
c)čím více kanálů státní televize, tím menší prostor pro tržní soutěž, stejně bych brojil proti státním benzínkám, státním pekárnám, státním novinám ...
0/0
4.8.2006 19:16

Datel

Re: Re: Re: Re: Re: A k čemu?
a) tak to jsi v dost schizofrenni situaci. Na jednu stranu TV odsuzujes jako medium a na druhou stranu ji potrebujes kvuli 'pohodlnemu pristupu k cizojazycnemu vysilani'. V tom ti CT opravdu prilis nepomuze. Stejne jako ti v tom nejspis nepomuze zadna jina ceska stanice. Takze si holt vyber jestli TV potrebujes nebo ne, kritizujes medium, ne stanici. Navic divnym zpusobem. Nelze ti poradit.
b) a c) vzhledem k tomu, ze CT postupne prichazi o reklamu a ve finale ji mit nebude vubec, tak reci o rozdleeni prijmu z reklamy postradaji na relevantnosti. Jedine co by mohlo mit vyznam je mensi pocet divaku sledujicich komercni stanice, ktere si prijmy z reklamy rozdeli. Ovsem tito lide budou sledovat CT nejspis dobrovolne, tudiz budou mit z teto cinnosti prospech.
Ze mas platit za neco co nepouzivas - heh, situace je takova, ze jestli se rozhodnes platit, tak budes platit bud za dva kanaly ktere nesledujes, nebo uplne stejne penize za pet kanalu ktere nesledujes - krom nejake
0/0
6.8.2006 13:28

Občan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A k čemu?
a) ano, sleduji zahraniční komerční TV ... nebo si mohu vybrat zahraniční palcenou TV bez reklam, ale výpalné tak jako tak musím platit ČT - platím tedy za službu, kterou neužívám, a o kterou vůbec nestojím, na TV se dívám kvůli jazyku, nikoli kvůli přihlouplému obsahu pro Datly :-)
b) No prave, to je ono, CT prijde o reklamu, tim se reklamni trh zmensi, a reklamni casy zdrazi ... a to je spatne
c)  platim za 2 rohliky, ktere nechci, nebo za 5 ? Me je to jedno, jestli ma CST 10,100 nebo 15 kanalu, proste ode mne chce prachy za neco, o co ja nestojim, je to tedy vypalne. A kdyz ma prachy na 5 kanalu, pak by ji mohlo stacit mene penez na 0,5kanalu, ze  
0/0
8.8.2006 8:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.