Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak přehrát snad každé video

Tentokrát jsme pro vás ze zajímavých programů na práci s videem a hudbou vybrali například balík kodeků K-Lite Mega Codec Pack, se kterým se vám nestane, že narazíte na formát videa, který by neuměl váš počítač přehrát. Dále několik zajímavých nástrojů na konverzi videa z DVD a mnoho dalšího.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

noob

ddddd

kkt:-):-(:-/;-D;-(;-):-P:-©

0/0
23.12.2008 19:20

Dave

Free vs Shareware
Autor, pokud nerozpozna rozdil mezi freeware a shareware, by mel byt alespon schopen precist si udaj na strankach, na ktere dal odkaz. Bohuzel ma v udajich nekolik chyb.
0/0
21.8.2006 11:30

Dave

Re: Free vs Shareware
Mimochodem, ted koukam, ze autor neumi ani opsat velikost instalacnich souboru
0/0
21.8.2006 15:18

Alesh69

Ano, packy kodeků NEPOUŽÍVAT!
Nazdar! Já sám mám nainstalovaný jenom DivX (dokáže přehrát i XviD) a AC3 zvukový kodek (zvládne 5.1 i mp3). Nic víc není potřeba!! Nezadělávejte si počítač něčím, co není potřeba! Jinak k přehrávání videa doporučuju Media Player Classic, případně VLC player. Balíky kodeků jsou fujtajbl...
0/0
20.8.2006 23:05

Honza

Re: Ano, packy kodeků NEPOUŽÍVAT!
Já si teda nainstaloval i XviD;), protože i encoduju, a XviD mi je, jako formát, mnohem sympatičtější a i ten obraz je subjektivně lepší...
0/0
21.8.2006 0:00

Beefy

Re: Ano, packy kodeků NEPOUŽÍVAT!
Přesně tak, tady ty mega-codec-packy jsou cesta do pekel, zas*rají počítač a vzájemná kompatibilita je silně nejistá. Osobně mám taky jenom DivX + AC3, neenkóduju a k přehrávání jetAudio - podle mě nejlepší přehrávač multimédií.
0/0
21.8.2006 18:27

336

Nevím si rady
Jak přehrát nebo konvertovat .swf? Soubor stažen z http://www.piep001.de/ (Boyscout) mám na ploše, ale nemohu přehrát. Jde to vůbec bez webu?
0/0
20.8.2006 22:55

Alesh69

Re: Nevím si rady
Pokud máš nainstalovaný Flash Player, tak to zkus otevřít v Internet Exploreru, někdy to zvládne i Media Player Classic.
0/0
20.8.2006 23:06

Honza

Re: Re: Nevím si rady
MPC to zvlada v pohode. Na Flash video je potreba kodek. Pouzivam ten co je ve ffdshow a pohodička...
0/0
20.8.2006 23:58

336

Re: Re: Re: Nevím si rady
Honzo děkuji za radu ale v seznamu podporujících formátů na Wikipedii http://de.wikipedia.org/wiki/Ffdshow jsem nenašel zmínku o tom, že by podporoval soubory .swf. Máš to náhodou vyzkoušeno? Nechci ho zbytečně instalovat, když bu nepomohl.
0/0
21.8.2006 7:43

Pepa

Megapacky ne
Nejake meganeco balicky neinstalovat. Kdyz kodeky, tak po jednom. Nebo zkusit ffdshow nebo prehravace mplayr, VLC atd.
0/0
20.8.2006 19:37

Fanda

3gp
Chtel bych se zeptat,jak prehraju format 3gp,kterej mi vytvari mobil a v compu ho nemuzu prehrat. :-( Diky
0/0
20.8.2006 18:17

Johnny

Re: 3gp
stahni si quick player,ten to prehravat umi;-)
0/0
20.8.2006 18:29

Rendy

Re: Re: 3gp
není něco lepšího?? v quick timu se to přehrává docela blbě- každý video v nově spuštěnym programu.. nelze vytvořit "playlist" atd atd..
0/0
20.8.2006 18:43

Migelo

Re: Re: Re: 3gp
Já mám RealAlternative v kombinaci s Media Player Classic. Není problém s přehráváním.
0/0
20.8.2006 20:52

Alesh69

Re: Re: Re: 3gp
Přesně tak. Zkus Quick Time Alternative, pak to v Media Player Classicu půjde snadno přehrát...
0/0
20.8.2006 23:07

fivo

kodeky?
Mám několik souborů s příponou .VSE a nemůžu je přehrát. Poraďte mi prosím někdo co s tím. Díky.
0/0
20.8.2006 15:02

Insider

0/0
20.8.2006 19:16

Neldelinde

Codec Packy
Jsou cesta do pekla. Některé "codecy" se perou mezi sebou, jiné přehrávají i když jsou horší a některé nové rysy neumí apod. Navíc naprostou většinu z nich není potřeba. Co doporučuji je GSpot, který umí zobrazit, jaký video/audio kodek potřebujete (a jestli vůbec) a pak si stáhnout ten kodek a ne více. www.free-codecs.com obsahuje snad všechny z nich.
0/0
20.8.2006 14:08

Alesh69

Re: Codec Packy
Souhlasím, tenhle článek zase psal nějaký pan Neználek...
0/0
20.8.2006 23:08

qp

Kodeky.....
Dejte si bacha na instalovani ruznych kodek packu - t yto radoby uzitecne veci se dostanou do systemu natvrdo a pak byva hodne velky problem se jich zbavit. Sice prehrajete kazde video a kazdy hudebni soubor ale udela vam to v systemu takovou paseku ze reinstalace woken bude jedinym resenim. Zkousel jsem ACE MEga codec pack, K-lite a podobne ale pak jsem si jen nadaval. Moje doporuceni je dat do pc klasicky DivX + FFDShow a mate vystarane. Pokud nekdo potrebuje prehrat neco nestandardniho tak doporucuji ACE Mega codec pack a vybrat opravdu jen to co je nutne!!!
0/0
20.8.2006 13:00

fantomas

Re: Kodeky.....
by mě opravdu zajímalo pročpak by se měl zbavovat něčeho co bez problémů  funguje..kecy že to v systému nadělá paseku a podobný rádoby odborný řeči mě tu vždycky hrozně pobavěj :)
0/0
20.8.2006 13:17

lucius42

Re: Re: Kodeky.....
Jenze ona to je pravda, vetsi bordel v systemu ti nic neudela, nez codecpack... a kdyz se neco po*ere, tak ti garantuju, ze ani svecena voda te od reinstallu Win nezachrani. Takze taky - ========================================= DURAZNE VARUJU PRED INSTALACI CODECPACKU JAKEHOKOLIV DRUHU =========================================
0/0
20.8.2006 14:01

SigTERM

Re: Re: Re: Kodeky.....
obavam se, ze se v problematice ponekud orientuji. predlozte prosim argumenty, proc by se melo neco po**at, nedejboze proc by se mel reinstallovat operacni system? konkretne prosim.
0/0
20.8.2006 16:45

Alesh69

Re: Re: Re: Re: Kodeky.....
Nemusí, ale každá věc, kterou instaluješ do systému je zbytečná zátěž na registry a vůbec... Klidně codec packy používej, klidně si instaluj spořiče obrazovky, klidně si dávej do počítače, co chceš... časem to poznáš sám.
0/0
20.8.2006 23:11

5h1nj1

Re: Re: Re: Re: Kodeky.....
Ty se "obavas", ze se v tom orientujes? Haha, no to ja bych teda mel taky dost strach, kdybych se v tom orientoval, ono je dost nebezpecne se v cemkoliv orientovat. To aby clovek dostaval vysoke rizikove priplatky, no ne? Takova orientace muze jednomu zavarit. A ted vazne. Co se ti nezda na tom, ze haldy kodekovych baliku, ktere si kazdy bezny domaci uzivatel urputne instaluje do sveho systemu na zaklade podobnych clanku a casopisovych cd priloh, kdyz nemuze prehrat nejake poskozene avi s pornem, nadelaji v systemu zbytecnou neplechu? Jestli se v tom orientujes, jak se spolecne obavame, tak je ti jasne, ze to proste neni dobre reseni. Jak moc konkretni pripady bys chtel? Bezne se mi stava, ze PC s par nainstalovanymi super-duper-codec-balicky neprehraje temer zadny modernejsi format, pripadne se pri pokusu o prehrani hrouti prehravace, v horsim pripade zamrzava cely system (vetsinou W98). Nektere z knihoven se ze zahadnych duvodu usadi v systemu "natvrdo" a ani preinstalace novejsiho
0/0
21.8.2006 9:55

5h1nj1

Re: Re: Re: Re: Re: Kodeky.....
ani preinstalace novejsiho kodeku nedokaze odregistrovat ten puvodni, ktery je stale pouzivan k neuspesnym pokusum o prehravani. Nektere z baliku (vzpominam, parkrat zrovna k-lite, nekdy NIMO) nejdou v nekterych pripadech korektne odinstalovat (bud necha soubory na disku i zaznamy v registru, nebo smaze soubory, ale necha nektera prirazeni v registru) a to je pak teprve zabava. Ano, zdaleka to nedela vzdy a na kazdem systemu, ale par pokusu v tomhle smeru od nezkuseneho uzivatele dokaze nadelat paseku. Ani nemluvim o tom, ze nektere packy obsahuji rovnou spyware, pripadne jsou dotovany pomoci automaticky instalovaneho adware a podobne. Tech pripadu by mohlo byt mnohem vic, kdybych mel nejaky vetsi duvod se rozepisovat. :) Nez se slozite zbavovat podobne zasvinenych systemu, je skutecne v nekterych pripadech rychlejsi a jednodussi instalace OS nacisto znovu. Ja to sice nikdy nedelam uz z principu (vzdy vycistim a zprovoznim system "rucne"), ale pro nekoho to muze byt klidne lepsi resen
0/0
21.8.2006 9:56

5h1nj1

Re: Re: Re: Re: Kodeky.....
Ty se "obavas", ze se v tom orientujes? Haha, no to ja bych teda mel taky dost strach, kdybych se v tom orientoval, ono je dost nebezpecne se v cemkoliv orientovat. To aby clovek dostaval vysoke rizikove priplatky, no ne? Takova orientace muze jednomu zavarit. A ted vazne. Co se ti nezda na tom, ze haldy kodekovych baliku, ktere si kazdy bezny domaci uzivatel urputne instaluje do sveho systemu na zaklade podobnych clanku a casopisovych cd priloh, kdyz nemuze prehrat nejake poskozene avi s pornem, nadelaji v systemu zbytecnou neplechu? Jestli se v tom orientujes, jak se spolecne obavame, tak je ti jasne, ze to proste neni dobre reseni. Jak moc konkretni pripady bys chtel? Bezne se mi stava, ze PC s par nainstalovanymi super-duper-codec-balicky neprehraje temer zadny modernejsi format, pripadne se pri pokusu o prehrani hrouti prehravace, v horsim pripade zamrzava cely system (vetsinou W98).
0/0
21.8.2006 9:58

5h1nj1

Re: Re: Re: Re: Re: Kodeky.....
Omlouvam se za double post, ale ta diskuze mi zobrazovala neco uplne jineho, nez mela. O_o
0/0
21.8.2006 9:59

Alesh69

Re: Re: Kodeky.....
Bohužel to tak ale je... neházej si do systému nic, co nepotřebuješ. A 80% z Codec packu nepotřebuješ...
0/0
20.8.2006 23:09

Ghuul

Re: Re: Re: Kodeky.....
U vetsiny solidnich codecpacku je moznost si vybrat co se ma instalovat, takze pokud clovek jenom tupe neklika, tak si proste vybere co potrebuje. To ze nekdo neumi pak vycistit registry a odinstalovat codeky a DS filtry kdyz si tam nasere zbytecne veci je vec druha...
0/0
21.8.2006 8:44

Kcharl

Re: Re: Re: Re: Kodeky.....
přesně tak, ace pack používám už roky a bez problémů, dá se vybrat, co chceš install, dá se vybrat, co chceš, aby běželo (jakej kodek, filtr), jednoduše přes profily...
0/0
21.8.2006 9:00

pernik

Dejte bacha
0/0
20.8.2006 12:55

karel

Taky žádost o radu
stáhnul jsem si z netu audio soubor v komprimované podobě ve formátu rar s kapacitou 650MB a chtěl bych si to vypálit na běžné audio CD.Jak to mám vypálit a v jakém programu?Mám Nero,clone CD,DVD shrink,CD-EX.Jsem laik,tak se mi prosím nesmějte...
0/0
20.8.2006 10:44

Jirka

Re: Taky žádost o radu
Stáhni si z netu MP3 Doctor a až to rozbalíš tak to tím vysmahni na CD a máš to
0/0
20.8.2006 12:25

Karel

Re: Re: Taky žádost o radu
dík za radu,ale nějak se mi to nezdá.Asi jsem to špatně napsal.Stáhnul jsem si z netu DTS audio CD  od Pink Foydů a je to ve formátu rar.Nemá to tedy s mp3 nic společnýho....
0/0
20.8.2006 12:43

Gregor

Re: Re: Re: Taky žádost o radu
A co  tak  si stáhnout  winrar?
0/0
20.8.2006 13:40

karel

Re: Re: Re: Re: Taky žádost o radu
Slyšel jsem už o tom programu,ale myslel jsem si,že je to jen na to,abych si mohl ten zkomprimovanej soubor otevřít.já bych to chtěl ale vypálit na CD a tak nevím co s tím dál.Winrar samotnej mi to přece nevypálí...
0/0
20.8.2006 14:44

Venison

Re: Re: Re: Re: Re: Taky žádost o radu
Jo,je to pravda,WinRar ten soubor otevře...ale taky ho umí extrahovat.. takže pokud si ho stáhnete,tak stačí po instalaci dát Extrahovat,vybrat kam,a muzika je na světě...
0/0
20.8.2006 15:37

karel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taky žádost o radu
Dík ,tak to jsem přesně potřeboval vědět.Pak jestli se nepletu už stačí takhle extrahovaný audio jen v neru vypálit,jako normální audio CD.Ještě jednou všem díky
0/0
20.8.2006 16:06

Ghuul

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Taky žádost o radu
Jestli je to DTS tak ti to vypalit jako klasicky audio moc nepomuze... Nevim teda co s tim proveder Nero, jestli je tak mazany ze to pred vypalnim zkonvertuje, ale pochybuju.
0/0
21.8.2006 8:46

hmm

Re: Taky žádost o radu
co takhle si koupit originálku?
0/0
20.8.2006 16:48

Karel

Re: Re: Taky žádost o radu
Má to háček - originál klasický PCM stereo Floydy mám,ale jako DTS zvuk to vyšlo pouze formou DVD audio,které mi můj DVD přehravač nepřehraje.To,co stahuju je předělaný na klasický CD v DTS ,což už pro můj přehravač není problém - no a protože jsem si pořídil reproduktorový systém od firmy Bose,kterej má naprosto skvělý podání prostoru,tak si to chci zkusit v tomhle ozvučení....uznávám,že jsem pirát,ale klasický CD opravdu vlastním,takže nemám až tak černý svědomí....
0/0
20.8.2006 17:04

Honza

Re: Re: Re: Taky žádost o radu
Tak to jste jen polopirát a máte jen šedé svědomí:)))
0/0
20.8.2006 23:55

Ghuul

Re: Re: Re: Taky žádost o radu
Aha, tak jestli to mas takhle, tak se da nemoznost prehravat Audio DVD obejit tim ze si udelas Video DVD a jako obraz frknes still picture, nebo proste tam prdnes nejaky blbiny co budou trvat stejne dlouho jako samotny zvuk (samo klidne v uplne nejmensim bitrate jaky DVD podporuje a co ti DVD prehravac sezere). Nejjednodusi je samozrejme tam prdnout jenom "nekonecny" still picture, ale u valne vetsiny prehravacu pak neni mozno posouvat skladbu - proste pustis a hraje to dokud nesmatnes na ovladac :-). Sam mam timhle zpusobem udelane treba Underworld Live.
0/0
21.8.2006 8:51

DrBlilbych

Kdo mi poradí?
Kdo poradí: Mám stažené video v souboru .flv a animaci s koncovkou .swf. Ráda bych je poslala mailem s koncovkou avi, aby je běžný uživatel mohl prohlížet. Který z těch programů by to dovedl? Děkuji.
0/0
20.8.2006 10:37

Kocour

Re: Kdo mi poradí?
Tak lehce to nepujde, ale kdyz to normalne posles a napises at si to dotycna osoba otevre v IE nebo v FF ci O tak neni problem.
0/0
20.8.2006 13:17

Honza

Re: Re: Kdo mi poradí?
Samozřejmě půjde:)))
0/0
20.8.2006 23:52

Honza

Re: Kdo mi poradí?
Tady to máš: http://rivavx.de/index.php?encoder&L=3
0/0
20.8.2006 23:52

Xerces

:-)
No tak si to všechno nainstalujte a za tejden můžete reinstalovat mašinu. Já si vystačím s aplikací MPlayer případně VLC.
0/0
20.8.2006 9:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.