Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První auto s vlastním zrakem: Lexus LS460

O tom, že auta budou umět sama rozpoznávat nebezpečí na silnici, se již hovoří dlouho. Společnost NEC Electronics ve čtvrtek představila obrazový procesor, který autům tuto funkci umožní. Jako první se bude montovat do vozů Toyota.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ben

Vymýšlejí

čím dál větší kraviny...

Chci NORMÁLNÍ auto, bez přeposilovanýho řízení, bez ABS, TCS a všech těchc sra.ček který akorát neumětelům dodávaj pocit jistoty.

Pamatujete se vůbec na takový auta někdo tady??

Chci zpátky RADOST z řízení ;-O 

0/0
30.8.2006 16:50

iuos

hmm

já mám uno... ale má posilovač brzd.. onehdá mi chcíplo na cestě z prudkýho kopce.. bylo to znát...;-)

0/0
1.9.2006 16:16

casd

Re: Vymýšlejí

si kup skoda 105

0/0
4.9.2006 11:15

jorbl

"GOPS"

je co?

0/0
29.8.2006 19:14

hmm

Re: "GOPS"

Predpokladam ze Giga Operations per second ale kdovi :)

0/0
30.8.2006 17:14

Sherpa

Re: Re: "GOPS"

nemalo tam byt GFLOPS?

0/0
2.9.2006 19:40

Marek Staněk

Re: Re: Re: "GOPS"

To tedy nemělo. GOPS je jednotka, vyjadřující rychlost zpracování strojových instrukcí bez rozlišení (tedy např. ukládání dat do paměti, čtení, posuny v paměti, celočíselné i FP operace), zatímco GFLOPS vyjadřuje počet matematických operací v plovoucí desetinné čárce a je vždy menší. Vzhledem k tomu že při vyhodnocování změn v obraze není co v desetinné čárce počítat, by jednotky GFLOPS byly značně mimo mísu.

0/0
4.9.2006 13:25

Andee

Auta budou SAMA vidět, pane autore...

:-P

0/0
29.8.2006 9:25

roba21

Re: Auta budou SAMA vidět, pane autore...

Slušná hrubka. Copak to nikdo nekontroluje?

0/0
29.8.2006 13:06

js

Re: Re: Auta budou SAMA vidět, pane autore...

asi mi něco uniklo ... ?

0/0
29.8.2006 15:20

Michal

Kocka
cloveka od kocky to snad rozezna
0/0
28.8.2006 15:58

mpixel

Re: Kocka
rozpoznat to nemusí, ale určitě to nebude strhávat řízení na chodník. Ale jen to dupne na brzdy. Pokud je vám někdo pověšený za zadkem, tak má smůlu on. Vidík nehody je vždy ten vzadu, pač  musí dodržovat patřičný odstup.
0/0
28.8.2006 16:28

Telemaster

Já, chobot
Pro mě by byla optimální metoda, která byla k vidění ve filmu Já, robot. Ta audina tam byla automatická, takže šofér moh na sedadle vodpočívat. Když náhodou dostal choutky, moh zapnout manuál - prostě se jen vysunul volant. Snad mu to v jedný scéně zachránilo i život. Jóó, starej dobrej manuál - za předpokladu že jsem ve formě.
0/0
28.8.2006 15:51

Franta

.
Kam to lidstvo spěje? Taková pí*ovina...
0/0
28.8.2006 15:14

Macan

Tak to je bomba
Hned zítra skočím pod první Lexus kterej pojede kolem
0/0
28.8.2006 14:30

roba21

Re: Tak to je bomba

Tak ale bacha ať je to ten s čipem, protože jinak je z Vás placka. ;-D

0/0
29.8.2006 13:06

War

System
Myslim že jako system za snižene viditelnosti - mlha, nic se bude hodit. kdy muže akusticka signalizace pomoct... představa ale že počitač převezme řizeni je pro mě a pro lidi neunosna... nepudu sedět protože před auto skoči kočka a system to strhne na chodnik...
0/0
28.8.2006 14:16

roba21

Re: System

Však taky asi těžko ten systém bude naprogramován tak, aby strhával řízení před kočkou a ještě k tomu do další překázky.

0/0
29.8.2006 13:07

blbost
Nechtěl bych jet za autem, vybaveným tímto krámem, před které skočí kočka...
0/0
28.8.2006 13:20

ja

Re: blbost
Když budeš mít stejný systém, budeš v pohodě. Jinak dodržuj odstup na který si věříš :)
0/0
28.8.2006 13:39

.

Re: Re: blbost
a pokud to bude ve 3 hodiny v noci, tak se do té mezery před tebe možná ani nikdo nenacpe :(
0/0
28.8.2006 14:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.