Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zkuste mixovat hudbu jako profesionální dj

V dnešním přehledu zajímavých programů pro práci s hudbou nepřehlédněte zejména dva programy, které vám mohou zachránit domácí party před nudou. S programy Virtual DJ Studio a Virtual DJ můžete mixovat hudbu nebo zpívat karaoke až do rána.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

igra

programy
No ono srovnavat Ableton a Cubase/ProTools/Logic ma smysl v momente, kdy pouzivas oboji... jak na studiovou tvorbu Cubase tak Ableton na zivy hrani... pak stoji za to zajimat se o detailni rozdily v kvalite a provedeni funkci. Driv jsem michal z gramofonu, pak z Traktoru, DJDecks... a ted jsem na Abletonu a je to zatim nejprijemnejsi software, protoze krome klasickyho michani, se kterym hafo lidi ztraci cas, taky dovoluje bejt na stage kreativni s relativne malou zatezi procesoru. Coz od Cubase chtit nemuzeme.
0/0
28.8.2006 10:45

madla fakla

Re: programy
jo je to tak, uznavam...
0/0
28.8.2006 12:11

Paflik

Re: programy

co to je mala zatez procesoru?:) kdyz budes delat projekt v abletonu s ekvivaletnim poctem stop, efektu a virtualnich instrumentu, pak se da srovnavat zatez..

0/0
28.8.2006 20:35

Paflik

Re: programy

pravdu mas v tom ze cubase neni program na stage ani se tak netvari a rict proto ze je obecne horsi nez ableton je blbost

0/0
28.8.2006 20:43

madla fakla

Fruity Loops
Fruity Loops je mimochodem taky pekna sra... Prapuvodne to je program na vytvareni uz davno mrtve hudby ze skatulky House nebo Techno. Ale nedivim se, pokud to tady nekdo obhajuje: v Cesku totiz neexistuje originalita v tvorbe a vsichni radobyumelci a muzikanti vzhlizi ke skatulkam jako k modle a nejsou schopni prekrocit styl, davno vymysleny nekym jinym. Reason, Reaktor a spol jsou zase SW klony spojenych rackovych masinek, takze v podstate nepouzitelny a hlavne jejich ovladani je priserne neprehledne, stejne jako je treba Cubase. Obecne ma 90 % hudebniho software naprosto nedomysleny ovladani a totalne neprehledny GUI. Ja to vidim tak, ze na 1. miste je Ableton Live, pak dlouho nic, a pak ten zbytek zacinajici u Cubase a koncici u Fast Trackeru.
0/0
27.8.2006 17:29

Paflik

Re: Fruity Loops
no az bude ableton umet vsecko co cubase tak asi taky nebude mit trivialni ovladani, holt kdyz chci s necim delat poradne, mel bych aspon prolistovat navod.. oba ty softwary ale miri do jinych mist a srovnavat nejakou michacku na zivy hrani se studiovym multitrackem nema smysl
0/0
27.8.2006 18:33

madla fakla

Re: Re: Fruity Loops
nápodobně: přečti si manuál na Ableton... To neni jen na nejakou live michacku... Ja Cubase povazuju za profesionalni soft, ale nezlob se, jeho GUI je strasny... Jakoby to delali nejaky Corelisti... proste windows look - neprehledny a zase neprehledny. Stínovaná tlačitka o velikosti jednotek pixlů - sorry, ale to nepovažuju za userfriendly... Ale tezko prechazet z Cubase na Live, kdyz se Cubase ucis 4 roky, co?
0/0
28.8.2006 12:09

Paflik

Re: Re: Re: Fruity Loops

cubase sem umel za mesic, zvykl sem si ze se tam proste veci delaji trochu jinak ale ne nelogicky.. pro nahravaci soft je podle me dulezitejsi co umi nez jak vypada.. tlacitka moc nepouzivam..je to pomaly..lepsi je si na to co potrebujes nahazet klavesovy zkratky a jedes..ve studiu neni cas na nejaky velky mysovani

0/0
28.8.2006 20:40

tomas

Re: Fruity Loops

fruity od svych zacatku usly hodne dlouhou cestu. Tvoje teorie o housu a technu only ve fruitech dokazuje, jakej ses ***** omezenej. Fruity maj nesporny vyhody i nevyhody. Kdyz umis vyuzit vyhody a nevyhodam se vyhnout (mix sucks), ses za vodou. Kdyz opravdu skladas, tak do piano rollu vyplivnes napad za chvili, behem chvilky to osfujes na mixeru a posilas ji kolegum...rychle a prehledne. Fruity maj svoji cenu! neni jejich chyba, ze pro tebe nemaji.

0/0
22.9.2006 14:12

Systém

Re: Fruity Loops

Seš kretén a vůbec o tom nic

nevíš .... FL 3 - D´n´B , Tekno , všechno ... idiote

0/0
6.10.2006 10:01

Paflik

hmm
me vzdycky pobavi jak nekdo muze nazyvat razeni hotovych zvuku do smycek za vytvareni hudby:) jinak Protools sou zbytecne predrazeny, cubase sx 3 je maso, i posledni cakewalky sonary ujdou.. ale jinak je to stejne hlavne o ty soucastce mezi zidli a klavesnici zeano...
0/0
27.8.2006 17:05

Monsinor

Traktor
Na mixovani hudby jedine traktor...
0/0
27.8.2006 13:32

HKR

Re: Traktor
A já vůl se o to snažil na gramofonech..
0/0
27.8.2006 14:19

super61

no tohle
tyhle programy co tu sou kopou druhou ligu. nejlepší program pro mixování hudby a vytváření své vlastní hudby je samozřejmě FRUITY LOOPS 3 nebo fruity PRO. vyzkoušejte je to dost složité ale když na to přijdete paradně si užijete
0/0
27.8.2006 10:23

chacha

Re: no tohle
Tak to povídej někomu jinýmu první liga je odjakživa Protools, Logic pro max ještě Cubase tydle srandy teda rozhodně první liga nejsou ani nebudou, se vrať na zem.
0/0
27.8.2006 13:15

super61

Re: Re: no tohle
hahahahhaha co to meleš je vidět že víš prd FRUITY PRO je špička a tytvoje bečkový programy si strč někam chlape. dělám s těmito programy a vím o čem mluvím panáčku :D
0/0
27.8.2006 13:37

chacha

Re: Re: Re: no tohle
Koho tady urážíš, jen ti oznamuji, že programy typu fruity, reason, traktor a pod. nejsou profesionální ale max. tak poloprofesionální samplery apod. Dělám na nich už přes 5 let a muzice se věnuju cca 15 let takže se zdrž komentářů. Dětský softy ti nikdo nebere, jen tady nazívat Fruity loops profesionálnim softem už samo o sobě svědčí o tvých hudebních znalostech.
0/0
27.8.2006 13:48

sexy_monster_123

Re: Re: Re: Re: no tohle
radsi se naucte pravopis, vy muzikanti
0/0
27.8.2006 14:12

z

Re: Re: Re: Re: no tohle
Profi program (obyčejně stejnak ukradený) z tebe profíka neudělá. Jsi stejnak nejspíš amatér...
0/0
27.8.2006 16:41

_Error_

Re: Re: Re: Re: Re: no tohle
..sakra chlape, přesně tohle sem chtěl napsat, stejná myšlenka...bohužel pravdivá.. :( na netu je každej frajer
0/0
27.8.2006 19:48

chacha

Re: Re: Re: Re: Re: Re: no tohle
Nevim proč bych měl bejt frajer, jen sem napsal můj názor o tom co je a není profesionální software, samozřejmě je to názor podložený nejen vlastními zkušenostmi :) A k tomu jestli sem nebo nejsem profesionál jen jedno, muzika mě baví a bavit bude ještě hodně dlouho, nějaký skládání na počítači je jen sranda v první řadě mě baví hrát na nástroj. A v době kdy kdejaká p/ča vydává profesionální desky je mi úplně u prdele jestli se tim někdo živí nebo co, mě to bací a živit se tim nechci ani nemusim. Je to koníček a to je pro mě důležitý.
0/0
27.8.2006 21:21

SKYLARK

Re: Re: Re: Re: no tohle

NO TAK PÁNOVÉ..

já se studieové tvorbě a hudbě věnuju už taky pár let... asi  20 :-), ovšem hážete do jednoho pytle vše co se dá..

Fruity Pro 6 /producer edition/ je docela  slušný a určitě profesionální software, ovšem opravdu pro house, techno, minimal apod. nesouhlasím s názorem, že tyto styly jsou dávno mrtvé.. např. minimal se stále těší velké oblibě a prochází docela slušným vývojem s dalšími spoustami rezerv. je to o nápadu a ne o škatulkách.K tomu ovládání... Ve  spojení s nějakými lepšími  kontrolrery a pady se dá ovládat slušně lecos... Naopak Cubase je rozsáhlejší záležitost oproti ,,fruity VST sequenceru,, tudíž pro skládání je asi využitelnější i v případě ostatní hudební tvorby... Ableton.. k tomu nemám nic.. slyším jen samou chválu.. ovšem pane kolego ..nazývat fruity loops dětským samplerem :-)) ... to zase svšdčí o vačich mezerách. Fruity už opravdu není ta samplovací hračička co bývala..Reason seznámení s rackem a samozřejmě lepší je to mít v plechových krabicích..

0/0
13.9.2006 12:40

CJ-psTRnc

Re: Re: Re: Re: Re: no tohle

Skvele kolego skvele, nic lepsiho bych nenapsal. Temer uplne s vami souhlasim. Jen dodam: To, ze nekdo nepovazuje ostatni zanry, nez sve oblibene za "hudbu" a jako dukaz vytahuje na ukazku upadkove sr..ky, je vrchol omezenosti a casto naproste neznalosti. Vsem kriklounum doporucuji cist odborne clanky a poslouchat VSECHNO, a z kazde "skatule" najit alespon jednu skladbu ktera je proste dobra i kdyby ji rikali jakkoli. Nasledne si koupit takovy pocitac a program a nastroj, na ktery mam penize a zacit pracovat na necem novem a neotrelem.

0/0
23.9.2006 3:41

George Walker

Ještě lepší program
Nejlepší program na mixování hudby co jsem našel je SAM party DJ pro domácí akce a protoho kdo chce vysílat internetové rádio SAM broudcaster. Druhý program umí vytvořit automaticky obnovovaný playlist na internetu a oba tyto programy jsou naprosto výborné pro mix hudby i jakéhokoli hlasu mají zabudovanou kontrolu hlasu není problém si hlas upravovat přímo zachodu. Každý má 4zdroje hudby takže když náhodou některá písnička nefunguje okamžitě máte připravenou jinou ;-) Enjoy the party!
0/0
27.8.2006 9:49

Trm

fotka
Nechápu proč k tomuhle článku dali fotku nějaké vysportované kundičky. Místo toho tam měli lípnout nějakého zhuleného DJ v propoceném třičku, který paří jak o život.
0/0
27.8.2006 4:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.