Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Návrat ke stereofonním aparaturám: končí nadvláda domácího kina

Do nabídek předních výrobců elektroniky se konečně začínají vracet stereofonní komponenty. V uplynulých letech je z obchodů vytlačily systémy domácího kina, nyní se však trend obrací. Proč tomu tak je?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kamil Polivka

Uhlík a Grafit???

Rád bych videl tu vasi smes uhlíku a grafitu. Není to tezké je slucovat....???.

To je asi jako kdyz se nebojíte se nakazit, ale chraníte se pred infekcí.

Jdete radeji zpatky do skoly.Rv 

0/0
16.1.2009 23:49

@bezdomovec@

Help

Ahojky lidicky je tady nejaka chytra hlava pres PC  need help ?

;-(;-(;-(

0/0
24.4.2007 21:37

Richard

Stereo Vs Home Cinema

Myslím si, že náš najväčší problém je cenová dostupnosť kvalitných komponentov. Výrobcovia si kvalitné HiFi a High End komponenty dajú väčšinou dobre zaplatiť. Čo sa týka témy, myslím si že počúvanie hudby je lepšie stereo, pretože tak je väčšina nahrávok nahraná a rozbitie zvuku procesormi tam vnáša neprirodzený efekt. Na druhej strane filmy originál nahrávané s priestorovými efektami nemajú chybu pri pozeraní domáceho kina.  Dobre nahrané DVD, najlepšie hudobné v DTS formáte, Vás určite nadchne, a to myslím aj priaznivcov populárnej hudby (pretože klasika je úplne úchvatná - hlavne priestorové prekreslenie nástrojov). Čo sa týka komponentných reťazcov, súhlasím s názorom, že najdôležitejší článok v reťazci sú reproduktory. Ich cena by sa mala pohybovať niekde medzi 1/2 až 2/3 celkovej ceny...

0/0
24.4.2007 20:02

Dežo Lacosz

dotaz

Milý lidi,

chcu si kupit taky to domaci kino a tady tym plkum moc nerozumim, mam doma kazeťák Internacional a hraje fakt dobře. Nešel mi ale propojit s televizi Orion. Poraťte co kupit. Zlato doma máme, takže zlaté kabely nejsu problém.

0/0
12.3.2007 22:40

kolo1

Co si mám dnes naladit?

Vážení přátelé, poté co zainvestujeme do drahých aparatur, si můžeme vyladit některou ze solidně dynamicky vylepšených pražských FM stanic. Když si pak do digitálního vstupu pustíme současné DVB-T vysílání, začneme vážně uvažovat, že by byla investice do charity lepší variantou. Zdravím a přeju dobrý poslech.

0/0
25.2.2007 20:50

Bluum

tak jak to s tim "virtual surround"

Odbornici! Cekam an Vase rady! Je mi pres 30 a poslednich 12 let jsem zil s jednim minisystemem od JVC. Nejvic se mi na nem libili ty svetylka od equalizeru. Ted mi odeslo radio a asi to uz opravovat nebudu. Chci si zlepsit zivotni uroven. ALE nejak se mi nechce kupovat si domaci kino. me by stacilo zase jen STEREO. Ale tak by se mi libilo, kdybych mel tu MOZNOST obcas si pustit neco "PROSTOROVE". Tak s ptam: maji nejake reveivery nebo prehravace funcki "virtual surround"? A znamena tato funkce, ze se da na dvou bednach vyloudit neco podobneho jako prostorovy zvuk?Jake bedny to zvladnou? Diky predem za radu. Bluum

0/0
27.10.2006 8:51

medick

bazar vyhrává

Teď pořídíte kdysi silene drahe aparatury na inzerat nebo v bazarech se desetinu, ba snad padesatinu ceny. Prikladem budiz Sony Esprit, "hifisticka" serie se spoustou drahych a kvalitnich soucastek, ktera se prodava po annonci a aukru za tisic korun.

0/0
7.10.2006 10:32

Sedivec1@seznam.cz

Re: bazar vyhrává

Můžete mi dát typ? Děkuji.

0/0
17.10.2006 10:57

gumidek

Accuphase DP-78 a podobné stroje

Tady jsou fakt dobrý mašinky :)

http://www.golias.cz/index.php?modul=audio&sub=clanky&page=clanek&id=2507

0/0
6.10.2006 13:16

OPDSakEda

kezalb

Jaký návrat??? Já neopustil výkonné stereo nikdy a neopustím ani počítačové Kembridže od Creativu 4.1 v kombinaci se zvukovkou SB Live!, neb umí kompilovat kvazikvadrofonii i ze sterea a nezůstává mi jako u ozvučení domácích kin hrát jen jeden středovej pidirepráčem s plastovým efektem plastové bedýnky...

  STEREO neumí opravdu reprodukovat ani zesilovač/reciever SONY 7.1 Dolby Suround a THX a já nevím cio ještě za blbny to má, za nehorázných 20.000... Zvuk z filmu z DVDvideo sice pak zní z různých směrů, ale proboha jak hrozně plastově bez výšek!...Výstřel nebo mluvené slovo ve filmu je houby zvuk!... Obahuje li film zpěv či klasické nástroje, no to je humus... 

ODSakEda-poloprofi zvukař s 25 letou praxí!

0/0
5.10.2006 0:09

The_Real_Koudelka

Já si myslím,

že pokuď se oprostíte od liché představy, že vám sebedražší přístroj zprostředkuje reálný obraz hudební produkce (kvalita jejíhož záznamu je silně závislá na spoustě faktorů včetně toho, jak se zvukař vyspal, nepočítaje subjekt konzumenta) a více se namísto kvality tónů soustředíte na jejich duši, přestanou tyto v přemíře exhibicionistické tlachy.

0/0
3.10.2006 15:11

nagra

Ahoj odborníci

O hifi se zajímám už hodně dlouho a jalovými diskuzemi, jako je tato jsem si teké prošel. Můžu vám říct, že všechny tyhla kecy jsou úplně na nic.

Než odstřelíte veškerý high-end, jděte si nějaký napřed poslechnout a porovnejte si to s těmi plastovými výlisky od Technicsu, Sony, Denonu atd., kterými máte zamořené domácnosti. Budete asi dost divit, co najednou v té muzice objevíte. Ono to obvykkle hraje o něco líp, než ty vaše levné křupky.

Se skutečným high-endem jsem žil dost dlouho (zesilovač Pass Aleph, dráty Krautwire atd) a vím, že to není pokaždé jen o penězích, ale též o umění to skloubit dohromady.

Teď to už neřeším. Přešel jsem komplet na profi studiovou techniku (magnetofony Tascam,Nagra, silič Alesis, monitory Yorkville, gramo Technics 1210 atd.) a jen poslouchám hudbu. Kinu jsem nepropad, stereo bohatě stačí. a hraje líp. 

0/0
3.10.2006 7:53

odborník na slovo vzatý

Re: Ahoj odborníci

hmmm a taky piješ starý víno, suchej salám a žabám nohy, viď ? ;-D

0/0
3.10.2006 7:57

nagra

Re: Re: Ahoj odborníci

Bledá závist... Jen ty žáby fakt nemusím.:-D

0/0
3.10.2006 8:00

PetrR

Re: Ahoj odborníci

plastovy vylisek od Denonu? tady asi nekomu upadla kovadlina na hlavu co ?

0/0
10.10.2006 15:50

Enik

Opravdu neuvěřitelné

jaké jsem až dosud měl mezery ve vzdělání. Vždycky jsem si myslel, že harmonická je buď lichá nebo sudá, a ona je kladná a záporná! Také jsem si myslel, že šum v elektronických zařízeních je způsobený jejich teplotou, a ona to také není pravda, když tranzistor 300st.K. šumí víc než katoda elektronky s teplotou téměř 1000st.K. Také jsem si myslel, že dynamika 120dB je větší než 50dB. Takové mezery ve vzdělání, a stačilo mi to na vyznamenání při studiu elektroniky!

Je totiž víc než jasné, že naprostá většina bezhlavých zastánců analogu nemá nejmenší tušení o fyzikálních principech a souvislostech v oborech elektroniky, akustiky a fyziky. Pokud by totiž měli alespoň základní vdělání, nemohli by tu ventilovat všechny tyto kraviny. Mnozí si pletou pojem s dojmem, někteří dokonce i s průjmem. Kohokoliv z nich si troufám umlátit argumenty a znemožnit na jeho vlastních tvrzeních!!!(Y)

0/0
29.9.2006 14:03

spišiak

Re: Opravdu neuvěřitelné

Myslím si , že by jsi měl vrátit školné,protože ty bludy co šíříš kolem zlacení konektorů jsou neskutečné.Já se v branži elektroniky a počítačů pohybuji již 36 let ,ale tolik nesmyslů co jsem si přečetl v diskusi k výše uvedenému článku jsem dlouho neslyšel.Pomalu nabývám dojmu, co čech to odborník na elektroniku a počítače.???

0/0
2.10.2006 2:26

Paflik

Re: Re: Opravdu neuvěřitelné

tak proc nas nevedome nepoucis? tvuj prispevek ma nulovou informacni hodnotu..

0/0
2.10.2006 9:26

kontrola_nemocnych

ja sem ymslel ze lidi poslouchaj muziku a cumej na filmy

a voni zatim cumej na kvalitu. proste svet nul a ruznejch uchylu co si predstavujou ze maj vic nez ostatni :)

0/0
29.9.2006 0:27

kontrola_nemocnych

to sou sracky

Průměrnou dobu strávenou sledováním filmů lze ve srovnání s poslechem muziky označit jako minoritní.

s tim absolutne nesouhlasim, u me je to asi 100 hodin filmu, 1 muziky. ono, v muzice neni skoro co poslouchat.

0/0
29.9.2006 0:17

moho

Re: to sou sracky

tak nejak, polovina rockova nuda druha ruzovej pop hnus

0/0
1.10.2006 1:38

Medabeda

Re: Re: to sou sracky

zatimco kvalitnich a prinosnych filmu jsou mraky...

0/0
11.10.2006 17:01

einstein

Re: to sou sracky

Tebe ty filmy pekne vymyli mozek.Videt to na prsispevku.

0/0
12.10.2006 21:02

xxx

Re: Re: to sou sracky

ty mas co rikat...

0/0
29.1.2007 17:11

medick

jen poznámka

Zdravím diskutující. Pracoval jsem dlouho v různych obchodech s elektronikou, byl jsem fanda high-endu a i dnes si rád poslechnu kvalitní zvukovou sestavu. Někdy v roce 2000 jsem si koupil k počítači repro 5.1 Altec Lansing, THX certifikát, s "mini" výkonem cca 200 watt RMS. A docela to se mnou zahýbalo. Na pohled ubohá plastová hračička, s nízkým výkonem. Pak se jednou zkusí slepé porovnání se sloupovkou KEF (zesilovač a CD Harman Kardon) asi za 60000 a já ani kolegové nejsme schopni odlišit, zda hraje Altec nebo KEFy. Jak trapné. Altec mi hraje dodneška, přesunul se od počítače do obýváku, neboť za minipeníze dáva maximuziku a navíc do interiéru zapadne mnohem lépe. Neříkám, že jsem expert, ale doporučuji zahodit někdy všechny časáky Stereo-Video a pod., vykašlat se na rady odborníku a hlavně na CENOVKY, a zkusit poslouchat bez předsudků. Jen jedna věc mně mrzí, a to že Altec se k nám vůbec nedodává. Mimochodem, Lansing je příjmění zakladatele firmy JBL.

0/0
28.9.2006 11:27

tom1978

Dolby digital/DTS není totéž co Dolby Surround

Ano, všelijaké ty preprocessory typu Dolby prologic, Dolby surround, DTS Music a podobně, které se snaží původně dvoukanálově nahranou muziku rozmixovat do pěti kanálů, hudbu skutečně jen mrví. U moderní, stejně na počítači produkované a převážně samply používající muziky je to celkem jedno, ale u klasiky, nebo rocku, kde se používají reálné nástroje to rve uší. Úplně něco jiného je ale skutečný prostorový zvuk zaznamenaný ve formátu Dolby digital, nebo ještě lépe DTS. Tam je nahrávka přímo pořizována prostorově a každý z reproduktorů má svou vlastní reálnou stopu, nikoli jen počítanou a vytvářenou na základě filtrování a zpožďování původního stereo signálu. A v takovém případě už zkrátka dva kanály pět nebo šest nemůžou nahradit. A nejde jen o filmy. Dnes vycházejí např. i nahrávky koncertů pořízené v DTS a ta atmosféra, kdy jsou slyšet i jásající diváci zezadu a ze stran a člověk se opravdu cítí, jakoby byl uprostřed toho vroucího kotle, je neskutečná.

0/0
27.9.2006 22:33

posluchac

Re: Dolby digital/DTS není totéž co Dolby Surround

diváci zezadu rusi!

zlaty stereo

0/0
29.9.2006 11:42

Kaizo

Jenom NE DENON!

Byl jsem "obstastnen" provadet pro tuto firmu v Rakousku uzarucni a pozarucni servis.Veskere vybaveni dodal vyrobce,ovsem nebylo mozna se s nim dobrat rozumnych vysledku.Takze me nezbylo,nez prinest vladtni vybaveni,vicekanalovym osciloskopem pocinajic.Pokusim se vyjadrit SILNE zklamani z pomeru vykon/cena u techto zarizeni slovem: FUJ. Prodavaji podle"saty delaj cloveka".TrageDYJE. Rv

0/0
25.9.2006 18:34

PetrR

Re: Jenom NE DENON!

prave Denon Cd jsem si poridil a jsem navysost spokojen. Ale kazdemu jeho nazor.

0/0
10.10.2006 20:34

Enik

Ještě by mě zajímalo

jak se nahrává hudba vhodná pro reprodukci těmito hloupostmi, a také jak jsou kkonstruované roprosoustavy jež se připojují k těmto hovadinám. Stejně tak by mě zajímal poslechový prostor a uši majitele!!!! Udělat pi..vinu za milión umím taky. Jen mě jaksi uniká smysl toho všeho. Jakákoliv nahrávka koupená kdekoliv v obchodě na libovolném nosiči, je pořízena standardním technologickým vybavením, a hlavně je "virtuální." Slovem virtuální mám na mysli, že zvukový obraz není reálný ale vytvořený na mixážním pultu. Jakákoliv honba za maximální kvalitou je tedy honbou za snem, který snil zvukař při tvorbě té nahrávky. Kdyby autoři a obhájci těchto blbinek věděli jak absurdní argumenty, při obhajobách svých názorů, používají, radši by zalezli do děr a už nikdy nevylezli. "Statisíce mikrofaradů v kondenzátorech té nejvyšší kvality."= Naprosto prázdný reklamní výkřik, žádný argument. Proč něco pozlacovat, když stříbro je lepší vodič než zlato? Vždyť je to všechno jen na parádu pro snoby!!!

0/0
23.9.2006 15:48

Beff

Re: Ještě by mě zajímalo

Jojo svata pravda. Sam se v tom trochu pohybuju a bavej me hifici s kabelama za desitku/metr, jak chrochtaj blahem, ale netusi, jakou cestou se k nim dostal signal pri nahravani a masteringu.

0/0
23.9.2006 18:14

spišiak

Re: Ještě by mě zajímalo

:-DEniku směji nad tvojí stupiditou a absolutní neinformovaností co se týče výroby a stavění elektronických zařízení .Zajímalo by mě kolik hifi zařízení jsi měl aspoň rozebraných, aby jsi zjistil jak fungují,protože ty nesmysly co tu s ostatními plácáš jsou z jedné strany k smíchu , ale zároveň i k pláči.

0/0
26.9.2006 11:39

Enik

Re: Re: Ještě by mě zajímalo

 Koukám, že jsem narazil na "kosa." Opravdový machr se pozná od pohledu. Ty jsi takových zařízení musel postavit nejmíň milión a určitě jich máš několik doma!!! Nedokázal jsi ovšem zpochybnit jedinou věc, kterou jsem napsal. Ono to totiž zpochybnit ani nejde. Nahrávky se nedělají v reálu ale mixují se na mixpultech, reprobedny vnášejí do řetězce absolutně největší zkreslení a poslechový prostor to doráží. O uších posluchače je zbytečné hovořit. Můžeš se honit za sembemenším zkreslením a vymýšlet sebevětší hovadiny, nikdy se nepřiblížíš k původní podobě skladby, protože žádná taková nikdy neexistovala. Je to všechno jen mixáž!!!

0/0
27.9.2006 12:10

Enik

Re: Re: Re: Ještě by mě zajímalo

Zkreslení a šum elektronkových udělátek je vždy větší než špičkových MOSFETů. Je to už z principu věci. Něco jiného je, že to "elektronkové udělátko" je příjemnější na poslech! To ovšem nemá nic společného s věrností reprodukce. Pokud chci věrnost reprodukce posuzovat objektivně, pak musí přenosový řetězec vnášet do signálu co nejméně šumu a zkreslení. S žádnou elektronkou nedosáhneš menšího šumu než s moderním FETem. Diskuse na toto téma jsou ovšem zcela zbytečné, protože zastánci "starých časů" si mnohdy nevidí ani do úst a melou šílené hlouposti o zpětných vazbách, rychlostech přeběhu a elektronkovém zvuku. Je to podobné blábolení jako "digitální kvalita." Myslet si, že něco vím, ještě neznamená, že opravdu něco vím! 

0/0
27.9.2006 12:11

Rotoped

Proč pozlacovat konektory a ne postříbřit?

Protože stříbro (oproti zlatu) docela rychle koroduje - černá.

Už jsi to pochopil, odborníku? ;-)

0/0
27.9.2006 14:19

Enik

Re: Proč pozlacovat konektory a ne postříbřit?

Jenže kontakty např. u relátek se tříbří a dělají se i celé stříbrné. Stejně tak povrchy vysoce kvalitních cívek se stříbří a nikoliv zlatí. Nehledě na to, že to, co se prodává jako zlacené konektory, je pouhá ocel namočená do laku!!! U zlata to ani neleželo, natož aby to bylo zlacené!!!

0/0
27.9.2006 18:16

Enik

Re: Re: Proč pozlacovat konektory a ne postříbřit?

Kdyby si dal někdo tu práci a podíval se do fyzikálních tabulek, tak by zjistil, že zlato má větší měrný odpor než měď. Takže z hlediska vodivosti je to zlato na tom vodiči zcela bezvýznamné. A to nejen kvůli svému měrnému odporu, ale i kvůli svému množství. Povrchová úprava vodičů se dělá kvůli skinefektu, jenže ten se projevuje u střídavých proudů nikoliv u stejnosměrného. Takže to zlacení je samoúčelná paráda za hodně peněz. Z hlediska zvuku toho zařízení je zcela bezvýznamné jakékoliv zlacení čehokoliv!!!! Odborník to ví a proto takové kraviny nedělá. Idiot s tím machruje!!!!!!!!!!!!;-O

0/0
27.9.2006 20:01

Paflik

Re: Re: Re: Proč pozlacovat konektory a ne postříbřit?

on zvukovy signal neni stridavy proud?:)  ale jinak souhlas

0/0
28.9.2006 10:03

Enik

Re: Re: Re: Re: Proč pozlacovat konektory a ne postříbřit?

Tady nejde o zvukový signál, tady jde o pozlecené vodiče od "vysoce kvalitních" elektrolytických kondenzátorů, kde je stejnosměrný proud a ta povrchová úprava nemá vůbec žádný jiný význam, než je samoúčelná parádička!!! V případě konektorů a spojů vedoucích zvukový signál, je jakákoliv povrchová úprava také k ničemu, protože proudy tekoucí těmito spoji nemůžou vyvolat znatelný skinefekt. To jsou prostě všechno jen pi..viny, které si rádobi machři přes zvuk vymýšlejí, aby byli zajímaví a dali všem najevo jací jsou odborníci. Jenže on stačí jeden, co se nad tím zamyslí a veškeré zlacení je jim na ho...;-D Použití pozlaceného spoje nebo konektoru žádný z těchto machrů uchem nepozná. Větší význam, než tyhle parádičky, mají vlastnosti poslechového prostoru, které se mění i počtem lidí v místnosti, jejich hmotností a oblečením které mají na sobě. To, co tu někteří předvádějí je vrchol idiocie!!!

0/0
28.9.2006 12:22

trifid

Re: Re: Re: Re: Re: Proč pozlacovat konektory a ne postříbřit?

U konektorů má pozlacení ten význam, že kontakty nekorodují. Pokud je postříbřený kontakt na konektoru, který někde leží v šuplíku a jednou za čas ho někam chceš připojit, pak právě to zoxidované stříbro způsobí, že při jakémkoliv pohybu se zasunutým konektorem se ozve chrastění. Když je kontakt pozlacený, pak tam žádná koroze není a propojení je bez přechodového odporu. To je veškerý význam zlacení kontaktů.

A pozlacené vývody součástek mají smysl jen pro jejich pájení, kdy cín lépe chytá. Pak už jto nemá vliv na nic.

 Sorry za ten učenej text, ale jednodušeji to říct neumím :-)

0/0
28.9.2006 14:24

Enik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč pozlacovat konektory a ne postříbřit?

To zní sice logicky, ale.... Mě nechrastí RCA konektory ani když mám obyčejné. Pokud bych připustil smysl zlacení konektorů, pak je víc než zřejmé, že před jejich pozlacením je nutné je galvanicky mědit a stříbřit. Vždy se nanáší jen nekolik mikrometrů silná vrstva. V případě používání se takováto vrstva po několika cyklech zákonitě musí odřít a veškeré zlacení jde do háje. Přes veškeré proklamace obchodníků jsem se doposud nesetkal s audio-konektorem, který by byl opravdu pozlacený. Vždy se jednalo o ocelové!!! konektory s lakovou úpravou zleté barvy. Pokud jde o to pájení, tak s tebou souhlasím, ovšem potom to vykřokování o pozlacených přívodech nemá vůbec nic společného s kvalitou a je to pouhá reklama a vytváření dojmu, že co je pozlacené je k nezaplacení kvalitní!!! To je právě to, co se mi zásadně nelíbí. To či ono je pozlacené a má to "zásadní" vliv na kvalitu zvuku. Jenže ona to není pravda.

0/0
28.9.2006 16:29

moho

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč pozlacovat konektory a ne postříbřit?

Ty si asi debil...lakova uprava (super vodivou) zlatou barvou, the end, bez se lecit

0/0
29.9.2006 18:27

Enik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč pozlacovat konektory a ne postříbřit?

Hle. Promluvil odborník. V životě neviděl elektrovodivý lak a argumentuje slovem "debil."R^Hmm. To bude machr. Asi taky debil!

0/0
29.9.2006 23:46

moho

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč pozlacovat konektory a ne postříbřit?

Vis o tom uplne nic a machrujes, takovy lak aby dosahoval lesklost a vzhled kovu neexistuje, vodive laky existuji ale na prvni pohled to kazdy pozna ze jde o lak, takove laky jsou ovsem mechanicky velm imalo odolne a na konektorech by po nekolika zasunutich odpryskali, odhalil jsi se ze vis tak leda prd, odborniku, nekde sis precetl ze existuje elektrovodivy lak a uz slintas ze je vsecko sizeny, nekdo te diky tvoji spatne informovanosti podfoukl a ty ted kolem sebe kopes ?

0/0
30.9.2006 11:46

Enik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč pozlacovat konektory a ne postříbřit?

Mě nikdo nepodfouknul. Já zlato nekupuju, nejsem posedlý drahými kovy. Zlacené vývody  některých elektronických součástek, a zlaté drátky v přívodech k čipům integrovaných obvodů totiž nemají nic společného s posedlostí některých rádoby odborníků!(Y)

0/0
30.9.2006 12:34

moho

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč pozlacovat konektory a ne postříbřit?

Neutíkej od laku a přiznej že kecáš a o žádný lak se na konektorech nejedná.

0/0
30.9.2006 15:06

Enik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč pozlacovat konektory a ne postříbřit?

Chceš se vsadit?!!

0/0
30.9.2006 15:47

moho

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč pozlacovat konektory a ne postříbřit?

Na klidně se vsadím........že jsi natolik vyšinutý že pár konektorů klidně nalakuješ abys měl pravdu ;-D

0/0
30.9.2006 19:20

Enik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč pozlacovat konektory a ne postříbřit?

Kvůli tobě je tak budu vyrábět! To určitě!

0/0
30.9.2006 19:53

moho

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Proč pozlacovat konektory a ne postříbřit?

Prostě kecáš z hladu, nic nedokážeš to je jasný.

0/0
30.9.2006 20:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.