Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slyšeli jsme reprosoustavy, které doma bohužel asi nikdy mít nebudete

Slyšeli jsme úžasné švýcarské reprosoustavy Piega. Viděli jsme novou TrueHD plasmu Pioneer. Sáhli jsme si na demonstrační Blu-Ray disk. A víme, jak funguje DVmat. Toto a mnohem víc ve fotoreportáži z výstavy Home Cinema Praha 2006.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

epic

DVMAT - novinka z loňského ročníku, ne?

Tady v Trutnově jich máme několik už minimálně rok, možná i déle...autorovi se zřejmě připletl k ostnímu materiálu i nějaký pár let starý..=)

0/0
25.10.2006 13:45

mpixel

repráky

koupil jsem si repráky za 300,-€ od creative, kvalita špičková. Myslím že tu v diskusi nemáte nikdo lepší. Ale klidně si kupujte drahé krámy, také hrají určitě dobře. (Y)Rv

0/0
24.10.2006 14:38

mpixel

Re: repráky

... nahrávku dopadu špendlíku na dlaždici nemáte šanci rozeznat od skutečnosti. A přesto stačí 300 €. Kupovat dražší, to je jen rozmar pracháčů.

0/0
24.10.2006 14:40

Tom

Re: Re: repráky

Ano, pokud je mas doma v panelaku na podlaze, tak opravdu s drazsi soustavou rozdil nepoznas.

0/0
24.10.2006 17:18

mpixel

Re: Re: Re: repráky

Já myslím, že ty budeš z těch kteří si na Invexu v davu lidí chrochali v pavilonu s reproduktory a obdivovali tu nejdražší soustavu.Rv

0/0
25.10.2006 13:18

Mlsak

Re: repráky

Zdar, píšeš o reproduktorech značky Creative za cca 10K jako o špičkovém zvuku. Zajisté tato aparatura mnohonásobně prohloubí zážitek z poslouchání hudby či filmů, avšak nesrovnával bych ho s výše popisovanými sestavami.

Sám jsem dříve používal u PC 5.1 sestavu TEAC Powermax 500 a liboval si ve srozumitelnosti reprodukovaného zvuku. Nyní jsem vlastníkem "dřevěné" 5.1 sestavy AQ Labrador spolu s recieverem Marantz 5600 a mé vychutnávání zvuku se posunulo do úplně jiných výšin. Sestavu je možno poslouchat potichu a přesto srozumitelně, bez ztráty kvality.

Sestav jsem slyšel povícero a věřte tomu, že "plastové sériovky" nedokáží to, co slušné dřevo.

Jinou záležitostí je to, že do cenové hladiny Vašich repro Creative se poslouchatelné dřevo nemá šanci vtěsnat, natož i se zesilovačem.

0/0
25.10.2006 0:55

mpixel

Re: Re: repráky

Naopak, dřevo je přírodní materiál, rezonuje a projeví se tam všechny chyby. Naopak moderní plastový materiál má přesně danné parametry. Vaše dřívější plastové repráčky maji výkon jen 22Watů. Oproti mým Creativům (Gigaworks) za 300€ mají 15x nižší výkon. Je potřeba kupovat podle parametrů a ne podle toho jak co vypadá. Rv(Y)

0/0
25.10.2006 13:16

mpixel

Re: Re: Re: repráky

a porovnávat porovnatelné - nikoliv cenou ale parametry. Utratil jste zbytečně moc peněz. Ale když to budete porovnávat s vašimi starými repráčky, tak si budete myslet že jste udělal dobře.

0/0
25.10.2006 13:21

Skzit

Re: Re: Re: repráky

A proto se ty nejkvalitnejsi zvukove nastroje delaji z plastu:))))

pravdu dis mistre plastaku:)

0/0
25.10.2006 15:02

martas38

Re: Re: Re: repráky

boze vy jste jelito ;-D;-D;-D

0/0
25.10.2006 16:16

mpixel

Re: Re: Re: Re: repráky

Nevím kdo je tu jelito. Jen dodávám že není plat jako plast. Ale to vám asi těžko někdo vysvětlí.

0/0
28.10.2006 22:41

Mike

Re: Re: Re: Re: Re: repráky

Ne opravdu jste jelito, plast zustane vždy plastem, i když do něj narvu drahé měniče, ty Vaše plastové bedny nebudou mít asi např. 20kg / 1ks, aby nerezonovali co ?:-) Prostě jakýkoli plast je moc měkký materiál. I kdyby to bylo pláštění z Trabanta ! 

0/0
1.11.2006 7:35

Mlsak

Re: Re: Re: repráky

Úplně jste mne zaskočil tím nízkým výkonem mnou identifikovanou sestavou TEAC a nelenil jsem a začal bouzdat po netu. Nakonec jsem zjistil, že už je to déle, co jsem aparaturku kupoval a zkomolil její označení. :-( Ve skutečnosti jsem psal o TEAC Powermat 1000, které je možno vidět zde:

http://www.ciao.co.uk/Productinformation/Teac_PowerMax_1000_PC_multimedia_home_theatre_speaker_system__17753 , případně v češtině zde: http://www.volny.cz/havilah/htm/pm1000.shtml .

Co se týká GigaWorks, můj názor je takový, že preferují střední tóny a u vyšších kmitočtů vydávají "plastový" zvuk. Jak se říká: "Hodně kraválu za málo peněz".

Jinak co se týká porovnávání parametrů, mluvíme oba o sinusovém výkonu?

Možná Vám připadá, že jsem utratil moc peněz, i pro mne to JSOU peníze, ale nelituji. :-D

0/0
26.10.2006 11:37

mpixel

Re: Re: Re: Re: repráky

RMS čistý hudební výkon.

0/0
28.10.2006 22:47

Amarok

Kvalitní repro

Ahoj, Již dávno jsem rezignoval na Low-End HI-FI a i přes prakticky žádný příjem na škole si ušetřil na Repro Xavian a komponenty NAD. Bohatě mně stačí stereo a kvalita zvuku je nepopsatelná. Široká veřejnost si to ale nekoupí, protože znají a jsou jim vnucovány jenom komerční začky od Sony, po třeba Yamahu, které mají spoustu čudlů a papírové parametry krásné, ale hrajou hrozně. Přitom cenový rozdíl není žádný. Takovýto článek snad lidi trkne a navštíví místo Electroworldu nějaké poslechové studio. Pěkný den.

0/0
24.10.2006 9:58

Naprostý souhlas...

Re: Kvalitní repro

pro hudbu zatím kvalitní stereo stačí. Nahrávek, které jsou kvalitně prostorově smíchány je zatím jen poskrovnu a navíc nároky na prostor a uspořádání jsou pro hudbu řádově výše než pro kino...

Sranda je, že pro slušně kvalitní poslech hudby není potřeba zase tak mnoho peněz, pokud se dobře vyberou komponenty (které mají dobré vlastnosti a nepřehnanou cenu). Sám mám bedny Shan Aztec 220, stereo zesik Harman/Kardon, CD přehrávač od stejné firmy a slušné (nikoliv drahé) propojovací kabely. Hraje to hezky a čistě a celé to přišlo tak na 40 tis., což je hodně rozumné...

0/0
24.10.2006 10:15

dezzo

Re: Re: Kvalitní repro

Ano, cena 40k za stereo je rozumna tak pro 1 promile obcanu CR ;-D;-D;-D;-D

0/0
24.10.2006 13:51

pablos

Re: Re: Re: Kvalitní repro

A kolik jsi dal za počítač ty promile?

40k není moc na to aby si to pracující člověk nemohl dovolit.

0/0
25.10.2006 19:55

Pitrs

Re: Kvalitní repro

100% souhlas. Taky jsem zvolil cestu CD+zesik+2 bedny a nemenil bych.

O Xavianech (XN 125) jsem taky uvazoval, pak se ale naskytla prilezitost porovnat je zvukove s Shan Emotion E-500, ktery u me zvukove vyhraly. Pres bi-wiringovy krouceny kabely 4x2mm2 je zivim NADem C320 BEE, o CD se stara NAD C521 BEE.

Panelakovy obyvak neni i pres pocetny zvukovy upravy, ktery jsem musel udelat, zrovna idealnim poslechovym prostorem, ale i tak je radost si vecer sednout do kresla se sklenickou dobreho piti a zaposlouchat se.

V lete si jezdim uzivat na chatu, kde aparaturu odnasim na zahradu, kde se zvuk o nic netristi a neodrazi a to je pak hotovy zvukovy orgasmus ;-)R^.

0/0
24.10.2006 11:13

@

čeština a sloh kluků v redakci

Hoši mi smazali příspěvek, kterým jsem ráno komentoval otázku Kolemjdoucího: Proč je nadpis článku jaký je a není zodpovězen...Rovněž věta hned v prvním odstavci: Sáhli jsme si na Blu-Ray disk.....je styl slohu a logiky klučinů, kteří možná technice rozumí ale propadli v češtině. Jenže tyto výtvory si dovolují dát na veřejnost. Kritiku, jako tu moji nesnesou, tak ji odstraní, protože jde pod kůži a kluci to prostě nerozžvýkají. Co se týká ambiente prostor výstavy, je něco tak odpudivého, jak je to možné jen v česku. Jak v obýváku z 50-tých let. A zde se má vystavovat špičková technologie často špičkového designu. Tmavé dřevo, dečky, garnýrky, načechrané závěsy...Větší tragikomická diskrepance nemůže být. Není divu, že se do Prahy moc nechce technologickým firmám - při takové reprezentaci výstav.

0/0
24.10.2006 9:57

Vaclav Nyvlt

Re: čeština a sloh kluků v redakci

Vas minuly prispevek byl pouze urazlivy a zadnou informaci neobsahoval. Pro takove v diskuzi misto neni, proto byl odstranen.

0/0
24.10.2006 11:53

@

Re: Re: čeština a sloh kluků v redakci

Možná by neuškodilo se zamyslet nad tím, co bylo dříve, vejce nebo slepice?

Kdyby nebyla provokace špatným slohem, jistě bych nepsal. Nejsem sám, kterému vadí špatná logika a sloh - viz níže. A je hodně jiných, kterým to vadí také a rezignují. Navíc - internet je medium, které čím dále tím více nahrazuje kulturu - i ve smyslu soc. kontaktu, výchovy, určuje styl komunikace ve společnosti a ovlivňuje podpráhově etiku lidí a ti, kteří ho dělají pro veřejnost nesou velkou zodpovědnost. O to více by měli pečlivěji uvažovat o tom, jak píší.

0/0
24.10.2006 12:40

simeon

Re: Re: Re: čeština a sloh kluků v redakci

nechovej se jako debil.... nikoho jiného to neprovokuje tolik jako tebe, mě takové články ani neuráží... Pokud se ti to nelíbí, tak si čti ženu a život nebo blesk, a přestaň tady kydat hnůj na něco, co čteš zdarma. Založ si vlastní blog a pokud budeš psát vkusně a kvalitně, pak si tě taky přečtu. To co ale píšeš sem do sikusí stojí za velký kulový :-/

0/0
24.10.2006 13:37

Aron

Re: Re: Re: Re: čeština a sloh kluků v redakci

Řekni si mamince ať ti dá peníze na kurs slušného chování.

0/0
24.10.2006 20:56

miloslav simek

pepsi vecy - zadny kecy

Presne jak rekl kolega, vzhledem k tomu ze jsme pravdepodobne vsichni pod urovni kdy se z cloveka stava neclovek a celebrita - to je ten stav kdy se mozkove bunky stehuji za lepsim a IQ zacina dosahovat urovne houpaciho kone. Prave z tohoto duvodu si pravdepodobne jen malo lidi poridi ty srandovni krabicky, jejichž náklady na výrobu jsou tak jedno procentu jejich kupní ceny.

0/0
24.10.2006 9:08

Kolemjdoucí

Proč bych nemohl mít Piega TC-70X?

Proč je nadpis článku takový, jaký je, a proč se v něm nedozvím, proč bych nemohl mít Piega TC-70X?

0/0
24.10.2006 8:16

Danny_Kay

Re: Proč bych nemohl mít Piega TC-70X?

Treba to je jako s firmou Ferrari...muzes mit na nej dostatek penez a stejne ti ho neprodaj, pokud nejses nejaka celebrita nebo nejaky clovek na uroni...pak si ho musis koupit pres ebay...;-)

0/0
24.10.2006 8:47

Výclav Nývlt

Re: Proč bych nemohl mít Piega TC-70X?

Piega TX-70 stojí 8 900 Euro ... proto si tento skvost jistě většina čtenářů nebude moci dovolit.

0/0
24.10.2006 9:10

simeon

Re: Re: Proč bych nemohl mít Piega TC-70X?

asi absolutní většina :-D

0/0
24.10.2006 13:39

tnx

Re: Re: Proč bych nemohl mít Piega TC-70X?

Napsal bych radsi:"Nebude chtit dovolit" nez "Nebude moct dovolit"

0/0
25.10.2006 8:27

znalec

informace

autor navstivil vystavu, dobry. Ale moc bych neplacal, ze treba Blue-Ray je pouze pro narocne. Sice stoji prehravac tisicovku (dolaru), ale za par let nahradi vsechny dvd prehravace. Taky mi prijde unikatni vyraz zobrazovac, ktery nema s progressive (p) a interlaced (i) az tak moc spolecneho, zalezi to na signalu, kde Blue-Ray je schopen dodat 1080p, nad HD vysilanim pres kabel (1080i). 720 je uz ve standardu vetsinou p, ne i.

0/0
24.10.2006 7:12

Vaclav Nyvlt

Re: informace

Koncovy zakaznik Blu-Ray prehravacu je soucasny narocny uzivatel kvalitni komponentni sestavy domaciho kina.

Jako zobrazovac lze oznacit jakoykoli LCD ci Plasmovy pristroj, pokud nema TV tuner. To zda se pouziva 720 p nebo i snad neni v danem kontextu podstatne...

0/0
24.10.2006 7:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.